n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

Torstai 13.12

Sirpula.................kp 2/34-71...........yk 8..................1. toiveissa
Orion..................kp 10/29-31............ yk 12.............. 1. toiveissa
Hempukka87.... kp 11/30-35............ yk 14.............. 1. toiveissa
Tinttu..................kp 15/26............... yk 9................ 1. toiveissa
Haltia..................kp 15/31-33......... yk13............... 1. toiveissa
Khaos..................kp 17/25-30......... yk 13.............. 1.toiveissa
Sarah85..............kp 17/28-36......... yk 17.............. 1. toiveissa

Hissu.................. kp 26/16-33.......... y 10kk........... 2. toiveissa
Dreamer-88....... kp 38/39................y 12kk.............1. toiveissa

Nasu86...............kp ??/??..............yk 13..............1. toiveissa
rina82.................kp ??/??..............yk 29...............1. toiveissa
Anna333.............kp ??/??..............yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet :heart:

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
Anniel yk 7
Gataa yk 7
Äityli- 84 yk15
 
Orion Ihania unia. Mä olen kans monesti nähnyt unia, että olen raskaana tai synnytän. Tosin osassa unista se on ollut jotenkin sekavaa, että lapsi on viety multa kun olen synnyttänyt tms. Mutta ihanimpia unia on ollut kun olen tehnyt positiivisen raskaustestin. =) silloin kyllä hymyilin leveäsi, kun aamulla heräsin.

Sirpula paljon halauksia :hug: ja voimia aloitella uutta kiertoa.

Tuo on niin rankkaa, kun toivoo ja uskoo, ja luottaa, että on raskaana, ja sitten kuitenkin ne menkat alkaa. Itse en enää usko, ja uskottelen aina itselleni, etten nyt varmaankaan ole raskaana. Puoleenvuoteen en ole enää testaillut raskautta, kun en halua enää pettyä, ja aina se täti on vaan tullut. Mutta ei menetetä uskoa. Kyllä joskus vielä koittaa se onnellinen aamu kun huomataan olevamme raskaana. Voi sitä riemun määrää. =) Niinkuin kaikki on sanonut, niin kyllä me vaan ansaittaisi jo ne omat vauvat. Voi että, ajatelkaa miten monta nuorta hyvää äitiä täällä olisi valmis perheenperustamiseen, mutta kaikki ei menekään suunnitelmien mukaan. Välillä aina suututtaa kaikki jutut siitä, kuinka nuoret vaan tarkoiuksella lykkää lasten hankkimista. Kun se ei aina ole nuorillakaan tarkoituksen mukaista :kieh:

Noh tulipa taas pitkä vuodatus. Itsellä lähestyy ovulaatio. Ajattelin tikutella sitä viikonloppuna. Tylsää vaan, että mulla on töitä, ja miehellä tulossa tää mun flunssa. Taitaa olla, että levätään tää joulun seutu, ja unohdetaan yritys. Aloitetaan sitten tammikuussa uudestaan. Alkaa vaan kuume paisua niin suureksi, että itku meinaa tulla jo kaikista tv ohjelmista ja mainoksista, joissa on vauvoja jne. Miehenkin sydän meinaa haljeta. Mukavaa loppuviikkoa kaikille.

Dreamer tuo sinä uskoa tähän pinoon, ja kasvata plussanneiden listaa. kyllä me muutkin täältä perästä tullaan :whistle: puhaltelen paljon plussatuulia sinne päin.
 
Kiitos Haltia.. Kyllä täällä aika varmana jo plussaa pidetään :) Toivottavasti ei tiputa korkealta ja taas saa huomata mielikuvituksen tempuista :( On siis rinnat kipeät, välillä enemmän, välillä vähemmän.. Eilen alkoi myös lievä etova olo... Ei ole mitään siis oksentelua tms.. Mutta koko ajan, hieman yök-olo.. :) Mutta viikonlopun aikana sen saa selville :) Miehen usko on vankka ja ollaankin jo alettu puhua "pikkuisista" ;) :D Kiitoksia kaikille, olette parhaita! :)

Ja Haltia, kun sanoit tuosta nuorista äidistä, että haluaisi lapsen jne.. :) Minua ärsyttää kuulla koko ajan teini-vahinko-raskaudet, joista seuraa abortit.. Siis :kieh: Miksei lapsia anneta sinne, missä niillä olisi rakastavat vanhemmat (tai yksi vanhempi), mutta sitten annetaan sellaisille, ketkä ei halua :(

Mutta se synkkyydestä :) Joulumielellä eteenpäin.. haluaisin kovasti tuoda plussan tänne :) :heart:
 
Voi kun toivon minäkin, että teille olisi nyt tulossa vauva :heart: ainakin sun oireet vaikuttaa lupaavilta =)

Niin ja juuri kaikki vahinkolapset ärssytttää minuakin. Vaikka ymmärrä kyllä, että kaikkea voi käydä jne. Mutta kun on niin epäreilua. Toiset unohtaa yhden pillerin, ja hups raskaana ollaan. Toiset maksaa kalliista hoidoista, eikä siltikään tärppää. huoh. no joo mutta joulumieltä tosiaan koitetaan ylläpitää =) sun plussa edesauttaisi sitä kovasti :heart: Ja Hissu Toivottavasti sinä olet samassa plussaajien porukassa kuin Dreamer, ne tuntuu ina ulevan sellaisina pieninä rykäyksinä, että muutama plussaa kerralla, ja sitten taas pitkä tauko. me muut sitten tammikuussa.
 
Haltia Mutta kun katson kalenterista ensimmäistä kiertoa, kun elovauvaa 07 toivottiin, niin samoja oireita oli.. ja samoin tässä vuoden aikana :( Eli voi olla siitä johtuvaa :) Mutta toivon, että lämmin tunne sydämessäni ei pettäisi minua :) Ja sitten mieheni isän vaisto... :heart:
 
Dreamer Mutta niinhän monet sanoo, ettei sitä raskautta oikein voinut mistään aavistaa, kun oireet oli ihan samoja kuin ennenkin, ja menkkojen aikaankin. Luulen, että vaisto se kertoo (vaikka monesti harhauttaakin :kieh: ) että raskaana ollaan.
 
Niin mä kävin taas kiduttamassa itseäni, ja lukemassa odotuspuolella joulun odottajien pinoa. Ihania vauvoja kaikki saanut. Tuli jotenkin haikea olo, kun muistaa niitä samoja nimiä täältä odotuspuolelta, ja nyt ne on jo synnyttäneet. Itse ajattelin aluksi tänne liittyessäni, että jospa nyt vähän kirjoittelen tässä kuumeessani, niin nyt huomaan, että palstailua onkin jatkunut jo yli vuoden. hui.
 
Dreamer Niin, eihän sitä ikinä tiedä. itsekin olen jotenkin jo luovuttanut, mutta silti joka kierron loppupuolella sellainen pieni toivonkipinä herää, että entä jos kuitenkin. Ja ehkä se joskus vielä onkin ihan totta, kaikista suurin haave.
 
Dreamer Niin, oikeassa olet, että kuumeilupuoltakin tarvitaan, mutta pitäisi tässä jotain vaihtuvuuttakin olla :kieh: tai edes jotain kiertoa, että ensin kuumeilu, sitten odotus, sitten kuumeilu, sitten odotus, jne =)
 
Kiitos suuresti taas tuesta teille kaikille, ihanat ihmiset! :hug: En tiedä mitä tekisin ilman teitä, tulisin varmaan sekopääksi kun en sais purkaa näitä iloisia ja surullisia asioita jonnekin.

haltia: Tuo sun kirjoittama juttu tuosta uskoo, toivoo ja pettyy oli suoraan ku mun ajatusmaailmasta! Semmoiset on ajatukset tälläkin hetkellä.

Vuoto ihan järkyttävän runsasta tässä kierrossa...miettikää; mulla oli tänään töissä menny läpi paksusta siteestä ja tuli farkkujen läpi vaikka olin vaihtanu siteen reilu tunti sitten!!!!!! :eek: Muuten ei kyllä ole pahemmin menkkailukipuja ollut.

PALJON, PALJON, PALJON PLUSSAILUPUHUREITA MEILLE KAIKILLE - VAIKKA JOULULAHJOIKSI!!! :heart: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
 
Olen tosi pahoillani Sirpula! :( :hug:

Orion, ihania unia olet nähnyt. Itsekkin tässä vuoden yrittämisen aikana oon kerenny nähdä vaikka mitä raskaus unia. Jokunen kk sitten näin unen missä tein raskaustestin (apteekin oman) ;) ja se näytti vahvaa positiivista. Olo oli haikea kun heräsin, koska se uni oli niin todellinen.

haltia, mulla on kans tosi paljon samanlaisia ajatuksia kuin sulla. Mulla kans meinaa itku tulla kaikista tv-ohjelmista ja mainoksistakin missä on vauvoja tai pikkulapsia. Se soneran (?) mainos on ihan "kamala" missä se nainen lähtee synnyttämään ja sitten isovanhemmat tulee katsomaan uutta tulokasta. Itku pääsi, kun sen ekan kerran näin ja sen jälkeen on pitänyt vaihtaa kanavaa jos se tulee. Minä kans kidutan itteäni, ku käyn aina sillon tällön lueskelemassa ihania uutisia odotus puolelta. Kyllä sen jälkeen melko masentunut fiilis on. :ashamed: Miksei meillä kaikilla vaan voisi tärpätä nyt!

Dreamer, sulla on kyllä melko selvät oireet! Minäkin toivon todella, että siellä sun masussa pieni ihmisen taimi asustelis. :heart:

Mulle tulee kohta paniikki, kun en ole edes juurikaan joululahjoja ostanut ja enää ensiviikko aikaa! :eek: Jotenkin tämä aika on mennyt niin joutuisasti (mikä on toisaalta vaan hyvä asia), ettei ole juuri kerennyt joulua ajatella. Töitäkin olis vielä reilu viikko jälellä ja sitten loppuu.
 
Voi dreamer Melkein itku tuli sun puolesa täälläkin :'( olin jotenkin ihan varma, että nyt teillä tärppää. Aivan älyttömästi voimia ja jaksamista maailman ehkä raskaimman asian kanssa :hug:

Tinttu just se soneran mainos on ehkä kaikista pahin. Itkettää alkaa muakin juuri sitä katsoessa. Ja sitten kaikki kiinteistövälitysmainokset, että kasvava perhe tarvitsee asunnon, kun pieni ihminen ilmoitti tulostaan jne. niissä mainoksissa kaikki on vaan niin saakutin onnellista ja helppoa. Ja sitten eilen lostissakin oli oikein raskausjakso. Ihan niinkuin joku laittaisi kaikkiin ohjelmiin mitä mä seuraan niin jotain raskausjuttuja. ärsyttää.

Ja sirpula Tällä palstalla on helppo olla ja purkaa tunteitaan, kun muut elää samassa tilanteessa. Aina joku osaa pukea sanoiksi niitä vaikeita ajatuksia, ja ymmärtää. Kyllä tästä on mulle ollut kauhean suuri tuki. Myös sen on huomannut, että ei ole asiansa kanssa yksin. Muuten kun tuntuu, että kaikki ympärillä vain lisääntyy.

Ajattelin mennä nyt tikuttelemaan ovista, kun luulen, että se olis viikonloppuna. Sitten illalla olis työporukan pikkujoulut. No voipahan mennä ainakin hyvällä omallatunnolla, kun tietää ettei voi vielä olla raskaana.

muoks. Ovistesti näytti haaleaa viivaa, joten viikonlopun ajan täytyy heilutella peittoja. :)
 
Voi ei, Dreamer. :( Olen ihan hirveän pahoillani. Voimia hirmuisesti! :hug: Koita jaksaa!

haltia, joo älä muuta sano. Mustakin tuntuu että jopa kaikissa tv-ohjelmissa mitä katson, on raskaana olevia tms. Niinku BB:ssäkin se Tiina tuli raskaaksi ja sitä kun hehkutettiin. Peukkuja pidän pystyssä, että bongaisit sen oviksen v-loppuna. :)

Me lähdetään nyt ajelemaan pohjoisempaan, kotipaikkakunnalle. Onneksi sielläkin on tietsikka, että pääsee kaksplussaan. ;)
 
Sunnuntai 16.12.2007

Dreamer-88....... kp 3/39................y 13kk.............1. toiveissa Sirpula.................kp 5/34-71...........yk 8..................1. toiveissa
Orion..................kp 13/29-31............ yk 12.............. 1. toiveissa
Hempukka87.... kp 14/30-35............ yk 14.............. 1. toiveissa
Tinttu..................kp 18/26............... yk 9................ 1. toiveissa
Haltia..................kp 18/31-33......... yk13............... 1. toiveissa
Khaos..................kp 20/25-30......... yk 13.............. 1.toiveissa
Sarah85..............kp 20/28-36......... yk 17.............. 1. toiveissa
Hissu.................. kp 29/16-33.......... y 10kk........... 2. toiveissa
Nasu86...............kp ??/??..............yk 13..............1. toiveissa
rina82.................kp ??/??..............yk 29...............1. toiveissa
Anna333.............kp ??/??..............yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
Anniel yk 7
Gataa yk 7
Äityli- 84 yk15


Meniköhän oikein... :/

Enää viikko jouluun. Jee! B) Vaikka kyllä tässä ihan kaikki muut on mielessä ollu ku joulu. Ekaa clomi kiertoa niin innolla odotan, ettei joulukaan nyt tunnu niin tärkeältä.
 
Oviksesta en oo varma, oliko se ja minä päivänä, kun sellaisia aika vahvoja viivoja, sain noilla testeillä monta, mutta en sitten ihan varma ole olisko se kuitenkaan sitten tarpeeksi voimaks. no oikeastaan nyt tuntuu, että ihan sama, tulinkin sanomaan, että ihan oma mielenterveyteni ja parisuhteeni takia, mä yritän pysytellä nyt vähän taka-alall. roikun listalla ja ilmoittelen missä mennän. Oli miehen kanssa puhetta, että kevään aikana tutkimuksiin. Musta vaan tuntuu, että hajoan tähän. Elämä on niin sekaisin monellakin tavalla, työt on kamalan stressaavia sekä mulla että miehellä tällä etkellä. taloudellisesti on tiukkaa, ja mulla on joku pienimuotoinen masennus selvästi jne. Sitten kun sitä vauvaakaan ei tuu. Mä koitan nyt keskittyä mieheeni ja itseeni ja unohtaa vähän miten kovasti sen vauvan haluaisin. Eilinen oli kauhea. Itkin vaan koko illan ja olen tässä tiuskinut ihan turhista asioista miehelle, ja kiukutellut jne. Vaikka ei tuo vauvan tulemattomuus ole miehenkään syytä tietenkään. Nyt vaan alkaa ympäristön paineetkin olla niin suuret :ashamed: ihan väsynyt.

Mutta voimia teille kaikille ja kovasti plussatuulia. :whistle:
 
Dreamer-88 ja Sirpula: Voi harmi, minä olin jo ihan varma, että nyt saadaan tähän pinoon plussauutisia. Oikein paljon voimia teille. :hug:

Haltia Tosi tuttuja nuo mietteet. Samanlainen tappiomieliala se on täälläkin. Välillä tekeisi mieli jo luovuttaa kokonaan ja antaa olla. Kai se on jotain masennuksen poikasta täälläkin. Tuntuu siltä, että kaikki muut tulevat raskaaksi tosi helposti ja itsellä se vaan kestää ja kestää. Ei sillä, että tää mikään kilpailu olisi, mutta kyllä nyt on ollut vaikeeta, kun kolme tuttavapariskuntaa on saanut juuri vauvan ja he kaikki ovat aloittaneet yrityksen meitä myöhemmin. En todellakaan ole hirveästi jaksanut innostua vauvauutisista. Mutta kyllä se meidänkin vuoromme vielä tulee, pakkohan sen on! Mekin ollaan puhuttu, että keväällä voitaisiin mennä tutkimuksiin, jos ei sitä nyyttiä ala kuulua.

Mulla oli tosiaan joku kummallinen välivuoto tässä kierrossa. Se alkoi ovista seuraavana päivänä ja kesti viisi päivää. Sitten perjantaina se loppui kuin seinään. Ei voi siis sanoa, että kovin toiveikkaat mielialat tämän kierron suhteen ois. :/ Lämmöt on kyllä kokoajan ollut koholla ja valkovuoto vähän tavallista runsaampaa, mutta en oikein jaksa uskoa, että jos niin onnellisesti olisi tapahtunut, että olisin ovuloinut ja se munasolu olisi vielä hedelmöittynytkin, että sillä olisi ollut mitään mahdollisuuksia kiinnittyä. Mutta katotaan nyt kierto loppuun asti ennen kuin heitetään kirves kaivoon. :)
 
torstaina alkoi menkat. 14 paivaa ovulaatiosta! :'( keskiviikkona jo tuhrusi,jolloin mulla aukesi kyynelhanat. kaksi paivaa vaan itkin ja surkuttelin
nyt paatin tai paatettiin miehen kanssa etta taa kierto saa menn. me ei yriteta unohdetaan vaan. kerataan voimaa ensi kiertoon ja hoitoihin! kysta edelleen vaivana,kun kierrot heittaa pahasti.
Paljon voimia kaikille. pahoittelut muillekin menkkojen alkamisesta. toivoisin todella,etta tanne alkaisi sataa plussia!
Mikahan tan kaiken tarkoitus on?? :(
 
Dreamer-88 & hissu: Olin jo niin varma että ainakin jompikumpi teistä/molemmat plussaatte tässä kierrossa, tosi harmi että näin kävi! :( Toivon kovasti voimia teille molemmille uusiin kiertoihin, jospa se taas siitä ajan kanssa iloksi muuttuisi - vielä jonakin päivänä. :hug: :hug:

Mä olin tosiaan useamman vuorokauden kestävällä työ"komennuksella" kun yhdessä paikassa missä käyn töissä, oli vähän turhan action-rikas viikonloppu joten hälyttivät mut töihin ja olin tuolla parinsadan kilometrin päässä monta päivää. Nyt kuitenkin saatiin asiat järjestykseen niin pääsin kotio. Meinaa vähän väsyttää! |O

Mä oon ihmeesti saanut tsempattua itseäni taas tähän kiertoon, täti nosti kytkintä eilen niin päästiin tänään aloittaan taas harjoituksia... :D Toivon mielettömästi että tämä kierto olis hedelmällisempi! :heart:

Paljon plussatuulahduksia tänne meille kaikille! :whistle: :wave:
 

Yhteistyössä