Huomenta kaikille!
Taas olisi uusi työviikko edessä eikä voisi kyllä yhtään vähempää kiinnostaa :ashamed:
Mimulille tsemppiä painonpudotukseen :wave: Tuo kahden kilon pudotus kolmessa viikossahan on älyttömän hyvä tulos! Sen nopeammin ei oikeasti pitäisikään painon pudota, maltillisella tahdilla tulos on varmemmin myös pysyvä
Se on kyllä valitettavasti niin totta, että niiden kilojen karistaminen on tuskan ja työn takana. Mullakin on pieni hoikistuskuuri menossa, painoa en ole mittaillut, mutta selkeästi vyötärön ympärys on vähän kaventunut
Tuliko
Taikakuun mies viikonvaiheessa käymään? Kyselit noista vitamiineista, minä syön Lady Vita Plussaa sen foolihapon takia. Ja greippimehua olen juonut menkoista ovikseen, sen pitäisi vahvistaa limakalvoja.
TeSuLah, toivotaan että sulla tärppää :wave:
Rouva Aniliinille onnea tutkimuksiin, toivotaan että kaikki on ok :hug:
Nevi, ymmärrän niin hyvin sun tuskastumisen odotteluun
Olen itsekkin sellainen että kaikki pitäisi tapahtua heti välittömästi ja odottelu on niin tuskaa, niin tuskaa =)
Rouva Pikkumyy, toivotaan että sieltä se plussa pärähtää :hug: Minäkin olen jostain lukenut että keskenmenon jälkeen nainen raskautuu helpommin kuin normaalisti.
Pitäisköhän minunkin ruveta syömään tuota Beroccaa, kun koko ajan on ihan vetämätön ja väsynyt olo |O Tai sitten täytyy hankkia ihan vaan C-vitamiinia, kun jo napsin noita Lady Vita Plussia, ettei tule foolihapon yliannostusta
Oma napa: menossa on kp 17/29 ja oviksen tikutin eilen. Kaikkemme olemme nyt miehen kanssa asian eteen tehneet ja nyt vaan sitten odotellaan
Pääsiäisen aikaan on sitten jännät paikat, pakko vaan jaksaa odotella tämä pari viikkoa
Pahoittelut kaikille tädin piinaamille ja hirmuisesti plussatuulia kaikille lähipäivien jännäilijöille :wave: