n 20-v kuumeilijat joilla yritystä pitkään vol 3

Haltia. Hieno homma! Onnea sitte kovasti siihe koeputkihedelmöitykseen! On se kiva tunne, ku asiat lähtee sujumaan eteenpäin. :)

Mä vähä ihmettelen tuota mun lämpöä, ku se nousi takas ylös! :eek: Eilen aamulla se oli jotain 36,46 tai sinnepäin, ja tänä aamuna taas 36,69. Tämmöstä mulle ei oo ennen tapahtunukaan. Elikkäs toivoa vielä on tällekin kiertoa. :) Mutta mikähän tuon hetken pudotuksen sitte aiheutti? Koulujännitys? :D
 
Mieliala vaihtelee.. Tänään on jo jännittänyt, että mitäs jos heti ei tärppääkään. Sitten aloin miettimään, onko JUURI nyt paras aika vvauvalle.. tullin siihen lopputulokseen, että koska vaan on paras aika vauvalle. Hassua, että on kuitenkin näin toiveikas olo. Kiitos kaikille onnitteluista =) ihanaa, että iloa irtoaa, ja päivä päistaa taas tähän meidänkin pinoon. Kaikilla tuntuu asiat edistyneen vähitellen kovastiki. Orion taitaisi olla meidän seuraava plussaaja ;) Hassua sekin, että enää en katso äitejä mitenkään katkerasti. Odotan sitä omaaäitiyttäni niin innolla.

Aiotteko Möhkis mennä hoitoihin?

Murpalle Paljon paljon onnea IUI-kierttoon. ehkä saadaan kuopata tämä meidän pino ennen joulua. Toiveissa on hyvä elää!! =)
 
Voi kun plussaisinki... :attn:
Ei kait se oikeen kiinnittyminenkään vois olla, ku nyt viikonloppuna pitäis tulla 2 viikkoa oviksesta. Ellei se sit oikeesti ole tapahtunu vähä myöhemmin... No, senpä näkee tässä joskus. =)
 
Haltia, kiitos kovasti onnentoivotuksista :) Niitä tosiaankin tarvitaan. Nyt on taas pari päivää ollu niin hyvällä mallilla, että uskallan jopa toivoa, että kahden viikon päästä alkaisi se inssihoito :D Vaan sen näkee sitten...

Elä orion heitä toivoa menemään. AINA on toivoa!!

Toivottavasti saadaan tosiaan kuopata tämä pino ennen joulua. Eihän meitä enää montaa olekaan..
 
Heippa =)

Voi kun mun tuli hyvä mieli kun tulin lukemaan tätä pinoa. Ihanaa että monella teistä on asiat mennyt eteenpäin. Mulla kierto on taas ihan sekaisin ja pitää jättää ne terot pois. Viimeisin kierto oli säälittävät 9 päivää, ja nyt on kp14 uutta kiertoa. Kovasti kuulostelen ovisoireita, mutta niitä ei ainakan viel oo ilmaantunut. Saas nähä niin taas joku 90+ kierto tulossa :kieh:
Positiivista tässä on se että ainakin mies tuntuu heränneen kunnon vauvakuumeeseen, eli ei tarvi enää yksistään epävarmana kärvistellä kun toinen on vaan niin tjot.
 
Tänään olenkin sitten itkeskellyt. Tunteet menee niin vuoristorataa, ettei perässä pysy.. Se ivf on niin kallis vaan kaikkine lääkkeineen, että hiukan hirvittää, miten me selvitään. selvää nyt kuitenkin on, että sinne tässä mahdollisimman pian ollaan menossa... hoitosopimus allekirjoitettiin 3-vuodeksi eteenpäin.

Neppi
Kiva kuulla sinustakin!! toivottavasti siasit bongattua sen ovulaation!
 
Päivitin vähän listaa, ja ajattelin, että voitaisiin lisätä sinne myös, että mitä hoitokeinoja on käytössä. omani laitoin ja murpalla iui:n mutta muita en tarkkaan muista, joten kertokaa mulle, jos haluatte lisäystä listaan. vois olla ihan kiva.
 
Onnea möhkikselle :)

Haltialle listanpäivittelyä varten. Meillä mennään nyt ihan luomusti. Viskasin niillä teroilla vesilintua, nimittäin menkat kerran viikossa ei oo mun juttu ;)

Kummasti sitä on alkanut jo tunteet laantua tätä kuumeilua kohtaan. Nyt kun on vuoden tarkkaillut itseään, toivonut ja kuumeillut, tuntuu hassulta kun ei enää yhtäkkiä jaksakkaan niin tarkasti laittaa kaikkea ylös tai lukea jotakin tutkimustietoja, syödä vitamiineja ja juoda greippimehua. Jotenkin kai sitä alkaa olla jo turtunut koko hommaan (mutta katsotaan vaan kun seuraavat menkat alkaa niin siitä itkemisestä ei tuu taas loppua). ää, pitäis kai yrittää nauttia siitä mitä on..
 
Möhkikselle paljon onnea!! :D ei sen iän pitäis tuossa iässä olla vielä mitän muuta kuin plussaa ;) sitten kun lähestyy kolmea kymppiä, niin on lupa kriiseillä :LOL:

Neppi Kiitos tiedoista.. Itsellä sama juttu aina välillä oli tuossa kahden vuoden aikana mitä luomusti yritettiin, että ei enää vaan jaksa toivoa ja toivoa ja toivoa, ja sitten taas itkeä. Välillä teki ihan hyvää ottaa iha rennostikin, jatkuva itsensätarkkailu on aika stressaavaa.. Nyt kun ivf tulossa ajatukset harhailee ihan sekavasti. kuitenkin yritän olla niin kauheasti stressaamatta. Tsemppiä luomuiluun. sulla on nyt varmaan juuri oikeanlainen asenne, rento, joten ehkä se pian teillä tärppää :)
 
Jooh, se on sit yk 20 aluillaan ny. Ei noissa luvuissa enää muuten perässä pysyis, mutta ku oon kalenteriin merkannu. :D No, nyt oli hyvä, että luomusti kuitenki tuli. Eikä kierron pituudeksikaan tullut ku VAAN 36 tai 37 päivää.

Tässä alkaa aika käydä vähiin, jos meinaan ennen 22 ikävuotta olla äiti. :| Se pitäs nyt tässä kierrossa tärpätä, ni se saattais syntyä ennen sitä, jos vähän ennen laskettua syntyis... :attn:
 
Orion :hug: toivotaan että tämä on se the kierto ja saat sitten synttärilahjan jonka olet todellakin ansainnut! Ok, saattaa kuulostaa vähän kornilta, mutta oikeasti toivon onnenenkeleitä teille sinne!

Haltia, toivottavasti se myös teilläkin vihdoin onnistais. Varmasti tuollainen tuo paljon perhosia mahanpohjalle, kun se suuri unelma lapsesta on vihdoin ainakin vähän lähempänä. Toivotaan niitä pieniä ihmeitä meille kaikille.

Minä täällä salaa hiljaa kuulostelen ovis-oireita. Voisin kuvitella että se on tänään, jos on ollakseen ollenkaan. Mies on koko päivän töissä ja tulee sieltä varmaan tosi väsyneenä..Pitäis saada se jotenkin innostumaan vähän niinku huomaamatta, sillä en haluu mitään pakkoseksiä. Jos vaikka tekis sille jotakin hyväskää :heart:
 
Kiitos haltia. Kyllä tää tästä, kaks ekaa päivää olin niin kipee että luulin että se on loppu nyt. Mutta kyllä tää tästä. Syyskuussa gynelle selvittämään asiaa että mikä mussa on vikana kun aluksi kierrot on 90+ ja nyt sitten 9+ eivoi ymmärtää :eek:
 
Kuulostaa kyllä neppi kieltämättä aika stressaavalta ja oudoltakin. Toivottavasti pääset pian gynelle, niin voi täysipainoinen yritys jatkua.

Täällä vähän masentaa.. Ensi viikolla toivottavasti alkaa se eka IUI, mutta on niin toivoton tunne tämän diabeteksen kanssa.. Sätin itteäni, kun en ole viitsinyt hoitaa paremmin...
 
Tänään käynti diabeteshoitajalla, jospa se osais vähän lohduttaa tätä minun mieltä.. :ashamed: Tai kannustaa oikeaan suuntaan. Minä en kertakaikkiaan kestä itseäni, jos minun takia siirtyy se eka inssi..
 
Kävin tosiaan tänään siellä diabeteshoitajalla.. Jouduin ottamaan kolmeksi päiväksi tällasen laitteen tuohon vatsanahkaan, joka mittaa minun veren sokeripitoisuutta koko ajan.. En osaa olla tämän laitteen kanssa mitenkään päin. Onneks saan sen perjantaina pois. Ehkä osaan olla nyt syömättä mitään makeaa, niin päästään ens viikolla siihen inssiin! =)
 

Yhteistyössä