n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

Niin muuten tuon sormustestin voi tehä kämmenen päälläkin. Meillä jopa vahvemmin näkyi ne liikkeet. :)

Mielenkiintosia nää energiat. Kun kämmenet laittaa vastakkain (ei kuitenkaan toisiinsa kiinni) ja keskittyy ihan vain siihen, sitten vetää hitaasti muutaman sentin kauemmas ja tuo taas lähemmäs, sen vastuksen voi tuntea, ja jos liikuttelee kämmeniä siinä ikään kuin vaakasuuntaan, niin se on just niinku magneettikenttä ois siinä. :) Hassua.
 
Dreamer-88: tänään on kp 24/26 (terot!). Mutta testailen sitten alkuviikosta uudestaan, jos tätiä ei ole näkynyt. Harmittaa niin kamalasti, kun kovasti ollaan miehen kanssa haaveiltu että olisi se niin ihana joululahja meille kun saataisiin tietää vauvan tulosta. Mutta jospa ensi kierrossa... :heart:

Oon aikonut pudottaa painoa viimeisen vuoden ajan, mutta jotenkin ei vain yksinkertaisesti ole ollut aikaa ja energiaa panostaa siihen niin paljoa kuin haluaisi. Opiskelu ja työt imee niin suuren osan elämästä tällä hetkellä että välillä ihan päätä huimaa.. Olisi se vaan niin ihana kun saisi tietää olevansa raskaana, niin saisi rueta järjestämään opiskeluasioita sille mallille että 9kk päästä saisi jäädä äippälomalle! :heart:
Mua ei kyllä pätkäkään haittaisi vaikka opiskeluihin tulisikin taukoa äitiysloman verran, ihana vaan olisi!!
 

Torstai 6.12

Bayan Fare..........kp 3/29-31...........yk 12..............1. toiveissa
Hempukka87.......kp 4/30-35...........yk 14..............1. toiveissa
Tinttu..................kp 8/26...............yk 9................1. toiveissa
Haltia..................kp 8/31-33............yk13...............1 toiveissa
Khaos..................kp 10/25-30.........yk 13..............1.toiveissa
Sarah85..............kp 10/28-36...........yk 17..............1. toiveissa

Hissu.................. kp19/16-33.......... y 10kk........... 2. toiveissa
Sirpula................kp 25/34-71.........yk 7..................1. toiveissa
Äityli -84.............kp 26/34...............yk 15...............2. toiveissa
Dreamer-88....... kp 31/39..............y 12kk.............1. toiveissa

Nasu86...............kp 65/33-??..........yk 13..............1. toiveissa
rina82.................kp 78/??..............yk 29...............1. toiveissa
Anna333.............kp 131/45-80.........yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
Anniel yk 7
Gataa yk 7


Sirpula, pahoittelut negasta. :( Älä silti heitä pyyhettä kehään, kaikkihan on vielä mahdollista! :heart:

Dreamer-88, se alavatsan jomotushan voi olla hyvä merkki! ;)

HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ! :)
 
Sunnuntai 9.12

Orion..................kp 6/29-31............ yk 12.............. 1. toiveissa
Hempukka87.... kp 7/30-35............ yk 14.............. 1. toiveissa
Tinttu..................kp 11/26............... yk 9................ 1. toiveissa
Haltia..................kp 11/31-33......... yk13............... 1. toiveissa
Khaos..................kp 13/25-30......... yk 13.............. 1.toiveissa
Sarah85..............kp 13/28-36......... yk 17.............. 1. toiveissa

Hissu.................. kp 22/16-33.......... y 10kk........... 2. toiveissa
Sirpula................kp 28/34-71..........yk 7..................1. toiveissa
Äityli -84.............kp 29/34................yk 15...............2. toiveissa
Dreamer-88....... kp 34/39................y 12kk.............1. toiveissa

Nasu86...............kp ??/??..............yk 13..............1. toiveissa
rina82.................kp ??/??..............yk 29...............1. toiveissa
Anna333.............kp ??/??..............yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
Anniel yk 7
Gataa yk 7
 
Dreamer-88: Meillä oli tosi kiva reissu, oltiin pohjoisessa miehen työporukan kanssa. Vietettiin vähän pikkujouluja samalla.. :D

Tiedättekö rakkaat immeiset; mulla on menkat myöhässä!!!!! :attn: Tein tosiaan viime ke sen testin joka oli nega, mutta tätiä ei ole näkynyt eikä kuulunut! :eek: Ja oireitakin löytyy; tissit ihan älyttömän arat, aina syönnin jälkeen tulee huono olo, finnejä viimeisen parin viikon aikana tullut tosi runsaasti (en aiemmin hoksannutkaan että sekin saattaisi olla yksi raskausoire!), ja alamahaa juilii ja vihloo aina välillä jännästi. Huomenna aion käydä ostamassa apteekista herkän raskaustestin ja testata uudestaan. Toivon niin valtavasti, että tuolla mun masussa se niin toivottu ja haluttu pikkuinen olisi! :heart:
 
Tinttu Jomotus voisi olla hyvä merkki, mutta kun ihan koskee.. siis tänä aamuna piti kävellä kaksin kerroin vessaan, sen verran kipeä maha.. Kuten vuosia sitten luomumenkoissa :ashamed: Mutta mies on varma, että on maha-asukki mukana ja itsekin toiveikas :) :heart: *mies siis ei koskaan ole ääneen vuoden aikana tuonut ilmi omaa uskomustaan ollakko vai eikö olla..*
 
Tulethan Sirpula sitten heti kertomaan mitä testi näytti. Toivottavasti plussaa :heart:

Täällähän on tapahtunut paljon. Itse olen ollut kauheassa flunssassa, ja kaikki elämä on jäänyt melko vähälle. Ensi viikonlopksi odottelen ovista, ja toivotaan, että silloin olen paremmassa kunnossa, ja mies ei olis kipeä. Dreamerille toivon myös kaikesta sydämestäni plussaa, sun oireet vaikuttaa musta tosi lupaavilta.

Kaikille muillekin kuumeisia plussatullia :whistle: itse en oikeastaan odota nyt mitään. En halua tippua taas yhtä korkealta kuin viimeksi.
 
Dreamer-88 & haltia: Kiitos teille, olette ihania!! :heart: :hug:
Testasin tänään apteekin herkällä selvän negan. Kyllä oli itku lähellä, mutta jotenkin vaan yritin tsempata itseäni että kun oireet on nyt niin selkeän oloiset, niin jotenkin odotan sitä plussaa kovin toiveikkain mielin - kuitenkin. Huomenna aamupissasta teen uuden testin (samaisella apteekin herkällä, ostin heti kerralla useamman testin!), ja toivottavasti sieltä se plussa jo tulisi. :heart:

Oireet on edelleenkin tosi selkeitä (ainakin mun mielestä :ashamed: ); edellä kirjoittamieni lisäksi kuulin tänään (toisesta ketjusta! ;) ) että myös flunssa voi olla yksi raskaus"oire"! Minä kun en sitä ollut lainkaan muistanut/tiennyt... :eek: Niin mulla oli vasta reilu 2 vkoa kestävä epämääräinen flunssa, johon ei sen kummemmin kuumeita sun muita liittynyt. Joten josko se olisi yksi uusi oire "listaani"...? :heart: =)
 
Moi kaikki pitkästä aikaa. Viime viikko piti kiirettä, enkä hirveesti ehtiny palstailemaan. Oviskin tuli ja meni, toivottavasti ois tärpänny. Oon vähän huolissani tosta mun hormonituotannosta. Mulla nimittäin aina joskus tuhruttelee oviksen aikaan ja eikös nuo ovisvuodot oo merkki siitä, että jotain hormonia (progesteronia?) ei erity riittävästi/ riittävän nopeesti? No lämmöt oli tänä aamuna kuitenkin noussut nätisti sen puoli astetta, joten kai se progesteronituotantoki on sieltä noussu. Katotaan jatkuuko tuhruttelu vielä tänään...

Orion alias Bayan Fare Muakin tuo sormustesti jotenkin rauhoittaa, kun sen mukaan lapsia olisi tulossa. :) Pitäs koittaa joskus, että näyttääkö mieheltä samalla tavalla kuin mulla. Mulla kun on joka kerta näyttänyt samalla tavalla, mikä on aika uskomatonta. :) Mun tädillä tuo testi näytti kaikki siihen mennessä syntyneet lapset oikein ja siihen päälle vielä kolme lasta. Ton testin tekemisen jälkeen hän on saanut yhden tytön ja kokenut kaksi keskenmenoa. Joten aika uskomaton tuo testi on, usko siihen tai ei. :)

Sirpulan ja Dreamer-88 :n plussauutisia odotellen,
Khaos
 
No niin, nyt minäkin tein sen sormustestin. näytti, että 7 lasta (poika, tyttö, poika, poika, tyttö, poika, poika) hmm. Näyttääköhän tuo jollekin, ettei yhtään lasta. Tavallaan toivon ja uskon, että tuo pitäisi paikkansa, mutta, toisaalta aika moinen lapsimäärä, jota on vaikeaa usko tällähetkellä mitenkään, kun ekaakaan ei kuulu. No kaikkeen sitä epätoivoinen takertuu.
 

Yhteistyössä