n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

Tiistai 11.12

Orion..................kp 8/29-31............ yk 12.............. 1. toiveissa
Hempukka87.... kp 9/30-35............ yk 14.............. 1. toiveissa
Tinttu..................kp 13/26............... yk 9................ 1. toiveissa
Haltia..................kp 13/31-33......... yk13............... 1. toiveissa
Khaos..................kp 15/25-30......... yk 13.............. 1.toiveissa
Sarah85..............kp 15/28-36......... yk 17.............. 1. toiveissa

Hissu.................. kp 24/16-33.......... y 10kk........... 2. toiveissa
Sirpula................kp 30/34-71..........yk 7..................1. toiveissa
Dreamer-88....... kp 35/39................y 12kk.............1. toiveissa

Nasu86...............kp ??/??..............yk 13..............1. toiveissa
rina82.................kp ??/??..............yk 29...............1. toiveissa
Anna333.............kp ??/??..............yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet :heart:

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
Anniel yk 7
Gataa yk 7
Äityli- 84 yk15
 
Dreamer-88: Arvelinkin, että noin viikon päivät odotan ennen seuraavan testin tekoa. En viitsi "kiusata" itteäni aiemmin enää enempää, kun nyt 2 negaa takana tälle kiertoa! :( Jospa sitten jo tulisi plussa! :heart:

Sinulle myös minä soisin enemmän kuin mielelläni sen plussan!! :hug: :heart:
 
Sirpula Sovitaanko siten, että molemmat plussataan tässä kierrossa? ;) Sinä vaikka viikonloppuna ja minä maanantaina, että ei ruuhkaudu pino ;) Ja sitten vielä Hissu myös.. Juu, sellainen sopimus tälle ja ensi viikolle.. Toki nyt oviksen kohdalla olevat sitten joulun seutuun :) *kättä päälle* :D
 
Sirpula, pahoittelut negoista. :( :hug:

Minäkin huomasin lapsettomuuspuolelta, että Äityli-84 on plussannut. Onnea!! :heart:

Tänne ei mitään uutta. Todella malttamattomana odotan clomien aloittamista, joka tapahtuu vasta tämän kuun lopussa. En tainnut muistaa kertoakkaan, että meillä on aika sinne naistentautien polille 18.1. Eli ei mitenkään hirvee aika enää siihen. Toivottavasti asiat lähtis ihan oikeasti etenemään, ettei tulis kamala pettymys.

Dreamerille & Sirpulalle plussatuulia ja tietysti kaikille muillekkin!! :heart:
 
Kopioitu toiselta palstalta:

Äsken veskissä käydessä pyyhkiessä paperiin jäi vaaleanpunaista, varmaan se täti nyt sitten tulee - en voi uskoa tätä. Mitä muutakaan se olis? Voi tätä itkun määrää! :'( :'(
 
Hei kertokaapas minulle,että odottelenko oikeesti menkkoja jo huomenna alkavaksi? kun minulla oli kaksi viikkoa sitten keskiviikkona ovulaatiotestissä plussa ja torstaina oli oviskipuja,sitten perjantaina oli jo haalee viiva ovistestissä,eli ovis ohi. huomennahan on 14 päivää kulunu sit oviksesta.
ovis oli aikaisessa niin kai kiertokin sitten lyhyt??
Milloin kantsis testailla,jos ei menkkoja kuulukkaan (as if!!)
 
Hissu: Kyllähän se niin menee :) Eli huomenna voisit testata, jos oireita on, mutta jos varman päälle haluat ottaa niin lauantaina :) Ellet tule minun ja Sirpulan plussaukseen maanantaina :) En nimittäin vielä ole Sirpula menettänyt toivoa sinun suhteen ;)

Itsellä lupaava mielikuvituksen tuote lisää ;) Ollut päälle viikon rinnat kipeänä, mutta vain nännit. Nyt koira hyppäsi siten, että tassu painoi rintaa, ja auuuuu sitä kipua.. jospa jospa... :saint:
 
Hissu Niin varmaan meillä kaikilla, mutta jostain pitäisi löytää se toivon hile aina, jotta jaksaa eteenpäin :) Toivon sydämeni pohjasta, että me kaikki saisimme pian sen kaivatun plussan.. eiköhän meitä ole jo tarpeeksi koeteltu? :) :hug:
 
Mä sain taas uskoa siihen että vielä niitä lapsia saadaan. Näin viime yönä pariki unta jossa olin raskaana. Ekassa ensin ihan alussa, sitte yhtäkkiä 7. kuulla. Toisessa unessa oli 4 tai 5 lasta jo, ja kerroin niille lapsille siinä että vauva on tulossa. :heart: Voi että oli ihania unia, mä olin niin onnellinen siinä, ja nautin täysillä omasta perheestä. Olipa unessa lasten kamarikin, oikein siisti vieläpä. :)
 
Dreamer-88:Kyllä on vaan luovuttava toivosta jo tämän (tai siis edellisen) kierron suhteen, sillä yön aikana vuoto muuttui ihan selväksi menkkavuodoksi - joten täti se sieltä sitten päättikin tulla! :kieh: Mulla siis nyt kp 2 ja yk 8. Jotenkin ite yritin kanssa ajatella, että josko se olis ollut sitä kiinnittymisvuotoa, mutta ei sitten ollut. Se ero näissä menkoissa on aiempiin verrattuna, että mulla ei ole alaselkä ja -maha yhtään kipeät, sillä normaalisti ne on ekat päivät ihan himppa kipeät!

Eilen illalla oli kyllä niin super-hyber-mega paha mieli ettei hyvä tosikaan. Suihkussakin vaan itkin, kyyneleet vaan valu kaiken sen pelon ja pettymyksen mukana. Kyllä meni kauan illalla ennenku nukahdin, niin paljon pyöri mielessä nuo raskautumisasiat. Mutta ei kai se nyt muu auta, kuin yrittää vaan tsempata tähän kiertoon ja toivoa sitä omaa pikkuista nyyttiä vielä joskus saapuvaksi!! :heart:
 

Yhteistyössä