YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Blancita: ei vielä testata.

ON: Unohditko mainita,että mahdollisen ovulaation aikaan yhdynnän jälkeen seuraavana aamuna oli pikkareissa verta? Viime yönä sitten tuntui joku nipistys, tai sitten vain kuvittelin sen. Kuitenkin tänään mökiltä tulon jälkeen vesissä käynnin yhteydessä, oli pikkareissa pinkkiä limaa. Ota tästä nyt selvä. Olisiko tämä voinut olla nyt sitä kiinnittymistä?

Limoja ja tarrasukkia ja tietysti joulun välipäiviä jokaiselle.
 
Pahoittelen jo etukäteen omanapailua...mutta aivan mahtava juttu kuulkaas vetää kunnon punttistreenit tässä piinapäivinä. Nyt kuulkaa nippailee, pistelee, sattuu niin pepusta, masusta ja vähän joka puolelta...päätin nimittäin vetää tuplavatsalihasharjoitukset normaaliin verrattuna. :kieh: Että tuota kyllä nippailee ja sattuu (etenkin liikkuessa).

Että semmosta tämän piinailijan elämään tällä hetkellä.
 
Voi piinapäivä. ON hehkutusta.
Vasen rintaa kuumottaa ja koskee sisältä päin aivan sairaan kovasti. Aamupalaksi otin kahvin kanssa suklaanapin. Sitten alkoikin tää turvotus. Siis jos syön jotain niin maha paisuu äärettömyyksiin.
Nyt kaupalle ja kirpputori kierrokselle
Ulkona tuleekin sopivasti,joten puhallankin samalla plussia jokaiselle.
 
sisko36 treeni kuulostaa mahtavalta! Pitäis joku hikijuttu kai itsekin vetästä et sulais kinkut..

uniikki millon pääset testaa?? Oireita ainakin lupaavasti..

carolina mikä tilanne, onko viiva vahvistunut?

ON: taas nippailee alamahaa. Mut nippaili jo torstaina, nkunnes loppui kun seinään kum tarkistin googlesta ettei voi niin varhain olla kiinnittymiskipua :LOL: Kyllä on ihminen taitava keksimään itselleen oireita
 
Uniikki: Sulla on jännät paikat...tsemppiä.

Blancita
: olen kanssa todennut omalta kohdaltani että noita oireita on kyllä aika taitava kehittelemään kun on aikaa...jos ei ole aikaa niitä ei myöskään ilmaannu. :kieh: Ainakin joulu todisti ittelle tämän.

ON: Mä piinailen toden teolla...menkkojen pitäs alkaa tänään (kp nyt 30/28-33), jos kahden viime kierron mukaan mennään. Testaillu en ole uskaltanut kun se nega pelottaa...mutta oireita on historiallisen vähän ja jo tänään rupes vähän harmittamaan kun ajatteli että sieltä ne menkat taas alkaa. Mutta jos oire on mielialan muutos sitä on ollut ja todella paljon. Muuta ei kylläkään juurikaan.
 
Tänään KP 49/28 menossa. Kuukautisia ei näy ja kaikki testit negatiivisia. Otettu kotona, käytetty eri valmistajien testejä ja lääkärillä verikoe, jonka tuloksen sain aaton aattona.

Raskausoireita vaikka millä mitalla mm. rinnat turvonneet ja herkät jo kolmatta viikkoa eikä ne meinaa enään liiveihin mahtua. Aivan hillitön väsymys. Lämmöt koholla 0,5 astetta viikkoja, palelua, ruokahalun kasvua, kuvotusta. Mihinhän tässä pitäisi enää uskoa? :O
 
Viimeksi muokattu:
mariani en osaa minä ainakaan tuohon mitään sanoa, outo tilanne :O

Mies, jonka olenkin kertonut olevan vähän vähemmän innoissaan vauvasta ihnetteli tänään enkö muka "oo jo paksuna". Hänen maailmassaan menee kai niin, et kun päätös yrittämisestä on tehty, niin vauva jo pian syntyy :D Pari päivää sitten myös sanoi, et viisvee kyllä hoitaa vauvaa mielellään, puhuu siis vauvasta jo. Pieniä juttuja, mutta mulle isoja. Tiiä varmaksi et ollaan molemmat mukana jutuissa! En nyt silti vielä ovulaation tähtäämisestä alkanut puhua, asia kerrallaan ;)
Oireita ei ole, ei niin mitään paitsi reiluhko valkovuoto (joka ei kyllä mikään raskausvaiva kai oo??) Eilen koski alamahaan aika paljon ja otin kipulääkkeenkin. Olis voinu olla kiinnittymiskipua, koska dpo5. Mut aivan yhtä hyvin tuita mun vatsan outoa toimintaa. Kyllä on piinaavaa!!! Enkä suostu testaa ennen dpo10 joka on siis ensi perjantaina.
 
  • Tykkää
Reactions: sisko36
Mahtuuko yks stalkkeri linjoille?! :)

Olen siis vasta siirtymässä kuumeilijaksi, virallisesti, sillä tänään on hormonikierukan poisto. Mutta kuume onkin vaivan mahdoton :O
Lapsia on -97, -00 ja -09 ja olen 35v, mies 37. Järkeilin tossa keväällä että enää ei, piste. Vannotin miestä pistämään hanttiin ja lyömään faktaa tiskiin kun lähestyn asian kanssa.. Niin just, tää on niin messissä kans! Että kyllähän tämä yhdessä käydään läpi kaikkineen päivineen.

Iso mutta on mun verenohennuslääke ja syksyllä sairastettu kohtu- ja munasarjatulehdus. Miten lääkityksen kanssa, pystynkö enään edes kuumeileen :)
En vaan enään malttanu taustalla olla, vaan oli IHAN PAKKO tulla jakamaan kierukanpoisto Teidän kanssa :D

Toivon todellakin teille kaikille kovasti uskoa, toivoa ja onnea :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: sisko36
Blancita: Onpa ihanaa tuo miehesi kommentti. Osoittaa, että hänkin on mukana jutussa!!! :hug:

Ei/no-ja (Tai sinnepäin): Tervetuloa mukaan!! Tottakai mahtuu...ajattelin eilen illalla, että palsta on hiljentynyt näin välipäiviksi. Kaikki kai lomailevat ja ottavat tämän asian suhteen rennosti. Kiva todella siis, että saadaan lisää porukkaa tänne!!!

Sitten sitä omanapailua....tätiä ei näy ei kuulu. Onneksi!!! Eilen illalla oli ihan hirmuiset menkkajuilinnat ja jouduin jopa ottamaan niihin nukkumaan mennessä särkylääkkeen. Mutta, ei nämä menkkakivut ihan normaalit ole. Nimittäin turvotus puuttuu...tissit välillä arat, välillä eivät. Jotenkin mielialat ovat heittäneet niin häränpyllyä että...en ymmärrä.|O En voi mitenkään uskoa tärppiinkään. Tässä on vaan se, että jos ovis olikin kovin myöhään ei tullut tehtyä talletuksia oikeaan aikaan. Mutta kun ne ovisoireet alkoivat kp 12 aikaan niin eipä sitä siihen tullut uskottua että ovis oiskin ollut joskus kp 20. Kun joskus on käynyt tietty niinkin, mutta sillon oli ovisoireet kohillaan myös. Nyt kp 20 aikaan ei mitään oireita....höh. Jännää. :O
 
Niin on tosi outo tilanne Blancita :) Juuri soittoajan lääkärille varasin josko erikoislääkärille pääsisi tutkimuksiin, koska pahoinvoinnit vain pahenee. Jos raskaana olisin niin olisiko se nyt sitten 8 viikko aluillaan (en ole varma ihan miten nuo lasketaan, kp50 jokatapauksessa tänään). En vain oikein uskalla toivoa ennenkuin se viiva ilmestyy.

Toivottavasti sinulla olisi tärpännyt!
 
Sillä lailla, kierukka läks ja lääkäriltä lupa yrittämiseen myönnetty :)
Lääkitys ei estä, joskin jos ja kun tulee raskaaksi, seurataan ilm. polilla hieman tiheämpään. Mutta se on sen ajan juttuja sitte! :D

Nyt siis kuumeillaan ja yritetään tosissaan, joskaan ei hampaat irvessä. Realiteetithan on pakko huomioida; en oo enää parhaassa mahdollisessa lapsentekoiässä, ylipainoa pitäs saaha pois, kierukka vasta poistettu, lääkitys on kysymysmerkki (verenvuototaipumus). Että tuskin tämä nyt kovin nopealla aikataululla tapahtuu.

Tahtoo vain uskoa, haluta ja toivoa oikein kovasti :whistle:

Mutta niin sitä on vain positiivisia viivoja tullu tälläkin palstalla oleville! Jeij! :)
 
ON:
Viime yönä ei voinut nukkua ollenkaan kyljellään, kun koski niin kovasti vasempaan rintaan. Tänään taas ei ole oikein mitään oireita. Jos nyt oikein hypin, niin silloin on rinnat kipeät :)
Enkä pientä nippailua oli tossa päivällä, mutta uskon vahvasti, että täti tulee kylään 5.1

Tervetuloa uudet joukkoon piinailemaan ja plussia ja limoja jokaiselle.
 
  • Tykkää
Reactions: sisko36
Lyhyt omanapailu....nyt tuli vähän punaista. Saas nähdä aukeeko hanat kunnolla. :( Höh, harmittaa.

Elämäni ensimmäisen kerran (mitä muistan) hanat eivät auenneetkaan heti vaan ruskeaa tuhrua tulee. Menkkaoireet eriskummalliset edelleen. Turvotusta ei ole ja muutenkin menkkaoireet eivät normaalit. :O|O Mitäköhän huominen tuokaan tullessaan...
 
Viimeksi muokattu:
Eipä taida tarvita testailla,kun kaikki oireet katoaa. Ensin on rinnat niin kipeät,ettei voi nukkua,niin nyt ei ole enää mitään.
Mutta yksi asia kuitenkin minua mietityttää. Miksi minulla on jatkuva lämpimän tunne? Tavallisesti jalkani on aina kylmät,niin nyt ne on ihan lämpimät samoin käteni.
Käyn ensi vuoden puolella sitten lääkärissä,josko siellä oltaisiin yhtään viisaampia.

Oikein hyvää uutta vuotta jokaiselle 2014
 
Uniikki75...tiedän tuon tunteen kun oireet tulevat ja menevät. Ensin on rinnat minulla arat sitten ei lainkaan. Taas uudelleen, ei mitään. Tuo lämpimän tunne on kyllä jännä juttu...mistä se mahtaa johtua.

ON: Tänään hanat aukesivat vasta siteeseen asti. Kärsivällisenä en lähtenyt testailemaan. Varasin sovitun mukaisesti ajan omalle gynelle ja katsotaan sitten mitä tehdään. Mielessä kävi jo gynen vaihto erääseen toiseen yksityisen puolen vastaavaan, joka erikoistunut lapsettomuuteen. Mutta kun tämä nykyinen niin mukava ja sen kanssa pitkä hoitosuhdekin...mulla ollut stressiä viime kierroista eniten tässä kierrossa. Sekin saattanee vaikuttaa. Se mikä ihmetyttää on nyt menkkaaikaan turvotuksen puuttuminen kokonaan. Historiassa en muista tätä....tosin olen hikiliikuntaa harrastanut ennen joulua aika paljon. Vaikuttaisikohan se asiaan yhtään? Nyt sitten alkaa mieheni suostuttelu tutkimuksiin....iso huokaus. Tiedättekö, ensi vuodesta tullee minulle uusien ja suurien haasteiden vuosi. Tämän projektin kuten muidenkin "projektieni" kohdalla.

Todella sydämestäni toivon, että saisimme mahdollisimman paljon plussia heti ensi vuoden alkuun ja sen aikana!!! Se antaa uskoa ja voimaa itsellekin!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Takkutukka-76
einoja sorry kun väänsin nimimerkin tuohon muotoon, en osaa edelleenkään hirmu hyvin tablettiani käyttää niin en voinu leikkaa ja liimaa :D Jokatapauksessa tervetuloa!!!

sisko ja uniikki just samanlaista oirevaihtelua täälläkin, kyllä raastaa.

sisko toivon kovasti, et stressin lauettua tulis plussa sulle!! mä en ees voi kuvitella miten saisin mun miehen tutkimuksiin :O

ON: mä oon ihan surkeena täällä, oon niin varma ettei tärpännyt ja en tajuu MIKSI???? Esikoinen tuli paljon yrittämättä, joten tuntuu pahalta et seuraavaksi jo yk4. Oon pahoillani jos loukkaan jotain pitempään yrittänyttä, sitä en halua!! siis järjen tasolla tiedän, ettei huolta vielä mutta tunne kuiskii et jotain on vialla. Annoinko mä mun viimeset hyvät munasolut pois?? Ahdistavaa. Ja nyt oli kaikki vippaskonstit käytössä, eikä mitään!!
Anteeksi purkaus, en yleensä näin kreisi oo, mutta nyt ei oikein muualle voi purkaa :( Nyt siis dpo7, kp 22 eli toivoa olis jos vaisto ei sanois toisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Takkutukka-76
Blancita: Kiitos tsempeistä!!! Joo uskon kans että kun stressi helpottaa tästä hommasta tulee jotain. En voi tänne kirjottaa mitä kaikkea on päällä...ymmärtäisitte että tilanteeni muillakin elämän osa-alueilla on haastava ollut ja vielä joltain osin jatkuu. Joo tuo miehen saaminen testeihin ei tule olemaan helppoa. Mutta katsotaan. Tänään asiaa jo sivusin ja en saanut asiaan minkänsuuntaista vastausta...tietää kyllä faktat asian suhteen....
 
Viimeksi muokattu:
Täällähän on haasteita edessä heti uuden vuoden alkajaisiksi. Toivottavasti asiat lutviutuu parhain päin, joka suhteessa.

Omanapailua: Kierukan poiston jälkeen valuttaa kuin härän kurkusta, loppuukohan tämä ikinä, huoh.. Ostin vitamiineja ja greippimehuakin varastoon :D Kova olisi tahto päästä yrittämään, kunhan tämä kierto alkais jotenki järjestyyn.
Tunnekuohussa mennään, mummo nukahti aamulla ikiuneen, muistoja putkahtelee ja itkettää. Tulee vaan taas mieleen, että tämä on sitä Elämää. Iloa ja surua, odottamista, toiveikkuutta ja pettymistä :heart:

Siltikin, kaikesta huolimatta tai juurikin siitä syystä; Oikein hyvää kuluvaa vuotta, toivottavasti saamme positiivisuuttakin heti tähän vuoden alkuun :)
 
Heips ja oikein hyvää uutta vuotta kaikille!! Tuokoon vuosi paljon plussia ja onnen uutisia :).

Ei-no/ja: tervetuloa! Multa poistettiin kierukka joulukuun alussa ja tuo vuodon määrä on hyvässä muistissa. Eihän sitä kestänyt kuin yhdeksän päivää, joten tsemppiä! ;)

sisko36: Toivottavasti kuviot selvenee ja saat stressitason laskettua. Jaksamisia!

ON: Mä olen pitänyt harkittua taukoa sekä palstailusta että kuumeilusta. Olin ennen joulua kuin ahteriin ammuttu karhu ja suurelta osin varmaan siksi, kun odottelin niin pitkään yrityksen alkamista. Nyt on taas mielialat kohdallaan ja pieni jännitys kipristelee rinnassa :). Tilasin pari päivää sitten ovistikkuja, jotta pääsen kartoittamaan kuinka pepullaan mun kierto oikein on ja ovuloinko edes. Pääsenpä vihdoinkin tekemään jotain konkreettista, tällä hetkellä tuokin tuntuu puoli voitolta :).
 
Moikka!
Tervetuloa kaikki uudet kuumeilijat myös minunkin puolesta :heart:

Ei-no/ja :hug: Tätähän se elämä on, koskaan ei tiedä miten se menee...Välillä paistaa aurinko ja välillä taistellaan myrskyjä vastaan.. Tsemppiä!!

Siskolla haasteita riittää, tsemppiä ja positiivista mieltä sinulle :heart:

Blancita täällä on hyvä purkaa ajatuksia :) itsestäki välillä tuntuu ettei mitään järkeä tässä touhussa... oireita tuppaa ja epätoivo iskee..mutta tsemppiä piinailuun :)

ON: Joulut ja uudet vuodet vietetty, nyt nokka kohti vuotta 2014 :) Tässä kierrossa on ollu jotenki vapautuneempi olo, myös petipuuhien suhteen..nyt ku tärppipäivät alkaa olla kohdillaan, yritän kovasti tehdä töitä etten rupea laskelmoimaan ja yrittämällä yrittämään...
Rennolla asenteella eteenpäin !! Ainaki yritän... :)

Toivon kaikille oikein hyvää ja onnellista vuotta 2014 :heart: Toivotaan että plussajuna kiertää tän ryhmän luo ja vie monta mennessään :)

Positiivisin mielin; Takkis
 
ON: Järkyttävä turvotus alkoi eilen illalla, kun olin menossa nukkumaan. Samalla myös alkoi alamahaan koskemaan, juuri samalla tavalla kuin ennen menkkoja. Nyt aamulla tämä turvotus jatkuu vain. Siis aivan älytön turvotus. Jos valehtelisin niin hieman etoaa nyt. Ens vkon alussa voisi testata huvikseen,kun jotenkin uskoo että olisi tärpit käynyt,mutta toisaalta taas ei,ettei pääse taas pettymään.

Pieni määrä ruskeaa vuotoa veskissä käynnin yhteydessä. Miksi ihmistä näin koetellaan? Päättäs joh onko vai eikö !
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Emppis
Voi, oispa siellä Uniikilla positiivisia uutisia! Piinaavaa odottelua.. :popcorn:

Ja Takkikselle samaten! Kunpa mäkin osaisin sitte olla rennosti, vapautuneesti. Epäilen kyllä, on tää kuume vaan niin kova :/

Chokomom: peukkuja ja plussia!

Mun Napa: Mä tilasin ovistikkuja ja r-testejä. Ihan vaan sillä ku mammaksi.fi:ssä oli ilmanen toimitus tän viikon :whistle:
Mä en tunnista ovista, keho ei anna mitään merkkejä, höh. Tiiä vaikka ei joka kk tulekaan. Jos itselleni lupaan kuiten että en ala mahoton tikuttaan, panikoimaan. Ehkä.
Maha on KIPEÄ, turvoksissa ynnä muuta mukavaa. Mun verenohennuslääkityksen kans tää tyhjennys kestää pari viikkoa, parhautta.. Pieni omaisuus menee jo nuihin siteisiin ja tamponeihin.. Että jos näyttää muutama kk huonolta, pistän kierukan takasi. Olishan tuo mukava että tästä on ns. jotain hyötyäki..

Joo, 4 päivän vapaat eessä. Nukun ainaki 6 asti huomenna!! :)
 
Torstai 2.1.2014




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza....................35.............8/25-26................6................4
*Pinkku*...............38.............29/28 ................12................1
Emppis..................38............3/25-29...............12................1
Uniikki75................38.............29/xx......................................
Kaneli-78...............35............36/30....................3...............2
Pirpali...................36.............46/29....................2...............4
Takkutukka-76.......37............15/30....................13..............3
sisko36.................36...........34/28-33.................6................1
väpä....................35...........................................................3
Blancita................35..........................................3...............2
Chokomom............34..........................................................3
Rimpe1.................37............16/?........................................5
Ei-no/ja.................35..........................................................4



DPO





RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT




Kadonneet:
Syystuuli74.....38
Elena75..........37
Sihkis.............38
Miia3+2..........37
Kukkaislapsi.....35
Hymypallo.......36

:wave:TAUSTALLA:wave:

Worf
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Pippurihäntä
Carolina30+
Nipsu74
Unelmatar
miltsu76



:heart:PLUSSANNEET:heart:


2014
tammikuu.....


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Hyvää ja Onnellista Uutta Vuotta kaikille kanssasisarille!

Ihan niin paljon ei mieluisia jouluplussia saatu, kuin toiveissa oli. Tästä nyt vain kohti uutta vuotta, kyllä me vielä niitä plussia saadaan. Tein pikapäivityksen, katsokaa onko kaikki oikein! Voisin tässä loppulomasta katsoa, saisinko tehtyä/päivitettyä meille ihan uuden ketjun ja listan. Siihen tosin ehdin aikaisintaan sunnuntaina tai maanantaina. Mutta katsotaan.... Infoan sitten lisää!

miltsu76: Siirsin sinut taustalle, mukaan listalle pääset heti kuin vinkkaat! Tsemppiä!

Uniikki75: Toivottavasti piinailu päättyy mitä parhaimpaan lopputulokseen! Mä olen kurkkinut, koska testaat... :popcorn:

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan Ei-no/ja! :wave: Laitoin sinut listalle.

ON: Täti tuli kylään juuri uuden vuoden aattona ja siitä kimmastuneena otin ja soitin ajan tutkimuksiin. Päästään ensikäynnille jo huomenna! Iik, nyt kyllä vähän jo jännittää. Katsotaan mitä tuleman pitää! Kerron sitten miten meni...
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja miltsu76
Uniikki: Tsemppiä täältä sullekin. Samat sanat, jännäilen sun puolesta. Positiiviset uutiset kuuluisivat jo tähänkin ketjuun.

Emppis
: Kiitos että päivitit taas. Ihanaa, että jaksat tehdä sitä työtä. Tuhannet kiitokset. :hug:
Mulla on siis kans kp 3/28-33 eli samoilla kiertopäivillä mennään molemmat. Eli kiertopäivät listassa väärin...oiskin noin. Huokaus.

Mä sitten soitin tänään gynelle ja mulle tuli ihan puun takaa (olen ollut tyhmä kait...mutta mistäs tätä tiesi) ettei gynet ota verikokeita (siis ajattelin et gyne ois kirjottanut lähetteen mutta ei kai sitten. Ei ole verikokeista mitään puhunutkaan). Onko teistä testattu noita veriarvoja/kilppariarvoja tms? No joo...sovittiin että tulen oviksen aikaan kp 12-13 käymään ja sitten keskustellaan jatkosta.

Plussatuulia ja tsemppejä meille kaikille!!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä