n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

Sarah85, pahoittelut tädistä. :( Menkkojen alkaminen on kurjaa! :hug: Ihme touhua kyllä, kun eivät tee mitään vaikka valkosolut koholla. Mulla oli jokunen aika sitten just leukosyytit koholla, niin sain heti lääkekuurin siihen. Joku tulehdus tuolla alakerrassa oli. :D Outo lääkäri, ku pitkittää tuota asiaa. Soitat sinne ja VAADIT päästä tutkittavaksi. Voi sulla joku pikku tulehdus ollakkin. Tommosiapa ne lääkärit just on arvauskeskuksessa... Vaikka voiko niitä edes kaiken perusteella kutsua lääkäreiksi. :eek: :D Joskus tuntuu, että osaako ne edes hommiaan. Ja hei, tottakai tänne saa avautua. Sitähän varten tämä ketju on, että kirjoitellaan omia tuntemuksia ja ajatuksia. Kyllä täällä "kuunnellaan". :heart:
 

Lauantai 3.11


Sarah85..............kp 4/28-36...........yk 16..............1. toiveissa
Hempukka87.......kp 7/30-35...........yk 13..............1. toiveissa
Haltia..................kp 9/31-33............yk12...............1 toiveissa
Sirpula................kp 18/34-71..........yk 6................1. toiveissa
Tinii.....................kp 20/28-40.........y 10kk............1. toiveissa
Anniel .................kp 23/25..............yk 7................2. toiveissa
Tinttu..................kp 25/26...............yk 7................1. toiveissa
Äityli -84.............kp 28/34...............yk 14...............2. toiveissa
Bayan Fare..........kp 32/30-32.........yk 10..............1. toiveissa
Nasu86...............kp 32/33-??..........yk 13..............1. toiveissa
gataa..................kp 37/24-70.........yk 7................1. toiveissa
rina82.................kp 45/??..............yk 29...............1. toiveissa
Dreamer-88........kp 48/26-86..........y 11kk.............1. toiveissa
Anna333.............kp 98/45-80.........yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
 
Halaukset kaikille, joilla on alkanut kuukautiset. Tiedän tosiaan sen tuskan.

Meillä ei mitään ihmeitä. Olen kauhean stressaantunut. Mies teki koti-spermatestin, ja hyvin liikkuvilta ja positiivista näytti. Nyt se on kauhean helpottunut. No olen minäkin, mutta nyt se sitten mekin tiedetään, että mussa se vika on tod näk. no joo. Koskakohan mun pitäis tässä kierrossa alkaa tikutella ovista? nytkö jo? ja kuinka usein sitä pitäis tehdä. Mieli maassa. :ashamed:
 
Sunnuntai 4.11

Sarah85..............kp 5/28-36...........yk 16..............1. toiveissa
Hempukka87.......kp 8/30-35...........yk 13..............1. toiveissa
Haltia..................kp 10/31-33............yk12...............1 toiveissa
Sirpula................kp 19/34-71..........yk 6................1. toiveissa
Tinii.....................kp 21/28-40.........y 10kk............1. toiveissa
Anniel .................kp 24/25..............yk 7................2. toiveissa
Tinttu..................kp 1/26...............yk 8................1. toiveissa
Äityli -84.............kp 29/34...............yk 14...............2. toiveissa
Bayan Fare..........kp 33/30-32.........yk 10..............1. toiveissa
Nasu86...............kp 33/33-??..........yk 13..............1. toiveissa
gataa..................kp 38/24-70.........yk 7................1. toiveissa
rina82.................kp 46/??..............yk 29...............1. toiveissa
Dreamer-88........kp 49/26-86..........y 11kk.............1. toiveissa
Anna333.............kp 99/45-80.........yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10


Täälläpä siis tuli täti tänään kylään, niinkuin jo tiesinkin. Pakko myöntää, että melkein aina se pienen pieni toivon kipinä on mukana ja miettii, että "entäs jos nyt" vaikka tietää sen olevan lähes 100% mahdotonta. :ashamed: Toivottavasti meni päivitykset oikein.

Bayan Farella ainakin näyttää olevan jo päivät täynnä, onkos iloisia uutisia? :) Mitens muilla?
 
Haha. Mulla ois semmosia uutisia että kp 1 ja aivan odotetusti. Tosin päivää aiemmin mitä odotin, mutta kuitenki. :) Multa ei taida kannattaa iloisia uutisia odotellakaan vielä piiiitkiin aikoihin. Tuskin tää onnistuu ennen ku saan vielä 5kg pudotettua ja tätä vauhtia siihe menee kauan. No, kuukaudessa on parisen kiloa pudonnu, mutta tällä viikolla en saanu yhtään pudotettua. No, pieni takapakki ni sit mennään kahta kauheempaa vauhtia. Toivottavasti :LOL:
 

Tiistai 6.11


Tinttu..................kp 3/26...............yk 8................1. toiveissa
Bayan Fare..........kp 3/30-32...........yk 11..............1. toiveissa
Sarah85..............kp 7/28-36...........yk 16..............1. toiveissa
Hempukka87.......kp 10/30-35...........yk 13..............1. toiveissa
Haltia..................kp 12/31-33............yk12...............1 toiveissa
Sirpula................kp 21/34-71..........yk 6................1. toiveissa
Tinii.....................kp 23/28-40.........y 10kk............1. toiveissa
Äityli -84.............kp 31/34...............yk 14...............2. toiveissa
Nasu86...............kp 35/33-??..........yk 13..............1. toiveissa
gataa..................kp 40/24-70.........yk 7................1. toiveissa
rina82.................kp 48/??..............yk 29...............1. toiveissa
Dreamer-88........kp 51/26-86..........y 11kk.............1. toiveissa
Anna333.............kp 101/45-80.........yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
Anniel yk 7


Elikkäs, plussa tärähti tänä aamuna testiin! Plussatuulia teille kaikille ja odotus-puolella nähdään ! :wave:
 
Onnea Anniel :) Luinkin jo ilouutisen toisesta ketjusta :) :heart:

Tänne ei mitään uutta.. Viimeisen primolutin otin perjantaina, eikä vieläkään tätiä näy :( Yleensä tullut 1,5-2vrk viimeisen tabletin otosta (siis viisi kuuria olen ennen tätä syönyt), nyt mennyt jo 4vrk eikä näy :( Mikä hitto taas mättää?` :'( Ainut asia mikä on toiminut on ollut nämä lääkkeet, ja nyt ei nämäkään.. prkl.. :headwall: :headwall:
 
Onneksi olkoon Anniel :hug: ihanaa, että plussanneiden pino kasvaa :heart: ja tervetuloa Hissu kyllä joukoon mahtuu.

Täällä väsynyttä ja mitään ei tapahdu. Mieli edelleen maassa, ovistestikin näytti ainakin eilen selkeääkin selkeämpää negaa. Enkö edes siihen voi plussaa saada. :ashamed: no siinä kai se vika sitten onkin.

Paljon halauksian Dreamer 88 tosi rankkaa kyllä, kun ei pääse edes aloittamaan uutta yritystä, vaan täytyy jatkuvasti odotella, ja odotella. Toivotaan, että ne sieltä pian alkaa ;)
 
No niin.. vihdoin kp 1/52(26-86) =) Ai, että helpotti.. Torstaina sitten clomeja syömään :) 2tbl kp 3-7.. Ja varmaan 19.11 ultra.. Siellä sitten saisi kaksi follikkelia olla kunnolla kasvanut :) *joista ainakin toinen hedelmöittyisi elovauvaksi :)*
 
Onnea, Anniel! :heart:

Pahoittelut tädin tulosta, Bayan Fare. :( Mutta Dreameria taidan samasta syystä sen sijaan onnitella! :) Joskus (todella harvoin kuitenkin) niiden menkkojen alkaminen on hyvä ja iloinen asia.

Tervetuloa joukkoon, hissu!! :)

haltia, älä vielä masennu vaikkei ovistesti mitään vielä näyttänytkään. Eiköhän se viiva siitä ala tummenemaan. :hug:

Tänne ei MITÄÄN uutta. Paitsi v*tutusta. Joka onkin normaalia tässä vaiheessa kiertoa. Väsyttää ja masentaa tämä ainainen odottelu, että jotain tapahtuisi... |O
 
hei vaan pitkästä aikaa!! :wave:
Ensiksi paljon onnea Anniel :flower:

Päätin tarkotuksella jäädä taka-alalle ja se tais tepsiä (sekä myös ehkä se että pudotin painoa 5kg) maanantaina tuli sitten plussa testiin!! :heart: vieläkään en usko todeksi, oireitakaan en meinannut uskoa joten pitkitin testausta mutta maanantaina sitten uskaltauduin ja se kannatti... Helmikuusta asti olen tätä odottanut ja vihdoin se hetki koitti... Heinäkuussa meille tulee oma vauva!! :heart:
Paljon plussatuulia teille muille ja toivottavasti nähdään odotuspuolella!!
 
Onneksi olkoon, gataa!! :heart: Nythän se plussanneiden pino vasta alkoikin kasvaa. Ihana juttu! :)

Toisaalta sitten taas tulee semmoinen olo, että pian kaikki muut plussaa ja itse jää yksin tänne. Minulla on nimittäin juuri semmoinen olo, että olen viimeinen plussaaja tästä(kin) ketjusta tai sitten en plussaa ollenkaan koskaan. :( Joo, menipä taas... Masentaa.
 
Kiitos Tinttu :)
tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu... Musta tuntu et kaikki muut vaan tulee raskaaks mut minä en ja pelkäsin tosiaan pahinta et meille ei oo omaa vauvaa tarkotettu... Mut niin se vaan pääs yllättämään, ehkä just siks en taho uskoa tätä todeksi kun niin monesti oon joutunu jo pettymään... Avokin siskokin alotti yrittämisen samoihin aikoihin kun me ja niille tulee vauva maaliskuun alussa... Toisaalta olin tosi ilonen niitten puolesta et tulee ees jostain vauva sukuun mut toisaalta tuntu tosi pahalta... No kyl siihen sit tottu et niitten oli vaa tarkotus saada se lapsi eka ja nyt käykin sit mukavasti ku serkuksille tulee ikäeroa 4kk jos kaikki menee hyvin...
 
Kopioin tämän äsken kirjoittamani tekstin tuolta toiselta palstalta, kun en jaksa samaa asiaa/kuulumisiani moneen paikkaan erikseen kirjoitella.. :D


Oon ollu vähän taka-alalla nyt muutaman päivän, osittain siksi etten ole yksinkertaisesti kerennyt koneen ääreen istahtaa ja osittain siksi, että mulla on vähän niinkuin raskausoireita ilmassa, niin ajattelin että pystyn paremmin - ehkä - olemaan niin ajattelematta asiaa kun en joka välissä käy täällä teidän kuulumisianne lukemassa.

Eli viime päivien oireina on ollut jatkuva vilu, rinnat todella jännät, aamulla tosi öklö-olo (samoin kuin nyt),ja ihan sietämätön väsy!!! Tottakai voivat olla aivan vaan tavallista syysflunssaakin, mutta jotenkin sitä heti alitajuntaisesti vain liittää oireet heti mahdolliseen raskautumiseen kun sitä plussaa niin kovasti odottaa.. :heart: :saint:

Oon tosiaankin ollut töissä lähes yötäpäivää viikonlopusta lähtien, nyt vähän helpottaa. Vielä huomenna ja perjantaina otan terolutit, sitten olisi tältä kierrolta se ohitse.

Ai niin, lääkäri soitti että niissä verikokeissa ei Luojan Kiitos ollut mitään poikkeavaa ja kaiken pitäisi olla niiltä osin kunnossa. Lääkäri soitti mulle kesken työpäivän tuloksista. Sanoi ettei mitään estettä raskaaksi tulemiselle pitäisi olla, nyt kun teroluteilla vain saataisiin tuo kierto vähän tasaisemmaksi. Kyllä on pudonnut iso taakka sydämeltä! :heart:
 
Torstai 8.11

Dreamer-88........kp 3/26-86..........y 12kk.............1. toiveissa
Tinttu..................kp 5/26...............yk 8................1. toiveissa
Bayan Fare..........kp 5/30-32...........yk 11..............1. toiveissa
Sarah85..............kp 9/28-36...........yk 16..............1. toiveissa
Hempukka87.......kp 12/30-35...........yk 13..............1. toiveissa
Haltia..................kp 14/31-33............yk12...............1 toiveissa
Sirpula................kp 23/34-71..........yk 6................1. toiveissa
Tinii.....................kp 25/28-40.........y 10kk............1. toiveissa
Äityli -84.............kp 33/34...............yk 14...............2. toiveissa
Nasu86...............kp 37/33-??..........yk 13..............1. toiveissa
rina82.................kp 50/??..............yk 29...............1. toiveissa
Anna333.............kp 103/45-80.........yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
Anniel yk 7
Gataa yk 7

Nyt on ihan ääretön v*tutus.. Kauheat kivut olleet pari päivää ja nyt tein koulutehtävää, niin kone tilttasi ja tehtävä lensi taivaisiin :( Ja sitten muistin, että jäi nauhoittamatta greyn anatomia ja heroes (tuskin mieskään muisti) joten iso v*tutus.. :( :(

Onnea Gataa plussasta! :heart: Ihana että edes joillain.. Toivottavasti myös sirpulalla :) Ja itsekin haluaisin kovasti plussaa, mutta jotenkin on usko mennyt.. hitto vie.. Aamulla aloitan clomit 2tbl/pv kp 3-7, ensi viikolla to ultra kp 10..
 
Onnea gaataa plussasta. Nythän niitä tosiaan alkoikin ropisemaan :heart: Toivotaan, että me muutkin täältä joskus päästään teidän perässä. Valitettavasti kyllä on hieman samanlainen olo kuin Tintulla Minä olen varmaan täällä sun seurana sitten lopulta huhuilemassa. en nimittäin enää edes usko, että raskaus olis mahdollista, niin monet negatestit tehneenä, se tuntuu ihan absurdilta ajatukselta. Sitten kun omat ykt on melkein kaksinkertaiset tässäkin pinossa plussanneisiin verrattuna, niin tuntuu, että ehkä mut on sitten tuomittu lapsettomaksi. Ei silti kirvestä kaivoon, yrittämästä en lopeta. Tänään koitan tikuttaa ovista, ja toivon, että sieltä edes pienen pieni haamu tulisi.
 
Sain tänään kuulla, että eräs ihminen josta en niinkään pidä -eikä olla ikinä tultu toimeen keskenämme!- on raskaana ja vieläpä ei itse ole edes varma kuka lapsen isä on!! Ärsyttää niin suunnattomasti että taas on tuommoiselle siunattu raskaaksi tulo, ja täällä ei plussa kuulu, ei näy! :headwall:

Vai on sulla Dreamer-88 tänään v*tutuspäivä, höh! Yritä kuitenki tsempata, mulla ainakin auttaa heti kun alan vaan miettimään tulevaa joulua jne, ja samalla mietin että jokohan meitä ens jouluna olis jo kolme... :heart:
Mulla kans melko tuttua tuo koneen kanssa taistelu, nyt ollu viime aikoina kuitenkin onneksi suhteellisen hyvät välit tämän masiinan kanssa kouluhommien suhteen... :D Saanko muuten kysäistä, että oliko näin että opiskelet terveysalaa?
 
Haltia :hug:

Sirpula: Niin oli vitutus päivä.. ja tuollaiset uutiset ärsyttävät kyllä :( Minä kävin katsomassa ystäväni 2kk ikäistä tyttöä :) 2vkon ikäisenä nähnyt viimeksi.. oli kyllä ihana neiti :) Mutta toisaalta tuli olo, että en välttämättä itse saa kokea sitä iloa..

Ja juu, opiskelen kätilöksi (valmistun ensin sairaanhoitajaksi).. Olen siis jo lähihoitaja..
 

Yhteistyössä