....YÖLLÄ :kieh: :ashamed: istun kirjoittelemassa kuulumisiani.
No, sinne ne sitten saan heitellä romukoppaan tämän kierron testailut, sillä täti vierailustaan ilmoittelee puna-värilään.
Vaan en kyl muuta oikeastaan odotellutkaan sillä hyvin huonolle on nuo peittojen pöyhinnät tässä muuton myötä jääneet. :/
Vaan eipä se sitten ole muutoinkaan mieli kovin korkealla. Meinaan kun koko päivän olen yrittänyt työstää hoidon- ja huolenpidon näyttöä varten näyttösuunnitelmaa. Joka piti huomenna lähettä, vaan en sitten lähetäkään. Tuli nimitäin tieto tuossa ilpapäivällä jotta siellä missä oli minun määrä näyttö suorittaa->EI olokaan näytön vastaanottajaa
:headwall: Joten se siitä näytön suorituksesta pääsiäisviikolla.
Toisaalta hiukan pannuun ottaa, kun kaiken piti olla selvää ja toimivaa ja nyt tässä vaiheessa tulee tieto et ei toimikaan. Mut toisaalta taas olen jotenkin tyytyväinenkin, kun näin sain hiukan lisäaikaa työstää sitä suunitelmaani vaikka nyt en sitten tiedäkään kuinka jatko ja milloin pääsen näyttöni antamaan tai missä.
No, toisaalta tulihan ainakin kokemusta vammaispuolella työskentelystä, joten voisin vaikka ehdottaa et pääsisin tutustumaan/perehtymään ikääntyvien hoitoon ja ehkä sitten siellä näytön suorittamaan. :headwall: :headwall: :headwall:
Niin et voitte arvata kuin on nyt mulla pääkoppa ajatuksista sekavana suutumuksen, pettymyksen helpotuksen jne. myötä.
Hoh hoh sillä muutoinkin on jo ollut hanskat jonkun kerran tässä opinto-osuudessa lentää naulakkoon roikkumaan, jo pelkästään hirmuisen tiukan teoriajakson myötä ja nyt sitten viel tämäkin tähän päälle. Vaan eihän se mitään jos ei olis tiedossa seuraava tiukka teoriajako heti pääsiäisen jälkeen kuudelle viikolle ja sen jatkoksi jälleen työssäoppiminen+näyttö. Niin et nyt tuntuu hiukan hurjalta ajatuksellta lähteä näyttöä suorittamaan kesken seuraavan teoriajakson, kun sitten saattaa tulla uusia ongelmia vastaan. Meinaan tässä lähinnä omaa jaksamistani ajattelen. :headwall: :headwall: :headwall:
:/ Ääääääk, sorry tulipas sitten tekstiä vallan ohi tämän palstan pääajatuksen, mut ehkä sen minulle suotte nettipimentoni päättymisen "kunniaksi".
Niin joku kysäisi jotta onko uudessa asunnossa viihdytty. Minä ainakin viihdyn ja niin oletan ukkonikin, sekä nuorimaisen viihtyvän, Mut nuo kolme vanhempaa lasta ovatkin sitten vielä hiukan arvoitus vaik jo maanantaina tuo poika olikin kyläkoululla sählyä pelaamassa ja 10v tyttö tänään jumppaamassa kylän lasten kanssa. Ja kyllä he taisivat milemmat jo joitakin kontakteja saada kylän lapsiinkin.
ebony Kysäisit jotta muutimmeko suurempaan asuntoon. No, emme sillä oikeasti muutimme tiloiltaan pienempään kuin edellinen. Kun meillä oli ns. haamunelijöitä siellä edellisessä asunnossa käytössämme.
Vaan siitä ei näin julkisesti sen enempää, mut yv:llä voin lisää selvitellä niille joita asia kiinostaa.
Mut nyt toivottelen hyvää yötä jotta jaksan huomenna selvitellä koulun kanssa miten toimitaan opintojeni jatkon suhteen. Saataa meinaan olla aikamoista soutamista ja huopaamista tuo selvittely, kun ei taida kellää olla siihen valmista ratkaisua. :headwall: :kieh:
:wave: -touhis- :wave: