N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

Murppa :hug: Voi että :( Toisaalta, jos hyviä puolia etsii, niin hyvä että olet päässyt jo siihen vaiheeseen, ettet mieti mikä päivä ne alkaa.. Turhaa hermoilua.. nytkin nautin kun ei tarvii miettiä mikä kp on menossa, sillä ei ole nääs mitään väliä :) Jaksuja! *ja meitin koirat lähettää raksuja :D *
 
Täälläkin tiputtiin taas uuden kierron alkuun. Täti tuli kylään eilen ja hui kamala että sattui taas kipeää. Töissä piti istua toimistossa kaksinkerroin kun ei muuta pystyny... Särkylääkkeiden voimalla taitaa mennä vielä tämäkin päivä. Eli kp2 ja yk23 muistaakseni
 
heipä hei pitkästä aikaa... mul on nyt ollu vähä vaikeeta viime aikoina, joten olen pitänyt tarkoituksella hieman hiljais eloa palstailun suhteen... Ahkerasti olen kyllä luskellut teidän juttuja mut voimat ei vaan ole riittänyt kirjoittelemaan.
No,menkkoja odotellaan sillä enää en jaksa uskoa tärppiin :ashamed: Ja kuten sanoin olo on hieman masentunu eikä nyt jaksa oikeen kiinnostaa toi kalenterista päivien laskeminen..

Pahoittelut Orion, murppa ja sarah tädin tulosta :hug:
 
Ei sentään vielä kuopata meitä =) Porukka on vaa taas painunu maan alle viikonlopun vuoksi.

Täällä kp 5. Vähän meinasi olla huono mieli menkkojen takia viikonloppuna. Meillä kun lapsuuden kotona hössötetään enemmän tai vähemmän pikkusiskon raskaudesta niin tuntuu välillä tosi pahalta.. :ashamed: Vaikkei saisi tuntua, pitäs olla onnellinen. Mut ei voi mitään.

 
täällä vielä tätiä odotellaan! Ei siis oireita suuntaan eikä toiseen.. olo on kyl aika epätodellinen tärpin suhteen mutta toivon pilke kituu tuolla jossain kuitenkin :) Tosiaan kun tää masis on iskeny pahemman kerran päälle.. Ei oikein ole asiat hyvin tällähetkellä.. :ashamed:
Menkkojen pitäis alkaa viimeistään keskiviikkona, kun on nyt viimeaikoina tuo kierto mennyt sinne 34päivään saakka. Eli siis jos silloin ei kuulu niin sitten nousee toiveet ja korkealle... :)
 
Eipä tänne mitään.. kun en oo hormoneja syönyt, niin ei niitä menkkojakaan tule :) terolutresepti on kyllä, mutta en sitä käytä kun vasta elokuussa.. ne vain aiheuttaa vuodon, ei tasaa pitkällä tähtäimellä, niin sama olla koko kesä menkkavapaa ja nauttia kivuttomuudesta ;) Ja toisekseen, mies on ilmeisesti aikas paljon eron kannalla.. joten voipi olla, että tämä liitto on tässä :'( en oo vielä kenellekään puhunut asiasta.. vielä yritän kovaa, että mies tulisi pariterapiaan, ennen kuin tekee lopullisen päätöksen.. mutta voimat loppu.. kolme yövuoroja jo takana, yksi edessä ja joka päivä nukkunut vain 5-6 tuntia.. rätti-poikki-voipunut olo, kaikin puolin... :(
 
Anteeksi hiljaisuuteni. Pidettiin miehen kanssa ansaittu lomaviikko, ja eilen illalla vasa palailin tietokoneen ääreen. Luesken tässä ajan kanssa teidän kirjoituksia enemmän, mutta kaikilla pahoittelut menkkojen alkamisesta :hug: täällä niitä vielä odotetaan. Toivoa raskautumisen suhteen ei ole, koska oviksen aikaan ei harrastettu seksiä, mikäli ovista olis tapahtunutkaan. silti oireita tuntuu nyt olevan.

Murppa uskon, että pikkusiskon raskaudesta hössöttäminen ottaa vlillä koville. mä pelkään kokoajan samaa, että koska pikkusisko kertoo olevansa raskaana (ei siis ole, mutta se olis mulle tällä hetkellä ehkä kovin pala nieltäväksi, vaikka sisko on kauhean rakas tietenkin)

Möhkis vaikeaa ottaa kantaa tuohon teidä mahdolliseen eroasiaan, kun ei tunne tilannetta. Musta kuitenkin tuntuu, että miehet on paljon useammin lapsellisempia ja kykenemättömämpiä käsittelemään oikeita ongelmia, ja helpointa vaikean tilanteen tullessa on sitten lopettaa suhde. ainahan eroon tietysti voi vaikuttaa monikin asia. Silti toivon, että saatte tilanteen viellä selvitettyä. Tiedäkö miksi miehesi haluaa eroa? puhytteko te yhdessä? paljon voimia teille :hug:

Heinähattu taidat olla seuraava, joka tuota plussapinoa kasvattaa :)
 
Haltia.. Mies ei ole osannut sanoa syytä miksi haluaa erota.. varmaan isoin asia, joka on täysin minusta johtuva, on se että olen keskittynyt lapseen (taikka sen poissaoloon) enkä häneen.. Hän taas ei halua seksiä, mikä saa minut tuntemaan itseni huonoksi vaimoksi jne.. Aluksi emme pystyneet puhumaan, nyt olemme olleet paljon kesän aikana erossa, niin puhelimessa ja netissä puhuminen onnistuu paremmin, kun ei tarvii toisen tunneilmaisuihin kiinnittää huomiota vain tekstiin tai sanoihin.. Äsken juuri juttelimme ja mieheni olisi asumiseron kannalla :( itse olen varannut pariterapia-ajan mutta mies ei sinne ole lähdössä.. en tiedä.. jotenkin pää pyörii.. Käyn kyllä julkisella sen ekan käynnin ainakin, on sitten paikka minne mennä hoitoihin, jos mies niin haluaa/ suhteen tila kohenee..
 
Möhkis inhottava tilanne. Meilläkin välillä tuntuu, että vauva-asiasta on muodostunut asia, joka on tärkeydessään mulle yli kaiken. nyt lomalla huomasin, että kun laitoin itsenni kauniiksi (oltiin hotellissa, ja vietettiin tampereella kaupunkiviikonloppua) oli aivan ihanaa huomata, miten itsellekin tuli paljon seksuaalisempi olo kuin aikoihin. myös mies innostui :) yksi vinkki siis voisi olla, että joskus voisi kokeilla viritellä tunnelmaa erilaisilla kiihottavilla asioilla, jotta tuntuu, että rakastellaan myös toistemme vuoksi. Välillä voi tuntua naiviltakin, mutta toisinaan toimii. Sitten puhuminen on kaiken a ja o. niinkuin aina tietysti voi jankuttaa, jos miehesi ei pääasiassa kerro miksi haluaa eroa, mun mielestä vaimolla on enemmän kuin syytäkin saada tietää mikä on vikana, eihän muuten osaa mitään asioiden parantamiseksi tehdäkään.. Uskotko että jos teillä olisi lapsi tullut helposti tilanne olisi nyt eri? onko oikea syy lapsettomuus vai joku muu? onko lapsettomuudesta tullut vain asia johon kaikki kiteytyy, ja jota voi syyttää kaikeasta? Mielestäni on hyvä, että varasit ajan terapiaan. Voisit miehellesikin sanoa, että sulle olis tärkeää, että hän tulis sun kanssa, jos sen käynnin jälkeen ei tunnu hyvältä, niin et pakota sitä uudestaan tms. Mitä miehesi siinä menettää, että lähtisi mukaasi? Tuo on usein vaikeaa, kun mies ei pysty samaistumaan naisen tilanteeseen. On se aivan eri, kun ei tarvitse olla kokoajan hoidoissa itse... ja kun miehelle tuo raskauttaminenkin on vähän erilainen prosessi (ahdollinen joka päivä).. itselleni ainakaan mikään muu ei ole tyhmempää ja turhauttavampaa, kuin se että tietää ovulaation olevan, ja mies ei jaksa/halua/pysty harrastamaan seksiä. nyt mullakin taas sama juttu. odotan kuukautisia, jotka alkaa ennemmin tai myöhemmin, varmasti. Älytöntä hukkaan heittämistä ja turhaa pahaa oloa. Tuntuu välinpitämättömältä olla halauamatta seksiä sinä ainoana päivänä jolloin vauva voisi saada alkunsa.
 
Haltia Minä laitan itseäni "kauniiksi" kyllä aina silloin tällöin.. mutta ei mies edes huomaa.. kun värjäsin hiukset (omasta mielestä ihan eri väriseksi :D ) niin ei se huomannut.. Uskon, että lapsen tulo olisi säästänyt tältä kriisiltä.. Koska se on suurimmaksi osaksi tullut lapsettomuudesta tai sen aiheuttamista ongelmista :( Mutta katsotaan.. itsellä vielä pieni toivo elää, että ehkä kuitenkin tästä voisi selvitä, saapi nähdä..

Alkaa valvominen käydä jo kropan päälle.. neljäs yö kohta ohitse.. oksettanut koko yön.. en oo saanut kuin 5-6 tuntia nukuttua per päivä.. huoh.. :x
 
Hei pitkästä aikaa.
Pahoitteluni pitkästä hiljaisuudesta. Oli kone jonku aikaa rikki eikä muutenkaan oo kovin paljon ollut aikaa koneella istua. Sain sittenkin kesätöitä, vaikka pitkään muulta näyttikin. :) Mutta nyt taasen tulin ilmoittelemaan itsestäni. :)

Ensimmäiseksi pahoittelut kaikille tädin yllättämille. Möhkikselle jaksamisia, toivottavasti teiän asiat selviää.

Täällä on jo seuraava kierto pitkällä. Itse asiassa epäilen oviksen olleen eilen tai toissa päivänä, mutta mistä tuostakaan tietää. Mulla on sen tuulimunaraskauden jälkeen ollut tosi lyhyt luteaalivaihe joka kierrossa (vain jotain 8 päivää), jos ovis vaan on ollut sillon ku oon luullu sen olleen. Limoista ja lämmöistä pääteltynä.. Pitäs varmaan ostaa ovistikkuja seuraavaan kiertoon ja tikutella huvin vuoksi, että näkis vähän pitääkö epäilykseni luteaalivaiheen lyhyydestä paikkansa.

Eipä ihan täysin kuopata tätä pinoa, vaikka täällä näyttää välillä vähän hiljaista olevankin. :) Plussatuulia kaikille.
 
Isot halit möhkikselle asioiden saamien käänteiden johdosta. Eipä voi muuta toivoa ku jaksamista ja voimia sulle. Varmasti vaikea tilanne :( Kunhan molemmat ei vaan sulkeudu itseensä. Puhuminen kannattaa, oli tilanne kuinka vaikea tahansa.

Haleja myös koko muullekin porukalle
:hug:

Täällä vähän masennusfiilis... :ashamed: Lääkärin soittoaika oli eilen ja sisätautilääkäri oli sitä mieltä, että en saa clomeja ennen kuin verensokereideni keskiarvo laskee (eli diabetes pilaa tämän projektin)!! Ärsyttää, ahdistaa, tympii.....!!! Siirtyy taas muutamalla kuukaudella eteenpäin clomien saanti.. Maailma potkii taas...
 
Huomenta.. Itsellä jotenkin omitinen olo, kun mies lähti pitkästä aikaa yksin viikonlopuksi kaverinsa luokse. on ikuisuus siitä kun ollaan oltu "erossa" ikävä on jo nyt, mutta kai tää ihan hyvää ttekee... Mulla juilii mahaa nyt sen verran kovasti, että taitaa täti rynnätä kylään viikonlopun aikana. pitäis kai silti varmistaa asia, ja tehdä testi, kun ajattelin muutaman lasillisen viiniä ottaa ja rentoutua itsekseni, tai tyttökaveriden kanssa. harmittaa kyllä, koska taas on hiipinyt sellainen olematon toivo, että jospa kuitenkin olis se vauva tulossa. Tuntuu oudolta, että tässä meidänkin pinossa kuumeilleille on jo syntynyt vauvoja. Kyllä me ollaan aika kauan oikeasti kärsitty...

Mutta siis suurimmat onnittelut Wiivi ja muut joilla vauvoja on tullut :heart:

Murppa inhottava tilanne. aina on kurjaa jos joutuu heittämään hukkaan kuukauden tai useamman - toivottavasti sun verensokeri mahdollisimman pian tasoittuu :hug:

Möhkis ei kannata vielä tosiaan luopua toivosta, kaikelaista saattaa tapahtua, ja elämä on arvaamatonta. vomia kuitenkin, ja toivottavasti satte asia selvitettyä - halaus sinullekin :hug:
 
joo, ja testi sanoi, että en oo raskaana - minkä jo tiesinkin, tyhmä kun olin silti toivoin. Nyt taas alkaa toivo mennä, ei meille varmaan ikinä lasta tule, perkele. sattuukin niin paljon. ja outoa on se, että ovistestit lopetti näyttämästä mitään 16 päivää sitten. eli mä en ymmärrä, tai mun kohdall noi testit ei toimi pätkääkään, mun kierto tuntuis olevan ihan sekaisin, ja ovulointi ihan venäläistä rulettia... mutta joo, nyt voin sitten ansaitusti hemmotella itseäni. aijon lähteä kaupungille, ja ostaa jotain kaunista itselleni, juoda pari lasillista viiniä, ja tuntea itseni kauniiksi naiseksi. (yrittää psyykata itselleen toisen roolin äskeisen äitiroolin sijaan)
 

Yhteistyössä