Naisten nalkuttaminen tunnistetan jatkossa rikokseksi

vierailija
Jos mies tekis mitä lupaa, ei tarttisi montaa kertaa sanoa. Tai jos mies tekisi oma-aloitteisesti asioita, ei tarttise sanoa edes yhtä kertaa. Mutta kun miehet on laiskoja ja ilkeitä paskoja. Kyllä. Kaikki.

vierailija
Kiitos. Voimia tässä tarvitaankin. Olen kokeillut useampaa miestä ja todennut, että ei se vaihtamalla parane. Kaikki miehet on samanlaisia laiskoja ja ilkeitä paskoja.
👍Palasin astialle.
Jotkut hakkaavat päätään seinään, ja jotkut minun lisäkseni eivät sitä tee.
20 vuoden koulutukseni ei auttanut. Sanoin aina, että peruskäytös riittää. Hän ei vienyt edes roskapussia ulos. Tiskannut ei senkään vertaa.
Eron jälkeen viinapulloja löytyi joka raosta.

vierailija
Onko jossain jo jokin nettilomake, jossa voin käydä ilmiantamassa tämän palstan ja täällä tapahtuvan henkisen väkivallan?

vierailija
En ymmärrä nalkuttavia naisia enkä jaksa kuunnella naisia, jotka nalkuttavat. Kun hoitelee hommat itse ei tarvitse nalkuttaa ja lopputulos on juuri sellainen kun itse haluaa. Sitäpaitsi olen niin paljon nopeampi, tehokkaampi ja tarkempi etten anna mieheni tehdä kotitöitä.
Tasa-arvo tulee siitä että pystyn myös vaihtamaan autoihin renkaat, tekemään pienet huollot, lumityöt, ajamaan nurmikot, remontoimaan, käyttämään moottorisahaa ja klapikonetta jne jos mieheni jostain syystä on estynyt niitä tekemästä. Eikä hän myöskään kuole nälkään jääkaapin oven eteen tai huku likaisiin vaatteisiin.

vierailija
”Ruma, vanha ja eihaluttava.”
Paljon tästä lauseesta saan korvausta?
Vanheneeko rikos ja missä ajassa?
Entä tämän palstan törkeydet?
Kaivanko esiin?
Ei minulta tämä, vaikka mm. hoikkuudestani
olen kateushenkistä ilkeilyä osakseni naisilta saanut. Lesboksi on myös nimitetty, kun en ole ns. sarjadeittaaja, niin sellainen
ajatus sitten jollekin nousi.. 🤔
Kaikenlaista, kaikenlaista..👋
N40+

vierailija
En ymmärrä nalkuttavia naisia enkä jaksa kuunnella naisia, jotka nalkuttavat. Kun hoitelee hommat itse ei tarvitse nalkuttaa ja lopputulos on juuri sellainen kun itse haluaa. Sitäpaitsi olen niin paljon nopeampi, tehokkaampi ja tarkempi etten anna mieheni tehdä kotitöitä.
Tasa-arvo tulee siitä että pystyn myös vaihtamaan autoihin renkaat, tekemään pienet huollot, lumityöt, ajamaan nurmikot, remontoimaan, käyttämään moottorisahaa ja klapikonetta jne jos mieheni jostain syystä on estynyt niitä tekemästä. Eikä hän myöskään kuole nälkään jääkaapin oven eteen tai huku likaisiin vaatteisiin.
Siinä on kuin minun suustani.
Kiitos erinomaisesta! N40+

Yhteistyössä