K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se vauvan ketjukin on nykyään todella hidastempoinen, joten ajattelin vaan, että onko kyseisten ketjujen shippaajat siirtyneet muualle trollien, ankeuttajien ja Markettojen takia. Ehkä hiljentymiselle on sitten monia syitä.
Kyllähän B&K shippaajat vähenee koko ajan, toisaalta kun jotain tapahtuu alkaa kuhina palstoilla esim. silloin kun selvisi että K on Serbiassa, mutta aika pian sekin kuoli pois kun mitään muuta ei tapahtunut.
 
vierailija
Se vauvan ketjukin on nykyään todella hidastempoinen, joten ajattelin vaan, että onko kyseisten ketjujen shippaajat siirtyneet muualle trollien, ankeuttajien ja Markettojen takia. Ehkä hiljentymiselle on sitten monia syitä.
Itseäni ei haittaa eikä ole koskaan haitannut mitkään noista mutta se että niihin tartutaan, poistellaan ja aletaan saarnaamaan häiritsi enemmän. Jotenkin se vauvan ketjun tunnelma ei ole enää minua varten ja siksi olen jäänyt vaan seuraajaksi vaikka ennen kommentoin paljon. Tästä on jo aiemmin keskusteltu paljonkin täällä.
 
vierailija
Se vauvan ketjukin on nykyään todella hidastempoinen, joten ajattelin vaan, että onko kyseisten ketjujen shippaajat siirtyneet muualle trollien, ankeuttajien ja Markettojen takia. Ehkä hiljentymiselle on sitten monia syitä.
Ei suurin osa suht normaaleista shippaajistakaan jaksa viikkotolkulla puhua vanhoista muistoista silloin kun ei tule mitään uutta kamaa. Ihan samoin kuin fanitusketjut hiljenee silloin kun bändit/artistit on some- ja keikkatauolla pitkään. Niitä pitää ruokkia jatkuvasti.
 
vierailija
Mua naurattaa noi tumpussa leviävät bomiha ficit 🙈 Osa on ihan kuumiakin mutta en vaan pysty suhtautumaan vakavissani näihin. Itse asiassa oon nyt mietiskellyt sitä että miksi jotkut tietyt shipit ärsyttää mutta toiset ei ollenkaan, vaikka periaatteessa olisi ihan sama pohjavire eli pari jota en itse shippaa.
 
vierailija
Mites tulkitsette Jessen viimeisimmän ig-storyn?
Videopätkä Band From Hellin keikalta ja kuvattu erityisesti rumpali Mikko Nykästä, teksti "tän(kin) rokkikukon kanssa Eurooppaan kohta"
Lähteekö kiertueelle mukaan liverumpali? 👀
Koko Käärijän crew seuraa tätä rumpali-Mikkoa...
 
vierailija
Mä palaan nyt siihen Janin Pariisin hotellipostaukseen, kun kerran sen tänne eilen illalla toin. Ihan kivaa keskustelua täällä ollut - paitsi että tuota Janin ja Nacen ystävyyden vähättelyä ja suoranaista kiistämistä en käsitä ollenkaan.
Olen ajatellut, että ehkäpä Jan oli siellä hotellissa yötä ihan itsekseen. Hän on sanonut tarvitsevansa omaa aikaa ja tilaa, ja hotellissa hän on sitten voinut olla ihan vain omassa rauhassaan. Kiertue oli Pariisiin saavuttaessa kestänyt jo kolmisen viikkoa, ja bändi kai yöpyi paljon siinä keikkabussissa. Ja juuri ennen kiertuetta he asuivat yhdessä Lontoossa kaksi kuukautta. Niin läheisiä kuin he kaikki ovatkin, voisin kuvitella että Janille on vain tullut tunne, että nyt, melkein kolmen kuukauden tiiviin yhdessäolon jälkeen, on saatava olla jonkin aikaa ihan yksin. Eikä siinä kuvassa mikään viittaa toiseen henkilöön huoneessa (tiedän, on voitu myös tarkoituksella tehdä niin).
Ja kuten joku täällä kirjoittikin, jos joku kumppani olisi ollut Jania Pariisissa odottamassa, ei hän olisi käyttänyt aikaa kaupunkikierrokseen Nacen kanssa. Ja ehkä hän ei ole Nacenkaan kanssa hotelliyötä viettänyt, vaan on ollut yksin. Mutta tämä jää tietysti meille ikuiseksi arvoitukseksi, ja hyvä niin.
 

Yhteistyössä