YLI 35-V KUUMEILIJAT :) VOL 5

Testasin tänään clarbluen herkällä testillä..ja síihen tuli haamujen haamu. :eek: :D
En uskalla vielä juhlia..on niin sekava olo. Johtuikohan aamuiset kivut raskaudesta vai mitä mahtoi olla. Tänään kuitenkin vasta kp30/35.
 
Rouva Pikkumyy :hug: :hug: :hug: :flower: Paljon paljon voimia telle :hug: nyt sitten ollaan täällä taas...molemmat. Eihän sen näin pitänyt mennä :headwall: Usko uuteen mahdollisuuteen kantaa ja sen siivellä käymme kohti tulevaa :hug:

Pinkki, peukutusta ovisken hyödyntämisestä ja odotellaan nyt hyviä uutisia parin viikon päähän, ellei ennemminkin :)

Oma napa oikkuilee. Tai joku muu kuin napa, mutta kuitenkin. Tänään tullut ihan vähän verestävää limaista mitä lie vuotoa. Kolme päivää ollut kirkasta paksua limaa ja nyt tuo verisyys kaupan päälle. Ei ymmärrä ei. Ikinä en ole havainnut oviksen aikaan veristä viiruakaan, ei ole koskaan ollut kiinnitysmivuotoja, no siitähän nyt ei ole kyse, mutta mainitsin kuitenkin. Taitaa olla mulla kroppa ihan sekaisin. Se yksi munishan oli jo irronnut silloin keskiviikkoon mennessä ja neljä odottamassa vuoroaan... kroppa sekasin, ei voi muuta samoo. Eikä ole ollut mitään välivuoto ongelmiakaan ennemmin, no kaikki kai tapahtuu joskus eka kerran. Menkkojen alkuun on vähän vaikea uskoo näin äkkiä. Alavatta juilii minkä ehtii ja muutenkin typerä olo. Tekis vaan mieli tehdä konkreettisesti :headwall: tätä |O Elämä vaan just nyt tuntuu niiin kovin epäreilulta :headwall: Pikkumyyn tm harmittaa niin vietävästi, ettei osaa oikein sanoiksi edes pukea ja minäkin täällä omaa napaa kirjotan, kun toinen ryömii vaikean asian keskellä :ashamed:

TeSuLah älä nyt meitä kokonaan unohda :saint: Pitääpä käydä kurkkimassa sun kuulumisia siellä onnellisemmalla puolella :heart: Mukavia masun kasvatus aikoja sinulle :heart:

Lumi-Marja
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinkki69:
Oma napani tuotti plussan ovistestiin lauantaina. Aika myöhään kun oli jo kp 15. Aiemmin on tullut (jos on löytynyt) kp 12-13 ja samoin ovisoireet. Taitaa olla nyt paria päivää pidempi kierto taas tulossa.
No varmuuden vuoksi kyllä miestä kovasti viikonlopun ahdistelin ja eipä tuo nyt ihan karkuunkaan juossut :LOL:
Pinkkis
Nonni, samat oli kuviot täällä. Vähän meni myöhäiseksi minullakin tuo ovis (oli vasta kp 20/31). Eikä juossut mies karkuun. Itseasiassa siis ensimmäistä kertaa tällä yrityssessiolla on osuttu oviksen kanssa oikeaan aikaan... mä todella olen kuvitellut sen olevan jo hieman aikaisemmin... Niinpä me Pinkkiksen kanssa taas parin viikon päästä yhdessä jännäämme miten käy.

Nyt plussapuhureita tähän pinoon. :wave: Hieman on vaisu heilutus, mutta tarkoitus on hyvä :)
 
Pikkumyy - Kuulostat jo hyvin valoisalta ja positiiviselta raskaaseen tilanteeseen nähden! Sulla on aivan erinomaisen hieno taito päihittää vastoinkäymiset, kliseisin sanoin "hymyillä läpi kyynelten!" :hug: Siitä taidosta ainakin minulla olisi opiksi otettavaa :ashamed:. Lääkärisi sanoi aivan oikeat sanat, ne jotka pitääkin sanoa. Eihän aina tarvita korulauseita, riittää kun joku sanoo ne yksinkertaiset taikasanat, jotka tuovat toivon takaisin! Sinulla on toivoa, ja aivan varmasti olet pian taas uudelleen raskaana :heart:

Aurora72 En oikein osaa veikkailla, mistä on kyse...? Mutta jostain olen lukenut, että ovulaatioita voisi olla kuukaudessa kaksikin, ettei nyt sitten siitä olisi kysymys?

TeSuLah - Mutta mahtuuhan tänne elämän koko kirjo, iloineen ja suruineen! Joten kerro vain terveisiä meille tännekin! :heart:

Auringokukka - Jos satut tämän näkemään ja täällä vielä piipahtamaan, niin lämmin onnentoivotus :hug: Muistinkin heti sinun aiemmat kirjoituksesi keväältä, ja olinkin miettinyt, minne hävisit, ja miten hoidoissa kävi. Itseäni lohdutti lukea, että niissä voi käydä hyvinkin... Olen käynyt lukemassa lapsettomuus-puolen hoitopinkkoja, ja masentunut niistä. Lupaan, etten mene sinne enää. :headwall: Toisaalta asioita haluaa tietää ja toisten kokemuksista lukea, mutta sitten niitä ei kuitenkaan kestä. :headwall: Joten oli hienoa lukea onnistumiskokemuksesta!

Omanapaa, jota en vielä eilen halunnut kirjoittaa. Jos totuuden sanon, niin ei olisi tuntunut hyvältä hehkuttaa inseminaatiota, sikäli kun siinä nyt mitään hehkuttamista on, Pikkumyyn raskaan uutisen jälkeen. Se uutinen sai niin surulliseksi, pysäytti niin, ettei edes huvittanut palata omiin asioihin...;( Mutta inssi tosiaan oli perjantaina. Se oli ihan mukava kokemus, vaikka jostain syystä olin lapsellisesti luullut, että ympärilläni hyörii lauma valkotakkisia. Nopea ja kivuton toimenpide, jonka lääkäri teki yksin. Hiukanko vaan hirvitti, kun lääkäri halusi varmistaa miehen nimen. Päähän paukahti, että mitä, onko erehtymisen mahdollisuus olemassa :eek:. Lääkäri siihen vaan, että aina varmistetaan vielä tässä vaiheessa.

Nyt sitten vaan odotellaan. Ajoitus tässä kai on se oleellinen asia. Munis oli pulska 2,5 mm., ja lääkärin arvion mukaan sen irtoamisajankohta osui Pregnylin vauhdittamana perjantaille tai viimeistään lauantaille. Vähän häiritsee, että vielä eilen munasarjoissa tuntui ovistuntemuksia - eikö munis irronnutkaan oletettuna ajankohtana? Simppojen tietysti oletetaan elävän pidempään, mutta en oikein luota siihen, että juuri minun mieheni kohdalla näin olisi. Testeissä paljastui, että meidän mahdollisuudet saada vauva luomuna on ilmeisesti mitättömät :/ Simpoista vain pieni prosentti oli nopeasti liikkuvia ja yli puolet harhailijoita. Siittiöiden pesulla kuitenkin liki puolet saatiin nopeiksi, mikä löi ällikällä. Eli mahdollisuuksia kuitenkin on... :heart:

Mutta ei nyt tuon enempää omanapaa! Nyt kurvaan vielä illaksi mökille rauhoittumaan...! Kaikille hyvää alkavaa viikkoa, voimia, iloa ja toivoa ja :hug:

 
lumi-marja ..älä vielä laita minua haamulijoihin..testailen parin päivän päästä uudestaan. Pelottaa että menee kesken..vatsa ei ole enää kipeä, mutta alaselkää vihloo. Nyt sellanen olotila ettei pysty keskittymään mihinkään..kamalaa tää odottaminen. |O
 
kyllä se plussa sieltä tulee :wave:

itselläni super lyhyt tuhruvuoto ja kp hieman hakusessa. Varmaan sunnuntai oli kp 1 ja tänään sitten ei enään tuhrua ja lauantaina ei ollut kunnon vuotoa kun yksi pieni hyytymä ja tuhrujen odottelu päivä.

Joten näistä merkeistä jatketaan.


Tsemppiä Hibiscukselle tuohon inseminaation. Peukut pystyssä. Hyvän kokoinen munis sinulla jo oli :) Kyllä se plussa siitä pärähtää.


rva pikku-myylle vielä kunnon halit :hug: ihan valoisuutesi ja myös miehesi asennoituminen varmaan vie teitä lähemmäs vaavia.

lumi-marjalle onnea työelämään :)

Siiri-sisilisko & pinkki 690 onnea oviksen hyödyntämisestä. Peukut pystyssä, että tärppi olisi tullut molemmille.

Pää on niin laho ettei kaikkia juttui muista kommentoida....niin Tesulah ihanaa odotusaikaa sinulle. Käyhän piipahtamassa aina välillä. On kiva kuulla odotuksen onnesta myös näin surujen keskeltä.



mimmimamma
 
Auroralle : Paljon Onnea haamusta, ei se tyhjästä tule, vaan olet raskaana! :heart: :heart: Paljon Onnea Raskauden ajaksi ja saatte ihanan pienen syliinne asti! :heart:

Lumi-Marja: täällähän kakki saavat kirjoitella ihanista asioista vaikka toisilla onkin välillä näitä surullisempia ajanjaksoja! :heart:

Se tuo iloa, kun on onnea pinossa, niin ovisten kuin raskaustestejenkin muodossa. Ja tottakai myös raskautuneet kävisivät täällä kirjoittelemassa aina välillä kuulumisiaan! :heart:

Hibiscukselle : Paljon onnea, että hedelmöittyminen tapahtuu ja saat plussaa raskaustestiinkin! :heart:

Mimmimammalle kiitokset myös! :hug: :flower:

SEkä Pinkille ja Siirisisiliskolle! :hug: :flower:

kaikille valoisaa mieltä ja uskoa tulevaisuuteen!! :saint: :heart: :flower:


Nyt mies tuli kotia, vei armeija pojan linja-autolle, pojasta koulutetaan sotapoliisi, vaikkei itse olisi halunnut kuin laivaston kokiksi! Ei näet tykkää aseiden kanssa touhuamisesta! :headwall:



No niin huomenna lisää, nyt miehen kanssa iltapalalle! :p :xmas:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Oijoi...nytkö ne ihanat uutiset alkavat. Auroralle ihan miljoonasti peukutusta plussan vahvistumiseen!! :flower:

Ja Hibiscukselle onnea jännäilyyn. Toivotaan niin hirmuisesti! :flower:
Minäkin olen käynyt lapsettomuuspuolella kurkkimassa, mutta vielä en kyllä tuntenut siellä oloani kotoisaksi. On niin kovin tietopuolista keskustelua, että minä en tällaisena vielä luomutuhertelijana osannut sinne vielä asettua. Ehkä tuossa syksymmällä sitten kun aletaan tutkia missä mättää.

Ensimmäisillä kierroilla sitä oli hirmuisen toiveikas, mutta pikkuhiljaa kierron vaiheiden mukaan syöksähtelevä tunteiden vuoristorata on tasoittunut. Tieto on lisääntynyt ja tavallaan voisi sanoa että plussaaminen jo hiukan pelottaisikin. Pitkään on yritetty ja jos se plussa pärähtäisi niin olisin huolesta sairaana :ashamed:

Mutta tottakai sitä taas nämä tulevat pari viikkoa kehittelee päässään kaikenmaailman oireet ja jaksaa toivoa. Korkeelta pudotaan sitten taas/jos kun pudotaan :/

Vaan onpa kiva kun on SiiriS kaverina haihattelemassa oireita :LOL:

Nyt köllähdän sohvalle telkun ääreen.

Pinkkis :wave:
 
Varhaista tiistaita kaikille, heräsin edelleen kiusaavaan migreeniin, aina kun lääkkeen teho loppuu alkaa migreeni, näin edellisyöstä alkaen ollut. No viimeksi sain siitä kärsiä heinäkuun toisesta pvstä alkaen monta pvää, kun oli viimeiset menkat, eli varmaan on hormonaalista tämä kipuil. Nyt lääke jo vaikuttanut ja menen pian takaisin nukkumaan!





Katsoin tämän vuoden plussanneita: :heart:
Kovasti onnea edelleen kaikille, jotka ovat raskaudessa päässeet pidemmälle! :heart: :flower: Unohtamatta mimulia, jolla ihana Taimi kyydissä, sinä saat Taimin luoksesi myös huhtikuussa! :heart:

Mutta näemmä on tällä erää ollut paljon myös menetyksiä raskauksien suhteen, kummallista, että noin paljon!: :headwall:

Vuoden 2008 plussat

TeSuLah
Minnihiiri68
nevi
surusydän
a-alisa :hug:
kanella :hug:
Nokko
Minni-07
diddlina :hug:
Mantana
Lumi-Marja :hug:
mimuli
Rouva Pikkumyy :hug:
Lumi-Marja :hug:

ONNEA!!!! [/code]
:xmas:


Minni koki myös kesällä tälläisen samanlaisen tuulimunaraskauden, kuten nyt minäkin! :ashamed:


Sovitaan niin, että jatkossa plussaavat: Saavat pitää raskauden loppuun asti ja saavat vauvat einvoimaisina syliinsä asti+ ne jotka ovat tällä hetkellä raskaana saavat nauttia siitä loppuun asti!! :heart: :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Auroralle: Ihanaa viivan vahvistumista; Todella hieno juttu!!! :hug: :heart: :flower:
 
Oi voi, olipas täällä todella ikäviä uutisia :'(

Lumi-Marjalle ja Rouva Pikkumyylle molemmille paljon voimia ja jaksamista :hug: :hug: :hug: Teille molemmille olisin niin halunnut suoda onnellisen raskauden loppuun saakka.

Mutta olihan täällä hyviäkin uutisia, Auroralle paljon onnea :heart: Kyllä se plussa siitä vahvistuu :)

Kreikan loma on nyt sitten ohi ja paluu arkeen koittaa :) Reissu meni todella hyvin, onneksi ei ollut mitään ongelmia. Tosin aurinkoa en kestänyt ihan niin hyvin kuin aikaisemmin, joten rannalla makoilu jäi huomattavasti vähemmälle kuin aikaisemmin :D Ja hikoillut olen varmasti 10 litraa matkan aikana, mun ei tarvinnut kuin kävellä pari metriä, niin olin ihan yltä päältä hiestä märkänä :LOL:

Tunnin päästä pitäisi lähteä neuvolaan, pikkasen hirvittää kuinka paljon paino on noussut loman aikana ja mitä terkkari siihen sanoo... Eipä siellä tosin tullut mitenkään hirvittävästi mässättyä, mutta kotivaaka näytti 4 kiloa enemmän kuin ennen lomaa :headwall: Osa siitä on toivottavasti turvotusta, aamulla oli sormet ja jalat aika turvoksissa, mutta kyllä se siitä laskee muutaman teekupin voimin :)

Masu päätti sitten loman aikana ottaa oikein kunnon kasvuspurtin, nyt ei enää ole kenellekkään epäselvää, olenko raskaana vai en :) Vertasin ennen lomaa otettua masukuvaa tänä aamuna nappaamaani kuvaan ja ero on mieletön! Niinhän ne sanovat, että auringossa kaikki kasvaa paremmin, sama näkyy pätevän mun masuunkin :LOL:

Hurjan paljon plussaonnea kaikille, toivotaan että se plussajuna pysähtyisi tämänkin pinon kohdalla :)
 
Minnille toivottelen mukavaa neuvolareissua :heart: Hieno kuulla, että matka mennyt hyvin. Uskoisin, että ne kilot on nestettä vain :) Ihanaa aikaa, kun masu alkaa näkyä :heart:

Rouva Pikkumyy, tuota plussalistaa minäkin olen katsellut ja hämmästellyt, kuinka paljon menetyksiä voikaan siihen mahtua :|

mimmimamma kiitos vain toivotuksista työn alkamisen suhteen :) Onhan se taas sellainen uusi vaihe elämässä. Montaa tuntia ei ainakaan alkuun töitä ole, mutta töitä kuitenkin. Kyllä siinä silti ehtii kilometrejä kertyä. Päivitin sun kp:t, toivottavasti tuli oikein. Huikkaa, jos meni ihan mettään :D

Tämän viikon lukiolainen meneekin vasta syömään koululle ja tunnit alkaa 12.00. On ollut hyvä sauma, sillä loppuviikon harjoittelen reittiä taksin mukana. Tänän istuin vain mukana, mutta huomisesta lähiten ajan. Ajamalla jotenkin nopeammin oppii, kuin istumalla kyytissä. Näin ainakin mun kohdalla. Olen tässä kääntänyt ajatuksia vähän kuumeilusta muualle. Kansalaisopiston vihko tuli ja aion lähteä harrastamaan vähän jotakin. Jooga, kuntosali, vesijumppa, kuntopiiri, näitä nyt pommitan, jos johonkin sattuis mahtumaan mukaan. Yritän vähän enemmän painottaa tuonne liikunnan puolelle. Muuta voi harrastaa kotonakin, mutta ryhmässä liikkuminen tuntuu tehokkaammalta, kun ei kehtaa niin paljon lusmuilla :D

Muutenkin tämä yritys tuntuu jotenkin tyhjään kaivoon huutamiselta. Ei tunnu enää samalta kuin ennen :ashamed: Tietty kolme menetystä samalle vuotta vaikuttaa asiaan. En vain osaa oikein sanoa mikä nyt on, mutta joku vain mättää. Kai se pelko tuolla sisimmässä kalvaa, että jos taas... En tiedä... en vain tiedä kuinka monta pettymystä sitä vielä kestää :ashamed: En haluaisi luovuttaa, mutta sekin vaihtoehto kai on hyväksyttävä, ainakin jollain tasolla. Tämä ajatus on on vain alkanut liikkua ihan pienen ajan sisällä mielessä. Viikko sitten oli vielä ihan toinen ääni kellossa, mutta tässä asian kypsyessä on tullut muitankin vaihtoehtoja mieleen, kuin yrittää vain jatkaa. Miettimisaikaahan meille annettiin ja hyvä niin.

Se eilinen minimaalinen verensekainen limavuoto loppui ja aamusta tuli vain ruskeaa tuhrua. Mikähän lie hetken turahdus sekin oli. Isäntä yritti kai keventää tunnelmaa eilen, kun tuumas, et mulla kone valskaa :kieh: mutta mua ei jaksanu huvittaa. Hirttää kiinni pian koko masiina :headwall:

Nyt mä alan tästä lähtee Seinäjoelle. Pakko vaan paklata piiloon allergiapunotuksen rippeet ja painella passikuvaan. Samalla ajokottikuva, kun uusin kortin. Ilmoittauduin autokouluunkin ja kuva viedään tällä kertaa jo heti alkuunsa. Onhan mulla kortti ollu jo siitä lähtien, kun 18 täytin, mutta tulee ajokorttiluokan muutos D1, eli pienoislinja-auto. Kaikkeen sitä pitääkin päänsä lykätä, mutta sitten saan ajaa noita isojakin takseja/reittibusseja max 20 henkilöä, eikä vain tuota pikkubussia.

Kuulutan uudelleen :attn: Olisiko päivityksestä kiinnostuneita? :attn:

Ei, en ole lähdössä pois listalta, mutta vähän nyt tarvin hengähtää ja ajatella pää selkeäksi. Ymmärrätte varmaan. Jotenkin tuntuu, et ollaan siirtymässä kovasta kuumeilusta TJOT linjalle. Ainakin marraskuulle asti. Mikäli hoitoihin päädytään. Mä odotan vieläkin raskausoireiden katoamista. Pissalla saa laukata edelleen yölläkin, mahaa turvottaa ja nappi ei mene kiinni, närästää, tunteet vuoristorataa ja alamaa nipistelee. Lämmöt näkyy olevan edelleen koholla, kun aamulla mittasin. Tissit...isännälle mieluisessa DD mitoituksessa, siis kaikki ennallaan :headwall: :headwall: Millon nää katoo muistuttamassa parin viikon takaisesta menetyksetä |O :headwall: Hetken ne muka oli pois, silloin kun vuoto alko, mutta muutaman päivän päästä kaikki takas. Ei käsitä ei. Nyt kai vaan pitää antaa kropalle aikaa toipua, ihan hyvän mittainen aika.

Nyt lähden marisemasta oman mutakuoppani pohjalta ja lähden tytön kans kaupunkiin. Kaikkea ihanaa telle, plussatuulia ja viivanvahvistumisia ja toipumista, ihan kaikkea mahdollista hyvää :hug: :flower:

Omaan olotilaansa tympääntynyt Lumi-Marja
 
En mä kokonaan täältä häivy. lueskelen kuulumisianne ja käyn välillä kertomassa kuulumisia. Täällä on kyllä ihania ihmisiä :heart:

Toivon teille oikein plussa-aaltoa, kaiken kokemanne surun jälkeen. :hug:

Odottelen torstain lääkärinlaa, supisteluja on ollut enemmän, toivottavasti kaikki silti hyvin. Mulla ollut vastaavanlaisia supisteluja muissakin raskauksissa, mutta ei vielä tarttisi niin kovin supistellla. :eek: Lääkäri onneksi ultraa niin näkee, miten vaavi jakselee.

:heart: Kovasti ainakin potkiskelee ja reagoi jutteluun ja lasten ääniin ja musiikkiin. Kun illalla rauhoitun nukkumaan, alkaa sellainen jumppatuokio että oikeen. ;)

Minnihiiri68 kiva kun oot taas maisemissa ja kaikki menny hyvin ja onnea masun kasvamisesta. :D Mulla on jo niin edessä, että kumartelu ym. hankalaa, mutta tästä se vaan kasvaa edelleen.

Teille kaikille oikein mukavaa päivää, elämään mahtuu iloja ja suruja, toivottavasti nyt on jo ilojen aika!
:heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen rv 27+0 :heart:
 
Hei Ystävät!

Kiitos onnitteluista! Ja onneahan tässä vielä tarvitaan, pitkä matka on edessä. Tosiaan tälläkin palstalla on niin monta plussaa, mutta onnellisesti jatkuneita odotuksia niin vähän... Elämä ei ole aina reilua, ei ainakaan meille varttuneemmille. Nautin silti joka hetkestä, tällä hetkellä tämä on täyttä totta =). Miehelleni tämä on ensimmäinen vauvan odotus ja voitte kuvitella, hän on aivan sekaisin onnesta. Hänen toiveestaan asia on lähestulkoon ilmoitettu radiossa :D Läheiset, ystävät ja tutut elävät täysillä meidän mukanamme ja vaikka joutuisimme ilmoittamaan ikäviä uutisia, tiedämme, että he ymmärtävät ja elävät surummekin. Mutta toistaiseksi raskaana ollaan. Vielä ei varsinaista kuvotusta tai pahoinvointia onneksi ole havaittavissa, muutama krapulapäivä vain.

Hibiscus toivotan sinulle hurjasti onnea, että inssi tuottaisi tuloksen! :heart:

Auroralle pidän peukkuja, että viiva senkun vahvistuu!

Rva Pikkumyy :hug: halauksia! Jotenkin toivoin niin kovasti, että eilen olisi kuitenkin asiat olleet hyvin... :hug:
 
Pikkasen kurkkaan taas kuulumisia! Väsyttää aika kovasti, tosin nukuin vähän aikaa sitten, mutta kun migreeni ei laannu, olo ei ole hyvä senkään puolesta.

Milloinkohan sitä voisi kuvitella ovista olevan tyhjennyksen jälkeen , ei varmaan vielä kp 13-14, mitä sanovat muut esim Lumi-Marja?

Ja tietoa muillekkin , keillä on taaksepäin kallistunut kohtu: rakastelu takaapäin tuo hyviä tuloksia "kuulemma" :heart:

No katsellaan jaksaako sitä ilalla vielä käydä kurkkaamassa kuulumisia! :heart: :saint:

Ja Lumi-Marja oli aivan oikeassa mieliala vaihtelee laidasta laitaan-välillä olo on oikein hyvä, kun sitten välillä meinaa alakulo vallata mielen-mutta niin sen tässä vaiheessa kuuluukin olla! :heart: Tunteet kuuluu surra ja iloita! :saint:


Ihanat pvn jatkot kaikille! :flower:

rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Kiitokset kaikille tsemppauksesta.. meinaan testata aamulla uudestaan. Jotenkin vaan on sellanen ole etten olisi raskaana. :ashamed:
mutta aika näyttää..ollaan lähdössä prahaan mieheni kanssa syyskuun 19 päivä..se ainakin vähän lohduttaa jos salamatkustajaa ei olekkaan.

Jaksamisia kaikille!
 
Myöhäistä iltaa toivottelen!
Ja kiitän teitä kaikkia onnentoivotuksista, kyllä tässä sitä onnea tarvitaankin!
Luonteellensa uskollisena sitä ei vaan uskalla toivoa oikein mitään, kun takana on jo 1,5 v. tuloksetonta yritystä. Todennäköinen pääsyykin siihen tosin tais "hoidoissa" selvitä, eli ne on nuo miespolon simpat. Niin monesta tekijästä raskaus rakentuu, että kyllä tämä aivan nöyräksi ja hiljaiseksi vetää.

Aurora
Onnea!!! :flower: Kyllä se viiva siitä vahvistuu! Äläkä nyt yhtään ala epäillä mitään muuta, tuohan on hieno juttu! :heart:

Pinkkis Kirjoittelit, että ovisoireita on ollut monena päivänä etkä tiedä, milloin se ovis oikein on. Mulla on ollut tässä luomukierrossani aivan samanlaisia ihmefiiliksiä. Munasarjojen kohdasta on nippaillut monena päivänä. Viime torstaina tikutin ovulaation (tai paremminkin LH-huipun ), mutta en olisi osannut arvata, että se on silloin. ULtrassa paljastui, että munis ei ollut irronnut ainakaan seuraavana päivänä. Ovistuntemuksetkin jatkuivat. Pregnyl-pistoksen jälkeen muniksissa alkoi varsinainen jytäjumppa, joka sekoitti kyllä pasmat täysin. |O En muuta keksi kuin että kehittyvä follikkeli saattaa joillakin nippailla monena peräkkäisenä päivänä... :heart:

Auringokukka
Tuo on oikea asenne! Kyllä kaikki hienosti menee!


Lumi-Marja Voimia toivotan työelämään! Itse en tavallista koslaa isommalla menopelillä uskaltaisi ajaa, joten hatunnosto!
Hieno juttu myös tuo liikuntaharrastusten aloittaminen, *miettii nimimerkki rapakuntoinen* :D

Minnihiiri Tervetuloa takaisin Suomeen Kreikan auringon alta! =) Minäkin ajattelin, että kyllä ne kilot voivat olla osaksi nestekertymää :)...

Nyt jää kommentoimatta joitakin juttuja, mutta taitaa olla pakko poistua koneelta, teinin painostuksesta... :$ Palaillaan...Hyviä öitä kaikille!!! Tai huomenia...:)

 
Rouva Pikkumyy, mulla on ollut ovis aika piankin tyhjennyksen/vuodon/kaavinnan jälkeen. 11. päivä alkoi vuoto ja 20. oli gyne, jossa huomattiin, että yksi munis oli jo irronnut. Tämä mun mielestä tapahtui todella aikaisin. Eli noin kp9. Sit ne neljä muuta oli vielä lähtökuopissa. Pitäisin tätä kyllä hormonioikkuna. Keväällä ovis oli varmaankin jossain kp 25-28 paikkeilla. Spontaanin km jälkeen ollut yleensä ovis vanhalla paikalla, kp 15-17. Eipä juurikaan kiertoon ole nämä varhaiset km:t vaikuttaneet. Mulla on tuolla tikkuja iso pussillinen, mutta en vain saa otettua sitä esille ja testattua :ashamed: Nyt tuntuu helpommalta mennä näin vain, fiiliksen pohjalta.

Auroralle testi tsemppaukset ja peukutukset :wave:

Nyt uni painaa silmiä, olisi ollut mielessä vielä kommentoitavaa, mutta nyt väsyttää liikaa.

Hyvää yötä ja huomenta, Lumi-Marja
 
Huomenia kaikille jo tähän aikaan aamuyöstä! :heart:

Luonto on viisas, ei tarvinnut odottaa keaamuun asti vaan jo eilen illalla 21:30 oli pikkiriikkisen punaista pyyhkiessä, eli pikkarit jalkaan , side housuihin ja nukkumaan, sekä 2 Cytotecia myös kohdun suulle , no vähän väliä olen ollut ylhäällä..Nyt laitan jälleen 2 Cytotecia ja otan Ibumaxin ja Paratabsin samanaikasesti, ja ehdin nukkumaan, jos pystyn 5:00 asti :xmas:

Parempi näin, että luonto auttaa asiassa. :heart:

Hibiscus: Minua niin jännittää puolestasi, peukut pystyssä, täällä koko ajan! :heart: :wave:

Aurora: Sinulle myös peukutan vahvan plussan puolesta, plussaa se on! :heart: :wave:

Lumi-Marja: Ensin onnittelut, että olet aloittamassa töitä! :heart: :flower: Ja sitten kiitos noista ovisasioista! :heart:

No jospa tää menisi nyt taas tohtoroimaan itseään..Kauniita unia vielä, kun tähän aikaanhan kuuluu ihmisen nukkua! :xmas: |O

Heissan taas kaikille, kello soikin jo 5:00... :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Muoks! Viimeiset Cytotecitotin juuri kello 6n aikaan, tosin nyt suun kautta, koska vuotoa, vuoto on vähän runsaampaa kuin menkkavuoto, saattaahan se pvn myötä muuttua vaikka millaiseksi, mutta nyt on lääkityksestä selvitty! :wave:


Minulle siis saa laittaa kp 1/32..1. yhteinen edelleen haaveissa :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Rva Pikkumyy ihailtavaa tuo sinun positiivisuutesi :hug:

Höh, muuta en sit osannutkaan kirjoittaa :ashamed: Kaikkea pyörii mielessä mutta mitään järkevää en sit saakkaan näpyteltyy.
Kaikille kovasti plussapuhureita ja toivotaan että jokainen joka vähääkään täälä omasta nyytistään haaveilee niin se myös jokaiselle suotaisiin =)
 
Hei..käviköhän tässä nyt niin että kemiallinen raskaus oli..aconin kasettitestillä testasin negan. En ainakaan erota siinä mitään. Clearbluen testissä selvä haamu oli. :ashamed:
Kierto on ollut sen 35 pv viime aikoina..nyt kp 32.
 
Rouva Pikkumyy Olen todella pahoillani :hug: Paljon voimia sinulle ja miehellesi. Itse olen käynyt tuon kolme kertaa läpi, siltikään en osaa kirjoittaa mitään lohduttavaa.

Enää en tikuta ovista, enkä juuri mieti sitä. Meille tulee vauva, jos se niin on tarkoitettu. Minulle on kuitenkin jo annettu niin paljon.
Minä opiskelen vyöhyketerapeutiksi, muistakaa minua jos haluaisitte parantaa hedelmällisyyttä sen keinoin. Taidatte kaikki kuitenkin asua liian kaukana.

Plussatuulia kaikille meille kuumeilijoille.......



 
Heissan taas kaikille! :hug: :flower: :flower: :flower:

Nukuin 6:n lääkityksen jälkeen 8:30 asti;=) :xmas:

Ilman kipuja, nyt en ole 6:n jälkeen ottanut kipulääkkeitäkään.

A-alisa: Kuinka jotenkin osasinkin ajatella , että vyöhyketerapiasta kyse! :saint: Käydessäni rullaluisteluonnettomuuteni jälkeen hierojalla, hän kertoi kuinka hänellä myös aivan pieniä vauvoja hoidettavanaan! :heart: Mmssa koliikkiin ainakin, eikö niin? Onko koulutusaika pitkä? Ja oletko taustaltasi esin jo lähihoitaja, mielenkiinnosta kyselen, mukava ala varmaankin! :D


Lämpö vähän noussut muuten kaikki hyvin, pitäisi varmaan vähän liikkua, että materiaali tulisi paremmin ulos.



Heippa hei taas! :wave:


Ja Aurora: Mitä ihmettä, toivon kyllä edelleen, että jokin muu testi näyttää plussaa, onko roireita kuitenkin? :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 

Yhteistyössä