YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Hei! Olen taustalla juttuja lueskellut ja jotenkin niin ihana tunnelma teillä, että tuntui ettei voi enää "salaa" lueskella.
Olen 35 ja toista lasta toivotaan. Nyt yk3 ja hävettää edes myöntää, että oon jotenkin paniikissa ettei koko juttu onnistu :( Meillä on yksi viisivuotias ja lisää ei pitänyt tulla.. Nyt sit kuumeillaan ja mies sanoi varovaisen kyllän.
Tän ryhmän löytyminen helpottaa, kun välillä tuntuu että oon ihan liian vanha.. :ashamed:
Sorry, tuli ihan omanapainen teksti! Perehdyn paremmin teidän nikkeihin ja kommentoin lisää.

hirveesti onnea jouluiseen yritykseen!
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76 ja Zuza
Keskiviikko 18.12.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza....................35...........19/25-26................5................4
*Pinkku*...............38.............14/28 ..............12...............1
miltsu76................37...........20/26-28...............1v...............2
Emppis..................38............14/25-29...............10...............1
Unelmatar..............35.............27/29..................8...............2
Uniikki75................38.............14/xx......................................
Kaneli-78...............35............21/30...................3................2
Pirpali...................36............31/29....................2...............4
Takkutukka-76.......37............29/30...................12...............3
sisko36.................36..........19/28-33.................6................1
väpä....................35.........................................................3
Vehnis..................37............30/26....................8................2
Blancita................35........................................3...............2



DPO





RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Syystuuli74.....38
Elena75..........37
Sihkis.............38
Miia3+2..........37
Kukkaislapsi.....35
Hymypallo.......36

:wave:TAUSTALLA:wave:

Worf
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Pippurihäntä
Carolina30+
Nipsu74



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
joulukuu.......Aada78
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Blancita =)

Tahdotko listalle mukaan?
Päivittelin tuon justiinsa mutta en omin päin laittanut sua sinne.

Älä suotta pahoittele napailua,tämä pino on myös sitä varten =)

Itse olen ollut vähän hiljakseen viime aikoina,turnausväsymystä kai...mutta mukana roikun ja listaa päivittelen...:wave:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Pitkästä aikaa kirjoittelen tänne taas. Vaikka kierto minulla on ilmeisesti 31,niin kuitenkin tänä aamuna vessassa käynnin yhteydessä huomasin pikkuhousuissa limaista verta. Eli voisi päätellä että nyt olisi ovulaatio. Ilmankos se mies oli annoillaan eilen illalla. :)
Tämä olisi enemmän kuin joululahja meille,jos nyt tärppää.

Toivotan kaikille rauhallista joulua ja vielä parempaa uutta vuotta 2014!
Ja tietysti limoja ja tarrasukkia matkaan jokaiselle.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Emppis ja Zuza
Tervetuloa Blancita !!

Täältä tulee paniikkipostaus !!!! Äsken otettuani kahvikupposen käteen ja istuuduttuani tunsin kun jotain lorahti ihan kunnolla. Äkkiä vessaan ja housut täynnä punertavaa sotkua. Pyyhittäessä samaa jäi paperiin. Hyi kun säikähdin. Tätä oli niin paljon enempi kuin viimeksi km päätyneessä kiinnittymisvuodossa. Todella paljon tuli siis.
Tädin pitäisi tulla jouluna, joten kiinnittymisvuoto vois olla, määrä vaan on runsas. Saas nähdä nyt... Hyi, sydän takoo vieläkin tuhatta ja sataa.. Ovis oli viime ti iltana, mut muuten mitään oireita ei kyllä ole.
HYH HYH tätä oloa nyt ;(

Ja täyttä omaa napaa oli tämäkin !! Kiitos että olette olemassa, mihinkäs muualle mä olisin tämänkin kertonut ;D
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku* ja sisko36
Vehnis: Kuulostaapa tuo menkkojen myöhässä olo lupaavalta...pidetään peukkuja pystyssä hurjasti.

Samoin Zuza: toivottavasti tuo oli kiinnittymisvuotoa ja siellä olisi pikkuinen matkassa.
Peukut pystyssä.

ON: Sitä on yritettävä pitää vähän pilkettä silmäkulmassa kun sitä ei tiedä mitä kaikkea ongelmaa sitä voi vielä ilmaantua...meillä kun voi vielä monenlaisia ongelmia tulla vastaan tässä yrityksessä. Mieheni lämmittely ei ollut lainkaan ns. helppo juttu tähän projektiin. Toisaalta sitä on itekin kasvanut projektin myötä kypsemmäksi. Mutta mieli on taas tyyni. Niin tyyni kuin se vain voi olla. Tämä elämä on aikamoista vuoristorataa juuri nyt työrintamalla ja tilanteet vaihtuvat ja stressi on kova. Tänne en voi eritellä, mutta en elä sellaista normi-ihmisen elämää lainkaan nyt. Yhtä pyörremyrskyä elämä.
Huh huh. :O

Että sellaista täällä elämä. Eipä käy yksitoikkoiseksi ei... :wave:
 
No näinhän tää nyt meni, että järkytyksen loputtua menin tonkimaan kaikkia kiinnittymiskipu palstoja ym ;)
Eli nyt on todellakin edessä piinaviikko. Tein ovistestinkin, ettei vaan olis ollut sitä, vaikka viime viikolla oli kyllä megakivut ja plussa testissä:LOL:
Pitihän se nyt varmistaa. Nyt sitten pienen pieniä nippasuja havaittuna, en tiedä olisinko moisia havainnut edes ilman tuota vuotoa !!
Ikäänkuin tisseissäkin nipsuttaisi??!!
LUULOSAIRASVIIKKO edessä ;) Onneksi on touhua joka suuntaan, ei ehdi ihan tajuttomasti kaikkea miettiä.
esikoinen täyttää huomenna 15 ja sitä hänen kanssaan juhlistamme shoppailulla. :heart:

Pienehkö MUTTA edessä: La oli tarkoitus lähteä hyvän ystävän kanssa ulos viettämään kunnon naisteniltaa. En tiedä näyttääkö testit vielä tuossa vaiheessa mitään, eli hiukan jännäkakka housussa tuon illan suhteen. en haluaisi peruakaan, niin harvakseltaan käyn missään ja seuraava kerta menis sit jonnekin hamaan tulevaisuuteen ..

Miltsu kuullostaapa kurjalta !! Kannattaisko katsella ohimennen toista työpaikkaa missä viihtyisit oikeasti

Uniikki peukut pystyssä sinne ;)
 
Zuza niin olen tehnyt:p ja saa nyt nähdä saanko mitään muuta. Huolettaa polevn jaksaminen ja tietty olis hyvä että olisi vuorotyö, kun päästään hoitoihin niin helpompi järkätä vapaata ja sillai;).
Paino on vähän noussu mutta nyt taas laskusuunnsassa, ihan puhun noin kilon noususta ettei sen enempää.

Ihanaa joulun aikaa naiset!:heart:
 
Voi lisätä listalle, kiitos tervetulotoivotuksista!

Zuza on sulla tosiaan jännää!! Kai sellasen erityisherkän testin vois jo lauantaina tehdä? Pitäis näyttää dpo 9-10 tienoilla jo melko hyvin..
mut ihanaa, että raskautuminen näyttäis noin lupaavalta, valaa uskoa minuun jokainen plussaus täällä!!

Sisko36 sen tarkemmin sinun tilanteessa en osaa kannustaa, mutta kerron, et mun mies ei ollut myöskään helposti suostuteltavissa ja on vieläkin vain varovaisen myönnytyksen antanut. Mulla ei ole siis mahdollisuutta saada sitä kellistettyä vaan sillä perusteella et on ovis. Sen mielestä kiirettä ei oo ja minä oon hätähousu, joten joko on oltava iikeeseen aikaan hyvin viettelevä tai sit vaan luotettava et molemmat on halukkaita just sopivaan aikaan=)

Mulla lisäpaniikkia tuo työrintama, eli lapsi olis paras saada ennen ensi joulua TAI kahden vuoden jälkeen. Meillä on siirtoja/muutoksia tulossa ja jos lähden työpaikasta kollegan kanssa kilpailemaan, niin tuntuis väärältä sit heti jäädä pois ja siihen hommattais joku ulkopuolinen sijainen (siis jos sen paikan saisin). Toisaalta en haluais jättää tilaisuutta käyttämättä vain, koska EHKÄ raskaudun pian.. Niin että tosi rennosti täälläkin. Olis vaan pitänyt tehdä muksut nuorena kun ei osannut huomisesta huolehtia :D
 
Viimeksi muokattu:
Täällähän on vallan lupaavalta kuulostavia oireita havaittavissa ihan roppakaupalla, hienoa!

Vehnis: Niin kauan kun tätiä ei näy, on todellakin toivoa! Tsemppiä piinailuun!

Zuza: Wooo, kuulostaapa tosi hyvältä (jos nyt verilimasta niin voi sanoa :LOL:)! Tsemppiä piinaviikkoon!

Tervetuloa mukaan Blancita! :wave:

Uniikki75: Täällä kanssa peukut pystyssä!

Takkutukka-76: Kuulostaapa ikävältä tuo tuhruttelu. Toivottavasti tetrot rupeavat puremaan tuhruun heti seuraavassa kierrossa. Tsemppiä myös sinne!

miltsu76: Harmillista, ettei työpaikka ollutkaan sellainen kun olit toivonut. Nyt jos mitään muuta ei löydy, niin tiukka puserrus sen painon kanssa alkuvuodesta ja sinne tutkimuksiin ja hoitoihin, jospa se työssäolo jäisi lyhyeksi... :heart:

ON: Täälä ovis oli, jos tikkuihin uskominen, tiistaina. Ovis hyödynnettiin ja nyt ootellaan. Vuoden vaihteessa tiedetään tulos. Jos ei tärppää, niin soittoa jonnekin klinikalle.


Niin monet sydämissään
murhetta kantaa,
mutt` usko parempaan
toivoa antaa.
Siis Ilosanoma
heille tuokaa,
sekä Rauhaisa ja levollinen
Joulu suokaa.

Rentouttavaa Joulun aikaa kaikille kanssasisarille! Olette tärkeitä! :heart:
 
Mä heitin kyllä kirveen kaivoon juuri. Yöllä vielä lorahti ihan hiukan ja puoli yhteen valvoin yllättäen netissä.. Tänä aamuna sit tuli ihan hitusen kirkkaampaa vuotoa taas pyyhittäessä. Tutkimpa sitten kaikkea muuta kuin kiinnittymisvuotoa.Keltarauhasen vajaatoiminta aiheuttaa samaa tiputtelua ja lisäksi illalla jo huomasin selkäsäryn, nyt aamulla se oli selvempää menkkamaista särkyä. Eli kai tää tiputtelee tätiin asti. Ens kierrossa jätän taas vitamiinit siihen ovikseen.. Ovistestin tein taas varuuksi: edelleen kaks viivaa, mut toinen ohuempi ja hiukan hailakampi.

Pari voimasanaa tulis kyllä mieleen. Tää naisen kierto voi olla sitten inhottavaa. Eipähän tartte miettiä tällä erää enempää, vuodon kovenemista odotellessa !!
 
Rakkaat palstalaiset,
täällä näyttää tapahtuneen ihme. Tiistaina tein apteekin oman raskaustestin (saman kuin lauantaina, jolloin tulos nega) ja testiajan kuluessa ilmaantu haalea, mutta kovin selkeä viiva. En voinut uskoa asiaa todeksi. Sillä olin niin heittänyt kirveen kaivoon tän kierron suhteen. Tänä aamuna testasin uudelleen ja viiva oli vahvistunut. Eli hyvältä näyttää. Tunnen itseni äärimmäisen onnekkaaksi ja olen valtavan kiitollinen, että raskaus näyttäisi olevan totta. Tietenkin mielessä on normaalit raskauden pelot, sillä mitä tahansa voi tapahtua, kun se kuuluu tähän prosessiin. Mutta silti nämä kaksi viivaa on iha miellettömän hieno juttu ja kertoo siiitä että ainakin torvet on auki ja pystyn hedelmöittymään.

Että tälläisiä vielä täysin epätodellisen tuntuisia tapahtumia täällä. Tsemppiä teille kaikille ja jouluisia plussatuulia. Mä vielä kyllä aion täällä lueskella kuulumisianne, kun jo teihin kerkesin tykästyä. Enkä edes tiedä missä oisi kiva palsta meille vanhemmille odottajille..?

Ja vielä yksi ihmetyksen aihe. Viime perjantaina kävin siis lapsettomuuslääkärin luona ja hän ultrasi huolella, mutta ei sanallaakaan maininnut mitään mahdollisesta raskaudesta. Onko se sitten niin että 3+4 viikolla ei vielä mitään tuolla mahassa näkys? Lisäksi viime lauantaina nautiskelin viintä iha huolella. Lisäksi flunssaan otin nehäsuihketta ja duactia, jotka molemmat on kiellettyjä raskauden aikana.. Mutta minkäs sille enää voi.
 
Vehnis: Suuret onnittelut!!! Nyt tarrasukkia pikkuiselle ja peukut, että kaikki menee OK. Onnistumisesi antaa uskoa itsellekin. Voi miten ihana joululahja! :heart: En ymmärrä miksei lääkäri mitään huomannut, mutta ei kai sitä välttämättä ihan alussa ultrassa voi nähdäkään...kun kerran se varhaisultrakin on niin myöhään. En tiedä, kun ei ole tuota kokemusta... enkä usko että noiden lääkkeiden ottaminen mitään haittaa. Mutta siis suunnattoman ihanaa.

Zuza: voi miten harmillista. Ei muuta kuin uuteen yritykseen (jos sen nyt oli täti, joka tuli kylään...). Kyllä se plussa sieltä vielä tulee. Tsemppiä!!!

ON: Täällä ei kummenpia paitti että tilanteet elävät töissä päivittäin. Hyvä keino pitää ajatukset poissa tästä asiasta. Tuo menkkojen myöhässä olo ois itellekin todella tervetullut asia...ois jotain jännitettävää ees joskus. Mutta sieltä ne on pärähtänyt aina dpo 15 aikana. Nyt en tosin tiedä varmaksi millon oli ovis, joten jännitettävää asteen verran enemmän. Joulun jälkeen se joka tapauksessa mennee...tuo jännäily meinaan.

Mukavaa joulunodotuksen aikaa kaikille ja toivotaan plussia mahd. monelle!!!
 
Vehnis : :heart: :heart: :heart: :heart: IHANAA!! Oikein paljon onnea ja paaaaljon tarrasukkia ja kaikkea hyvää mahan kasvatukseen !! Ihana joululahja!! Vie nyt täältä sinne plussanneisiin mahdollisimman monta mukana :)

Zuzalle tsemppiä!!

Blancita Oikein paljon tervetuloa kuumeilemaan :)

ON: tänne voi päivittää kp 1[/B] :( Ei muuta ku innolla seuraavaan kiertoon! Pieni ketutus toki jälleen tuli, mutta ei onneks mihkään syviin syövereihin vajottu... Katsotaan mitä nuo terolutit tuo ens kiertoon...

Ihanaa enää 5 yötä jouluun :heart: Ja ihanat joulun pyhät ja rauhallista yhdessäoloa :)

Ja kyl tää on sit jännää et vaik ei ihmisiä täällä tunne, niin näin kasvottominakin tulee tärkeeks käydä täällä lukemassa muiden kuulumisia, aidosti iloita toisten puolesta ja jakaa näitä omia ajatuksia :heart: Ihanaa et on tällainen paikka :)
 
  • Tykkää
Reactions: Emppis ja Zuza
Voi lisätä listalle, kiitos tervetulotoivotuksista!

[Sisko36 sen tarkemmin sinun tilanteessa en osaa kannustaa, mutta kerron, et mun mies ei ollut myöskään helposti suostuteltavissa ja on vieläkin vain varovaisen myönnytyksen antanut. Mulla ei ole siis mahdollisuutta saada sitä kellistettyä vaan sillä perusteella et on ovis. Sen mielestä kiirettä ei oo ja minä oon hätähousu, joten joko on oltava iikeeseen aikaan hyvin viettelevä tai sit vaan luotettava et molemmat on halukkaita just sopivaan aikaan=)
Blankita piti aikaisemmassa viestissä kommentoida tätä sun postausta mutta sitten unohtui. Kiitos, että jaoit kokemuksesi samasta asiasta jonka kanssa itse painiskelen. Oli jotenkin helpottavaa kuulla, etten ole ongelmani kanssa yksin. Mulla tosiaan kans tilanne oli se, että aluksi sain sydän syrjällään jännätä oviksen aikaan saanko miehen kellistettyä vai en...nytkin jännitystä riittää sillä edelleenkään ovis ei ole mikään must juttu, jollon pitää puuhastella erityisemmin. Nyt onnistuin houkuttelemaan sen pupusteluun peräti kolme kertaa, mikä taitaa olla ennätys...saapi nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Mutta positiivisella asenteella eteenpäin. "Eteenpäin sano mummo lumihangessa" asenteella ainakin itse painan.

Plussatuulia ja tarrasukkia ja tsemppiä piinailuihin ja oviksen hyödyntämiseen kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Heippa kaikille pitkästä aikaa! Taustalla on tullut pysyteltyä mutta nyt olis aika yrittää aktivoitua :).

Heti alkuun Vehnikselle hurjan paljon onnea plussasta!

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille, toivotaan että plussapuhuri mylläisi meidät kaikki läpi :).

Nyt pyydän anteeksi omanapaisesta viestistä MUTTA tattadaa, vihdoinkin hormonikierukkani sai häipyä ja eka yk lähenee :D. Reilun viikon oon ollut "luomuna" ja nyt on selkeesti joku tyhjennysvuoto päällä. Tää on rankkaa, seitsemäs vuotopäivä menossa ja edelleen sitä tavaraa tulee juoksemalla. Onko kenelläkään kokemusta, kuinka kauan ekan vuodon kierukan jälkeen kuuluu kestää?
 
Zuza voi harmi jos menikin ohi kokonlupaava tilanne :( Kyllä tää on piinaavaa välillä!

Vehnis ei mikään ihme ettei näy. Itse kävin rv 4 ultrassa, jollon lääkäri sanoi ettei varmasti ole kohdun sisällä mtn. Niinpä vaan oli. ONNEA hirveesti!!

sisko kiitos tunteen jakamisesta. Kolme kertaa on jo ihan kunnon yrittämisen kuuloinen suoritus ;)

ON kummasti taas toiveikkuus nostelee päätään kun ovis lähestyy! Lisää hyvää mieltä tuo, et Mun rakas ystäväni saanee esikoisensa 9kk:n päästä. Hän täyttää pian 39, eli kuuluis samaan kerhoon :D
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Vehnis hirrrrrmuisesti onnea ja piskuiselle tarrasukat ja tumput matkaan !!

Chokomom tervetuloa "oikeasti" piinailemaan ;)

Sisko hieno määrä talletusta ;D

Ja ON jälleen: se aamuinen vuoto loppui kuin seinään, samoin selkäkivut. Koko päivä juostiin kaupoilla ja sit kaffiteltiin esikoisen kunniaksi.
Rinnoissa pikku nipsuja käynyt silloin tällöin, joten kirves nostettu kaivosta. Huomenna aion leipoa koko päivän, eli mieli muussa puuhassa toivottavasti ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Emppis
Oi onnea vehnis. .
Siis nyt seuraa tyhmistä tyhmin kysymys. Onko ovulaatio ohi, päällä, vaiko tulossa, kun on seuraavanlaisia tuntemuksia: Mahaa turvottaa kauheasti, kuumeinen/flunssainen olo, alakerta kauhean kipeä ei meinaa kärsiä istua,limoja ei nimeksikään.

Kertokaa te viisaammat mitä olette mieltä asiasta.
 
Perjantai 20.12.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza....................35...........21/25-26................5................4
*Pinkku*...............38.............16/28 ..............12...............1
miltsu76................37...........22/26-28...............1v...............2
Emppis..................38............16/25-29...............10...............1
Unelmatar..............35.............29/29..................8...............2
Uniikki75................38.............16/xx......................................
Kaneli-78...............35............23/30...................3................2
Pirpali...................36............33/29....................2...............4
Takkutukka-76.......37............2/30...................13...............3
sisko36.................36..........21/28-33.................6................1
väpä....................35.........................................................3
Blancita................35........................................3...............2



DPO





RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Syystuuli74.....38
Elena75..........37
Sihkis.............38
Miia3+2..........37
Kukkaislapsi.....35
Hymypallo.......36

:wave:TAUSTALLA:wave:

Worf
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Pippurihäntä
Carolina30+
Nipsu74



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
joulukuu.......Aada78,Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Vehnis,voi kuinka ihanaa! Onnea :heart:

Mä laitoin sut jo plussanneisiin..oli niin mieluinen tehtävä :rolleyes:

Chokomom,haluatko siis siirtyä listalla sieltä yrityksen myöhemmin aloittavista pois?
Niin mä käsitin mutta ihan kaikkea en uskalla omin päin mennä muuttelemaan =)

Uniikki75,nuo on niin henkimaailman juttuja mullekin etten osaa vastata...itsellä ollut myös noita kaikkia tällä viikolla...eri päivinä tosin että ihan pyörällä päästäni olen...
Keskiviikkona ja eilen sain vahvat viivat testiin,tän päivän viiru oli jo haalistunut.
Taitaa siis olla h-hetket meneillään...saapa nähdä mitä käy...mieli on jo ensi vuodessa,olen kovin väsy juuri nyt..
 
Jee, mainioita uutisia :)! Onnea Vehnis ! Äläkä huolehdi mistään näin varhaisessa vaiheessa tapahtuneista juopotteluista. Se alkio on enimmäkseen vasta pelkkää solulimaa eikä mitään napanuoraa ja istukkaa ole vielä kehittynyt siinä mielessä, että alkoholi mitään vaikuttaisi. Toivotaan, että kaikki menee niin kuin pitää :heart:!

Harmillista zuza, että ei tainnutkaan vielä onnistua :(. Ajattele positiivisesti: ainakaan sun ei tartte perua sitä tyttökaverin kanssa ulkoilua ;)...

Blancitalle tervetuloa mukaan. Toivotaan, ettei sun tartte täällä kauaa viipyä.

Chokomom, kiva, että säkin pääset nyt jännittämään :D!

Meillä heilutellaan peittoa joka päivä (tosin vielä suojaus päällä ainakin sen yhden kierron verran), koska mies on... noh... tyypillinen mies (itselle kyllä kerta viikkoon riittäisi!). Siksikään ei ole koskaan tullut ovulaatioita kytättyä.

Täällä viime aikojen ilon aiheena on ollut paitsi lähestyvä loma, myös kahden kilon painonpudotus :D. Tosin kilot tullevat korkojen kera jouluna takaisin... mutta hei, hyvä suoritus silti ilman sen kummempaa laihista.

Hyvää vuoden loppua ja ihanaa joulua :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Emppis
Kiitos kaikille, on kyllä mahtavaa päästä vihdoinkin piinailemaan :D.

Pinkku, listalle olis kyllä kiva päästä mutta tietoja annettavaksi on vielä vähän. Ikä siis 34 (vielä hetken ;) ), kp ?/?, yk ?, toiveissa 3. lapsi.

Huoh, koskahan tämä vuoto loppuu... Kahdeksas päivä menossa, eikä loppua näkyvissä. Hormonit vissiin heittää härän pyllyä, kun päätäkin juhmii julmetusti. Sisulla kuitenkin eteenpäin :).
 

Yhteistyössä