N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

Tiedän tarkalleen miltä sinusta tuntuu Dreamer :hug: Tuntuu tosiaan, että joka puolelta nyt kuulee niitä raskautumisuutisia. Pitäisi vaan olla ajattelematta niin katkerasti (itse nimittäin sorrun usein siihen tosi katkeraan ajatteluun). Kärsivällisyyttä oisi myös hyvä olla.

Meillä jäljellä olevilla pitäis rueta taas ajattelemaan niitä positiivisia ajatuksia, ehkäpä ne plussat meillekin sitten tulisi :)
 
Murppa86 No, uutisia sen verran on että menkat EI ole vieläkään alkanu :)

Sirpula En ole testaillut vieläkään.... :headwall: Mä oon vaan niin paljon saanu katella niitä miinus uloksia et en vaan yksinkertaisesti ole uskaltanut tehdä sitä testiä, kun pelkään taas sitä miinus tulosta! :ashamed:

Oireita: hmm...eilen illalla aloin syömään joskus klo.00(mikä on todella outoa), päänsärky(on kyl muutenki usein), vatsa ei pömpötä niinku yleensä ennen menkkoja, naama ei kuki niinkun yleensä ennen menkkoja, eikä muutenkaan ole mitään menkkatuntemuksia... Kaikki pikkujututkin itkettää valtavasti edelleen...Sit oli pakko tota kn-juttuu koittaa vaikka siitä ei kyllä vissiin oikein ota selvää et mitä se meinaa mutta koko ajan nyt ollu ylhäällä, aika kova, ja mun mielestä kiinni! Jos en väärin tuntenu... :LOL: Äh,ota näistäki nyt sit selvää :headwall:

Dreamer Joo, niitä pyöreitä masuja ei voi olla näkemättä tuolla...! Mutta kovasti voimia ja jaksamisia teille! Kyllä asiat vielä jonain päivänä on paremmin ja se aurinko paistaa teillekin,nyt vaan voi tuntuu siltä et se paistaa läpi harmaan pilven :hug:
 
Voi ei. :( Pahoittelut, heinähattu!! :hug: Oireesi kuulostivat melko hyvästi oikeilta raskausoireilta, mutta niinpä se on, että mihinkään oireisiin ei voi luottaa.

Dreamer: Toivotaan kovasti, että elokuussa pääsisitte aloittamaan hoidot uudelleen. =)
 
Dreamer ja murppa ja muut jotka täällä vielä nitkutetaan millähän me tätä omaa eloamme täällä pinossa piristettäisiin, jotenkin tuntuu, että on ihan mahdotonta olla positiivnen kaiken yrittämisen jälkeen. Minäkin näen vain pulleita mahoja, ja onnellisia perheitä, ja alan tulla melkein jo kyyniseksi, alan nauttia omasta ajastani, olen niin kyllästynyt toivomaan ja odottamaan vauvaa, kaiken energiani käytän miettien mikä olisi parasta lasten kannalta, ja sitten kun meillä on perhe ja lapsia, jne. En jaksa sitä enää vuodet menee, ja joka joulu huomaan, ettei sitä vauvaa vieläkään tullut, miksi kidutan itseäni tällä.

Heinähatulle suuren suuret halaukset. Kuukautisten alku on aina rankkaa, kun on kerrankin uskonut että t'rppää

Mukavaa viikonloppua kaikille. :flower: nautitaan tytöt kesästä :wave:
 
Heinis :hug: Voi että :(
Haltia Niih.. itsellä ollut siinä mielessä ihanat kaksi viikkoa, ettei ole tarvinnut miettiä.. huomenna varmaan alkaa menkat, nippaili siihen malliin.. unohdin vielä siteet kotiin (olen maalla tiistaihin asti).. Sen siitä saa sitten.. Noh, huomenna kauppaan :) onneksi täällä sellainen on :D

kävin katsoo Sex and The City :) Tykkäsin todella paljon.. ihanasti itkua, seksiä, romantiikkaa, riitelyä, eroja, sovintoseksiä :D
 
Niin vähän meitä enää jäljellä tässä kasassa, että meinaa tippua kokoajan pino ihan pohjille.

Dreamer muakin alkaa aina ärsyttämään, kun toisilla se tuntuu käyvän vaan niin helposti. miten olenkaa monesti manannut, kun puolitutut valittaa, että ei oo yhtään sellainen olo, että haluis nyt sen vauvan, ja kuitenkin se on tulossa, voi p.... siis ihan oikeasti, miksi niitä vauvoja annetaan toisille niin helposti. Toisaalta, tietää ainakin, että sen vauvan oikeasti haluaa, ja ainakin meillä myös mies on kasvanut siihen, että oikeasti haluaa sitä vauvaa, alussa kun se oli pääasiassa vain mun toive, ja miehen mielestä kiva asia, nyt mieskin odottaa ja toivoo pikkuista koasti, monesti jos nainen raskautuu kauhean helposti mies ei aina tajua edes haluta vauvaa, no mitenkä nyt voisikaan, jos äiditkin vetää vaan kännejä samalla kun oottaa plussaa *viittaa edelliseen*

Täällä ei mitään uutta, ei merkkiä menkoista, masua nipistelee välillä, koht ne varmaan kuitenkin alkaa, toisaalta ihan leppoisa olo, kun ei tarvi edes miettiä voisko olla raskaana, alkaa kuukautiset sitten kun alkaa, vapaata jännityksestä.
 
Haltia Sama fiilis.. kp 33/33, eikä tätiä näy.. mutta kun ei raskaana ole ja uutta hoitoa ei aloiteta niin täytyy nauttia vuodottomuudesta :D Tosin alkuviikon menkkaoireet hävisi, ei kai prkl vaan kierto veny taas... :ashamed: *siis yli 100pv kierroksi*...

Mutta töissä oli mukava päivä, sitten pannaria ja jäätelöä sekä lenkki koirien kanssa.. ihana sää :)
 
Voi heinähattu :hug: mä olin niin sun puolella, paha täti :(

Mulla on vähän samoja fiiliksiä liikkeellä kun Dreamerilla ja Haltialla. Kävin eilen lukemassa viimekesäisiä kuumeiluviestejäni helistimessä. Ne oli niin täyttä onnea ja toiveita :ashamed: ja nyt toiveet alkaa olla jo heitetty menemään. Mutta pitää koittaa ottaa ilo irti kesästä ja y r i t t ä ä iloita siitä mitä on ja olla ottamatta tätä niin raskaasti. Jotenkin vaan tuntuu epäreilulta kun joka puolella sataa vauvauutisia ja kaikille pikkuise tulee niin helposti. Vaikeaa välttää katkeroitumista mitä pelkään ehkä eniten
 
Tässä tämä Dreamerin mainostama känniäiti... Saanen sanoa, miten totuus on, ettei tarvi joka ketjuun tulla kertomaan valheita.

Dreamer88: siis nyt mua jurppii aika pahasti, että täällä jo kerrotaan noita juttuja, että yks vetäny kännit ja yk 2 ja esikoista odotetaan. Tänne muillekin tiedoksi, että JOIN 3 ALKOHOLIANNOSTA 4 TUNNIN AIKANA ja olin käytännössä kokoajan ajokunnossa, niin sekös tekee musta kamalan ihmisen. Ja sun kommenteista jäi "vahingossa" puuttumaan myös se tosiasia, että olen yli vuoden odottanut sitä, että mieheni syttyisi tähän projektiin ja monet itkut on sillä välillä itketty. Että ei se niin helppoa ole ollut, joten LOPETA NYT JO HYVÄ IHMINEN TUO MUSTAMAALAAMINEN, KIITOS |O
 
Niiskunenä: Kommentoin vain sen verran, että miehen houkuttelu vauvaprojektiin ei ole verrattavissa hoitoihin, pettymyksiin jne.. ei siis millään tasolla, ainakaan minun mielestä..

Mutta koska olen nykyään niin kauhea paska eukko, jota vituttaa kyseiset asiat, niin taidan poistua tästä pinosta ja tältä palstalta, etten vain pahoita kenenkään mieltä..
 
Dreamer, ymmärrän että sua ottaa päähän, en kiistä sitä ollenkaan, mutta jos joku puhuu perättömiä valheita, niin toki sinäkin varmaan haluaisit ne oikaista. Siitä syystä katsoin velvollisuudekseni kertoa mitä oikeasti tapahtui. Toivottavasti sait edes paremman mielen sanoistasi ja toivottavasti -jos/kun itse plussan saat - niin kukaan ei tule sinulle aukomaan päätä vaan saat täysillä nauttia olostasi. Vaikka varsinaista yritystä ei ole kauaa takana, niin sanasi satuttivat kovaa! Sulla on vaikea tilanne, mutta en mä siihen ole syyllinen, muista se! End of that shi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dreamer-88:
Niiskunenä: Kommentoin vain sen verran, että miehen houkuttelu vauvaprojektiin ei ole verrattavissa hoitoihin, pettymyksiin jne.. ei siis millään tasolla, ainakaan minun mielestä..

Mutta koska olen nykyään niin kauhea paska eukko, jota vituttaa kyseiset asiat, niin taidan poistua tästä pinosta ja tältä palstalta, etten vain pahoita kenenkään mieltä..
Täytyy sanoa, että vaikka emme aiemmin ole keskustelleet tällä palstalla, olen kanssasi täysin samaa mieltä. Itse asiassa kerroin miehelleni tuosta tapahtuneesta aiemmin, koska olin itsekin järkyttynyt - en nyt niinkään siitä määrästä, mutta siitä SYYSTÄ. ettei kukaan työpaikalla ihmettelisi! Ihan vaan siksi riskeeraa pienokaista, joka on kumminkin niin suuri ihme ja siunaus. Ihmettelin silloin myös hänelle ääneen, miten kehtaa sinulle verrata vuoden miehen käännytystä teidän pitkään yritykseen. Olette joutuneet kokemaan raskaita pettymyksiä, kivuliaita tutkimuksia ja muuta rankkaa jo niin kauan ilman tulosta. Me emme yrittäneet kuin vajaa 3kk, mutta alusta asti oli selvää että kumpikin lopettaa juomisen ja minä riskituotteiden syömisen, ihan vain siksi ettemme vahingossakaan voisi vahingoittaa jotain niin pientä ihmeellistä. Olen nyt koko odotusajan ollut enemmän kuin varovainen, ja joka päivä niin kiitollinen tästä lahjasta. En voisi ottaa pisaraakaan alkoholia, en edes 0,7% simaa vappuna. Vauva on meille positiivisesta testistä asti jo ollut niin uskomattoman rakas, en siis ota pienintäkään riskiä että hänelle tapahtuisi jotain. Tuntui todella pahalta, kun niiskunenä tuolla toisessa pinossa ilmaisi että olisi voinut ottaa vajaan viinilasillisen vaikka olisikin tiennyt raskaudesta. Siis TIETÄEN miten se lisää keskenmenonriskiä ym komplikaatioita!

Anteeksi tämä purkaus. Halusin vain toivottaa Dreamerille ja hänen miehelleen paljon voimia pitää toivoa yllä. Toivon aidosti, että kaiken kokemanne jälkeen saisitte vihdoin pienokaisen. Et todellakaan ole paska eukko, vaan oikeutetusti vihainen. Miksi sinun pitäisi hyväksyä se, että joku yleisestä painostuksesta voisi vahingoittaa jotain niin pientä viatonta, kun itse olet jo vuosia kyseisestä ihmeestä unelmoinut jo niin kovin kauan? :hug:
 
Kyllä täällä kans ollaan samaa mieltä Dreamerin kanssa! Minustakaan miehen houkuttelu vauvaprojektiin ja siitä seuranneet pettymykset eivät ole verrattavissa siihen, että jotkut yrittävät vauvaa pitkään, joutuvat käymään lapsettomuushoidoissa ja pettymyksiä tulee pettymysten perään. Ja minun korvaan kuulostaa myös tosi pahalta tuo, että joku riskeeraa oman pienen vauvantaimenta juomalla alkoholia ihan vaan sen takia, ettei kukaan työpaikalla saisi vielä tietää raskaudesta. En halua ketään syytellä, mutta ihmettelen vain! :eek: Ja jos näillä palstoilla ei halua itseään kohtaan mitään kritiikkiä niin varmaan kannattaa jättää sitten tommoiset "törpöttelyt" kertomatta.

Ja Dreamer... Yhtä hyvin se olisin voinut olla minä, joka tuosta jutusta olisi ekana "pimahtanut". Et ole mikään kauhea eukko, niinkuin itse ilmaisit. Tässä ketjussa moni meistä sen tietää ja ymmärtää! :hug: Teidän vauvaprojektin kohdalle on vain sattunut niin paljon vastoinkäymisiä ja pettymyksiä. Voimia paljon!
 
Täällä on näemmä ollut aika kiivasta sanailua.. Itse otan vain sen verran kantaa, että tympäisee tuollainen käytös, mutta jokainenpa tekee elämällään mitä haluaa. Kun siihen ei voi vaikuttaa, parempi antaa olla.

Dreamerille tosi paljon lohtuhaleja :hug: Sekä menkoista että kaikesta muustakin.. Elä nyt kuitenkaan meitä palstasisaria hylkää, vaikka tiedän kyllä, että pahalta tuntuukin.. Kyllä kaikesta selvitään. Tai jos ei ihan selvitäkään, niin jotenki eteenpäin raahaudutaan..

Ei oo tosiaan Sarahista kuulunu ihan mitään pitkään aikaan.... Mitenhän siellä yrittäminen sujuu...?

Itsellä alkaa pää tajuta pikku hiljaa, että aukkariin ENÄÄ viikko!!! Apuva!! Mies lupasi ottaa sen iltapäivän vapaata ja tulla tueksi sinne polille. Onneksi, en tiiä olisinko uskaltanu olla siellä yksin... :ashamed:
 
Kiitos rakkaat ystävät.. On vain todella paska fiilis, pitäisi varmaan jäädä heinäkuuksi töistä pois ja levätä.. on masennus aika pahasti iskenyt ja olo niin yksinäinen :'(

nimim. Möhköfanttis (en enää haaveile, joten sama olla möhkö ) a.k.a ex-Dreamer
 
No heipä hei!

kp 4 ja yk 22....vituttaa ja raskaasti taas. Meinaa täälläkin masis iskeä vaikka muka päätin, että nyt nautitaan kesästä ja sitten syksyllä keskitytään hoitoihin. Kaiken lisäksi täti sattu just valmistujaisten aikaan eli turposin kuin ilmapallo ja kärsin kaikista mahdollisista muistakin sivuoireista.

Onnea kuitenkin plussista :heart: kumpa se meille muillekin vielä tulisi

Kiivasta keskustelua on tosiaan käyty ja voin sanoa ettei ylempänä oleva teksti piristänyt mieltä ollenkaan. Anteeksi nyt vaan niiskunenä -78 mutta voisitko antaa olla! Tämän nätimmin en osaa asiaa sanoa. Mielessäni risteilee miljoonittain kitkeriä "mielipiteitä", joita haluaisin sinulle kertoa. Se ei kuitenkaan hyödyttäisi ketään ja joutuisimme jatkamaan ajatustenvaihtoa täällä kanssasi. Tämä on meidän pino...meidän oma paikka, jossa olemme antaneet toisillemme luvan kertoa kun vituttaa se, että jollain muulla tärppää yk:lla 2! Täällä me saamme valittaa ja olla masentuneita jopa toisten onnesta ja jokainen muu tässä pinossa oleva tietää, miltä se paska fiilis tuntuu. Miltä se on tuntunut niin monta kertaa.

Noh positiivisempia ajatuksia odotellessa. Mietin jo eilen, että soitan sinne Oys:iin ja varaan ajan inseminaatioon tai kysyn edes ivf-jonon pituutta. Sitten huomasin että niillä on kohta kuitenki kesätauot tulossa...eli ei kannata.

 
Häntä pystyyn Möhköfanttis alias Dreamer. :hug: Minä yhdyn Sarahin, Tintun ja Murpan sanoihin. Me ollaan sun puolellas. Et oo ainut kellä tuo juttu on kilahtanut. Älä meitä hylkää, kuka tätä meidän pinoa enää pitää pystyssä, jos palstan kantava voima häipyy. Haleja. :hug:

Sain viikonloppuna kuulla, että miehen sisko saa marraskuussa vauvan. En oo heille kateellinen, mutta kyllä se silti mieltä kaihertaa, kun meidänkin vauva olisi syntynyt marraskuussa, jos kaikki olis menny toisin. :ashamed: Noh, ovista ootellessa. Jospa sitä itelläki tärppäis ennen marraskuuta, niin ei ois niin vaikeeta suhtautua uuteen tulokkaaseen. Niin lähellä kun asuvat, että tekemisissä ollaan väkisinkin.
 
Täällä kp 1 ja ykta en enää eds muista, liian monta takana, ei oo masis olo, oikeastaan hyvä, että alkoi menkat, niin pääsee vihdoin taas yrittämään jotain.

Ja tuosta Niiskunenän jutusta en oikeastaan jaksa edes kommentoida, lienee itsestään selvää, että olen dreamerin, tai siis möhkön puolella. Ja voisin allekirjoittaa dreamerin sanat, ja ottaa itse niiskunenän haukut niskoilleni. olen minäkin monta vuotta ennen yrittämistä haaveillut vauvasta ja houkutellut miestä, mutta se oli toiveikasta ja ihanaa aikaa. Tutkimuksia, mahdollisia hoitoja ja monen vuoden yrittämistä, niin tuollaisia juttuja ei jaksa enää edes lukea, meillä on murheita ihan omastakin takaa, älkää muut tulko meidän pinoon enää enempää lyttäämään.

Voimia kaikille. :hug:
 
Kiitos te kaikki rakkaat... Sarah, :hug: tädistä, Haltia Myös sinulle :hug: Niin ihanasti puolustatte minua ja pinoa :) Eihän täältä pysty lähtemään :D

Voimia kaikille.. nyt itse nukkumaan, 14 tuntinen työpäivä.. nyt selkä p*skana :D

Khaos Ymmärrän, että on vaikeaa vielä saman kuun vauva.. :hug:
 
Ei voi muuta sanoo kun voimia meille, koko meidän jäljellä olevalle pinolle! (siis meille vähäisille...)

Täällä tänään kp 1 :'( Harmittaa, ketuttaa ja itkettää... Toivoin salaa hiljaa mielessäni, että menkat ei alkais.. Oli sellasta alavatsakipua, mikä ei mulla oo kuulunu menkkoihin aiemmin. Sitten väsytti tosi paljon ja muutenni outo olo.. Niinpä lapsellisesti toivoin, että olis tärpänny. Mutta ei, tietenkään.... :'( Itku...
 

Yhteistyössä