Voimia Dreamer Olen niin pahoillani puolestasi. Koita kuitenkin jouluna levähtää ja kerätä voimia ensi vuoden tuomiin leikkauksiin ja tutkimuksiin. Nyt asia on kuitenkin selvinnyt ja sille voidaan tehdä jotain. Mua myös on alkanut pelottaa, että mulla on munajohtimet tukossa. No ehkä mun kohdalla ihan tuulestatemmattu päähänpisto, kun mitään ei ole vielä tutkittu, mutta kun kuitenkin ovuloin, ja mitään ei tapahdu... Pelottaa, siksi patistinkin miestä, että nyt keväällä tutkimuksiin. Heplottunut olo sikäli.
Kiitos kaikille ymmärryksestä ja tuesta. Se on kyllä uskomattoman arvokasta, kun reaalielämässä niin harvalle voi puhua näistä asioista rehellisesti ja harva oikeasti ymmärtää. Ihanaa, että täällä on niin monia, jotka jaksaa uskoa parhaaseen ja jatkaa yritystä, kyllä se itsellekin antaa voimia aina pinnistellä eteenpäin. Nyt on ovis varmaankin takana. Ihan tarkkaa en tosiaan tiiä, mutta on nyt simppojakin sisällä ollut, että mahdollisuudet pitäis ainakin olla, joten ajattelin testailla kuitenkin uutena vuotena, jos mitään ei tapahdu. Miehellä on alkuvuodesta synttärit, ja olisi maailman ihanin lahja kertoa raskaudesta. Mutta jotenkin on rento olo. En aijo panikoida, ja ennen kaikkea meillä on ollut miehen kanssa ihanaa sängyssä. pitkän aikaa oli niin jyystämistä ja hiljaista, että jotenkin oltiin niin kaukana toisistamme. Nyt kun ollaan puhuttu, ja mäkin oon jättänyt murehtimisen ja stressaamisen, niin olotila on kyllä paljon miellyttävämpi. Välillä tästä yrittämisestä vaan tulee niin pakkomielteen omasita ja mekaanista. Nyt koitan olla ajattelematta raskautumista.
Paljon plussatuulia kaikille ihanille kuumeilijakavereile =)