Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ole neuvonut ketään tuntematonta ihmistä , keskusteluahan tämä on, turha vetää herneitä nenään tuntemattoman ihmisen takia. Hänen käytös osoittaa ettei hän ole keskustelukykyinen vastavuoroisesti estäessään viestijät.
Kuka sanoi että sinä olet? Turha vetää herneitä nenääsi kun kukaan ei puhunut juuri sinusta. Kommentti oli että miksi ihmiset kuvittelee kukaan haluaa tuntemattomilta ihmisiltä mitään neuvoja, kun aiemmin kirjoitettiin ettei mies hyväksy neuvoja. Ei sen tarvii hyväksyä neuvoja. Ei kenenkään tarvi ja erityisesti ei joiltain tuntemattomilta Facessa.
 
vierailija
Kuka sanoi että sinä olet? Turha vetää herneitä nenääsi kun kukaan ei puhunut juuri sinusta. Kommentti oli että miksi ihmiset kuvittelee kukaan haluaa tuntemattomilta ihmisiltä mitään neuvoja, kun aiemmin kirjoitettiin ettei mies hyväksy neuvoja. Ei sen tarvii hyväksyä neuvoja. Ei kenenkään tarvi ja erityisesti ei joiltain tuntemattomilta Facessa.
Kysymys tuli viestiini.
 
vierailija
Kuka sanoi että sinä olet? Turha vetää herneitä nenääsi kun kukaan ei puhunut juuri sinusta. Kommentti oli että miksi ihmiset kuvittelee kukaan haluaa tuntemattomilta ihmisiltä mitään neuvoja, kun aiemmin kirjoitettiin ettei mies hyväksy neuvoja. Ei sen tarvii hyväksyä neuvoja. Ei kenenkään tarvi ja erityisesti ei joiltain tuntemattomilta Facessa.
Onneksi ei olekaan facessa.
 
vierailija
Kysymys tuli viestiini.
Siis siihen alkuperäiseen jossa sanottiin että mies ei tykkää neuvoista ja sitten vastasin että miksi edes neuvoisir ja sittenkö vastasit et neuvo? Mutta jos alunperin sanoit mies ei tykkää neuvoista ja et itse neuvo, niin miten tiedät hän ei tykkää neuvoista? Koska muut täällä sitä sanoo? Ei pidä uskoa kaikkea. On minun neuvo 😊
 
vierailija
Siis siihen alkuperäiseen jossa sanottiin että mies ei tykkää neuvoista ja sitten vastasin että miksi edes neuvoisir ja sittenkö vastasit et neuvo? Mutta jos alunperin sanoit mies ei tykkää neuvoista ja et itse neuvo, niin miten tiedät hän ei tykkää neuvoista? Koska muut täällä sitä sanoo? Ei pidä uskoa kaikkea. On minun neuvo
Kiitos neuvosta.
 
vierailija
Jaahas, tottakai on useampia, mutta tuntuu välillä että omaan kommenttiin tulee tyly monikossa mielipide tms. Yksin varmaan kaikki kirjoittelee.
Helpompi kirjoittaa monikossa kun ei tiedä vastaako juuri sille ihmiselle vai joku muu on myös kommentoinut jo jotain muuta aiemmin samaan alkuperäiseen kommenttiin. Joskus itse vastaan takaisin jollekin kun luulen, että hän oli kirjoittanut jo toisen kommentin, mutta sitten tuleekin vastaus ettei edes ollut kirjoittanut sitä kommenttia. Nää palstat on sekavia.
 
vierailija
Helpompi kirjoittaa monikossa kun ei tiedä vastaako juuri sille ihmiselle vai joku muu on myös kommentoinut jo jotain muuta aiemmin samaan alkuperäiseen kommenttiin. Joskus itse vastaan takaisin jollekin kun luulen, että hän oli kirjoittanut jo toisen kommentin, mutta sitten tuleekin vastaus ettei edes ollut kirjoittanut sitä kommenttia. Nää palstat on sekavia.
Todella sekavia, Minä olen puolueeton keskustelija., siksi tämä monikko muoto ihmetyttää. Itse en laita monikko tyyliin mihikään keskusteluihin mitään.
 

Yhteistyössä