n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

Dreamer! Älä vielä murehdi!
Minullakin on toinen munajohdin tukossa ja varmasti on paaaljon muitakin, ja monia, joilla on molemmat tukossa. Itseasiassa lääkäri sanoi, että voi olla jopa että minulta puuttuu kokonaan toinen munajohdin. Eikä lääkäri ollut ollenkaan huolissaan asiasta. Munajohtimien epämuodostumat yms. on kai aika yleisiä.
Että älä nyt vielä syöpää ajattele!
 
Tiistai 25.12.07

Sirpula.................kp 15/34-71...........yk 8..................1. toiveissa
Orion..................kp 22/29-31............ yk 12.............. 1. toiveissa
Hempukka87.....kp 23/30-35............ yk 14.............. 1. toiveissa
Tinttu..................kp 27/26............... yk 9................ 1. toiveissa
Haltia..................kp 27/31-33......... yk13............... 1. toiveissa
Khaos..................kp 29/25-30......... yk 13.............. 1.toiveissa
Sarah85..............kp 29/28-36......... yk 17.............. 1. toiveissa
Hissu..................kp 38/16-33.......... y 10kk........... 2. toiveissa
Nasu86...............kp ??/??..............yk 13..............1. toiveissa
rina82.................kp ??/??..............yk 29...............1. toiveissa
Anna333.............kp ??/??..............yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
Anniel yk 7
Gataa yk 7
Äityli- 84 yk15

Taustalla:

Dreamer-88 (odottaa leikkaukseen)


Kävikös pukki jokaisen luona kolkuttelemassa? ;)

Täällä odoteltiin tätiä KOKO eilinen päivä. Vähänväliä piti käydä vessassa tarkastamassa tilanne, mutta eipä punaista näkynyt. Olin varma (ja toki toivoinkin), että yöllä alkaavat mutta ei. Tää on niin mun tuuria, ku oisin saanu ne clomit alottaa perjantaina, mutta nyt se sitten venyy. Ette voi oikeesti uskoa, että ärsyttää. :( 9. terokierto menossa ja kertaakaan ei oo näin käyny. Aina menkat tullu kp 26. Raskauteen en usko, koska se on kohdallani mahdotonta. Ehkä mun mieli siirsi niitä, kun odotin niitä menkkoja niin kovasti nyt, että saan clomit aloitettua. Niin outoa!
 
No, mutta voihan se munasolu jossain kierrossa sitten kumminkin irrota..

Mulla on myös verikokeissa todettu, ettei irtoa. Edes clomeilla ei mulla ekaks meinannut irrota..
Hei mut onneksi sitä voidaan hoitaa!

Odottele nyt rauhassa, eihän sitä koskaan tiedä!
Ihana rauhoitella muita, kun itse on ihan kauheissa piinauspäissä...
 
Kiitos, onneliina! :) Se on totta, ettei koskaan tiedä, mutta jotenkin on semmoinen olo, että eihän meillä mitenkään voi olla tärpännyt. En haluaisi ajatella asiaa ollenkaan, mutta ahdistaa tuo menkattomuus. Clomitkin ois tosiaan valmiina ja ärsyttää kyllä kun niitäkään ei pääse aloittamaan silloin kuin oli tarkoitus. Tsemppiä sinunkin piinailuihin! :)
 
tiedän ton tunteen, et ajattelee et ei varmasti voi tärpätä.
kai se on jonkinlaista itsesuojelua.

niin, miksi sitä sit edes yrittäisi, jos olisi niin varma et ei voi onnistua?

ja miltä se sitten tuntuukaan, kun sitten oikeasti tärppää ja onnistuu!?
se voi olla just tää kerta. ei sitä tiedä... Tai vaikka ei olisikaan, niin kyllä se päivä koittaa. Se on uskottava!
 
Keskiviikko 26.12.2007

Tinttu..................kp 1/26-(28)............ yk 10............. 1. toiveissa
Sirpula.................kp 16/34-71...........yk 8..................1. toiveissa
Orion..................kp 23/29-31............ yk 12.............. 1. toiveissa
Hempukka87.....kp 24/30-35............ yk 14.............. 1. toiveissa
Haltia..................kp 28/31-33......... yk13............... 1. toiveissa
Khaos..................kp 30/25-30......... yk 13.............. 1.toiveissa
Sarah85..............kp 30/28-36......... yk 17.............. 1. toiveissa
Hissu..................kp 39/16-33.......... y 10kk........... 2. toiveissa
Nasu86...............kp ??/??..............yk 13..............1. toiveissa
rina82.................kp ??/??..............yk 29...............1. toiveissa
Anna333.............kp ??/??..............yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
Anniel yk 7
Gataa yk 7
Äityli- 84 yk15

Taustalla:

Dreamer-88 (odottaa leikkaukseen)


Kp 1. :'( Ja minä kun kerkesin toivoa jo jotain ihan muuta. Viime yönä alkoi eli kp 28 ja voimakkain kivuin. Mieskin jo toivoi, että josko se pikkuinen vauvan taimi olisi vatsassa asustanut. Niin ihmeellistä kuin se olisikin ollut. Nyt sitten venyy se clomien aloittaminen parilla päivällä. Voin sanoa, että nyt masentaa!
 
Tinttu Megaiso :hug: Tiedän tuon tunteen niin hyvin ja varmana kaikki muut :( Joulun alla se tuntuu vielä ikävemmältä..

Itselle ei mitään uutta.. hieman suru helpottuu jo.. joulu on onneksi jo ohitse.. Helpottaa tietää että 4-5kk ei ole edes mahdollisuutta vauvaan, joten ei edes kiusaa itseään.. Leikkaus on varmaan joskus helmikuun alussa, siihen kuukauden parin raskautumiskielto, niin joskus huhtikuussa voisi toivoa jo, ellei löydy vakavaa.. *juu, kyllähän sitä hieman suunnittelee.. mutta nyt on realistisempi ja tietää, että ensi kesää ennen raskautuminen on yhtä epätodennäköistä kuin lottovoitto, enkä lottoa edes..*
 
Kiitos, Dreamer! :) Hienoa, että teilläpäin alkaa suru jo hieman väistyä! Toivottavasti asiat lähtisi etenemään nopeasti ja leikkaus olisi jo aikaisemmin.

Laskin tässä, että kun menkat nyt myöhästy parilla päivällä ja pääsen clomit aloittamaan myöhemmin niin seuranta ultra mulla ois kp 14. Onkohan ihan ok? Ku jos kaikki ois menny niinku piti niin seuranta ois ollu kp 16. Ja kun gyne nimenomaan käski varata tietylle päivälle sen, kun ilmeisesti vain silloin on paikanpäällä.

Ihmeen nopeasti tuo masennus väistyy, kun huomaa ettei ollutkaan tärpännyt. Nyt ajattelen jo toiveikkaana uutta kiertoa johon saadaan clomit avuksi. :) Kyllä tämä taas tästä lähtee. "Pelottaa" vaan, kun ystävän synnytys lähestyy... Synnyttää varmaan parin viikon päästä/sisällä. Ahdistaa, kun aloitettiin yritys yhtä aikaa ja hän saa jo oman pikkuisen. Meillä ei edes vielä tärpännyt.. :'(
 
Tinttu Tiedän tuon tunteen.. mulla oli ystävä, joka aloitti yrityksen hieman myöhemmin ja sai syyskuun alussa vauvan.. Tosin laittoi joulun alla välit poikki, kun olen liian surullinen hänen mielestään, eikä hän sellaista elämään kaipaa... Toivottavasti sinulla menee ystävän kanssa paremmin ja hän ymmärtää huomioida teidän tilanteen eikä ole itsekäs ja unohda sinua... :hug:
 
Ihan ensimmäiseksi DREAMER-88 voimia ihan älyttömästi!!Tuota sun tunnetta ei voi kuvitella kukaan muu kuin saman kokenut. Hirveen iso hali :hug: ja paljon voimia!!!

Hiukka omia kuulumisia: lapsivesitutkimuksessa selvisi että lapsi on terve. Ja tyttöä tässä masussa kannetaan. Jännitän vain hirmusesti vielä tota rakenneultraa mikä olis sitten 7.1.2008.

Tuolla olitta aikasemmin puhuneet siitä kuinka teinit ja julkimot odottaa vauvoja vaik noh osa on mitä on. Tiiän ton tunteen, itellä oli sillon niin kiukku välillä kun katso et ihmiset jotka niitä lapsia ei halua/toivo niin tuntuu niitä saavan, ja sit taas ihmiset jotka haluaa ja toivoo, niin vaikeeta on!!

Mutta voimia hirmusesti teille kaikille ja kovia plussatuulia

liinu83 ja möykky 19+6
 
Lauantai 29.12.07

Tinttu..................kp 4/26-(28)............ yk 10............. 1. toiveissa
Sirpula.................kp 19/34-71...........yk 8..................1. toiveissa
Orion..................kp 26/29-31............ yk 12.............. 1. toiveissa
Hempukka87.....kp 27/30-35............ yk 14.............. 1. toiveissa
Haltia..................kp 31/31-33......... yk13............... 1. toiveissa
Khaos..................kp 33/25-30......... yk 13.............. 1.toiveissa
Sarah85..............kp 33/28-36......... yk 17.............. 1. toiveissa
Hissu..................kp 42/16-33.......... y 10kk........... 2. toiveissa
Nasu86...............kp ??/??..............yk 13..............1. toiveissa
rina82.................kp ??/??..............yk 29...............1. toiveissa
Anna333.............kp ??/??..............yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
Anniel yk 7
Gataa yk 7
Äityli- 84 yk15


Taustalla:

Dreamer-88 (odottaa leikkaukseen)


Kiitos, Dreamer! Pahoittelut, että sinun ja ystäväsi ystävyys-suhteelle kävi niin ikävästi. :( :hug: Pahoin pelkään, että minulle ja ystävälleni käy kutakuinkin samoin, mitä en kyllä tietenkään toivoisi.

liinu83, mukavaa kun tulit kertomaan kuulumisia. Ihanaa kuulla, että vauvalla olikin kaikki kunnossa. :heart:

Minne ihmeeseen kaikki on hävinny? Näyttää aika monella olevan päivät täynnä ja vähän ylikin, onko kellään mukavia uutisia? :)

Täällä alkaa huomenna elämäni ensimmäinen (ja toivottavasti myös viimeinen) clomikuuri. Jänskättää jotenkin, vaikka mitäs ihmeellistä siinä periaatteessa on. Senkun nakkaa napin naamaan. :D
 
Dreamer; onpas sun ystäväsi toiminu inhottavasti. ymmärrystä pitäs olla! elä kuitenkaan välitä, sinulla on oikeus tuntea! :heart: etkä minusta vaikuta yhtään surumieliseltä,vaikka syytä olisi olla allapäin! olet ihanan ihminen! kaikesta huolimatta jaksat eteenpäin!voimia sinulle :hug:

minun kiertopäivät näkyy hyä olevan edellisestä kierrosta. yritystä takana 11kk. kierto päivä on hmm 19 tänään.
 
Paljon halauksia kaikille tädin yllättämille. Olen pitänyt joululomaa ja pysynyt kokonaan poissa palstalta. Vielä ei ole kuukautiset alkanut, mutta en aijo testatakaan. Kokoajan toivon, että olisin raskaana, vaikka oireita ei ole suuntaan eikä toiseen. Kokoaika kauhea pissahätä, nälkä, ja välillä vihloo vasemmalle puolelle vatsaa, välillä on menkkajomotusta, ei kuitenkaan pitkäkestoista. Sitten silmästä puhkeilee verisuonet, ei varmaankaan yhtään mikään oire, mutta todella ikävää ja kiepää,ja epänormaalia. Sattuu kauheasti.

Paljon tsemppiä kaikille. Anteeksi omanapaisuus taas, tulen paremmalla ajalla jutteleman enemmän. Dreamerille eritysesti jaksamista edelleen :hug:
 
Sunnuntai 30.12.07

Tinttu...............kp 5/26-(28).............. yk 10............. 1. toiveissa
Hissu..................kp 19/16-33............ y 11kk........... 2. toiveissa
Sirpula.................kp 20/34-71...........yk 8..................1. toiveissa
Orion..................kp 27/29-31............ yk 12.............. 1. toiveissa
Hempukka87.....kp 28/30-35............ yk 14.............. 1. toiveissa
Haltia..................kp 32/31-33......... yk13............... 1. toiveissa
Khaos..................kp 34/25-30......... yk 13.............. 1.toiveissa
Sarah85..............kp 34/28-36......... yk 17.............. 1. toiveissa
Nasu86...............kp ??/??..............yk 13..............1. toiveissa
rina82.................kp ??/??..............yk 29...............1. toiveissa
Anna333.............kp ??/??..............yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
Anniel yk 7
Gataa yk 7
Äityli- 84 yk15

Taustalla:

Dreamer-88 (odottaa leikkaukseen)


haltia, plussatuulia sinne kovasti! :heart:

Mua alkoi taas ahdistamaan ja suututtamaan, kun kävin lukemassa yhtä toista ketjua täällä ja siinä oli lista sen ketjun ihmisistä. Plussanneissa oli melko monta joilla oli tärpännyt ekalla yk:lla ja monta niitäkin joilla 2-4 yk:lla. Miten joillakin voi olla noin helppoa?!? Kun katsoo tuota meidän listaa niin on yk:t pikkusen toista luokkaa. :( Minä oon monta kertaa miettiny, että oonko tehty elämässä jotain väärää ja nyt minua/meitä rankaistaan siitä näin, että emme saa lapsia helposti, jos ollenkaan... :ashamed: Ei vaan pysty käsittämään sitä, että miksei se tärppääminen voi olla kaikilla yhtä helppoa.

Eka clomi otettu tänään aamulla klo. 8 ja sen jälkeen koko päivän on ollu semmoinen "höntti" olo, päätä hieman särkenyt ja vatsassa ihmeellistä tunnetta tuntunut. Liekkö vaan oman mielen kuvittelua vai mitä... Tuskinpa noista clomeista vielä mitään sivuvaikutuksia ilmenis.
 
Yökyöpeli täällä moi. Sanoittaisko, että lievästi unirytmi mennyt sekaisin joululoman aikana.. :whistle: No kohta se arki koittaa ja on pakko vääntäytyä sängystä kuuden aikaan. Ei tuu olemaan helppoa. :)

Tänne ei oo tätiä vieläkään kuulunut. Koskaan ei oo kierto näin pitkäksi venynyt. Tietysti sitä nyt sitten toivoo, että olis vihdoinkin tärpännyt, mutta lauantai-aamun tyylipuhdas nega erittäin herkällä testillä saa kyllä vähän epäilemään. :/ Kai siinä olis jo jotain pitäny näkyä, jos raskaana olisin. Näinköhän ne lähti kierrot mullakin venymään.. Aamulämmöt on vieläkin ollut koholla, eikä nännit oo tullu kipeiksi (yleensä varma merkki menkoista). Alaselkää ja vatsaa on kuitenkin juilinut menkkamaisesti jo yli viikon ajan. Jaa-a, saapa nähdä, miten käy. Yritän malttaa olla testaamatta uudestaan vielä jonkun päivän ajan ja toivoa, että testiin sitten tulisikin ne kaksi viivaa.
 
Heipsulivei kaikille!

Pidin nyt melkein kuukauden taukoa tästä palstailusta, kun on ollut niin kamalasti kiirettä ja tämä ainainen kuumeilu on todella ottanut voimille. Raskasta on edelleen...täti kurvasi kylään joulupäivänä eli yk 18 menossa ja kp taitaa olla 7/28-36.

Eilen tuli sitten itkukin taas kun katsottiin nelosen leffaa. Oikeastaan ensimmäisen kerran itkin miehen nähden ihan kunnolla. Aluksi se yritti tyynnytellä ja sanoa ettei nyt vielä kannata murehtia. Ymmärsi kuitenkin kun sanoin että sen täytyy pystyä kestämään mun suru, pelko, kateus ja viha kun niitä ei kellekään muulle voi näyttää. Jouluna taas kummankin puolen sukulaiset kyseli että millonkas te alatte sitä vauvaa tekemään... hymyilepä siinä sitten kun ei niille totuuttakaan voi kertoa :'(

Nyt on oikeastaan parempi olo kuin pitkään aikaan...sai sen padon purettua hetkellisesti. Uuden vuoden jälkeen ajattelin tilata ajan tutkimuksiin...ovista en ole tikuilla löytänyt vaikka kolme kiertoa olen sitä etsinyt...siellä siis vika luultavasti.

Suunnattoman paljon jaksamisia teille kaikille ja toivon sydämeni pohjasta että kaikki kääntyy vielä hyväksi Dreamer-88

Päätin että vuosi 2008 on meille kaikille parempi! :heart:
 
Tinttu; ymmärrän sua täysin! minulla ihan samoja tuntemuksia,kun annan niitten nousta pintaan. Mietin miksi ei meille suoda toista lasta? olenko niin huono äiti esikoiselle,ettei meille anneta enää lisää lapsia?
mua ärsyttää,kun jotkut sanoo sen 2kk jälkeen että viimeinkin meille se plussa suotiin |O justiinsa!
Huomioin muuten että nyt olen ainut joka toivoo toista lasta tässä ketjussa! :eek: plussasko kaikki muut 2sta toivoneet!
Saans mä silti tänne kirjoittaa,vaikka meille yksi lapsi on suotu,josta olen äärimmäisen iloinen. samalla se tekee tästä vaikeaa,kun tietää sen ihanuuden;raskauden synnytyksen. mutta se kun ei ole saanut kertaakaan niitä kokea on varmasti monta kertaa raskaampaa,siksi mietinkin,että olenko oikea ihminen tänne kirjoittamaan?
Minä soitan ajan ensi kuussa sinne lääkärille,että pääsen saamaan jotain apua mun hormooni toimintaan. on meinaan hormoonit ihan sekasin ton kystan takia :kieh:



Toivon teille jokaiselle parempaa ja onnellisempaa uutta vuotta! tuokoon uusi vuosi tullessaan kaikkea hyvää meille jokaiselle. toteutukoon toiveemme :heart:

Hissu
 
Hyvää uuttavuotta kaikilla!!!

Täällä testattu tänään aivan puhdas nega. Arvatahan se olis pitänyt, ajattelin vaan varmistaa, kun kaupassa pyörrytti niin kauhesti, että olisinko ollut raskaana, koska tänään olis tarkoitus ottaa kuohuviiniä, kohta vuoden vaihtuessa. Monenlaista olen luvannut. 1. lapsettomuushoitoihin, jos raskaaksi en tule!

No vielä en luovu toivosta, mutta lippu ei oo kovin korkealla. Miksi aina käy näin. Ja ihan niinkuin tekin olette puhuneet, kyllä muakin ärsyttää kuulla kun ihmiset kauhistelee, että voiskohan ne olla raskaana, kun menkat vähän myöhässä, ja oho testiin tuli kaks viivaa ja yk 2. Miten se toisilla vaan on niin helppoa.

Hissu. saat ilmamuuta olla täällä palstalla meidän kanssa. Vaikka sulla on jo yksi lapsi, ei se varmasti poista toisen kaipuuta. Itksekin haluaisin ehdottomasti enemmän kuin yhden lapsen, vaikka olisin maailman onnelisin siitä yhdestäkin.. Kun pelkään, että jään kokonaan lapsettomaksi.

Kaikille meille paljon vauvaonnea uudelle vuodelle 2008. heitetään tämä palsta romukoppaan ensi vuonna, ja siirrytään odottajien puolelle kaikki :D
 
Heips vaan ja hyvää jo alkanutta vuotta :)

Tänne ei mitään ihmeitä, odotellaan leikkausaikaa.. Veljen avokki ennusti eilen tinasta (tosin ollessaan todella humalassa), että tänä vuonna syntyisi vauva :D He eivät tiedä edes yrityksestä, toisaalta huvitti, toisaalta haluaisi toivoa, toisaalta masensi.. Kun ei se niin helppoa ole.. Ja sitten sanoi vielä, että näkee selvästi, että kolme vauvaa tulee.. hmm.. kolme vauvaa jo tänä vuonna? :whistle: :p

Mutta plussaonnista vuotta -08 meille.. :)
 
Tiistai 1.1.2008

Tinttu................kp 7/26-(28).............. yk 10............ 1. toiveissa
Sarah85..............kp 8/28-36............ yk 18.............. 1. toiveissa
Hissu..................kp 21/16-33............ y 11kk........... 2. toiveissa
Sirpula.................kp 22/34-71...........yk 8..................1. toiveissa
Orion..................kp 29/29-31............ yk 12.............. 1. toiveissa
Hempukka87.....kp 30/30-35............ yk 14.............. 1. toiveissa
Haltia..................kp 34/31-33......... yk13............... 1. toiveissa
Khaos..................kp 36/25-30......... yk 13.............. 1.toiveissa
Nasu86...............kp ??/??..............yk 13..............1. toiveissa
rina82.................kp ??/??..............yk 29...............1. toiveissa
Anna333.............kp ??/??..............yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
Anniel yk 7
Gataa yk 7
Äityli- 84 yk15

Taustalla:

Dreamer-88 (odottaa leikkaukseen)


hissu, minunkin puolesta saat ehdottomasti jatkaa kirjoittelua tähän ketjuun! :heart: Niinkuin haltia jo totesikin, että eihän se - että sinulla on jo yksi lapsi - poista sitä toisen lapsen kaipuuta.

haltia & khaos, pahoittelut negasta. :( :hug:

Sarah85, tosi vaikea tilanne tuo, kun sukulaiset tulevat päin naamaa kysymään, että "millonkas sitä teille..?" Meidän sukulaiset ei "onneksi" vielä odota, että meillä voisi olla lapsi toiveissa. Varmaan johtuu paljoltikin tästä minun iästäni (19) ja, kun meidän lähisuvussa ei oikeastaan kukaan ole saanut vielä näin nuorena lapsia.

Dreamer-88, tuo ennustushan kuulostaa hyvältä! :) Ja toivotaan todelle, että niin myös tapahtuisi. Että kaikki me saataisiin se oma nyytti tänä vuonna! :heart: Tai ainakin alulle tänä vuonna!

Tässä kuussa tulee meillekkin tosiaan se vuosi yritystä täyteen. VUOSI! :eek: Toisaalta tuntuu niin kamalan pitkältä ajalta ja sitten toisaalta taas aika lyhyeltäkin ajalta. Vaikka ei se aina ole siltä tuntunut. :ashamed:

TOIVOTAAN KAIKILLE PALJON PAREMPAA JA PLUSSARIKKAAMPAA UUTTA VUOTTA! :heart:
 
Meilläkään ei jouduta kärsimään sukulaisten kyselyistä. Minun porukat tietää että yritetään, mutta tietää myös näistä vaikeuksista. Vuosi sitte vielä kysy välillä että joko vauvaa kuuluu, mutta lopetti ne kyselyt sitte. Mieheltä on sitte sen pari tuttua jossain välissä kysyny tyyliin "joko oot pukannu vaimos paksuksi" |O
Mut muuten ei oo sitte kuultu...miehen porukat ei ruukaa koskaan kysellä yhtään mitään, joten en odotakaan että ne tuostakaan kysyis kun ei pienemmistäkään asioista. Ei ne varmaan odotakaan että lasta vielä meille tulis, miehenki sisarukset on siinä kolmissakymmenissä "ruennu tekeen" lapsia. Yks on saanu 24-vuotiaana, mutta se oliki vahinkoraskaus.
 
Dreamer-88: Jättisuuri :hug: sinulle!! Oon aivan kiukuissani kun luin miten ystäväsi on sulle käyttäytynyt!! :kieh: Tähän vaikuttanee suuresti se, että oon ite niin monesti joutunut kokemaan sen kun ystävät puukottaa selkään. Tosin tuolla lailla mulle ei ikinä ole käynyt, vaikka kaikilla kavereilla jo lapsia onkin.. Mutta muutenkin kun teillä siellä tuollainen tilanne päällä niin ei varmasti ainakaan helpota tilannetta että ystävä laittaa välit poikki. Silloin kun sitä tukea elämäänsä juuri tarvitsis. Tiesikö tämä sun ex-ystävä että te yrititte myös silloin?

Seuraava on kopioitua toiselta sivulta, en millään jaksanut kirjoittaa lähes samaa uusiksi. Sori tästä! :ashamed:

Meillä on ollu yleinen nettipimento päällä melkein viikon ajan, siksi en ole taas päässy tänne tulemaan! :headwall: Tietokone oli rikki (syytä ei tiedetä vieläkään), mutta ukko oli jonkun kaverinsa pyytänyt sitä vilkaisemaan niin oli kaveri tuumannut että tulis niin kalliiksi korjata että ei taitaisi kannattaa...niinpä ukko oli mennä tempaissut ostamaan ihka uuden koneen sillä aikaa kun mä olin töissä!!! :eek: Kyllä nyt kelpaa, litteä näyttö (ei ennen ollut) ja kaikki... :saint:

ON: Tämä kierto menny vähän kuin "puihin"; en juonu greippimehua kuin parina kierron ekana päivänä, ovista en kerennyt/muistanut/pystynyt bongailla, mutta peittoja on heiluteltu aina kun ollu mahdollista ja vaan ollaan jaksettu. Jotenki ollaan oltu tässä kierrossa semmoisella "lepo"-asenteella liikenteessä, eli ei olla otettu (lue: MINÄ en ole ottanut! :attn: ) mitään stressiä vaan tjot-meinigillä. Mutta ens kierrossa lähdetään taas tositoimiin, on niin valtava tämä vauvakuume!! :heart: Mulla on parin viikon päästä gynelle aika, saanen uudet terot. Sitten pysyis ainakin kierrot kohdillaan eikä lähde venymään...nyt kun on menossa kierto ilman teroja niin saa nähdä millonka täti kurvaa - jos kurvaa.

[/b]Plussapuhurit meille kaikille :whistle: :whistle: !!!
 

Yhteistyössä