YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

Eilen täältä lähdettyä kävin postilaatikolla ja patologilta tuli kirje. Sen avasin vasta myöhään illalla miehen kans. Seuraavan tekstin kopsasin tuolta km läjkeen kuumeilivien vol 5 pinosta. Siellä on vähän enemmänkin aiheesta, mutta en koko tekstiä viitti alkaa siirrellä.

Se kuori avattiin. Lääkärilatinaa oli jokseenkin runsain mitoin. Osa uutisista oli sellaisia, mitä osasimme jo odottaa, osa sellaisia, miksi kirje lähetettiin kotiin, eikä odoteltu jälkitarkastukseen asti. Pikkuisesta löytyi anenkefaly (aivottomuus), spina bifida selkäydinjohteen alkupäässä (selkäydin kohju), rakenteellisia poikkeavuuksia luustossa ja koko kehossa, virtsatiehyeiden puuttuminen, sisäelinten vajaa kehittyneisyys, vatsaontelossa nestekertymää 90ml, (joka vastaisi normaalikokoisella aikuisella noin 20 litraa). XY kromosomit, eli poika todellakin oli. Pahin uutinen oli se, että pienestä on löytynyt myös kromosomi muutos, joka ei ole kovin yleinen. Se on patologin mukaan mahdollisesti auheuttanut kehon muut muutokset. Tästä syystä paperit tuli kotiin ja meidät, minut, mieheni ja yhteinen tyttäremme kutsuttiin verikokeisiin lisätutkimuksia varten. Jos kromosomimutaatio tulee minun puolelta, kutsutaan myös neljä muuta lasta tutkittavaksi. Tämä ei ole pakollista, mutta jos haluamme turvata uuden mahdollisen raskauden, olisi siitä hyvä tietää paremmin. Kirjeessä oli myös varattuna puhelinaika lääkärille tälle aamulle, joten olen ihan hyvilläni, että posti kerrankin tui ajoissa.

Meille esitettiin myös pyyntö luovuttaa pikkuinen patologianlaitokselle tutkimuksiin joiden kesto ei ole tiedossa. Järjellä ajateltuna on pikkuinen sinne luovutettava. Jos pikkuisestamme löytyneistä tuloksista on hyötyä jollekkin toiselle tai laajemmalle tutkimukselle tai vain meille itsellemme, ei hänen lyhyt masumatkansa ollut todellakaan turha.

Elikkäs tällaisia kuulumisia. Odotellaan nyt rauhassa sinne jälkitarkastuksee ja sit ollaan taas palanmatkaa viisaampia. Huomen aamulla käydään siellä labrassa. Nyt kutsuu lumityöt, on sen verran paksusti tuohon pihaan pyryttänyt, että pakko kinoksille jotain tehdä. Näyttää aivan hiekkadyyneiltä.

 
Pikainen tervehdys kaikille :wave: Nostetaas vähän pinoa. Tätönen täällä tekee tuloaan, joten luulenpa, että huominen voisi varmaankin jo olla kp 1 :headwall:

Iloista mieltä tuottaa tuo ihana talvisää, josta päästiin siis kuitenkin vielä nauttimaan ennen varsinaisen kevään alkamista. Ihanaa tuollainen valkeus ja kauneus, kun niskaan on tullut vettä ja räntää harva se päivä. Koko talven ovat lapset töissä kyselleet, eikö koskaan päästä hiihtämään tai pulkkamäkeen. Nyt on päästy, jipii =)

Lumi-Marjalle tsemppiä tutkimuksiin :heart: Kaikille mukavaa kevättalven viikkoa! Nyt on pakko mennä lepäämään. Mun nukkuminen on ollut niin kehnoa. Tänään siis heräsin puoli neljä ja nukuin tosi vähän enää sen jälkeen :eek: joten taidan kömpiä aikaisin petiin.
 
.....linjoille on palattu, kun nettipimento tänään päättyi. Joten mukana ollaan ja te olette olleet pahuksen ahkeria kirjoittelemaan joten en millään saanut kaikkia kuulumisianne vielä luetuksi. Mutta lueskelen sitten aikanaan. :p

Nyt en enempiä jouda kirjoittelemaan, mutta ehkä huonenna sitten. :headwall:

-touhis-
 
Eilen tikutin ovisplussan, viiva kontrolliviivaa hieman vahvempi, ja peitot pölisseet ma ja ti illalla, aamulla kun emme koskaan kerkeä, kun lapset heräävät varhain.
Neiti taas tänään herätteli anivarhain ja sitten nukahtikin jo 10.30 päikkäreille.

Oviskipuja tuntuu aika lailla, saapa nähdä nyt sitten tärppäsikö vai ei. :heart:

Niskat ovat ihan jumissa, liekö tästä koneella istumisesta. :eek:

Poika tuossa koko ajan haluaa jutella. Mukavaa päivänjatkoa kaikille ja plussia odotellaan!! :wave: :heart:
 
Heips. Kp 1, kuten vähän jo ounastelinkin :kieh:

Tervetuloa linjoille taas touhis :wave: Onnea pöllytyksiin TeSuLah :p ja kaikki muutkin :heart:

Täällä ei mitään ihmeellistä auringon alla, siitä auringosta vain nautitaan, kun kerrankin on paistanut B)
 
Tässä vähän päivitän ja nostelen meitä, ettei vallan pudota! :attn:
Täällä -2C pakkasta, tuulee ja lunta sataa; joten eiköhän siitä pitäisi lauhtua vielä ilma. =)
Kylmältä tuntuu heti ja kevättä jo kaipaa! Sulais jo maa ja lopettaisi tuo "talvi" pelleilynsä! haluaa lämpöä ja aurinkoa!! B)

Tädin piinaamille :hug: ja tsemppiä tähän kiertoon! :flower:
Jännäilijöille peukut pystyssä! Jokos pian saataisiin plussia lisää!!? :flower: + :flower: ++ :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower:

Lumi-Marjalle :hug: ja voimia koko perheelle! :wave:
TeSuLah toivottavasti nyt tärppäsi!!! :flower: :wave:
Tuohis mukava, että pääsit jälleen linjoille! Jokos pian testailet? :wave:

Omaa.... :ashamed: Kp4/31 ja täti kerää kamppeitaan :kieh: Aikas lyhyt vierailu nykyisin hällä. :D

Mukavaa torstaita kaikille ja toivoa lissää!! :flower: :wave:
 
Auringokukka....................20/26
touhu tenava..................28/28
vilmaville.........................28/28
kikkara...........................32/33
kuumetta.....................42/24-26............yk.18
tiiu64....................79/28-30
keijukka................124/29...??? Mitä kuuluu??

PLUSSA ONNEA!!! :wave:
 
Kiitos Rouva Aniliini ja Mantana, tärppiä odotellaan ja oltu ahkeria, eilen illallakin simppoja kylvetty. :heart:

Lumi-Marjalle :hug:
Mites muilla menee? Missä Tiiu64 ja Keijukka luuraa? Surusydän miten menee?

Täällä lunta tuiskuaa, sais jo piisata ja kevät alkaa, sitä odottelen.
Eilen käytiin lasten kanssa pulkkamäessä ja umpihangessa rämmittiin ja kunto ainakin kasvaa. :) Mukavaa oli ja aurinkokin paistoi.

Mies tekee yhtä päivää sisään ja on tänään 12 h töissä. :/

Mukavaa päiväjatkoa ja plussauksia! +++++ :heart: :flower:
 
TeSuLah, toivotaan että teillä tärppää :heart: Ainakin yritystä on näemmä ollut riittävästi =)

Lumi-Marja, tsemppiä tutkimuksiin :hug:

Touhis, tervetuloa takaisin linjoille :wave:

Rouva Aniliini, pahoittelut tädin tulosta :hug:

Oma napa: Mulle ei sitten sitä flunssaa koskaan tullut kunnolla päälle. Nyt on jo lämmötkin ihan normaaleissa lukemissa ja muutenkin ihan ok olo. Hyvä niin ;)

Menossa on kp 13/29. Eilen aloitin oviksen tikuttamisen, vielä ei testissä näy mitään, mutta laskelmien mukaan vasta huomenna tai lauantaina oviksen vasta pitäisi ollakin. Touhuilu aloitettiin jo eilen ja nyt sitä sitten jatketaan sinnikkäästi oviksen yli :whistle:

Täällä etelässä sataa lunta oikein kunnolla pyryttämällä. Nyt saisi jo kyllä mun mielestä kevät tulla :) Eilen olikin jo niin ihana kevätpäivä kun aurinko paistoi ja oli sellanen pikkupakkanen :flower:

Plussatuulia kaikille +++++, kyllä meidänkin ketjussa kohta jonkun on pakko plussata =)
 
.....lunta tuiskuttaa ja tuulee niin perhanasti, et melkein vaakasuoraan tuota lunta viskelee maata kohden. :eek:

Joo joo mantana, niinhän tuo näyttäs olevan testailun ajnkohtakohta käsillä. Vaan nyt ei kyllä jouda noihin testailuihin kovin paneutumaan. Sillä kiirettä pitää noiden opintojen kirjallisten töiden kanssa, kun näyttösuunnitelmaa olis yritettävä kasailla jotta sen saisi huomenna virka-aikaan viel eteen päin lähetetyksi. Eikä kyl ole viel tää uusi kotikaan järjestyksessä->elikkä pahvilaatikoita vielä löytyy vähän joka puolelta sisätiloista ja varastosta lisää. :kieh: :kieh: :kieh:

Mut nyt on siirryttävä tuonne opintotöiden pariin jatkamaan et jotain valmistakin saisi aikaseksi. :kieh:

-touhis-
 
Juu, niin tulee lunta täällä meilläkin....-ja lujaa :D ! Mietin jo, että kenen "lapsista" monoja lainaisi, että hiihtämään pääsisi...Minulla on ollut koko ns. talvi himo hiihtämään, mutta milläs meet, kun LUNTA EI OLE =) ...niin ellei "rulla suksilla" :LOL: No tämä hiihto innostus lienee varmaan siitä, että täälläkin on KOVA kilojen karistus kevättä kohti ;) .

Pikku Myy, tuohan oli vallan MAINIO idea karkki lakkoon...minä nimittäin olen vältellyt herkkuja "jo" kaksi viikkoa,,,ja jos sitä seuraavan kerran herkuttelisi vasta, kun testi todella näyttäisi plussaa :LOL: :D ...voipi olla että täytyisi jossain vaiheessa tyytyä sitten "ovis-plussaan" =) -toivottavasti ei.....

TeSuLah: Minulla on kanssa aika ilkeät ovis-kivut välillä...tai itse asiassa juuri tällä hetkellä. Niin se kyllä tuntuu välillä aika "hellältä" tuo peittojen pöllyttäminen juuri sillä "oikealla" hetkellä...siis vatsassa tuntuu hellältä...mutta sitä vaan miettii, että toivottavasti ne nyt sitten oikeaan osoitteeseen menevät ;) -ne pikku vilpertit ;)

Tulehan Touhis heti kertoon kun olet ehtinyt testaa...Onko teitin lapset viihtynyt uudessa kodissa ? Muutitteko siis isompaan asuntoon ?

:hug: vielä tädin yllättämille ja ++++++++++++:ia kaikille jännääjille :wave: :heart: :wave:
 
Labrassa käyty eilen ja osastolta hakiessa lähetettä pyysin, että otettais myös crp. Se ainakin oli normaali, joten mahan nippailu ei ainakaan voi olla merkki tulehduksesta. Huh kun jo pelkäsin sitä. Nyt on 26 päivää pikkuenkelin syntymästä, joten täti se saattasi seillä kolkutella, kun tuota nippailua on ollut jo monta päivää. Nokka on tukos ja muutenkin sellainen viluinen olo, jotta taidan olla tulossa kipeeks. Ehdin jo iloita, että minä selviäisin ilman räkätautia, vaikka koko perhe siinä on ollutkin, mutta kai se on nyt mun vuoro alkaa sairastaan. Lämpöä oli 36.7, joten kuumetta ei ainakaan ole. Hieman normaalia korkeampi, mutta ei onneks kuumetta. Viltin sisällä täs istun ja hytisen. Pakko tehdä takkaan tuli, mutten huusholli jähtyy liikaa.

Taidampa siirtyä tuonne taustalle ajatuksineni joksikin aikaa ainakin. Blogiini puran tuntoja sitten siltä tuntuessa, mutta nyt musta ei ole täällä mitään iloa. Koko kuumeilu saattaa sada lopun tässä kuussa, joten turha kai tässä on elätellä mitään toiveita enää. Viimeiset kaksi vuotta on vain ajateltu toista yhteistä ja suunniteltu elämää sen pohjalta. Nyt se unelma saattaa joutua ikiajoiksi toteutumattomien haaveiden arkistoon, joten parasta vetäytyä ennen kuin kiinnyn liikaa ajatukseen uudesta raskaudesta. Tekee tarpeeks kipeetä jo nyt ajatella, että meille ei sitä toista yhteistä koskaan tule.

Minä kans voisin siihen karkkilakkoon alkaa. Täs asioita surkutellessa tulee suklaata kulutettua ihan liikaa. Hiihtämään suunnittelin vielä illalla lähtee, jos tuo lumisade vaan yhtään hellittää. Eka vaan siivoon, kun villakoirat meinaa perustaa tänne kennelin. Miten sitä viikossa tuollaiset terrierit edes ehtii nurkkiin tulla :|

Kaikkea hyvää teille ja paljon plussaonnea. Minä tästä sitten katoan joksikin aikaa. Ei ne haavat tahdo parantua, kun niitä koko ajan uudelleen auki revitään.
 
Lumi-Marja





TeSuLah ja ebony kirjoittivat noista oviskivuista.
Minä tunnistan useimmissa kierroissa oviksen, mutta tunteet eivät ole ollenkaan kivuliaita. Vain semmoista pientä nippailua ja juilimista. Vähän kuin menkkojen aikaan. Menkatkaan eivät ole minulla kivuliaat, ainoastaan hurjan runsaat ja pitkät.
Mutta tällä viikolla oli eräänä iltana niin pahat kivut, että olisin veikannut puhjennutta umpisuolta, jollei puoli olisi ollut väärä. Olisiko mahdollista että kivut olivatkin oviksesta johtuvia? Kestivät kyllä yllättävän pitkään, iltapäivästä nukkumaanmenoon, eli klo 23 asti.

Minultakin touhu tenavalle tervetuloa takaisin-toivotus :wave:
Lähettelen täältä sinulle paljon 'virtuaali'-apua opintojen tekoon







Jos vaikka saat aikaa testailuunkin :whistle:

Minä peesaan sinua Minnihiiri68, kyllä sais jo kevät tulla.
Minäkin, vaikka en olekaan talvi-ihminen, odotin talven tuloa. Nyt kun se näyttäisi vihdoinkin tulleen, en jaksaisikaan tätä millään. Kaipaan aurinkoa, ruohoa, silmuja puihin...

Mukavaa torstai-iltaa kaikille.
 
Täällä edelleen menkkojen odottelua, josko jo pian? Huomenna 28 pvää aikaa km:stä. Välillä kyllä kiukuttaa siihen malliin, että menkat olisivat tulossa ja naama kukkii! :D

Tänään töissäkin "purnasin" pomolle työmme epäkohtia! :LOL: Hän varmaan yllättyi, minä niin rauhallinen, esitin järkevämpiä työnkuvioita mielestäni! =)

Ajattelin pitäiskö menkkojen alkua jotenkin juhlistaa, kun se pv koittaa?Kovasti sitä odotan, varmaan mun hormonit tällä hetkellä sekasin..no kaipa helpottaa, kun menkat tulee! :saint:

Karkkilakkoa nyt takana 4 vrk:tta, välillä tekee mieli, mutta ilmankin selviää!
Ja ajatelkaa aviomieheni on ollut tupakoimatta kokonaan nyt sunnuntaina jo 3 viikkoa, ihana asia! :heart:

Tänään tein kuntosalijuttuja kävelyjeni vastapainoksi, eilen kävelin noin 9km 1h 15min ajassa.

Odotan, josko jo huomisaamuna pääsisin taas polkupyörällä töihin, olisi mukavaa! :)

Ihanaa illanjatkoa kaikille! :hug: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
:hug: voimia koettelemukseen.

Rva pikku-myy: Toivotaan että täti löytäisi pikaisesti tiensä teidän nurkkiin.

Touhis: pitkään olet ollut poissa...toivotaan että aika löytyisi kirjoittaa. Toivottavasti muutto meni hyvin.

Kaikille ...kiitos työpaikan vaihdon onnentoivotuksita. Tämä aika odottaa työn vaihtoa kuluttaa energiaani. Se minun esimies on aivan pipi päästään :headwall: :headwall:
Meillä oli ns. kriisikokous koskien irtisanoutumistani ja nainen ei sanallakaan keskustellut asiasta. Minulla kahden keskeinen kokous hänen kanssaan vasta 17.3. Kaksi viikkoa ennenkuin työ päättyy. Juttelee kyllä kaikkien muitten kanssa "ongelmasta" muttei uskalla lähestyä minua, vaikka kuulema on yrittänyt..... Sori tää purkaus mutta kun itkettää opiskeiljoiden tulevaisuus. Kukaan ei välitä heistä ja laadullisesta opetuksesta taikka miten löydetään ihminen opettamaan minun oppiaineita.

En voi edes iloita uudesta työpaikasta, kun hautajaisfiilis opiskelijoiden joukossa ja "high fly" iloisuus pomolla.
 
....YÖLLÄ :kieh: :ashamed: istun kirjoittelemassa kuulumisiani.

No, sinne ne sitten saan heitellä romukoppaan tämän kierron testailut, sillä täti vierailustaan ilmoittelee puna-värilään. :( Vaan en kyl muuta oikeastaan odotellutkaan sillä hyvin huonolle on nuo peittojen pöyhinnät tässä muuton myötä jääneet. :/

Vaan eipä se sitten ole muutoinkaan mieli kovin korkealla. Meinaan kun koko päivän olen yrittänyt työstää hoidon- ja huolenpidon näyttöä varten näyttösuunnitelmaa. Joka piti huomenna lähettä, vaan en sitten lähetäkään. Tuli nimitäin tieto tuossa ilpapäivällä jotta siellä missä oli minun määrä näyttö suorittaa->EI olokaan näytön vastaanottajaa :eek: :headwall: Joten se siitä näytön suorituksesta pääsiäisviikolla.

Toisaalta hiukan pannuun ottaa, kun kaiken piti olla selvää ja toimivaa ja nyt tässä vaiheessa tulee tieto et ei toimikaan. Mut toisaalta taas olen jotenkin tyytyväinenkin, kun näin sain hiukan lisäaikaa työstää sitä suunitelmaani vaikka nyt en sitten tiedäkään kuinka jatko ja milloin pääsen näyttöni antamaan tai missä.
No, toisaalta tulihan ainakin kokemusta vammaispuolella työskentelystä, joten voisin vaikka ehdottaa et pääsisin tutustumaan/perehtymään ikääntyvien hoitoon ja ehkä sitten siellä näytön suorittamaan. :headwall: :headwall: :headwall:
Niin et voitte arvata kuin on nyt mulla pääkoppa ajatuksista sekavana suutumuksen, pettymyksen helpotuksen jne. myötä.
Hoh hoh sillä muutoinkin on jo ollut hanskat jonkun kerran tässä opinto-osuudessa lentää naulakkoon roikkumaan, jo pelkästään hirmuisen tiukan teoriajakson myötä ja nyt sitten viel tämäkin tähän päälle. Vaan eihän se mitään jos ei olis tiedossa seuraava tiukka teoriajako heti pääsiäisen jälkeen kuudelle viikolle ja sen jatkoksi jälleen työssäoppiminen+näyttö. Niin et nyt tuntuu hiukan hurjalta ajatuksellta lähteä näyttöä suorittamaan kesken seuraavan teoriajakson, kun sitten saattaa tulla uusia ongelmia vastaan. Meinaan tässä lähinnä omaa jaksamistani ajattelen. :headwall: :headwall: :headwall:

:eek: :/ Ääääääk, sorry tulipas sitten tekstiä vallan ohi tämän palstan pääajatuksen, mut ehkä sen minulle suotte nettipimentoni päättymisen "kunniaksi".

Niin joku kysäisi jotta onko uudessa asunnossa viihdytty. Minä ainakin viihdyn ja niin oletan ukkonikin, sekä nuorimaisen viihtyvän, Mut nuo kolme vanhempaa lasta ovatkin sitten vielä hiukan arvoitus vaik jo maanantaina tuo poika olikin kyläkoululla sählyä pelaamassa ja 10v tyttö tänään jumppaamassa kylän lasten kanssa. Ja kyllä he taisivat milemmat jo joitakin kontakteja saada kylän lapsiinkin.
ebony Kysäisit jotta muutimmeko suurempaan asuntoon. No, emme sillä oikeasti muutimme tiloiltaan pienempään kuin edellinen. Kun meillä oli ns. haamunelijöitä siellä edellisessä asunnossa käytössämme. :p :whistle: Vaan siitä ei näin julkisesti sen enempää, mut yv:llä voin lisää selvitellä niille joita asia kiinostaa. ;) :whistle:

Mut nyt toivottelen hyvää yötä jotta jaksan huomenna selvitellä koulun kanssa miten toimitaan opintojeni jatkon suhteen. Saataa meinaan olla aikamoista soutamista ja huopaamista tuo selvittely, kun ei taida kellää olla siihen valmista ratkaisua. :headwall: :kieh: :whistle:

:wave: -touhis- :wave:
 
Huomenta!
Oma napa:kp6/28 ja aion mennä nyt viikonloppuna,jos vaan sää suosii luistelemaan hesan keskustan tekojääradalle ja nauttimaan talvesta.

Miten teillä muilla on mennyt?

Mukavaa viikonloppua teille kaikille!
 
gitte Onnittelut kosinnan onnistumisesta :flower: Kunpa teillä tärppäisi tässä kierrossa ja saisitte jouluvauvan :heart:

mimuli Tervetuloa mukaan :heart: Otan osaa suureen suruusi :hug: Olihan kaikki kunnossa keskiviikkoisessa ultrassa?

mimmimammalle onnittelut uudesta työpaikasta :flower:

Minnihiiri68 ja Minni-07 Myös teille molemmille onnittelut tulevista häistä :heart:

Rouva Pikkumyy Mahtavaa, että kaikki kunnossa jälkitarkastuksessa ja kroppakin alkaa toipua :heart: On muuten hyvä idea tuo karkkilakko, pitäisi varmaan itsekin kokeilla. Nyt tosin vaikea vastustaa kiusausta, kun on laivalta tuotuja karkkeja kaapissa :p Täytyy aloittaa lakko, kun ne on syöty...

Rouva Aniliini Kurjaa, että täti löysi luoksesi :hug: Hienoa, että kilpirauhaslääkitys tuntuu tehoavan.

Taikakuulle pahoittelut tädin vierailusta :hug: Toivottavasti saatte keskusteltua vauva-asiat selviksi miehesi kanssa :hug:

mantana :hug: Olisi kyllä saanut täti jäädä tulematta :kieh: Parempaa onnea alkaneeseen kiertoon!

TeSuLah Kiitos kysymästä, hyvää kuuluu :wave: Kovasti ollaan miehen kanssa peittoja heiluteltu, että olisi reilun viikon päästä jännitettävää. En ole tikutellut ovista ja mitään oviskipuja ei ole ollut, joten mietinkin, josko koko ovista ei tässä kierrossa tullutkaan :( Toivottavasti kuitenkin tärppäisi :D Jospa sinulla nyt olisi sopiva hetki saada plussa testiin, kun laskettu aikakin olisi "tuttu" :D Jännätään yhdessä ;)

Lumi-Marjalle Jätti :hug: ja kovasti voimia :heart: Toivottavasti kromosomimutaatiota ei löydy verikokeista. Älä vielä menetä toivoasi
:hug:

touhu tenava :wave: Kiva, että nettipimentosi vihdoin loppui. Kyllä on kiirettä sinulla, tsemppiä opintoihin :heart:

Meillä risteily sujui mukavasti ja kahdenkeskisiä hetkiäkin pääsimme onneksi viettämään, niin ei mennyt parhaat päivät sivu suun ;) Hyvin rauhallisin mielin ollaan, mutta tietysti kovasti toivotaan, että tästä kierrosta tulisi plussa :heart: Ensi viikon loppupuolella se sitten nähdään... Kaikille hurjasti plussausonnea :heart:
 
Lumi-Marjalle iso halaus :hug: Voimia koko teidän perheelle.

Täällä on useammat kirjoitelleet noista oviskivuista. On se jännää miten me ihmiset olemme erilaisia, mulla ei ole koskaan ollut minkäänlaisia kipuja tai tuntemuksia oviksesta, eikä myöskään menkkakipuja. Oviksen tunnistan vain niistä limoista (sorry, tiedän ettei teitä kiinnosta toisten eritteet :D ).

Rouva Pikkumyy, toivotaan että täti pikaisesti kurvaa sinne teillepäin. Ei muuta kuin isot kekkerit pystyyn, kun ne lopultakin alkaa :LOL: Olisi siinä varmaan perheellä ihmettelemistä, kun poksauttelisit kuohuvaa tätin kunniaksi =)

Mimmimamma, esimiehiä on valitettavasti joka lähtöön ja osa jää asemallekkin... Ja sinun pomo jo just niitä jotka jää jo asemalle :kieh: Iloitse nyt kuitenkin kaikessa rauhassa uudesta työstä, olet sen kyllä ansainnut :flower: Ymmärrän kyllä, että sulla on huoli opiskelijoista, mutta vastuu heistä on kuitenkin sillä vitipäällä pomolla :(

Touhikselle pahoittelut tädin saapumisesta :hug: Joko kaikki tavarat ovat löytäneet oman paikkansa uudessa asunnossa? Ja pahoittelut näyttötyön peruuntumisesta ja tsemppiä, kyllä se hyvin menee. Ihmisellä on tapana venyä ihmeellisiin suorituksiin varsinkin paineen alla :hug:

Surusydän, toivotaan että sulla tärppää, hurjasti plussaonnea ++++

Oma napa: menossa kp 14/29 ja ovistestissä oli jo tänään hailakan haalea viiva ja ensimmäiset limatkin bongasin jo eilen [again, sorry :ashamed:] Toivotaan että se huomenna jo olisi sitten reilusti tummempi :) Peittoja on heiluteltu nyt parina päivänä ja sama meno jatkuu koko viikonvaihteen, jos se musta on kiinni :saint:

Lumi hupenee taas huippuvauhtia täällä etelässä, kun lämpötila on plussan puolella. Mutta siitä huolimatta tänään olis tarkoitus lähteä miehen kanssa hiihtämään.

Mukavaa viikonlopun odotusta kaikille :wave:
 
Perjantaipäivää kaikille

Touhikselle ja Mantanalle ja muillekin tädin kokeneille pahoittelut tädin tulemisesta.
Lumi-Marjalle edelleen voimia ja uskoa parempaan.

Rouva pikkumyy: olen samoilla linjoilla urheilun kanssa kanssasi. Tänään aloitin päivän 10 kilometrin sauvakävelyllä. Tänään oli siis vapaata. Olo on vieläkin auvoinen. Huomenna on sitten jumppaa, kuten eilen. Karkkilakko voisi olla kyllä nyt aloitettava. Kun on kokonaan erossa karkeista, se himo niihin hiipuu. Painonpudotusrintamalla menee hyvin, eilen paino oli taas pudonnut puoli kiloa. Sitkeessä on läskit, mutta nyt on pudonnut kolmisen kiloo parissa viikossa.

Mimmimamma: surullista tosiaan, että pomoiksi pääsee kaikenlaisia. Itse kärvistelin vuosia hankalan esimiehen kanssa, ja koin jos jotakin, mutta nyt tilanne parempi, kun tuli uusi esimies taloon ja vanha läksi. Muuten töissä on aika raastavaa välillä, kun säästöjä olisi mietittävä ja ehkä määräaikaisia joudutaan laittamaan pois. Tunnelma on siis välillä kireä. Itse en varsinaisesti ole vaarassa, mutta kyllä olisin valmis tekemään osa-aikatyötä, jos jonkun toisen työpaikka sillä säästyy tai sitten pitämään pitkän kesäloman, vaikka pakkolomalla. Tulisin toimeen vähemmällä ja saisin aikaa olla enemmän äiti. Olisi oikeastaan kiva tehdä vähemmän töitä, ja saada aikaa olla kotona, mutta silti siis olisi kiinni työelämäss. Toki toivon, että tärppää tuo vauvahaave ja sitten voi keskittyä niin vauvaa kuin muihinkin lapsiin paremmin.

Surusydän: kiva, että sinulla oli onnistunut risteily. Ja toivotaan tärppi, kuten tietenkin kaikille muillekin.

Keskiviikkona ultrassa vielä tosiaan näkyi jotakin tai sitten ei. Gyne ei varmaan osannut sanoa, se epäspesifinen kohta voi olla lihaksessa vaan. Limakalvookin oli jo puolisenttiä. Kehoitti kuiteski menemään ottamaan vielä sen raskaushormoniarvon, jotta laskis alle 10 ja oli siis nega.

Eilen terkkari mulle antoi uuden ajan ja sanoi, että olen kyllä ehkä vähän turhan usein käynyt nyt tarkastamassa tilannetta. Kun arvo oli jo maanantaina sen 115, niin varmaan kaikki on kunnossa. Mutta ymmärsi kuiteskin huoleni ja antoi siis ajan ensi viikonloppuun.

Mulla on kuitenkin vahva tunne, että täti kurvaa kylään maanantaina. Nyt laitan taas ostoslistalle greippimehua ja ehkä sitä omenaviinietikkaa, jota limakalvot oikein vahvistuis.

Nyt on iltapäiväkahvien aika ja ilman pullaa täytyy näin painonpudottajan se nauttia.

Plussaista viikonloppua kaikille!
 
Minnihiiri68 noista limoista kai voi puhua, puhuvat täälllä toisetkin, kuten itse. :ashamed: nehän kuuluu ovikseen selkeästi. Mulla oviskivut lisääntyneet selkeästi lasten jälkeen, mutta sitävastoin tätikivut lähes olemattomat, ennen olivat kovia, ne jäivät synnärille. Mulla kyllä sanottiinkin aina että kun saat lapsia menkkakivut vähenee, mulla lähes kadonneet. :) Samoin tädin vierailut lyhyitä, kun joskus nuorena kesti 5-10 pv. Kaameen pitkiä joskus ollu. Vuoto aina melko runsasta. Kovia kipulääkkeitä söin nuorempana.

PMS-oireista en tiennyt ennen juuri mitään, nykyään iän myötä nekin lisääntyneet. :ashamed: :eek:

Palelee kamalasti, lämmöt eilen 36,6 kuten yleensä koholla loppukierrosta ja yli 37 aika usein, vaikka en ole raskautunut. Laskevat joskus tädin vierailun jälkeen yleensä.
Ovis meni, vaikka limailua vieläkin jonkin verran. :heart: :ashamed:

Olen juonut litran greippimehua tän kierron aikana ja syön Berocca plussaa ja Efamolia, käsien iho kuivaa ja halkeilee haavoille asti ja yritän hoitaa ihoa sisäisesti. Beroccaa olen syönyt vähän yli viikon ja auttanut väsymykseen ainakin, jaksaa paljon paremmin ja jatkuvaa väsymystä ei enää ole ollut, sitä odotellaan, jos tärpännyt.

Mimmimammalle intoa uuteen työrupeamaan, toivotaan että kaikki järjestyy. :heart: :hug:

Lumi-Marjalle :hug: paranemisia.

Surusydän jännäillään vaan yhdessä, olishan se hienoa kun olis tärpänny molemmilla ja muillakin tietysti. Plussaonnea! :heart: Palelua kummempaa oiretta ei ainakaan vielä tunnu. Muutenkin palelee kierron lopulla yleensä.

Tädin pinaamille ja tätiä odottaville :hug: :heart:

Sain äsken läheisestä kyläkaupasta ruusun, antoivat huomisen naistenpäivän kunniaksi, tuntui mukavalta :heart: =) :flower:

Pikkuneiti nukahti vasta n. 18.30 päiväunilleen, veimme kirpputorille tavaraa myyntiin ja oli innoissaan mukana, eikä kerenny nukkua kuin menomatkalla hetken. Isompi oli silläaikaa kerhossa.

Illanjatkoja kaikille teille! Plussatuulia oikein puhureita täältä lumen keskeltä. :wave:
 
Perjantai iltaa kaikille!

Lumi-Marjalle voima :hug:

Minnihiiri68 Hieno homma,että et tullut kipeeksi... Nyt on paljon kaikenlaista liikkeellä...

touhu tenava ja Rouva Aniliini ja muut joille taas täti tuli vieraileen,vaikka ei ole kutsuttu,niin sinne voima :hug:

TeSuLah,täällä pidetään peukkuja että nyt tärppäis... =) :heart:

Rouva Pikkumyy,voi miten minäkin saisin itseä niskasta kiinni ja lenkille... :headwall: On vaan niin masentanut että mikään huvita.. :ashamed: Sinä olet kyllä tosi reipas... =) Mistä löydät niin paljon intoa ja energiaa??

Peukkuja pidetään myös surusydän sinulle...

Ja vähän omaa vielä: Miehen kanssa ollaan puheväleissä,mutta vauvasta en ole nyt puhunut.. Soitin yks päivä ja ollaan lähetelty viestejä.. Luulen vaan että parempi kun siitä ei koko ajan puhu hänelle.. Vauva tulee jos on tullakseen.. :ashamed: Huomenna taas alan "tikuttamisen",mutta en tiedä joutaako mies tulemaan tänä viikonloppuna,kun menee kilpailuihin sunnuntaina (ampuma).Jos ei sitten sunnuntai-iltana tule..Laitoin viestiä ja pyysin soittamaan tänä-iltana,vielä ei ole kuulunut mitään.. :ashamed:

Kaikille hyviä illan jatkoja!! Ja plussatuulia... ++++++++ :heart:
 

Yhteistyössä