V
vierailija
Vieras
Vesisängyssä ei ole mokomia vaivoja koskaan. Hanki sellainen![]()
Niin.. Se varmaan poistaa myös sen turvotuksen ja kivun joka on jälkaterissä ja nilkoissa kävellessä ja levossa. Ja ranteet On myös turvoksissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vesisängyssä ei ole mokomia vaivoja koskaan. Hanki sellainen![]()
Säteily kyllä aiheuttaa syöpääKuulostaa jotenkin tutulta.
Mun isällä on diagnoosi ja olen siis käytännössä varma että mullakin on. Syövän jälkeen mua myös tutkitaan niin usein ja tarkkaan että tiedän ettei hengenvaarallisesta ole kyse joten taidan odotella vielä tovin ennen kuin tutkitutan.
Höpsistä!Estrogeenin puutosoireiksi sopii. Tekeekö vaihdevuodet tuloaan? Mittautapa seerumin E2-pitoisuus.
Sepsis nivelpussitulehduksessa?Tääkin kuulostaa tutulta paitsi että mulla kipu on lonkissa ja olkapäissä.
Painoton tila voisi toimia jotta saisi sikeän unen. Tai sellainen suolavesiamme!
Syy on löydettäväMä en ole aapee, mutta koska vahvasti epäilen itselleni samaa vaivaa niin oliko oikeasta diagnoosista sulle hyötyä? Eihän siihen ole varsinaisesti lääkkeitä?
No ei mitään semmosiaTääkin kuulostaa tutulta paitsi että mulla kipu on lonkissa ja olkapäissä.
Painoton tila voisi toimia jotta saisi sikeän unen. Tai sellainen suolavesiamme!
Au... mistä se lyhenne on? -ism - pääte on tuttu mut se ti?ehkä suhun on iskeny uusin palstadg eli autismi
Käytkö vuosittain röntgenissä?Kuulostaa jotenkin tutulta.
Mun isällä on diagnoosi ja olen siis käytännössä varma että mullakin on. Syövän jälkeen mua myös tutkitaan niin usein ja tarkkaan että tiedän ettei hengenvaarallisesta ole kyse joten taidan odotella vielä tovin ennen kuin tutkitutan.
Lihaa täytyy syödä, mieluiten luomuna. Muussa voi olla fosfaattia, joka estää ravinteiden imeytymisen.Kannattaa vaatia tarkemmat reumatutkimukset, kaikilla ei näy perusreumalabroissa. Ja B12 hyvä myös tarkistaa. Ja se diabetes niin kuin ylempänä mainittiin.
Löytyykö arenalta ohjelmaLihaa täytyy syödä, mieluiten luomuna. Muussa voi olla fosfaattia, joka estää ravinteiden imeytymisen.
Au... mistä se lyhenne on? -ism - pääte on tuttu mut se ti?
Autismi-nimi tulee muinaiskreikan kielen sanasta autos (αὐτός), joka tarkoittaa itseä.Au... mistä se lyhenne on? -ism - pääte on tuttu mut se ti?
Upp![]()
Linnunrata eri kielillä
Taivaalla näkyvää omaa galaksiamme nimitämme suomessa Linnunradaksi . Se on taas yksi niitä sanoja, joilla eri kielissä on aivan erilainen m...kirlah-kielet.blogspot.com
Itseasiassa aurinko on se joka vaikuttaa mm reumaan.
Joillakin Kuu vaikuttaa moniin muihinkin asioihin kuin menstruaatioon![]()
Vaihdapa ruokavalio Välimeren tyyliseen. Muutama tl (vähintään) kylmäpuristettua extra neitsytoliiviöljyä, pari kynttä raakaa valkosipulia silputtuna ja vähintään 1/2 kelta/ruokasipulia raakana silputtuna päivässä. 1-2 kupillista vihreää teetä tai 1 tl Matcha-vihreää teetä kupillisessa vettä päivässä. Rasvaista kalaa esim. kirjolohta tai makrillisäilykettä 2-3 kertaa viikossa.Kädet, kämmenet, sormet ei toimi kunnolla aamulla moneen tuntiin herättyäni. Eikä jalkaterät, töpsötellen pitää kävellä. Ranteet On hirveän kipeät ja sormet ja kämmenet turvonneet ja puutuneet ja olkapäät myös tosi kipeät tuosta etuosalta, vaikea pukea päälle, käydä vessassa tai tehdä yhtään mitään. Illallaksi menee ohi ja silloin on parempi.
Pariviikkoa sitten lääkäri epäili reaktiivista artriittia ja sain kortisonikuurin. Olen syönyt nyt 20mg/päivä jo viikon kortisonia eikä ole mitään vaikutusta.
Reumakokeet neg. Hlab27 neg. Kaikki verikokeet normaalit. Borrelioosi neg.
Tämä Pahentuu vain. Mitä mulle tapahtuu? Miksi kortisoni ei auta?![]()
Osta myös 5-7 kg käsipainopari esim. neopreeni, jolla teet pari sarjaa seuraavia liikkeitä niin monta toistoa kuin jaksat, tauko sarjojen ja liikkeiden välillä noin muutama minuutti.Vaihdapa ruokavalio Välimeren tyyliseen. Muutama tl (vähintään) kylmäpuristettua extra neitsytoliiviöljyä, pari kynttä raakaa valkosipulia silputtuna ja vähintään 1/2 kelta/ruokasipulia raakana silputtuna päivässä. 1-2 kupillista vihreää teetä tai 1 tl Matcha-vihreää teetä kupillisessa vettä päivässä. Rasvaista kalaa esim. kirjolohta tai makrillisäilykettä 2-3 kertaa viikossa.
Paljon kasviksia esim. juureksia, kaaleja, tuoreyrttejä, vihanneksia, hedelmiä, marjoja, palkokasveja jne. Suodatinkahvi 1-3 kuppia päivässä mieluiten maustamattoman mantelimaidon kera, samoin täysjyväkaurapuuro esim. Elovena mantelimaidolla. Lisää puuroon 1 tl neitsytoliiviöljyä ja ripaus suolaa.
AB maustamaton luonnonjogurtti 1 prk ja 1-2 keitettyä kananmunaa päivittäin.
Verenkierto kuntoon!
Huomaakohan tuo...?Osta myös 5-7 kg käsipainopari esim. neopreeni, jolla teet pari sarjaa seuraavia liikkeitä niin monta toistoa kuin jaksat, tauko sarjojen ja liikkeiden välillä noin muutama minuutti.
1. Pystypunnerrus käsipainoilla seisten tai istuen
2. Kickback ojentajaliike käsipainolla yhdellä kädellä
3. Hammer hauiskääntö käsipainoilla vuorotahtiin
4. Olan kohautus käsipainoilla
Näitä joka toinen tai kolmas päivä.