YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

Pikkukakkosen haaveilijalle onnittelut siitä, että miehen pakkoloma siirtyi :wave: Nyt vaan toivotaan että se peruuntuu kokonaan.

Ebony, se on kyllä niin totta, että sellaisen pienen vaavin näkeminen lisää vauvakuumetta =) Meillä ei lähipiirissä ole yhtään pientä vauvaa, kun kaikki kaverit ovat hankkineet lapsensa nuorina ja minulla on vain isosiskoja. Tosin siskon lapsilta voisi kohta ruveta odottelemaan jälkikasvua :LOL:

Rouva Pikkumyylle onnittelut menkkojen alkamisesta, toivotaan pikaista tärppiä :)

Gitte, onnea tutkimuksiin. Toivotaan että kaikki on kunnossa :hug:

Aurora72, ainakin mun ovistikkujen ohjeessa sanotaan, että testiä ei pitäisi tehdä aamupissasta. Eli kannattaa varmaan kokeilla testaamista vasta vähän myöhemmin päivällä. Toivotaan että se ovis sieltä löytyy :)

Touhikselle jaksamista perheriitojen selvittelyyn, eiköhän ne riidat siitä ajan kanssa unohdu tai ainakin laimene :hug:

TeSuLah, sulla on nyt kyllä niin lupaavia raskausoireita =) Puuh, täältä puhaltelen sulle kunnollisia plussatuulia, oikein kunnon kevätmyrskyä :LOL:

Mimmimamma, voi miten hienoa, että uusi työ vaikuttaa niin kivalta ja haastavalta :wave: Se pari viikkoa vanhassa työpaikassa menee kyllä nopeasti ja sitten pääset uusiin haasteisiin :)

Vilmavillelle menkkapahoittelut :hug:

Oma napa: menossa kp 19/29. Kyllä tämä odottelu on niin tylsää! Aamulla oli vähän nenä tukossa, toivotaan että se olis raskausoire =) Ja eilen oli vatsa ihan sekaisin. Luin jostakin että joillakin voi mennä vatsa sekaisin alkuraskauden aikana, toivotaan että se oikeesti olis raskausoire ;)

Pirteää päivänjatkoa kaikille :wave: itse olen kyllä kaikkea muuta kuin pirteä...
 
Heissan kaikille :flower:
Tännekin tuli negaa ovistestissä. Tässä minun ovistestin ohjekirjassa sanotaan, että voi tehdä mihin vuorokauden aikaan tahansa. (digitaalinen) Mitäs ny :eek:
Kun sen tikun vetää pois siitä laitteesta..mun silmään siinä on viiva :|
Mitäs ny? :D
 
AURORA72:Minkä merkkisellä ovistestillä tikuttelit ovista?
Itselläni on monta kertaa näyttänyt ovistesti että on viiva,mutta sitten kun katselen,niin se on nega,todella haalea viiva,kun se pitää ohjeen mukaan olla vahva viiva,testiviivaa tummempi,joten tänään sain negan tikkuun,mutta huomenna uudestaan tikuttelen sitten.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Olisko clearblue tai joku sellanen? Olen töissä ja en pysty nyt tarkistamaan asiaa..
Konttorihommia minä täällä teen ja välillä vilkasen mitä meiliä ootte laittanut =)
Viiva näytti vähän haaleammalta kuin testi-ikkunassa. Selkeä viiva kuitenkin. Olen tuolta muualta lukenut, että joillain ei ovista näyttänyt vaikka onkin sitten tärpännyt. :eek:
Vaikka pitäs oll 99,9% varmoja?
Huomenna tikutetaan taas..mies viikonlopun pois..sitte tietenkin tikutetaan plussaa!! :D
 
Aurora72 tervetuloa mukaan joukkoon mukavaan :) Me ollaankin samaa vuosikertaa, hyvä vuosi tuo 72 ;) Plussaonnea vaan iha maharottoman paljon :flower:

Rouva Pikkumyy, super onniteelut tädin saapumisesta. Mahtava juttu. Onnea hurjasti tähän kiertoon ja tämä oli sitten viimeinen kerta, kun tädistä onnittelen, heh.

Gitte, onnea tutkimuksiin :wave:

Touhis, voimia riidan keskelle. Kurjaa on käydä noita taisteluita.

Meillä on molemmissa suivuissa, niin miehen kun mun puolelta jääny leijumaan typerääkin typerämpiä perintöriitoja. Olin 14, kun isäni kuoli ja sain perinnöksi vanhan rahakokoelman, jossa on muutamia harvinaisuuksia ja sit yleisempiä muutaman sadanvuoden ikäisiä rahoja. Tästä tuli hirveä haloo, ja siitä muistuteaan mua vieläkin, että "kun sinä sen sait" ja plaa plaa plaa. Se onkin ainoa, mitä sain. Sitä pikkutyttönä aina ihailin ja isä sanoi,e ttä sitten kun hänest äaika jättää, se on munun. hän piti lupauksesna, mutta lähti liian varhain 39 vuotiaana tapaninpäivänä -86 :ashamed:

Mieheni taistelee seitsemän sukulaisen kanssa yhdestä mokomasta suonpalasta ja siitä, kuka sen saa. Mies olis valmis vaikka luopumaan hehtaarista olematonta lettoa, mutta se taistelu pysyy pinnalla niin kauan, kun viimeinenkin siitä rähises. Et on tuo pohjalainen luonne vaan sitekee pitämään omasta kiinni, vaikka mitään virkaa sillä suopalalla ei ole. Siellä ei kasva edes karpaloita. lakoista puhumattakaan.

No nyt meni off topic, mutta tulipa tuuletettua. Taisin erehdyksissä laittaa edelliseen viestiin, että kolme vuotta on yritystä takana, mutta siinä tuli kyllä varsinainen laskuvirhe. Eihän se vois olla edes mahdollista, joten otetaan vuosi pois. Kaksi vuottahan siitä 3/06 on kulunut. Mitähän oikein ajattelin.

Uutena kummallisuutena täs oman navan ympärillä on se, että eilen suihkusta tullessa itteäni rasvaillessa huomasin, että rinnat erittää jotain maidon tapaista :eek: Voiko olla mahdollista, että kuukausi km jälkeen vasta alkais tulla maitoa, mulla ei ikinä ennen ole tätioireisiin kuulunut moista, joten vähän laittaa ihmetyttään. Närästys pahenee ja oikeastaan kaikki mitä syön alkaa närästää. Jopa lasillinen maitoa. Nyt ei ole kaikki hormoonit aivan omissa koloissaan. Salkkareista lanaten, ei ole kaikki intiaanit kanootissa tällä mammalla. Höperöksihän tässä käy. Ihan pikkuinen osa minua niin kovasti toivoo sitä uutta vauvaa, että nämäkin oireet tuntuu kuuluvan raskauteen. Mut ei se ole mahdollista. Kn on kans jossain missä lie menossa, pakko oli sitäkin kokeilla, kun alkaa mennä jo epätoivon puolelle tämä tädin odottelu.

Jospas lopettaisin tämän marinan ja keskityisin tuohon ompelemiseen välillä. Tarkoitus olis tehdä pari tunikaa ja korjata pojan ulkohousut. Sai sitten revittyä ekalla pitokerralla reiman keväthaalarin. Että se siitä vedenpitävyydestä takapuolessa. "mutta kun se mäki oli niin kiva" selityksellä tuli sisälle. No, sitä sattuu.

Plussapuhureita lakeuksilta :whistle: ++++++++ :whistle: :wave:
 
kotihommien välistä :wave:

Lumi-Marja
Minäkin huomasin, että molemmista rinnoista tuli (puristaessa kevyesti) nestepisaroita tuossa muutama viikko sitten. Keskenmenonhan sain marraskuussa. Viikkoja oli tosin 'vasta' reilut 8.

Mutta nyt taas kiireellä hommiin :)
 
Ja kiitokset menkkaonnitteluistanne! :flower: Juu ja tämä yksi kertaa kkoja riittää, sitten voisinkin mieluusti plussata! :heart: Luja usko auttaa asian toteutumiseen ja tietty toiminta myös ovulaatioaikaan! :heart:

Mies eilen lenkkeillessämme laski jaa , meille voisi sitten tulla jouluvauva! :heart: Kyllä ne miehetkin osaavat laskea tuollaisia tärkeitä juttuja! :D

Niin siinä clearbluen digitaalisessa mittarissa tulee usein siihen tikkuun se viiva, mutta ei ole silloin ovulaatioplussaa, ainoastaan vasta silloin kun siihen digitaaliseen mittariin tulee se sarvi, sitten on plussa! :heart: *kokemusta on* :D

Mitäs kp päiviä te elätte, olisi kiva tietää? Minulla siis kp 2/32 :heart:

taidankin tehdä sellaisen jutun....mikäköhän sen nimi olikaan?

Kaikille tasapuolisesti Onnea ovisten ja raskaustestiplussien muodossa!

Siis tätä tarkoitin!: :D



Rva Pikkumyy :heart: :wave: :heart:
 
Tervetuloa mukaan Aurora72! Mä en noista digimittareista tajua mitään, mutta tavallisessa liuskajutussa paras testiaika on muistaakseni klo 14 ja klo 20 välillä. Aamulla ei suositella tikutettavaksi sen takia, että monilla naisilla LH-pitoisuus on aamuvirtsassa tosi alhainen. Tämmöisen selityksen mä olen siihen saanut.

Onnea siis suurenmoisesti uuteen työpaikkaan mimmimamma :flower: Kyllä on mahtavaa, että sua onnisti töiden suhteen. On se niin mukava lähteä aamulla hyvällä mielellä töihin.

Lumi-Marjalle tsemppiä hormonimyrskyssä, toivotaan että tasoittuvat normaaleiksi. Onnea Rva Pikkumyy menkoista. Touhis, voimia kaakon myrskysäähän. Ja kaikille muillekin nimeltä mainitsemattomille onnea tikutteluun, plussailuun ja jännäilyyn.

Voi Nevi, mä en oikein tiedä mikä on auttanut parhaiten noihin PMS-oireisiin. Mä kun olen napsinut noita pillereitä joka lähtöön. Yhtäkkiä vaan tajusin, että mun PMS-oireet on tän vuoden puolella melkein kadonneet. Ne olikin aivan karmeat viime kesästä lähtien. Luulisin että E-epa, helokkiöljy ja Damiana sensitive oisivat ne hormoneihin eniten vaikuttavat valmisteet. Helokkiöljyn otan ihan öljynä, kun inhoan niitä kapseleita. Laita mulle yksityisviestiä, jos haluat enempi kysellä, niin laitan merkit ja määrät. :D

Mulla oli tänään aivan mahtava lääkärikäynti :wave: Ihana tyyppi sattui se lääkäri olemaan ja todella huumorintajuinen. Taas ultrattiin ja haastateltiin ja tutkittiin ja piuhat on kyllä auki. Oikeanpuoleisessa johtimessa jotain pientä ahtautta, mutta auki kumminkin. Sain lääkereseptin kouraan kolmeksi seuraavaksi kierroksi ja jos ei mitään tapahdu niiden avulla, niin sitten taas yhteys lääkäriin. Lääke on ymmärtääkseni vaikutukseltaan vähän clomien tapainen, mutta vähempi sivuvaikutuksia ja paremmat tulokset. Kaikkein parasta oli ehkä se, että kaikkeen suhtauduttiin asiallisesti ja ymmärtäväisesti. Tämän lääkärin mielestä paino on ehkä hiukan yläkanttiin, mutta ei huomattavasti. Ei siis lähes kymmentä kiloa. ;)

Voi veljet ja siskot, että voi kohtelu vaihdella. Toivon teille kaikille oikein mukavaa iltaa. Mä olen täällä niin iloisella mielellä, että laitan teille kunnon plussalähetykset tulemaan sydänten kera :heart: :heart: :heart: :heart:
 

Keskiviikko 12.3.2008


Rouva Aniliini.....41v......1. haaveissa
Ebony.....36v..... 5lasta 6.s toiveissa
Mantana.....39v.....tytär 11/04
Sinitär1.....41v.....Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava.....45v.....Kymenlaakso, 5 lasta 3-16v. 6.s toiveissa
anttuli.....43v..... 5.s toiveissa
Hibiscus.....43v....1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
tiiu64.....2. haaveissa
vilmaville.....9.s haaveissa
kuumetta...35v......ensimmäinen yhteinen toiveissa
TeSuLah.....40v.....poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
Möhkö-72.....2. toiveissa (1 yhteinen)
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka......45v...... lapset 86, 92 ja 2004.... neljäs toiveissa
gitte.......39v...........ensimmäinen toiveissa
nevi...............39v......lapset -89, -92, -95, -06 (+lainalapsi-93) 5.s toiveissa
kikkara......36v..........lapset 4, 11 ja 12v......neljäs toiveissa
surusydän...36v........kahden tytön äiti....kolmas haaveissa
pikkukakkosen haaveilija...37v..tytöt-92,-94 ja -07...4.haaveissa
Minnihiiri68.....39v........1. haaveissa
Auringokukka....40v.....2 poikaa.......3. toiveissa
Lumi-Marja 35v....5 lasta...2-15v, 5 enkeliä, 2. yhteinen haaveissa
Rouva Pikkumyy......4. lapsi haaveissa, 1. yhteinen, km 02/08
Taikakuu...39v........tyttö -93.....haaveissa 1. yhteinen
Taryna......44v........1 lapsi 4v
Uuvi..........45v........1. haaveissa
mimuli.......
Minni-07.....
Aurora72....35v......2. haaveissa



Rouva Pikkumyy...................2/32
vilmaville..............................2/28
touhu tenava.......................6/28
Rouva Aniliini........................8/26-30
mantana..............................10/31.......yk.20
gitte....................................11/28
Taikakuu.............................15/27-32
Hibiscus..............................15/27-31
Minni-07............................18/29
Aurora72...........................18/34-39
Minnihiiri68.........................19/29
mimmimamma....................19/26-27
ebony................................21/28-30
surusydän.........................22/26
TeSuLah............................22/27-28........yk.6
nevi...................................23/26-27
Auringokukka....................26/26
kikkara...........................38/33
kuumetta.....................48/24-26............yk.18
tiiu64....................85/28-30
keijukka................26/29
sinitär1.................??/26
elina67..................?/?
pikkukakkosen haaveilija......?/?



Plussanneet:
HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja :heart:
Rouva Pikkumyy :heart:
mimuli :heart:
viidettä haaveillen
OnniMaija
:flower: + :flower: ONNEA!!!!



Yli 35-v KUUMEILIJAT :) vol.1
http://kaksplus.fi/keskustelu/t567318
Yli 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2
http://kaksplus.fi/keskustelu/t877428,1300#m9929375

Tämän listan löydätte pinomme ekalta sivulta, jonne päivittelen, jotta ei tule liikaa toistettua tänne väliin. Ilmoittakaa mahdollisista virheistäni ja lisäilen tietojanne heti, kun "hoksaan".

Tervetuloa mukaan Aurora72 :flower:

Tädin piinaamille ISO :hug: :wave: Paljon plussa onnea tähän kevääseen kaikille!!! :flower: ++ :flower: ++ :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: :wave:
 
Moikka!
Hyvin meni lääkäri käynti tänään,mitään ei ollu vikaa munasarjoissa eikä kohdussa ja toisessa munasarjassa näkyi munasolu joka oli irtoamassa,että ovis on tässä parin päivän päästä,näin lääkäri sanoi ja käski vaan laittaa simpat liikkeelle huomenna ja ylihuomenna,niin kyllä saamme sitten jouluvauvan masuun kasvamaan.

Saa nähdä miten käy.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Iltoja tännekkin!
Normaalisti olen jo nukkumassa tähän aikaan mutta kun ensin pikkuneidin nukkuma-aika venähti ettei millään meinannut nukahtaa kun oltiin isosiskojen hakureissulla, toinen oli kitaratunnilla ja toinen isoskoulutuksessa ja miehellä oli menoa niin sit meille jäi nämä hakemiset niin siinähän tämä normi iltarytmi sit sekotti pikkupimun. Onneks kohta on kevät niin toinen pääsee skootterilla ja toinen pyörällä ettei ole niin paljoa tuota kuskaamista.
Nyt viim. tunnin olen autellut isompaa neitiä yhteiskuntaopin läksyis ja piti ihan itekkin miettiä ettei vastaa puuta heinää ja jäin sit viel lueskelee mitä tänne kuuluu tänään.

Gittepitelen peukkuja ja toivon hartaasti että jouluvauva haaveenne käy toteen ja
Rva Aniliinitoivon myös kovasti että saamasi lääke tuo toivotun tuloksen

Kaikille kovasti +++++ tuulia :whistle:
Nyt nukkumatti kutsuu minuakin |O
 
Toinen kokeilupäivä takana ja vahingossa törmäsin " uudessa kunnassa" yhteen alaiseen johon tutustuin eilen. Juttelin kännykkääni mutta alainen tervehti iloisesti ja hymyilen minulle. Uusi esimies kävi juttelemassa tänään ja kehui nopeaa omaksumistani heidän kunnan ja opetustoimen asioihin, voi kun hymyilytti että joku arvostaa osaamistani ja muistiani (valokuvamuisti =) ). Versus vanha esimies joka vaan huutaa ja ei osaa näyttää tyytyväisyyttä. Opiskelijoilta olen kyllä viime päivien aikana saannut sellaista palautetta että oksat pois. Mutta ei se riitä motivoimaan ja voimaan hyvin, jos johto ei ymmärrä mitä heillä oli....

Ihanaa rva Aniliini että löysit hyvän lääkärin...niitä kun hesassa todella onkin. Nyt peukut pystyyn että tuo kilpirauhaslääke ja clomintapainen lääke auttaa tuota teidän vaavi projektia.

Gittelle tsemppiä vauva pöllytykseen. Peukut pystyssä että jouluvaavi tulisi.

Lumi-Marja perimisriidat ovat siis aivan ....... ja isäni toivomuksesta en pilaa suhdettani veljiini tai siskooni vaikka olen saannut murto-osan heidän saamasta etukäteis "perinnöstä" . Isäni poistui elämästäni jo 15 vuotta sitten.
Aikanaan isä ja hänen sisarukset taistelivat oikeudessa hiekkakuopasta :). Vähän niin kuin suosta. Ei siellä kasva marjan marjaa. Isältäni olen perinnyt tosi hyviä henkisiä ominaisuuksia jota ei voi rahassa mitata :) ja isän pienimuotoinen rahakokoelma.

Touhis tuntuu väärältä tuo näytön mahdottomuus. Tsemppiä opiskeluun.

Vilma-Ville voi olla että tuo erityislapsen kanssa tuo irtaantuminen on sittenkin helpompaa kun tavis teinin kanssa. Voimia.


Omaa napaa: Rinnat sika kipeet pakko pitää villapaitaa/ tai kaulaliina rintojen suojana.

MAntana minulla taitaa tänään olla kp 21 ja huomenna kp 22. Jos korjaat :)

Plussaista pääsiäistä odotellaan :) ovisplussia ja raskausplussia
 
Morjens teille kaikille!
Oma napa:kp12/28 ja koko aamuyön ollut nipistelevää kipua toisen munasarjan kohdalla ja äsken tein ovistestin,niin vahva plussa tuli ovistestiin,joten tänä iltana laitamme simpat liikkeelle ja sitten vaan peukkuja pystyyn,että saamme jouluvauvan.

Miten teillä muilla on mennyt?

Voimahaleja kaikille tädin yllättämille :hug:
 
Minun olo on tälläinen, herättyäni 3:n aikaan tosi runsaaseen vuotoon!


Töihin menosta ei siis tullut mitään, pomolle ilmoitin. Toivottavasti nämä ovat nyt viimeiset menkat ennen plussaa, nämä ensimmäiset km:n jälkeen tulivat siis tosi,tosi runsaiksi!
, mutta niinhän sitä varoitettiinkin!

Onneksi kuitenkin jo kp 3/32! :heart:

Alanpa tilaamaan ovistikkuja, kiva,kiva!


Onneksi pääsiäinen on jo pian
ja silloin saapi taas ovista etsiskellä! Tosin me aiomme olla aktiivisia jo ennen ovistakin, koska uskon, että ainakin tuo km:noon päättynyt raskaus sai alkunsa myös kenties ennen ovista tapahtuneista touhuiluista! Simpat elävät "pitkään" ja nyt kun mies on ilman tupakkaa, jospa ovat oikein vikkeliä! :D
,


Mitäpä muille kuuluu?


Rva pikkumyy :heart:
 
Huomenta

Hienoa Gitte, että kaikki oli kunnossa tarkastuksessa.

Gitte ja Aurora72, toivotaan että tässä kierrossa tärppää :wave: Ei muuta kuin innokkaasti touhuilemaan ja heiluttelemaan peittoja :)

Lumi-Marja, onneksi meillä ei suvussa ole toistaiseksi ole mitään perintöriitoja. Mutta saas nähdä sitten kun isästä aika jättää. Minun vanhempien asunto on minun nimissä, joten siitä saattaa tulla pientä sanomista. Kaikki muutkin sisarukset ovat jo saaneet "ennakkoperintöä", mutta valitettavasti tunnen omat siskot :(

Olisinpa minäkin niin ahkera, että saisin itse ommeltua jotain :) Nuorempana ompelin melko paljon vaatteita itselleni, mutta nykyisin on työn ja tuskan takana kaivaa se ompelukone esille vaikka pelkän sauman korjaamisen takia :)

Kiva, että Rouva Aniliinille sattui noin mukava lääkäri. Lääkärin asenteella on kyllä niin suuri merkitys, kunpa vaan kaikki lääkärit tajuaisivat sen.

Rouva Pikkumyy, voimia sinne tädin vierailuun, toivottavasti älyää lähteä pikaisesti toisiin maisemiin ;) Toivotaan tosiaan että nämä olisivat viimeiset menkat ja seuraavasta kierrosta pärähtäisi se odotettu plussa :)

Oma napa: menossa kp 20/29. Aamulämmöt vähän koholla, mutta esim. eilisiltana taas kerran normaalia alempana, mitähän hittoa sekin tarkoittaa?? Muuten ei mitään oireita, mutta ei kai niitä vielä tässä vaiheessa voi juuri ollakkaan, kun se munasolu on vasta matkalla tai juuri ehtinyt kohtuun saakka.

Jossain keskustelupalstoilla suositellaan nautittavaksi punaviiniä munasolun kiinnittymisen aikoihin, sen pitäisi lisätä kohdun verenkiertoa ja edistää kiinnittymistä. Täytyypä viikonlopun aikana kokeilla tuota keinoa, kun ollaan siellä risteilyllä =)

Plussatuulia kaikille + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower:
 
Täälläpä ei kummempia, nippailua oikealla puolella, vähän kuin ovisaikana kipuilua ja lämmöt vähän koholla. Palelee ja kainalot hikoilee. :eek: piinailu sen kun jatkuu vaan. Kp 23 menossa. Väsyttää taas, vaikka nukkunu ja syöny Beroccaa. :D
 
Hei vaan,
Ajattelin rivisen kirjoitella välillä minäkin taas.
Pitäisi nyt jonkun raskautua, että tulisi vähän toivoa kehiin! Kukahan se meistä ensimmäisenä on se onnellinen? Vai onko mennyt ohi, kun en ehdi niin lueskella, onko jollain jo onnistunut?
Minun tosiaan pitäisi jo tajuta varmaan luovuttaa mutta kun se toive toisesta on NIIN SUURI ja kun keskenmenojen välissä kuitenkin on yksi onnistunutkin raskaus, niin kummasti se toivo vaan elää. Yritän nyt ajatella niin, että tulee jos on tullakseen ja olla stressaamatta. Siis yritän ainakin. Olen ollut todella stressaantunut tämän talven, ymmärrän sen nyt, kun olen jostain ihmeen 'horroksesta' herännyt; talven ja km: jälkeen.
Tuosta punaviinistä! Muistan lukeneeni joskus aikoinaan tutkimuksen tanskalaisäideistä, että siellä tosiaan raskautuu paljon enemmän/vanhempia/helpommin kuin muualla ja ainoa syy mikä selvisi oli se, että olivat nauttineet punaviiniä lasillisen, pari useammin kuin suomalaisilla on tapana. Siinä oli silloin yhtenä vaihtoehtona mietitty punaviinin suotuisana puolena juuri sitä, että sitä lasillisen päivässä nauttivat stressaisivat vähemmän? Pitäisi varmaan kokeilla. Tykkään kyllä punaviinistä nykyään, nuorempana en yhtään.

Mukavaa päivänjatkoa kaikille !

Taryna
 
Moikka!
Minäkin olen kuullut puhuttavan tuon punaviinin vaikutuksesta,että auttaisi munasolua kiinnittymään paremmin,mutta itse en ainakaan pysty punaviiniä juomaan,koska se aiheuttaa mulle migreenin,joten täytyy vaan pitää nyt peukkuja,että saamme tänä iltana jouluvauvan masuun asumaan.

Mukavaa päivänjatkoa teille kaikille :wave:
 
Vaikka onhan tämä päivä jo pitkällä :)
Aamulla kun herättiin satoi lunta :eek: Sitä olisin kyllä viimeiseksi kaivannut.
Onneksi tuo sade loppuikin jo. Saisi se kevät vihdoin tulla.
Eilen keräilin, koiralenkin yhteydessä, pajunoksia pääsiäistä varten.
Tämä onkin ensimmäinen kerta moneen vuoteen kun meidän huushollista ei lähde kukaan virpomiskierrokselle. Ja kun tuo kuopuskin on vasta vajaa kaksi vuotta, tuleekin nyt useamman vuoden tauko.
Nuo oksat keräsin taustarekvisiitaksi tämän vuoden pääsiäistervehdykseen. Ajattelin kietasta nuorimmalle huivin päähän, punata hieman poskia, laittaa pajut vierelle ja käteen elämänsä ensimmäisen suklaamunan. Siitä voisi saada ihan hellyyttävän kuvan :heart:
Toivottavasti neiti vaan tykkää suklaasta. Ei ole sitä ennen maistellut, joten voikin tulla irvistyskuvia :D

Kp 24/26-27 menossa ja oireista en puhu mitään. Joka kierrossa niitä on riittänyt ihan kylliksi :eek: eikä silti mitään olekaan tapahtunut. Ainoa mitä seuraan on lämpö, mutta se onkin minun oma henk.koht. omituisuuteni :whistle: (tänä aamuna oli 37,11C)
Aina jos jotain nippailua, tukkoisuutta tai muuta mahdollista/mahdotonta oiretta tuppaa päälle, sanon vain itselleni; näin oli viime kierrossakin ja kuinkas kävi :/
Ensi viikon alkupuolelle odottelen testin kanssa (jos vain maltan :ashamed: )

Tosi hienoa että sait niin miellyttävän lääkärin Rouva Aniliini =) Minä vähän täällä jännäilin miten sinun käy.

Rouva Pikkumyylle myötätuntoinen :hug: runsaiden menkkojen keskellä.
Jos minulla ei olisi niin kova vauvakuume, taitaisin silti yrittää raskautumista ihan vain sen vuoksi ettei tarvitsisi kärsiä runsaista menkoista :LOL:

Hienoa gitte, että kaikki oli kunnossa lääkärissä ja nyt sait vielä ovisplussankin! Tästä se jouluvaavi saa hyvän alun =)

Minäkin kyllästyin talvella tuohon kuskaamiseen pikkukakkosen haaveilija Nyt meillä alkaa olla jo sen verran vähän lunta, että nuoriso pääsee jo omiin menoihin pyörillä. Tuo vanhin tyttö on vain niin laiska kulkemaan itsekseen. Hän kun vietti viime vuoden vaihtarina Usassa ja siellä sai AINA kyydin jokapuolelle. Onneksi hänellä on kuitenkin jo sen verran ikää, että kavereilla alkaa olla kortit ja autot :D

Mitähän Auringokukalle kuuluu? Oliskohan tärpännyt?

Tällä kertaa toivotan erittäin pikaisesti kuluvia päiviä, ainakin tänne Hämeeseen. Alan jo kohta olla hermokimppu tämän jännityksen kanssa :ashamed:


 
Laitoin perunat kiehumaan, pikkuneiti nukkuu ja isompi mies, kun ollut yötuurissa.

Nevi meillä on samanvuotiset lapset, meidän pikkuneiti on 7/06 syntynyt. Oli jo viime vuonna mukana trullittamassa, poika kierteli pääsiäisnalleksi pukeutuneena ja kuskasin lapsia täs lähiaapureis ja kyllä suklaa ainakin meillä maistui vähän liikaakin. On saanut sitä maistella jo alle vuoden ikäisenä. :ashamed: Neiti on kyllä aikamoinen herkkusuu ja toisen kanssa ei niin tiukka linja karkkien ja suklaan suhteen, kun isompi syö vierellä, pienempikin saanut, pienempiä määriä vain.
Mulla on monen kierron aikana ollut lämmöt 37 paikkeilla, nytkin 36,8-36,9 enkä niistä mitään voi päätellä. normaalisti 36,1 - 36,3
Lämmöt laskeneet vasta kun täti vieraillut muutamia päiviä. Palelua on nyt ja hikoilua, eli tosi outoa. :eek:

Tässä nyt piinaillaan vielä ens viikolle, tuntemuksia riittää muillekin jaettavaksi, en oikein uskalla niistä mitään päätellä, ainakaan julkisesti. :D ;)

Jaksamisia kaikille muillekin piinailijoille toivotaan kovasti plussarikasta pääsiäistä. :heart: ++++
 
Töistä taas kuulumisia laitan ;)
En sitten tikutellut aamulla kun niin sanoitte =) Oma napa: 19/34-39
Täytyy töistä palattuaan rynnätä veskiin ja sitten miehen kimppuun :LOL:
Mies kylläki vähän ihmettelee tätä touhua :whistle: Sille ku kaikki niin uutta.
Hyvä isä siitä saadaan. Kuulemma sukset ja lenkkarit odottaa jo pikkuista B)
On nimittäin nuorenpana käyny yleisurheilu kisoissa ja nyt vanhempankia juoksee ja hiihtää.

Mun lapseni ei liioin enää trullittele. Ovat jo niin isoja.
Kauhulla odotan kun saavat mopokortin..ovat kyllä niin hurjapäisiä. Pojat on pian 8 ja 10v. ja tyttö 13v. Pojat harrastaa painia ja olisikin lauantaina kisat. Vahemalle jo yks kulta tullut :D

Uskokaa tai älkää kyllä me kaikki raskaudutaan ennemmin tai myöhemmin. :D
Nyt vaan punaviinilasi toiseen ja greippimehua toiseen käteen :LOL:
ja mitäs muita vippaskonsteja niitä nyt oli...
:wave:
 
Heipä hei kaikki! :wave:

pikkukakkosen haaveilija Meillä tytöllä on mopokuume menossa... Tai skootteri se pitää olla.. On jo ahkerasti lueskellut ja opetellut liikennemerkkejä ja käynyt netissä tekemässä testejä.. Minulla vaan tahtoo pelottaa näin jo etukäteen että vaan ei tapahtuis vahinkoja.. :eek: Tytöllä venähti pitkäksi tiistai päivä. 8-14 koulussa sitten oli soittotunti ja musiikinteoria..Piti alunpitäen tulla 18.30 jälk.kotiin,niin laittoi viestiä etttä hän on näytelmässä.. Ensi keväänä näyttelee jossakin musikaalissa.. =)

gitte Täällä nyt toivotaan että teille "tulis" jouluvaavi... Plussatuulia++++++ :heart:

Rouva Pikkumyy Voi harmi... :eek: Voima :hug: sinne.. Kuinka pitkään sinulla yleensä vuoto kestää? Varmaan kohta helpottaa kun vuotopäiviä on jo kolme.Minulla yleensä kestää 3-4 päivää.. Nyt ollut tänä vuonna niin erilaiset joka kerta..Tai sitä on alkanut seuraamaan itseä erillä tavalla.. :ashamed: . Minusta tuntuu että täällä ei elä simpat kun 1-2 pv.. :(

Minnihiiri68 En kyllä tykkää punaviinistä,mutta pitäisköhän kokeilla jos vaikka auttais.. ;)

nevi Miesystävä asuu noin 70km päässä.. Noin tunti menee yhteensuuntaan..Niin eipä pääse kyllästyttämään toisen naama kun ei aina voi tavata... :eek: No ei vaiskaan,kyllä minulla on jo alkanut periaatteessa kyllästyttämään tämmöinen tilanne,ollaan jo 4vuotta oltu kohta yhdessä (vappuna tulee täyteen)

Ja sitä omaa.. Tikuttelin oviksen eilen kp 15.. Nyt näköjään myöhemmin kun ennen.. Ja yllätys,yllätys mies tuli eilen illalla/yöllä (ennen 24) oli iltavuorossa..Siis viime yönä on pöllyytetty lakanoita... :LOL: :LOL: Sais vaan nähä "tapahtuuko" mitään.. Epäilen. :saint:

No niin kaikille hyvää päivänjatkoa ja plussatuulia kovasti.. ++++++ :heart:
 

Yhteistyössä