YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

myötäelämisestä =)

Ihan vuoristorataa täällä mennään. Aamulla heräsin ihanan aurinkoiseen oloon.
Eilen illalla olin puolikuollut väsymyksestä, vaikken mitään erikoista päivän aikana puuhannutkaan. Mutta aamulla olikin energinen ja tarmokas olo.

Minullakin tuo lämpö nousee kierroksen lopulla. Aamulla oli 37,17C, eilen illalla 37,47C.
Eipä tuosta muuta haittaa ole kuin iltaiset vilunväristykset. Toisaalta minä olen niin lämminverinen, että pieni vilpoisuus on ihan tervetullutta :)

No jopas oli jännittäviä uutisia Rouva Pikkumyyllä
Pidän sinulle hurjasti peukkuja täältä. Voi miten upeaa olisikin jos saisitte niin ihania uutisia.

Rouva Aniliinille toivotan jaksamista töissä :hug:
ja Minnihiiri68 mukavaa ja rentouttavaa risteilyä.

Plussatuulia, hirmuisia sellaisia, teille kaikille :wave:

 
Täällä on edelleen peukut pystyssä kaikille jännääjille :attn:

Minnihiiri68, mukavaa risteilyn odotusta. Kyllä se työviikko siitä kiitää nopeasti taas, kun on mukavaa hemmottelua tiedossa viikonloppuna. Yritä jaksaa. Oma työpäiväni meni tänään oikein mukavasti ja oli jotenkin tavallista rauhallisempaa muutenkin.

Juu, kyllä ne ottavat minut suoraan keskiviikkona siihen aukiolotutkimukseen. Sain tänään vielä varmistuksen. Mitään muuta en toivo, kuin että olisi joku inhimillinen lääkäri tällä kertaa, ettei tarvis itku silmässä kotio palata. Hän tekee kumminkin jonkinmoisen kartoituksen noiden aiempien papereiden perusteella tuon tutkimuksen lisäksi. Katsotaan nyt, mitä sieltä sitten sanotaan. IVF vaatii sitten oman erillisen alkukäyntinsä, mikäli sitä päätyvät suosittelemaan saman tien.

Oikein mukavaa iltaa kaikille. Mä lähden tuonne kotisoffalle vähän miestä jututtamaan ja pusuttamaan :heart: :heart: :heart:

Plussia tänne pinoon nyt kaivattaisiin :p

Ps. Beroccan tai muun vitamiinilisän lisäksi minua ainakin piristää tuo E-epan ja helokkiöljyn syöminen. Olen tosiaankin talvella oikein varsinaista kaamosmasennustyyppiä ja myös melkoinen hormonihirmu kierron loppupuolella, mutta nuo ovat piristäneet ja tasoittaneet kyllä mielialojani. Ja karmeat PMS-oireet ovat melkein kadonneet. Voi olla, että tyroksiinillakin on osuutta noiden turvotusten häviämisessä. Mahtavaa joka tapauksessa :D
 
Voimakas tunne että kyllä nuo putket ovat auki... mutta hyvä tarkistaa kuitenkin. Kun olin sairaalassa esikoisen kanssa ( raskauden aikaisia supistuksia) huoneessani oli 40 + nainen joka odotti ensimmäistä omaa vauvaa. Olivat yhden pienen pojan vanhempia, poika oli adoptoitu lapsettomuuden takia7- 8 kuukautta aiemmin. Kuulema stressi lapsettomuudesta laukesi heti , kun "adoptiovaavi" tuli kotiin. Siltä seisomalta pikkuveli saatettiin luomusti alkuun.
Ihan oikeesti pitäisi tietyllä tavalla pudottaa stressi pois harteilta, jos ei elimellistä tai muuta sellaista vikaa löydy.

Kaikki minun 3 lasta eivät ole tekemällä tehtyjä, vaan he yks, kaks tupsahti elämääni. Tekemällä tehdyt lapset ovat sitten olleet minulla keskenmenoja....

Yllätysvaaveja minun koiravaavit oli. Laitoin profiilini muuten uuden kuvan c vaavista, joka lähti uuteen kotiin viime viikonloppuna. Viimeinen "kotona" otettu kuva 8-viikkoisesta vaavista. Jos vanha kuva ilmestyy painakaa F5 funktio näppäintä, niin se tyhjentää selain muistion juuri siltä sivustolta.

++++++plussia elämäänne....ovis tai raskausplussia

Kiitosteille kannustuksista esimiehen ymmärtämiseksi ja uuden työn suhteen ...
yritän suunnata katsetta eteenpäin. Tämän viikon vapaalla vanhasta työstä ja huomenna uuteen paikkaa tutustumaan työtehtäviin.
Jännittää.



B) mm :flower:
 
Jospa sitä palais takaisin, olen sen verran saanut ajatuksia kasaan, että tämä tilanne ei tunnu enää niin hirveän pahalta.

Rouva Pikkumyyn tilanne on kyllä kieltämättä jännä. Mielenkiinnolla seuraan, mitä tuleman pitää :)

mimmimamma, onnea uuteen työpaikkaan ja tsemppiä huomiselle, tai siis tähän päivään :hug:

Rouva Aniliini, toivottavasti putket on auki ja kaikki muutenkin hyvin.

Oman navan ympärillä edelleen odotellaan tätiä. Jos oikein laskin, niin 30 päivää olis tyhjennyksestä. Olo on vaan reilun viikon ollut jo sellainen, et nyt ne alkaa ja just. Mut mitään ei näy ei kuulu. Vanha tuttu PMS oireilee. Massua nippaa, närästää, viluttaa väsyttää ja v***ttaa. Finnejä...voi ei, niitä siis on ja riittää. Mä en tätä osiota kaivannu olleskaan tästä "normaali" tilasta. Lämmöt muutaman pykälän koholla ja huippaa välillä. Yks asia on jääny tulematta, tissit on kunnossa, tällä kertaa ne ei ole kipeet *koputtaa puuta*.

Jos en olis varma, että en ole raskaana, epäilisin sitä hyvin vahvasti. Nyt siihen on niin olemattoman pieni teoreettinen mahdollisuus, että sitä ei voi edes laskea. Tulis nyt vaan se täti, eikä antais näitä ikuisuuden kauan kestävältä tuntuvia ennakkovaroituksia :eek:

Tässä kuussa tuli täyteen kolme vuotta siitä, kun alettiin tätä toista yhteistä haaveilla. Tjottailu linjalla tosin alkuun, mutta kuitenkin. Mitäs mä taas teen, haaveilen hiljakseen sitä samaa edelleen :headwall: Aion/aiomme pitää edelleen vauvahaveesta kiinni, vaikka se välillä on yritetty romuttaa. Haaveillaan edes siihen 27.3 asti. Edes vielä vähän aikaa. Se vaan on niin mukava tunne, kun saa leikitellä ajatuksella pienestä nyytistä. Kai se on sallittua, vaikka tilanne on tämä mikä on. Luovutetaan vasta sitten, jos on pakko.

Ihanaa kevään alkia kakille ja plussaenergiaa oviksiin ja vauvaplussiin :wave:
 
Heräsimme linnun lauluun. Mies tuli yötuurista ja me noustiin pikkuneidin kanssa. Yleensä tällä yötuuriviikolla näin. :eek:

Lumi-Marja tuli heti mieleeni, kun kerroit oireista ennemmin, että sähän varmaan jo odotat. Kuten Pikkumyykin ehkä? Km usein vauhdittaa uuden raskauden alkamista kohdun puhdistuessa. Saapa nähdä, olisihan se hienoa! :heart:

Oma tilanteeni on sellainen että eilen yhtäkkiä illalla alkoi rintoja jomottaa ja nipistellä kovaa, ei ollut vain tavanomaista arkuutta vaan jomotusta, ei kestänyt kovin kauaa. Nyt ei enää tunnu kun vähän aroilta.
Ennen menkkoja on ollu sekä lievästi arat tai sitten ei yhtään tunnu aralta, eli molempia löytyy :eek:

Ovis oli ehkä ti tai ke. Piinailua nyt vielä jonkin aikaa, jos tärpänny. Jonkinmoista tuntemusta ollu alavatsassakin. Nuhainen olo ja flunssa taitaa iskeä. :eek: :(

Pikkuneidillä on kova nuha ja isompikin niiskuttaa. Neiti halusi taas heti katsoa Titi-nallea ja suuttuu jos ei laita. Laitoin pyörimään.

Nyt aamupalalle, on pojan kerhopäivä ja neidillä illalla muskari.

Mukavaa päivää teille kaikille!
 
keijukan kuulumisia kp on nyt 25/29 ja saa nähä taas, en jaksa enää uskoa...pyörin täällä kuitenkin linjoilla lueskelemasssa teidän juttujanne ja tietysti toivon edelleen että kaveri tuli jossainvaiheessa( heh,heh ikä jo painaa) KUOPUKSELLE 4V. SE SIITÄ JA EIPÄS MUUTA KUN HYVÄÄ KEVÄTTÄ.
 
Heipä!
Käyn ehtiessäni välillä kirjoittelemassa rivisen vaikka lueskelenkin useammin. Työni on vain sellaista (asiakaspalvelussa), että usein en ehdi kirjoitella.
Itselläni on onneksi jo tyysten unohtunut km:n aikainen masennus! Olin tosi tosi maassa, tajuan sen kunnolla vasta nyt. Tässä vielä ensimmäistä vuotoa odotellaan. Auttoi mielialaan kyllä sekin, kun pääsimme lomailemaan Teneriffalle viikoksi. Olipas ihanaa, olla ajattelematta mitään... vain istua meren rannalla ja altaalla ja siemailla viiniä ja keskittyä omaan pieneen perheeseensä... (yksi lapsi on siis) sen sijaan että koko ajan vaan miettisi uutta raskautumista, kuten tajuan nyt tämän talven tehneeni.
Jos joku muistaa taannoisen kieku ja kaiku tarinani niin voin korjata, yksi aamu ko. ohjelmaa oikein seuratessani, että kyse olikin Hinku ja Vinku -ohjelmasta. Jösses, ei ihme ettei gyne ymmärtänyt 'vitsiäni' kun sanoin hänen todettuaan että on täällä kaiku mutta ei sykettä, että jää nyt sitten kiekulta (joksi tyttöä sanon leikillään) kaiku kaveriksi saamatta. Nauroin kippurassa koko päivän kun asian tajusin. Pitäisi vähän vissiin miettiä mitä suustaan päästelee.

Ihanaa että täällä on jo plussatuulia joillakin! Itse kuulin juuri hyvän ystäväni odottavan neljättään ja hän on itse minua vuoden nuorempi. Ihan oli yllätys hänelle eikä kai hirveän iloinenkaan aluksi. Rankkaa kun on monen pienen kanssa. Sain sitten sanottua hänelle, että itselläni on ollut tässä jo n 10 keskenmenoa ja kerrankin keskusteltua asiasta jonkun kanssa kunnolla. Jotenkin nolotti ja harmitti mutta silti se auttoi, saada paineita purettua mielestään. Minulla siis osa km:noista jo ennen esikoista.

Mutta- eteenpäin sanoi mummo lumihangessa! Iloista mieltä ja plussatuulia meille kaikille toivotellen,

Taryna
 
Hei,
Ajattelin liittyä mukaan jakamaan kokemuksia ja tuntemuksia tässä vallatomassa vauva kuumeessa. :whistle: Haaveilen neljännestä lapsesta ja nykyinen vauvani täyttää jo 8 kesällä. :eek: Pieni silti ;) Olen eronnut lasten isästä ja uuden miesystäväni kanssa pidetty yhtä jo 3 vuotta. Hänellä ei omia lapsia ole. Kävin eilen ostamssa ovis tikkuja ja kokeilin niitä eka kertaa..ei tullut plussaa vielä :| Kierto on ehkäisyn pois jäätyä (marraskuussa) ollut 34-39 ja nyt menossa 17/34-39. Ovis aika pitäs lähentyä :p Haluais niin sen joululahjan B) Lääkäri totes että tässä 35 ikävuodesta ylöpäin alkaa hedellmällisyys "hidastua" :ashamed: Kiirettä pitää :eek: :| :) :wave:
 
Rouva Aniliini, toivotaan että putket on auki :) Ja toivottavasti sulle sattuu mukava tohtori, joka ymmärtää miten asiakkaita pitäisi käsitellä :heart:

Voi miten söpö koiravauva Mimmimammalla on! Taisi olla aika haikeaa luopua tuollaisesta nöpöneneästä? Oijoi, huomenna sinulla onkin sitten jännät paikat :) Vielä hämärästi muistan itse sen jännityksen, kun edellisen kerran vaihdoin työpaikkaa ja ensimmäisen kerran astelin uuden työpaikan ala-aulaan :eek:

Älä ihmeessä Lumi-Marja vielä luovuta, aina on toivoa :hug: Eihän sitä tosiaan tiedä, vaikka jo olisitkin raskaana.

Toivottavasti TeSuLahille ei tule flunssaa, tuo nenän tukkoisuushan voi olla raskausoire =)

Mukavaa, että Tarynallakin on jo parempi fiilis. Voih, kateudesta vihreenä olen täällä tuosta etelänmatkasta :ashamed: Kyllä olis niiiiin ihana päästä johonkin lämpimään paikkaan, vaikka kyllä mulle tällä hetkellä kelpaa ihan tuo tulossa oleva ruotsinristeilykin :whistle:

Tervetuloa mukaan Aurora72 :wave:

Ihana kun aurinko paistaa ja on niin keväinen ilma. Harmittaa vaan istua sisällä tällaisena päivänä, mutta minkäs teet :headwall:

Plussatuulia kaikille täältä puhaltelen puuuh +++++++++++ :flower: :wave:
 
Moikka!
Aattelin et jospa tässä näpyttelisin muutaman rivin, päivittäin olen kyllä lueskellu.
Mulla jotenkin on niin aikaansaamaton olo, vatsaan sattuu ihan kuin olis menkat alkamas mut saapi sit nähdä koska sit oikein alkavat. Tuispa joku ja nostais mua niskasta ja komentais oikein kunnolla ryhdistäytymään. Mä syön kyllä säännöllisesti vitamiinejä eli multitabs raskaus koska imetän vielä täyspainotteisesti ja b-vitamiinii ja ulkoilen päivittäin. Tänäänkin olin lenkillä koiran ja vaunujen kans mut tosi pakkopullalta tuntu, tuntunut jo sunnuntaista asti kaikki :ashamed: Ehkä mä tressaan liikaa tuota miehen pakkolomaa mikä sit huomenna alkaa vaik mies kovin pessimistinen ja sano hetki sit puhelimes et voihan se viel peruuntuu et onhan täs neljään asti aikaa mitä mä en todellakaan usko jos kerta muissakin toimipisteis aletaan lappuja jakelee :/
Mua vaan niin mietityttää laskuista, lainasta ym. selviytyminen kun tuo 7 arkipvää menee omaan piikkiin ennenkuin alkaa mitään korvausta saamaan ja sit siinä viel sattuu tuo pääsiäinen jossa arkipäiville sattuu "pyhät" :eek: Joo, tiedän asioilla on tapana järjestyä ja sitä mä aina osaan toitottaa muillekkin mut jokseenkin vaan itestä ei juuri nyt tunnu siltä :(

Pidän täällä jokatapauksessa peukkuja Nevi ja TeSuLah, Keijukka jne. jospa teiltä kohta saatais plussauutisia ;)
Rva Pikkumyy ja Lumi-Marja teilläpä jännät paikat, mielenkiinnolla odottelen kuulumisia.
Aniliini toivon hartaasti että kaikki kunnossa
Aurora 72 Tervetuloa mukaan ja toivottelen kovasti plussatuulia sinullekkin ;)
Puhaltelen täältä kaikille muillekkin plussatuulia joiden nimi jäi mainitsematta :whistle:

Mutta oikein mukavaa päivänjatkoja kaikille :wave:
 
Heipä hei täältä meidänkin suunnalta :wave:

Olipas ihana kuva tuolla mimmimamman profiilin kuvassa :heart: =) Juu, meillä puskee vähän tuo koira vaavi kuumekkin näin keväällä,,,mutta täytyy vähän toppuutella sitä ;) Kun on ennestäänkin nuita koiruuksia....niin vilinää riittää ja IMUROIMISTA |O :D .

Päivittääkö mantana tai joku vielä sitä meidän listaa ??? Vai enkö osaa etsiä sitä ???

Olisi niin mukava nähdä, kuka jännäilee samoilla päivillä ?

Taitaa olla useimmalla jännäämiset juuri pääsiäis viikolla ?! Minä pidin töissä tänään pientä vaavia sylissä pitkästä aikaa,,,,ja voi että :heart: :heart: :heart: Kyllä se tuntui ihanalta...äiti sai rauhassa juoda kahvinsa ja syödä,,,sanoin ettei mitään kiirettä :D . Tuntui, että olisi ikuisuus, kun sellaista "nyyttiä" on pidellyt sylissä, kun oma nuorimmainen on JO 3. Olin varmaan niin hartaan näköinen, että työ kaverit alkoivat heti vihjailemaan, että taidan olla ITSE vaavikuumeinen ;) ,,,-naureskelin vain takaisin B) ( yksi työkaveri kyllä tietää kuumeilustani ) ja hänen kanssaan iskimme silmää...No heti piti tietysti soittaa isännälle kertomaan... ja sen jälkeen ryntäsin tänne linjoille katsomaan, onko uusia kuulumisia.

Nyt täytyy lähteä ulos aurinkoon reippailemaan kuopuksen kanssa,,,siellä on NIIIIIIIIIIN IHANA ILMA :heart: -menemme varmaan pyöräilemään pitkästä aikaa ja ajattelin minäkin ostaa sitä Berokkaa vaihteeksi. Nuo toisen merkkiset monivitamiini poreet eivät tunnu tehoovan ollenkaan....mitä lie lume poreita :LOL: .

Kovasti PLUSSA TUULAHDUKSIA KAIKILLE :wave: :wave: :wave: :whistle: :whistle:
 


Mulla kone tökkii, en pääse kaikille sivuille, tai sitten näissä on taas päivitystä?


Mutta iloisia uutisia, nyt uskon, että menkkani on alkamassa, eli laitetaan kp 1/32, Olen onnellinen!
,

pelkäsin jo että mitä jos mummotauti iskee ensin, mutta ei onneksi ja näin turvallisempi ehkä, että yhden kuukauden kohtukin saa toipuakseen km:stä, Hassua kun sitä ilahtuu niin pienistä asioista!


Niin ja minulla sitten ovulaatioaika osuu pääsiäisen aikaan ja minulla vapaata silloin töistä samoin miehellä ylimääräisiäkin vapaita , ihanaa jaksamme pupuilla(vauvahaave mielessä) :heart:

Pitää tilata Babyplussan ovis ja raskaustestejäkin! :heart:





Kaikille ihanaa päivää tasapuolisesti!


Menkoistaan Onnellinen Rva Pikkumyy :heart:
 
Moi kaikille!

TeSuLah ja mantana Mitä eroa on poreella ja tableteilla (berocca plussa)Muuta kun tuo hinta? Eikö ollut niin,että greippimehua ei saanut juoda yhtäaikaa joidenki lääkkeitten kanssa? Pitäis varmaan kokeilla tuota beroccaa... =)

Minnihiiri68 Ei tullut mies käymään viikonvaihteessa...Soitteli kyllä ja mietiskeli tuloa,mutta olis mennyt niin myöhään.. Meni kilpailureissulla niin myöhään... :headwall: Mukavaa risteilyreissua sinne.. :wave:

nevi: :hug:

Rouva Pikkumyy Nyt täällä kovasti jännätään ja pidetään peukkuja.. =)

mimmimamma Onnea uuteen työpaikkaan ja tutkimukseen..Varmaan kaikki menee hyvin. :hug:

Aurora72 Tervetuloa vaan mukaan... :wave:

Vähän omaa napaa.. :eek: Tytöllä (15v) tänään pitkä päivä.. Niin kerkiää äitikin olla vähän koneella... ;) Tytöllä ensin koulua 8-14 ja sitten soittotunti..Sen jälkeen menee noutamaan todistusta ja palvelukorttia kun kävi tässä sellaisen nuorten palvelukorttikoulutuksen reilu pariviikkoa sitten. Ja vielä sen jälkeen alkaa musiikinteoria.Kotona vasta 18.30 jälk. :eek:
Semmoista. Olen tässä tikutellut jo lauantaista asti,eikä vielä tänäänkään näyttänyt että ovis olis.. Nyt kp 14,yleensä näyttänyt ovista kp 13. Nyt näköjään tulee myöhässä jos ollenkaan.. :( Outo juttu..

No niin kaikille vaan nyt hyvää päivänjatkoa.. Ja plussatuulia... +++++++ :heart:
 
Moikka teille kaikille!
Oma napa:kp10/28 ja huomenna alan tikuttamaan ovista.Mä olen omega3 syönyt viime syksystä asti säännöllisesti ja sitten myöskin efamolia missä on lisänä helokkiöljy.
Huomenna mulla on lääkäri ja ultralla tutkitaan munasarjat jälleen kerran ja seurataan ovista.

AURORA72:Tervetuloa mukavaan juokkoomme mukaan ja peukkuja kovasti sinulle!

ROUVA PIKKUMYY:peukkuja kovasti sinne!

Voimahaleja kaikille teille tädin yllättämille :hug:

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Oli vielä palailtava linjoille eli miehen pakkoloma sittenkin lykkääntyy jos ei sit jopa peruunnu kokonaan, jes! Eli alustavasti ainakin siirtyy parilla viikolla kun keskeneräsii työmaita ja sit jos urakkatarjoukset menee läpi niin sit lomautuksia ei tule ollenkaan. Minä täällä siis turhaan sitä sit murehdin. Anteeks näitä mun turhia purkauksia:ashamed:
 
Tervetuloa mukaan Aurora72 :wave:
Meillä oli kuopus 10v, kun alettiin haaveilla vauvasta. Ensimmäisellä kierroksella tärppäsi.
Minä olin tuolloin 38v ja mies 41v, eli ei ne 'tilastot' aina niin pidä paikkaansa ;)

Rouva Aniliinille huomiseen tutkimukseen onnea. Pidän peukkuja että saat mieluisan lääkärin :)
Voitko kertoa tarkemmin mitä tabletteja syömällä olet saanut PMS-oireet kuriin? Olisi ihanaa löytää helpotusta etenkin loppukierron kiukkuisuuteen ja väsymykseen :ashamed:

Kylläpä oli suloinen mimmimamman karvainen vauveli. Ymmärrän hyvin että on ollut vaikeaa heistä luopua, mutta ihanaa että olette löytäneet heille hyviä koteja :)
Kuinkas ensimmäinen työpäivä uudessa paikassa sujui? Millainen oli ensivaikutus?

Hienoa saada sinut takaisin Lumi-Marja =)
Helpotusta toivotan sinulle noihin 'meinaa alkaa-muttei alakaan'-oireisiin.
Vaikka minustakin nuo oireet kuullostavat aika tutuilta :whistle:

Voi harmi TeSuLah kun teillä on tuota nuhaisuutta. Saisi alkaa kunnon kevät ja jäädä taakse kaikki tämän 'loska'-talven taudit.

Kivaa kuulla sinustakin Keijukka :wave:
Kaikki on mahdollista niin pitkään kunnes se on mahdotonta :D

Onpas sinulla Taryna hurja 'lapsenteko'-historia :(
Ihan vetää sanattomaksi...

Eihän nuo murheesi toimeentulosta ole ollenkaan turhia pikkukakkosen haaveilija
Hienoa kuitenkin että asiat ovatkin jo paremmalla tolalla =)

Minkäs verran teillä ebony oikein on noita koirakavereita kun ihan monikossa kirjoitit. Meillä on vain tuo yksi 'enkkusprinkku', mutta siinä tuntuu olevan energiaa useammankin koiran verran :LOL:
Mantana päivittelee vieläkin ahkerasti listaa (kiitokset siitä mantanalle)
Se löytyy tuolta ensimmäiseltä sivulta.

Onnittelut Rouva Pikkumyylle =)

Taikakuu onko teillä miehen kanssa kovin pitkäkin välimatka? On varmaan monissa asoissa hankalaa kun joutuu elämää monilta osin aikatauluttamaan.
Toisaalta joskus voi ehkä olla hyötyäkin, että välissä on useampi kilometri ;)

Gittelle kanssa onnea huomiseen tutkimukseen :)

Täällä ei ihmeitä. Kp 22/26-27 menossa. Olo tällä hetkellä väsynyt ja viluinen.
Takana kylläkin shoppailupäivä Ikeassa, joten se varmaan selittää väsyneet jalat (ja keventyneen lompakonkin) :D

Puh puh...plussatuulia tikuttajille ja testaajille :flower:

 
Hei :wave:
Taikakuu; olet Etelä-Pohjanmaalta niin minäkin =)

Tikutin aamulla aamuvirtsasta ja ei oviksesta tietoakaan.. :|
Tuleekohan sitä edes tässä kierrossa :/ Odottelua..
Tähän tulee kamala pokkomielle.. :headwall:
Pitäs lähteä Leville pääsiäiseksi miehen kanssa kahestaan. kivaa ja jos sais vähä muuta
ajateltavaa. Siellä voi kuitenkin pöllyttää lakanoita aivan kaikessa rauhassa :LOL:
Mikä toi greippi juttu on? Auttaako se raskautumiseen? :|

Voi vitsi..jännät ajat kaikilla edessä ..Onnea kaikille yritykseen :wave:
 
.... pika piipahdus :wave:

mantana
touhu tenava..................32/28 vai 4/28? Kyl vaan niin on jotta tuon jälkimäisen numeroyhdistelmän saat listoille päivitellä :( Vai joko se on mulla enemmänkin noit kp-päiviä kasassa, kun en itse ole niitä jaksanut laskeskella. On meinaan täässä kiireen keskellä vähän päässyt vauvakuume siirtymään taka-alalle. Mut siis vain vähän siirtynyt, ei poistunut. :LOL:

Kun nyt tosiaan niin sitten opinnoissani kävi et näyttötutkinnon osa joka minun piti suorittaa pääsiäisviikolla siirtyi niinkin kauaksi kuin elokuun alkuun. :/ Ei meinaan ole työssäoppimispaikallani näytönvastaan ottajaa "vapaana" kyseiselle viikolle, kun meit näytöantajia olis siel kolme ja vastaanottajia yksi töissä ja toinen vapaalla ko vikolla. Joten tässä tuli sitten minulle yksi vapaa viikko jota en ollut suunitellut saavani. Tosin tuo kyseinen vko ei kyl ole lomaa kun on työstettävä noit det-line-lähestyy opintotehtäviä oikeen urakalla, et saan ajoissa työt toimitetuksi koululle. :kieh: :eek: :x
Nuo työt, kun ovat jokseenkin sanoisinko päässeet kasaantumaan viime tippaan.
Mut kuitenkin ensin nyt suoritan työssäoppimisjakson loppuun, sitä siis jäljellä viel pari päivää ja sitten muiden hommien pariin.

Mut nyt siirryn hiljaksiin suunnistelemaan tuonne makuukammarin puolelle, jonne ukko on jo suunistellut. Tosin siel ei taida kyl peitteet pölytä sillä ukko taasen näytti kuin kaakokulmalla sisätiloissa myrskyää. Ja tietty otti meil jälleen kerran yhteen ukko+15v teini. |O :kieh: Kun ei osaa ukko hermojaan hillitä ja teini oikeen uhallakin ukkoa ärsyttää.

Joten hitusen on sellanen v.......tus-olotila tässä minullakin päällä, kun ukon ja teinin väliin sain erotuomariksi asettua. TAAS KERRAN. :kieh: :kieh: :kieh:

Mut mut plussa-puhureita puhisen nukkumaan suunnistellen.
+++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

-touhis-
 
Onnea Rouva Pikkumyy menkoista :D toivotaan pian tärppiä. :)

Taikakuu en ole koskaan ennen käyttänyt Beroccaa ja luulen että ero on luultavasti se, että Berocca plussassa on mukana b vitamiinit, ainakin tablettemuodossa. Googletapa Berocca Plus, löydät lisätietoa. On myös tavallinen Berocca, niissä kai eri vitamiineja, en tiedä. Joka tapauksessa vaikuttaa tehokkaalta ja piristävältä. =)

Kiitos kaikille peukuttajille ja jännääjille. Flunssainen olokin tuntuu helpottavan, aivastelen kyllä, mutta nuhaa oli vain aamulla. outoa tautia. Minnihiiri68 toivon itsekin että olisi raskausoire :) Paleleekin koko ajan, lämmöt suusta mitattuna tänäänkin melkein 37.

Voi Taryna otan osaa ja toivon, ettei enää yhtään km:ää sulle :hug: vaan ihana käärö :heart:

Tervetuloa joukkoomme Aurora72, itse olen saanut esikoisen 4,5 vuoden yrittämisen ja monien hormonien syönnin ja lopulta "roskikseen heiton" jälkeen lopulta luomuna, kun olin 36,5 v ja kuopuksen 39-vuotiaana, eli 35-vuoden jälkeen, eli ei välttämättä huonone raskautumisen mahdollisuus, tai mulla kävi niin että silloin vasta hedelmällinen aika alkoi. Eli ei kannata vielä luovuttaa. Me monet täällä 40-v jälkeenkin jatkamme yritystä ja toivomme vielä pientä kääröä :hug: Greippimehun pitäisi vahvistaa limakalvoja, ainakin lisänny mulla ovisaikaan limoja. Perhesuunnittelusivuilla kerrottu myös greippimehusta.

Olen myös Etelä-Pohjanmaalta.

Gitte onnea huomiselle, toivotaan että kaikki ok.

Omaa napaa: rintoja alkoi uudelleen jomottaa ja ovat oudon arat. Oikealla puolella tuntuu nippailua ja välillä vasemmallakin, nyt vain odotellaan mitä tuleman pitää.

Plussatuulia teille kaikille!
 
Ensivaikutelma työstä oli aivan ihana. Mielettömän haasteellinen tehtävä, mutta tunnen että minulla on paljon annettavaa uudelle työpaikalle, johtajana ja esimiehenä.. Ihania tavallisia ihmisiä ei ylimielisiä, juuri minun egolle sopivia. Ihmisiä ihmisten lailla. Hymyilen onnesta ensimmäistä kertaa pitkästä aikaa. Wau että minua onnisti.

Vielä pitäisi kaksi seuraava vikkoa - onneksi pääsiäinen poikkaisee ne sopivasti- jaksaa venytellä vanhassa työpaikassa. Kirjoituspöytä yms siivottavaa löytyy. Onneksi erittäin konkreettista tehtävää.

Niin niistä vaaveista on tosi vaikeata luopua. Oltaisiin kyllä olleet pitämään kaikki kolme...5 koiraa ..apua!!!! . Realisti pitää olla ja voin siis vaan todeta, että olen löytännyt heille kaikille aivan mielettömän hyvät kodit. Ja vielä koiravaavien luonteille sopivat kodit.

Pikkumyylle kp1 onnentoivotukset, ja Lumi-Marja: lainaus [u]Aion/aiomme pitää edelleen vauvahaveesta kiinni, vaikka se välillä on yritetty romuttaa. Haaveillaan edes siihen 27.3 asti. Edes vielä vähän aikaa. Se vaan on niin mukava tunne, kun saa leikitellä ajatuksella pienestä nyytistä. Kai se on sallittua, vaikka tilanne on tämä mikä on. Luovutetaan vasta sitten, jos on pakko. [/u] aivan oikein. Tsemppiä sinne.

Aurora 72 tervetuloa mukaan.

=) mm =)
 
Moikka teille kaikille!
Oma napa:kp11/28 ja tänään on ultra mulla millä katsotaan ovista,lämmöt on koholla,mutta liman tulo ei ole vielä alkanut,joten ovis ei ole vielä.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Kp 2. Eli eilen alkoi kunnon vuoto. Pitkäksi venähti tämä kierto; olen nyt joutunut syömään päällekkäin kahta aika vahvaa lääkettä, joten se voipi johtua ihan siitä. Toisen lääkkeen jätän nyt pois.
Meillä on kanssa ollut yhden "lapsen" (neiti 18v) kanssa senverran kovaa vääntöä, että vauvakuume on kaikonnut todella kauas. Pikkuneiti täyttää ensi kuussa 3v, joten vielä viidentoista vuodenkin päästä meillä on tässä täysi hulina päällä. Varsinkin, kun erityispojan kanssa ihan varmasti tulee vielä vaikeuksia; mm. kotoa pois muuttaminen ei ole niin yksinkertaista (hah, hah) kuin näillä nk. taviksilla :x
Mutta eiköhän se kuumepahalainenkin iske jälleen; ovisaikaan mä näen koko katraani aina ihan uudessa valossa B)

Onnittelut Mimmimammalle uudesta työpaikasta.

Aamuhommat odottaa. Plussauutisia odotellen.

Toivoopi vähän ryytynyt Vilmis
 

Yhteistyössä