Onko ennen menkkoja "repäisykipuja"?

Onko kenelläkään ollut ennen vuodon alkamista esim. yskiessä, aivastaessa tms. ns. repäisykipuja alavatsalla jommalla kummalla puolella?
Kyselen vaan, että liittyvätkö vain raskauden alkuun vai onko jollain niitä muutenkin?
Kertokaahan kokemuksianne!!!! :/
 
Mulla ollut myös monesti esim. yskiessä, venytellessä, nopeasti istumasta noustessa jne. Meidän kohdalla ei vielä oo merkinnyt plussaa, mutta nuokin vaihtelee niin kovasti eri ihmisten kohdalla.

Tsemppiä vaan kovasti. Saattaahan nuo repäisyt olla myös merkkinä raskaudesta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja siskonen:
Mulla ainaki ollu usein ennen menkkoja ja oon erehtyny luulemaan että olis tärpänny ja sit pettyny karvaasti... Mut moni kuuluu kertoneen että myös ennen plussatestiä on vastaavaa ollu!
Kuin myös :wave:
Just edellisessä kierrossa kävi noin.. Ja eilen täti kurvas kylään :'(
 
Kiitos kaikille vastauksista! =)
En elättele turhia toiveita raskauden suhteen, mutta oli kiva kuulla muidenkin kokemuksia.
Itselleni on ollut ihan uutta nuo kivut kun vuotoa odotellaan, mutta kai se sitten siihen liittyy.
Rauhassa vaan yritellään uudestaan ja pitäisi olla miettimättä koko asiaa, se varmaankin paras keino on raskautua! :/
 
Minulla oli viimeksi ennen menkkoja yhtenä yönä tosi repäisevää kipua keskellä alavatsalla...eli just kohdun kohdalla. Silloin olimme yrittäneet vasta viikon, mutta ei minulla ole semmoisia ollut koskaan. Ehkäpä munasolu yritti kiinnittäytyä muttei sitten tarkkunukkaan...tiiä häntä..
 

Yhteistyössä