n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

Haltia : jos nyt tarkkoja ollaan niin tuo poika on syntyny 10/04 ja siitä asti on toinen saanut tulla ja 09/06 sain testiin plussan mutta ilo loppui lyhyeen sillä viikolla 9+0 meni kesken ja nyt 10/07 tärppäs... en oikein itse vieläkään usko tai halua uskoa, jotenki kuitenkin pelkään että jotain tapahtuu. eli siis perjaatteessa ollaan yritetty 3 vuotta ja toisaalta vuos...miten sen nyt laskee...

Kiitokset kaikille onnitteluista...ite en vaan oikein usko todeks...tänään tein vielä toisen testin että varmistuisin asiasta...mutta luulempa että odotus tulee todellisemmaksi kun kuulee sydänäänet ja pääsee ultraan...päivä kerrallaan..

äskön kun tulin kotiin ni ulkoa jo haistoin että ukko tekee ruokaa...hmmm pettämätön hajuaisti ainakin jonkun aikaa.
 
Tinttu, oliko sulla "tavallisia" (jos sulla nyt on yleensä ollu näitä "ah-niin-ihania- perus "jomotuksia" jne), menkkaoireita ennen ensimmäisiä menkkoja teron aloituksen jälkeen? Tai oliko muuten mitenkään erilaisempi olo ennen menkkoja tai niiden aikana? Mulla on ollu nyt tänä iltana vähä semmoinen flunssainen olo ja mahassa nipistelly- niin ja väsyttäny koko päivän ihan hirmuisesti!! Töissäkin nuokuin raportilla, piti ihan tsempata että pysyi hereillä! :D

Otanpas minäkin osaa tuohon vauvakateus-keskusteluun... Mulla kanssa yrittää aina välillä kateus nostaa päätään kun kavereiden lapsia näkee (sisarusten lapsista en edes osaa olla kateellinen; ovat melkein kuin omia! :heart: ) ja joskus tulee itselle tunne että miksi niillä on jo näin ja näin monta lasta, eikä meillä vielä yhtään. Aina yritän vain ajatella, että eihän se meiltä pois ole (niinkuin joku jo mainitsikin...) ,mutta silti - kyllä se silti pahalta tuntuu kun haluaisi oman sellaisen enemmän kuin mitään muuta maailmassa.

Nytkin viikonloppuna viimeksi nähtiin tulevaa kummipoikaamme (ristiäiset parin viikon päästä), niin häntä sylissä pitäessäni kuiskasi mies minulle: "ajattele, kohta meilläkin on toivottavasti ikioma tuollainen"! :heart: Ja siinä samassa ukko kysäisikin vauvan äidiltä että saako hänkin ottaa kossia syliin...oli se vaan uskomattoman suloinen näky, kun ukko istui hymyssä suin 1 kk ikäinen pikkumies sylissään ja oli selvästi ajatuksissaan, huomasi vauvakuumeen olevan täyttä totta hänelläkin. :heart:

*huokaus*, tulisi se täti jo!
 
Vauvakateudesta kärsitään tääläki.

Täs yks ilta, ku oltiin anoppilassa kahvilla kuten tavallista, ni miehen veli perheineen tuli sinne kans. Niitten poika on 3 viikon ikäinen. Niin sulonen näky siinä mummunsa sylissä. En mä kestäny kattoo, saatika koskettaa, mä halusin vaan pois siitä tilanteesta. Semmonen pakokauhu melkeen...mies jäi hetkeksi katteleen sitä siinä, ni pitihän munki ku en viittiny juosta poiskaan.

Myöski aikasemmin ku oltiin taas samaan aikaan, poika oli ulkona nukkumassa ja ku me lähettiin ja mentiin ulos ni sielä oli isänsä sitte heijaamassa vaunuissa ja poika rupes itkeen nälkäänsä. Sillon kans tuntu että äkkiä pois...

Jotenki on tullu semmonen ettei halua nähäkään vauvoja. Vaikka ne onki niin ihania ja sulosia. Jotenki niin katkera oon...

Vaikea käsittää, että miksi niin monet muut saa tosta vaan lapsia, mutta meillä on vaikeaa. :'( Miks just meillä?! :kieh:
 
Sirpula, kyllä mulla on ihan "normaalit" menkkaoireet ollut terokiertojenkin aikaan. Ärtyisyys ennen menkkojen alkamista on AINA! Ja sit kun ne alkaa niin vatsakivut aika yleisiä. Ei tosin aina ole niitä, tässä kierrossa ei ainakaan. Ja joka kerta - oli terokierto tai ei- niin menkat kestää sen 6 pvä. Teroluteista en kuitenkaan ole mitään ns. haittavaikutuksia tuntenu. Paitsi ehkä väsymystä ja tuota ärtyisyyttä joskus. Mutta niitä nyt tuntuu mulla aina olevan joten vaikee tietää mikä mistäkin johtuu. :D Eiköhän sulle se täti sieltä pian kurvaa... ;)
 
Keskiviikko 17.10.


Tinii.....................kp 1/28-40.........y 10kk..............1. toiveissa
Anniel .................kp 6/25................yk 7................2. toiveissa
Tinttu..................kp 8/26................yk 7................1. toiveissa
Äityli -84.............kp 11/34................yk 14..............2. toiveissa
Bayan Fare.........kp 15/30-32.........yk 10..............1. toiveissa
Nasu86...............kp 15/33-??..........yk 13.............1. toiveissa
Sarah85..............kp 16/28-36.........yk 15.............1. toiveissa
gataa..................kp 20/24-70.........yk 7...............1. toiveissa
Hempukka87.......kp 23/30-?............yk 12............1. toiveissa
Haltia..................kp 25/31-36.........yk 12.............1. toiveissa
rina82.................kp 28/??..............yk 29.............1. toiveissa
Dreamer-88........kp 32/26-86........ y 10kk............1. toiveissa
Sirpula................kp 67/34-71.........yk 5...............1. toiveissa
Anna333.............kp 81/45-80.........yk 14.............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
MissMaisa yk 14
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10



Päivittelin. Oli vaan niin kova laskeminen, että saattoi mennä joku väärinkin... taas sitten korjaillaan.

Täällä ei mitään uutta. Jotenkin lannistunut olo. Tilattiin netistä ovulaatiotestejä, raskaustestejä, ja miehelle spermatesti. Jännittää, että mitä ne nyt sitten tulee näyttämään. Miestäkin jännittää. Pelkää, ettei yksikään siittiö ole liikkuva. No sitten ainakin tiedätään hakeutua suorilta hoitoon. Kuitenkin ihanaa saada asioita eteenpäin.

Voimia Tiini nyt on tas uusi mahdollisuus ainakin tulla raskaaksi :hug:
 
Deamer-88, Tinttu + muut, täti tuli tänään ja voi sitä ilon määrää!! :saint: Itsekseni jo mietin että vippaakohan mulla päässä kun noin ilostuin menkoista... :D Olo on tosi "tätimäinen"kin; päätä jyskyttäny viimeisen vuorokauden ja vähän väliä ollu kylmä ja kuuma. Alamahaa ja -selkää myös juilinut.. Ihana juttu kun nyt tasottuu tuo kierto, aion kyllä tikutella ovista tässä kierrossa - ja kovasti! Päivittäiskö joku mulle kp 1 yk 6.
 
Sirpula, jeeee! Onnittelut menkoista. :heart: (Niin oudolta kuin se kuulostaakin). Mutta, tiedän tasan tarkkaan miten helpottavaa se on, kun tajuaa edes jonkun "asian" omassa kehossaan tapahtuvan oikein, vaikkakin lääkkeiden avustuksella. Siitä se lähtee! ;)

haltia, täälläkin lannistunutta & masentunutta olo ilmassa. Milloinpa sitä ei olisi. Pitää vaan jaksaa jatkaa eteenpäin. Tsemppiä! :hug:

Tsemppiä ja plussatuulia myös kaikille muille! :heart:
 
Torstai 18.10.

Sirpula................kp 1/34-71.........yk 6...............1. toiveissa
Tinii.....................kp 2/28-40.........y 10kk..............1. toiveissa
Anniel .................kp 7/25................yk 7................2. toiveissa
Tinttu..................kp 9/26................yk 7................1. toiveissa
Äityli -84.............kp 12/34................yk 14..............2. toiveissa
Bayan Fare.........kp 16/30-32.........yk 10..............1. toiveissa
Nasu86...............kp 16/33-??..........yk 13.............1. toiveissa
Sarah85..............kp 17/28-36.........yk 15.............1. toiveissa
gataa..................kp 21/24-70.........yk 7...............1. toiveissa
Hempukka87.......kp 24/30-?............yk 12............1. toiveissa
Haltia..................kp 26/31-36.........yk 12.............1. toiveissa
rina82.................kp 29/??..............yk 29.............1. toiveissa
Dreamer-88........kp 33/26-86........ y 10kk............1. toiveissa
Anna333.............kp 82/45-80.........yk 14.............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10

:heart:

Ihanaa Sirpula että ne menkat sieltä alkoivat.

Pitipä taas käydä kiduttamassa itseään, ja katselemassa odotusaika puolella sellaisten nimimerkkien masukuvia, joita muistaa alkuajoilta, kun oli joissain samoissa pinoissa täällä. Heillä on kohta lasketut ajat ja kaikki ihanat puheenaiheet vauvan toppahaalareista ja masunympärysmitoista :ashamed: No tyhmä olen kun siellä edes käyn. eipä olisi uskonut että täällä sivustolla tulee roikuttua näin kauan. Kyllä tämä odotuksen odottelu on kamalan masentavaa toisinaan.
 
Lauantai 20.10.

Sirpula................kp 3/34-71.........yk 6...............1. toiveissa
Tinii.....................kp 4/28-40.........y 10kk..............1. toiveissa
Anniel .................kp 9/25................yk 7................2. toiveissa
Tinttu..................kp 11/26................yk 7................1. toiveissa
Äityli -84.............kp 14/34................yk 14..............2. toiveissa
Bayan Fare.........kp 18/30-32.........yk 10..............1. toiveissa
Nasu86...............kp 18/33-??..........yk 13.............1. toiveissa
Sarah85..............kp 19/28-36.........yk 15.............1. toiveissa
gataa..................kp 23/24-70.........yk 7...............1. toiveissa
Hempukka87.......kp 26/30-?............yk 12............1. toiveissa
Haltia..................kp 28/31-36.........yk 12.............1. toiveissa
rina82.................kp 31/??..............yk 29.............1. toiveissa
Dreamer-88........kp 35/26-86........ y 10kk............1. toiveissa
Anna333.............kp 84/45-80.........yk 14.............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
:heart:
 
Mitäs uutta kuuluu hempukalle, haltialle, rinalle ja annalle? :) :heart: Plussapinoon jatkoa? :whistle:

Täällä on tämä rouva ihan turvonnut (olen kuin valas).. Siis rinnat ja maha.. huoh.. Lämmöt matalat, joten raskaana en ainakaan niiden mukaan ole, mutta tätiä ei vain näy :( Mietin testaanko tänään vain huomenna, mutta 10 negaa testanneena taidan jättää suosiolla ensi viikkoon.. :( Paitsi, jos tulisi tänään nega, niin voisi aloittaa primolutit, ei venyisi kierto ihan mahdottoman pitkäksi :/ Seuraavaan kiertoon clomit 2tbl/pv kp 4-8.. :/
 
Dreamer-88: Ootko miettiny, et oisko se viiva ollu viivanpaikka? :| Toivotaan, että teillä ois kuitenkin tärpänny. *puhaltelee plussatuulia* :heart:

Tänne ei mitään uutta. En oo testaillu ovista, menee vaan testit hukkaan kun en ovuloi. Ei olla kummemmin ees pupuiltu, ei huvita. Eikä oo naistentautienpolille tullu vieläkään aikaa, siitä on kolme viikkoa kun gyne aiko sen mulle toimittaa. Miehen simppatestistäkään ei oo tuloksia vielä tullu. Maanantaina siitä taitaa olla 2 viikkoa. Jos oikein muistan. Eli, ei MITÄÄN uutta tänne. :(

Mitäs muille? :)
 
Tinttu, aika jännä; ensimmäistä kertaa ikinä olin jotenkin kamalan positiivisin ajatuksin (ja suhteellisin vähin menkkakivuin) koko tädin vierailun ajan. Liekö teroilla osuutensa asiaan?! :D

Tämä neitokainen on ollut rilluttelemassa viikonloppuna ja kärsinyt myöskin krapulasta sen mukana...tänään ollut niin kamala olo että yäk!! :x Mutta toisaalta, ajattelin että otampa nyt hyvällä omallatunnolla, jos pian pikkujoulujen aikaan (TOIVOTTAVASTI!!) olisi masuasukki niin sitten hyvillä mielin selvistä päin olisin.. vaikka tietty millonka vaan olisin hyvillä mielin kun sen vauvan saisi..:heart: otapa taas sitten selvää tämän krapulaisen sekavista höpötyksistä! :headwall:

Oli tosiaan kavereita kauempaa käymässä viikonlopun ajan, niin oltiin viettämässä tyttöjen iltaa isolla porukalla. Ja kyllä oli hauskaa!

Tätikin se päätti tänään häipyä maisemista, joten vajaa viikon päästä alan tikuttelemaan ovista... *en malta odottaa* :saint: !
 
Tinttu: Ei ollut saman merkkinen..

Ei mitään uutta.. Taitaa olla vain venynyt kierto :headwall: Kun en saa edes 12 mahdollisuutta vuodessa, kuten jotkut.. Ärsyttää.. Kun tahtoisi oman pienokaisen.. Miksi sen pitää olla niin vaikeaa :(

Onko muiden parisuhteet kärsinyt pitkän yrittämisen vuoksi? Meillä ei ole enää mitään tunteita.. Vaan täysi väsymys.. Emme enää ole lähekkäin, ainoastaan pakko-pulla-inho-seksiä.. Mihin se kaikki ihana ja intohimoinen halu ja tahto hävisi? :'( Olen jopa miettinyt eroa.. En sen vuoksi etten miestäni rakastaisi, mutta kun vika on yksin minussa, niin voisi edes jonkun toisen kanssa saada lapsen, kun minä en voi maailman yksinkertaista asiaa hänelle antaa, omaa lasta! :'(
 
Maanantai 22.10.

Sirpula................kp 5/34-71.........yk 6...............1. toiveissa
Tinii.....................kp 6/28-40.........y 10kk..............1. toiveissa
Anniel .................kp 11/25................yk 7................2. toiveissa
Tinttu..................kp 13/26................yk 7................1. toiveissa
Äityli -84.............kp 15/34................yk 14..............2. toiveissa
Bayan Fare.........kp 20/30-32.........yk 10..............1. toiveissa
Nasu86...............kp 20/33-??..........yk 13.............1. toiveissa
Sarah85..............kp 21/28-36.........yk 15.............1. toiveissa
gataa..................kp 25/24-70.........yk 7...............1. toiveissa
Hempukka87.......kp 28/30-?............yk 12............1. toiveissa
Haltia..................kp 30/31-36.........yk 12.............1. toiveissa
rina82.................kp 33/??..............yk 29.............1. toiveissa
Dreamer-88........kp 37/26-86........ y 10kk............1. toiveissa
Anna333.............kp 86/45-80.........yk 14.............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10


:heart:
 
Tänään todella väsynyt ja masentunut olo. Ei näy merkkejä raskaudesta, eikä kuukautisista. Pidän suoranaisena ihmeenä, jos nyt olen raskaana, koska seksiä ei ole ollut tässä kuussa kuin muutaman kerran ja nekään tuskin osuivat ovulaation kohtaan. Dreamer 88 Ymmärrän tilanteesi, ettei seksi jostain syystä maistu. Meillä on ollut myös tosi hiljaista.Molemmat kauhean väsynetä. Eroa en ole silti miettinyt hetkeäkään. Ei se ratkaise mitään, haluan lapsen juuri mieheni kanssa, enkä kenenkään muun, ja mies ajattelee samoin. Ei meille ainakaan ole tärkeää, kunhan vaan saisi vauva, vaan, että saisimme yhteisen lapsen. Uskon, ettei miehesikään halua lasta vain sen takia, että se olisi kivaa, hän varmasti rakastaa sinua,ja haluaa juuri sen takia sinun kanssasi lapsen. Miten teidän testailut? Toivon niin kovasti, että olisit nyt raskaana.

Tänään tuli postissa raskaustestejä, ovulaatiotestejä ja miehelle spermatesti. Jotenkin se oli sellainen kolahdus, että nyt sitten ollaan siiinä pisteessä, että täytyy alkaa tutkia onko jotain vikaa. Miksen vaan voinut raskautua heti.

Masentunut olo on myös siksi, että kaverini ovat jokapaikassa vauvojensa kanssa, ja minä olen porukasta ainoa, joka kulkee ilman vaunuja. Ei ole aina oikein puhuttavaa, kun muut keskustelee imettämisestä yms. Sitten kun kaikki vieraatkin ihastelevat vauvoja, ja juttelevat niistä, on maailman kamalinta seisoa vieressä hiljaa, kun itse "ei kuulu joukkoon" En haluaisi olla kateellinen tai katkera, mutta se on kamalaa. Sitten kun vieraammat kaverit kyselee (jotka ei tiedä meidän yrityksestä ) että eikös sulla oo yhtään vauvakuumetta, meinaan purskahtaa itkuun. Sitten vaan hymyilen vieressä, nielen kyyneleeni, ja illalla puran ahdistusta mieheen, tai tänne palstalle. Ihan kamalaa.. No ehkä se tästä taas. Tätiä odotellaan, joten ei siksikään kovin hilpeä olo.
 
Dremer 88: juu, en tarkoittanut mitenkään pahalla. Kunhan vaan kerroin omasta ajatuksestani epätoivon ja seksittömyyden kanssa. On tämä vaan niin masentavaa, kyllä me kaikki oltaisiin se plussa ansaittu.

Mulla on kohdun nipukka sellainen, että tiedän menkkojen alkavan viikon sisällä. Masentaa, ei mitään toivoa olen kyllä tuosta kohdun nipukasta oppinut aika hyvin havaitsemaan kukautisten alkamisen, ovulaatiota en. Hankimme kirkasvalolampun. Ehkä se auttaa jaksamaan tässä pimeässä syksyssä. :ashamed:
 
Tiistai 23.10.

Sirpula................kp 6/34-71.........yk 6...............1. toiveissa
Tinii.....................kp 7/28-40.........y 10kk..............1. toiveissa
Anniel .................kp 12/25................yk 7................2. toiveissa
Tinttu..................kp 14/26................yk 7................1. toiveissa
Äityli -84.............kp 16/34................yk 14..............2. toiveissa
Bayan Fare.........kp 21/30-32.........yk 10..............1. toiveissa
Nasu86...............kp 21/33-??..........yk 13.............1. toiveissa
Sarah85..............kp 22/28-36.........yk 15.............1. toiveissa
gataa..................kp 26/24-70.........yk 7...............1. toiveissa
Hempukka87.......kp 29/30-?............yk 12............1. toiveissa
Haltia..................kp 31/31-36.........yk 12.............1. toiveissa
rina82.................kp 34/??..............yk 29.............1. toiveissa
Dreamer-88........kp 38/26-86........ y 11kk............1. toiveissa
Anna333.............kp 87/45-80.........yk 14.............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
:heart:
 
Soitin meidän yksityiselle klinikalle. Kehoittivat olla testaamatta nyt, torstaina on aika klinikalle, jossa katsotaan pissatesti, kenties otetaan verikoe ja jos pissatesti neg niin ultraus.. Toiveet korkealla.. TODELLA korkealla.. *Vaikka nyt ei oireita ole, niin silti sellainen kutina mahan pohjassa, että kyllä siellä joku majailee* :heart:
 

Yhteistyössä