n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

Ärsyttää.. mitä h*lvetin megahedelmällistä porukkaa Spearsit on? Täällä on kasapäin parikymppisiä äidiksi valmiita naisia, kun Britney on tuon tuosta raskaana ja nyt hänen 16-vuotias sisko!!!

http://www.iltalehti.fi/viihde/200712197003300_vi.shtml

Ei mene elämänlahjat todellakaan tasan...
 
Just! :headwall: :headwall: :headwall: Se on niin tämmöstä. :headwall:
Arvatkaa onko välillä vaikeaa olla muistamatta kun miehen sisko on myös tullu "vahingossa" raskaaksi. Nyt hällä on 4-v poika. Ois ollu ehkä parempi että mieheni ei ois koskaan kertonu mulle tuota...mutta eihän hän sillon voinu tietää miten vaikeaa meille tuli raskautuminen olemaan.
Joskus tekis mieli sanoo jotain poikkipuolista tuosta tolle miehen siskolle, mutta niin epätoivoinen en sentään vielä ole...
 
Keskiviikko 19.12.2007

Sirpula.................kp 8/34-71...........yk 8..................1. toiveissa
Orion..................kp 16/29-31............ yk 12.............. 1. toiveissa
Hempukka87.... kp 17/30-35............ yk 14.............. 1. toiveissa
Tinttu..................kp 21/26............... yk 9................ 1. toiveissa
Haltia..................kp 21/31-33......... yk13............... 1. toiveissa
Khaos..................kp 23/25-30......... yk 13.............. 1.toiveissa
Sarah85..............kp 23/28-36......... yk 17.............. 1. toiveissa
Hissu.................. kp 32/16-33.......... y 10kk........... 2. toiveissa
Nasu86...............kp ??/??..............yk 13..............1. toiveissa
rina82.................kp ??/??..............yk 29...............1. toiveissa
Anna333.............kp ??/??..............yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
Anniel yk 7
Gataa yk 7
Äityli- 84 yk15

Taustalla:

Dreamer-88 (odottaa leikkaukseen)
 
Eli aukiolotutkimus oli tänään ja molemmat puolet kiinni.. Laparoskopia tammi-helmikuussa, siihen asti vain pitää odottaa, ei toivoakaan raskaudesta.. Kunpa ei olisi Endo, vaan olisi virhediagnoosi.. pelottaa jo leikkaus.. huoh.. Se siitä viimeisestä joulun ilosta :'(
 
Dreamer, olen pahoillani. :( Voimia leikkaukseen ja muutenkin! :hug: Ja tuosta Britneyn pikkusiskosta... Ei todellakaan mene elämänlahjat tasan. :( Äsken kun lueskelin just noita iltalehden uutisia niin eipä ollut tuokaan raskaus uutinen suinkaan ainut. :| Kaikki julkkiksetkin on just nyt raskaana. Epäreilua.

Kävin eilen ostamassa clomit jo valmiiksi. 59? maksoi täällä meilläpäin se 20 tabletin paketti. :| Farmaseuttikin harmitteli, että kun heillä ei ole pienenpää pakettia ja kun jos ei tarvitsisi edes tuota neljää kuuria. Musta kyllä tuntuu, että mulla menee se 4 kuuria, eikä riitäkkään. :ashamed:
 
Voimia Dreamer Olen niin pahoillani puolestasi. Koita kuitenkin jouluna levähtää ja kerätä voimia ensi vuoden tuomiin leikkauksiin ja tutkimuksiin. Nyt asia on kuitenkin selvinnyt ja sille voidaan tehdä jotain. Mua myös on alkanut pelottaa, että mulla on munajohtimet tukossa. No ehkä mun kohdalla ihan tuulestatemmattu päähänpisto, kun mitään ei ole vielä tutkittu, mutta kun kuitenkin ovuloin, ja mitään ei tapahdu... Pelottaa, siksi patistinkin miestä, että nyt keväällä tutkimuksiin. Heplottunut olo sikäli.

Kiitos kaikille ymmärryksestä ja tuesta. Se on kyllä uskomattoman arvokasta, kun reaalielämässä niin harvalle voi puhua näistä asioista rehellisesti ja harva oikeasti ymmärtää. Ihanaa, että täällä on niin monia, jotka jaksaa uskoa parhaaseen ja jatkaa yritystä, kyllä se itsellekin antaa voimia aina pinnistellä eteenpäin. Nyt on ovis varmaankin takana. Ihan tarkkaa en tosiaan tiiä, mutta on nyt simppojakin sisällä ollut, että mahdollisuudet pitäis ainakin olla, joten ajattelin testailla kuitenkin uutena vuotena, jos mitään ei tapahdu. Miehellä on alkuvuodesta synttärit, ja olisi maailman ihanin lahja kertoa raskaudesta. Mutta jotenkin on rento olo. En aijo panikoida, ja ennen kaikkea meillä on ollut miehen kanssa ihanaa sängyssä. pitkän aikaa oli niin jyystämistä ja hiljaista, että jotenkin oltiin niin kaukana toisistamme. Nyt kun ollaan puhuttu, ja mäkin oon jättänyt murehtimisen ja stressaamisen, niin olotila on kyllä paljon miellyttävämpi. Välillä tästä yrittämisestä vaan tulee niin pakkomielteen omasita ja mekaanista. Nyt koitan olla ajattelematta raskautumista.

Paljon plussatuulia kaikille ihanille kuumeilijakavereile =)
 
ja tuosta Britneyn siskosta. Kismittää muakin. Ei ole elämä reilua.

Ja Tintulle Paljon onnea Clomikiertoon. toivotaan, että noiden neljän kierron aikana tärppää, eikä tarvi enää ostaa uutta purkkia :heart:
 
Onnea Tintulle clomien kans. :) Toivottavasti teillä menee paremmin kuin meillä, minä oon joutunu jo 3.kin purkin ostamaan :( Melkein purkki meneeki kerralla kun 3tabl pitää ottaa per kierto. Tosin tää kierto oli toinen tällä annoksella..
 
Dreamer-88 :hug: Miten jakselet?

Päivittäiskö mulle joku noita kp:tä, ku mulla kulkee tuo koko ajan yhden päivän perässä - eli tänään on kp 10, vaikka tämän listan mukaan vasta kp 9. Kiitän! :saint:
 
Sirpula No, on voitu paremminkin.. :ashamed: Koko ajan meinaan purskahtaa itkuun, kun pelottaa.. :( Yritän vain pysyä vahvana, en halua että sukulaiset, etenkään miehen vanhemmat, saavat tietää ennen kuin leikkaus on ohi.. Kun vain pääsisi mahd. pian ja saisi tietää onko jotain vakavaa.. Kuoleman pelko on melkoinen ja pähkäilen pitäisikö kirjoittaa varuilta rakkaille ihmisille kirje tms.. Vaikka lääkäri sanoi, että oltava positiivinen, mutta silti pelottaa.. minkäs sitä itselleen voi.. Sain tänään ystävältä 5x10? lahjakortit, ostan Siivet-riipuksen Kalevala mallistosta, jotenkin tuntuu, että se suojelisi..
 
Dreamer-88: Voi varmasti pelottaa, oon ihan surku mielellä sun puolestas! :hug: Toivon todella, että leikkaus menis hyvin eikä olis mitään vakavaa. Yritä vaan olla stressaamatta (jos se on mahdollista) ja elää sellaisten ajatusten kanssa että nuo asiat on ylemmän kädessä. Niin mä ainaki pyrin ajatteleen sillon kun oma ymmärrys ei enää riitä, ja päässä pyörii vaan kysymys "miksi" kun menkat aina vaan alkaa.

Mä soitin tänään ja varasin tammikuulle ajan neuvolan lääkärille, jos saisin uudet tero-kuurit. Jännä nähdä miten nyt menee tuo kierto kun eka kierto ilman teroja..Nyt kp 10.
 
Kiitos, Orion & haltia!! :)

Dreamer, ymmärrän että sinua pelottaa. Varmasti meistä jokaista tuossa tilanteessa. Oletko ikinä sairastanut mitään sisäsynnytin tulehdusta? Onko sinulta puhjennut/leikattu umpisuoli? Mainitsit, että klamydiaa et ole sairastanut. Noista ainakin voi mennä torvet tukkoon. Mullakin siis mahdollisuus, että torvet olisivat tukossa koska minulta on puhjennut umppari. :( Tiedän, että joudun aukiolotutkimukseen varmaankin jo tammi-helmikuun aikana. Oon nyt jo ihan hermona, mutta yritän olla ajattelematta asiaa. Toivotaan, ettei kohdallasi kyse olisi mistään vakavasta jutusta. Tuo kuoleman pelko on valitettavan tuttu täälläkin... :ashamed: Voimia sinulle erittäin paljon ja yritä ajatella positiivisesti, että vielä se aurinko risukasaankin paistaa! :) Uskon, että kaikki kääntyy vielä hyväksi. Asioilla on tapana järjestyä! :heart:

Huomenna vika työpäivä ja sitten yli viikon lomalle. Kyllä tässä loman tarpeessa ollaankin jo ja onneksi mies on myös lomalla yhtä pitkän ajan. :) Tajusin just äsken, kun kattelin kiertopäiviäni, että mullahan alkaa menkat jouluaattona. Ei sitten "parempaa" päivää voinut sattua. Mukavaa vuotaa melkein koko lomakin sitten. Prkl. :| :headwall:
 
Sirpula Niin kai se on annettava..

Tinttu Ei ole mitään.. ei tulehduksia, ei klamydiaa, ei mitään leikkausta.. Vakavin sairauteni on ollut nuoruudessa masennus ja flunssa, ei mitään muuta.. Tämän vuoksi onkin suuri pelko, että jotain häikkää siellä on.. Neljä vaihtoehtoa: virhediagnoosi, synnynnäinen vika, endometrioosi (ei ole tosin kivuliaat kuukautiset) tai syöpä.. huoh..
 
Mun mielestä on ihanaa, että Dreamer jaksat käydä täällä meille kertomassa mitä sulle/teille kuuluu. Tuollainen tilanne on sellainen, ettei sitä osaa kuvitella ennen kuin itse joutuu sen kokemaan. Siksi lähetän sulle aivan valtavan paljon voimia ja varjelusta. Toivon niin kovasti, että teidän arinalla on onnellinen loppu. Se auttaa myös meitä muita (vielä epätietoisuudessa eläviä ) jaksamaan, ja jatkamaan yritystä. Anteeksi tietämättömyyteni, ja tökerö kysymys, mutta onko tuossa sun tilanteessa siis oikeasti mahdollisuus, että on jotain kuoleman vakavaa kyseessä? Kamalien asioiden kanssa joudut elämään. Itsekin pelkään ihan kauheasti, että jotain pahaa on kuitenkin vialla, ja siksi pelkään toisaalta hoitoihin hakeutumista. Mutta koeputkihedelmöityshän on aina kuitenkin mahdollinen. Mitä se laproskopia tarkalleenottaen on? voimia :hug:

Ja Tinttu ehkä sulla ei alakaan aattona menkat, vaan saat maailman parhaan joululahjan :)
 
Niin ja vielä, että IVF ei ole meille mahdollinen vuosiin rahatilanteen vuoksi.. Ja laparoskopia on vatsaontelon tähystys.. jossa tehdään 1-4 viiltoa mahaan ja tähystetään kohtu ja munajohtimet jne.. sitä kautta näkyy kasvaimet, endo, tukokset jne.. toimenpide tehdää nukutuksessa ja yleensä pääsee samana päivänä kotiin.. en tosin tiedä pääsenkö minä, kun se on 80km päässä, en tiedä olenko illalla matkustuskykyinen.. sen näkee sitten..
 
En psyty varmasti tuskaasi lievittämään voivotteluillani yhtään mutta ajattelen sinua kovasi, ja rukoilen puolestasi. Toivotaan tosiaan, ettei kuoleman kanssa olla tekemisissä. Synkät ajatuksesi ovat enemmän kuin oikeutettuja. Tuska ja suru täytyykin käydä läpi. Älä jätä sitä sisällesi muhimaan, vaan itke. Vaikka sitten yksin, jos muiden aikana et pysty. Käsittele asiaa. Älä syytä itseäsi, tai ole ankara. Sinun syytäsi tuo ei ole. Elämä ei ole oikeuden mukaista, mutta kenellekään ei myöskään anneta sen suurempaa taakka kuin jaksaa kantaa. Vahvoja koetellaan kovemman kautta. Vaikka nyt tuntuu maailman vaikeimmalta, olet entistä vahvempi, kun joskus koittaa ilon päivä. Voimia :hug:
 
Mutta kyllä tuntuu, että elämässäni on aika lailla liian iso urakka annettu käsiteltäväksi.. Tämä ei ole ensimmäinen vakava vastoinkäyminen.. 12 vuoteen ei ole ollut yhtään onnellista vuotta.. Enkä nyt tarkoita pikkujuttuja, vaan todella isoa, jonka sain 1,5 vuotta sitten päätökseen osaltaan, mutta tänään taas veistä käännettiin haavassa..
 
Torstai 20.12.07

Sirpula.................kp 10/34-71...........yk 8..................1. toiveissa
Orion..................kp 17/29-31............ yk 12.............. 1. toiveissa
Hempukka87.... kp 18/30-35............ yk 14.............. 1. toiveissa
Tinttu..................kp 22/26............... yk 9................ 1. toiveissa
Haltia..................kp 22/31-33......... yk13............... 1. toiveissa
Khaos..................kp 24/25-30......... yk 13.............. 1.toiveissa
Sarah85..............kp 24/28-36......... yk 17.............. 1. toiveissa
Hissu.................. kp 33/16-33.......... y 10kk........... 2. toiveissa
Nasu86...............kp ??/??..............yk 13..............1. toiveissa
rina82.................kp ??/??..............yk 29...............1. toiveissa
Anna333.............kp ??/??..............yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
Anniel yk 7
Gataa yk 7
Äityli- 84 yk15

Taustalla:

Dreamer-88 (odottaa leikkaukseen)


Dreamer, päättelitkö itse nämä neljä vaihtoehtoa? Todella rankkaa aikaa joudut elämään nyt. Ulkopuolisen sitä on todella vaikea edes kuvitella. Teitä on sen verran jo koeteltu, että uskoisin tämän päättyvän onnellisesti. :heart: Lääkärit antavat välillä virheellisiä diagnooseja, tämäkin on voinut aivan hyvin olla sellainen. Toivon todella niin! Megavoima :hug:

Ja haltia, kiitos! Itsekkin niin toivoisin sitä ihanaa joululahjaa. Mutta niin ihanaa kuin se olisikin, niin se valitettavasti on mahdotonta. Ehkä sitten clomikierrossa... Ekassa, neljännessä, ei ollenkaan? Kuka tietää.

Toivo elää silti! Toivottavasti myös Dreamerilla. :heart:
 
Dreamer Oikein paljon voimia sinne, ymmärrän täysin, että sinua pelottaa. Kyllä tuossa tilanteessa pelottaisi ketä tahansa. Mutta älä anna pelolle valtaa. Mainitsit nuo neljä vaihtoehtoa, mutta eikö ole vielä viides, hyvänlaatuinen kasvain? Toivon oikein kovasti, ettei mistään kuoleman vakavasta asiasta olisi kyse. Kyllä se vielä iloksi muuttuu ja uskon, että sinäkin saat vielä omaa lasta sylissäsi pitää.

Tinttu Minäkin odotan menkkoja jouluaatolle. Jättäiskin tulematta.
 
Tinttu & Khaos Kyllä päättelin.. eli lääkäri sanoo, että ei ole varmaan mitään, mutta kun ei kumpaakaan lähtenyt yhtään virtaamaan, joten kyllä siellä joku on.. En yhtään tiedä mitä odottaa, joten mielummin ajattelen syöpää, kuin toivoisin parasta ja olisikin syöpä.. en tiedä.. oikeasti pää ihan tyhjä ja itkettää vain.. Vuosi sitten jännättiin alkaako menkat, eivät alkaneet ja tämä koko rumba sai alkunsa.. Kymmeniä testejä, monia pettymyksiä, satoja lääkkeitä ja nyt tämä.. huoh.. :snotty:
 
Sunnuntai 23.12.2007

Sirpula.................kp 13/34-71...........yk 8..................1. toiveissa
Orion..................kp 20/29-31............ yk 12.............. 1. toiveissa
Hempukka87.....kp 21/30-35............ yk 14.............. 1. toiveissa
Tinttu..................kp 25/26............... yk 9................ 1. toiveissa
Haltia..................kp 25/31-33......... yk13............... 1. toiveissa
Khaos..................kp 27/25-30......... yk 13.............. 1.toiveissa
Sarah85..............kp 27/28-36......... yk 17.............. 1. toiveissa
Hissu..................kp 36/16-33.......... y 10kk........... 2. toiveissa
Nasu86...............kp ??/??..............yk 13..............1. toiveissa
rina82.................kp ??/??..............yk 29...............1. toiveissa
Anna333.............kp ??/??..............yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
Anniel yk 7
Gataa yk 7
Äityli- 84 yk15

Taustalla:

Dreamer-88 (odottaa leikkaukseen)


Päivittelin. :)

Hyvää joulua kaikille!! :heart:
 

Yhteistyössä