Tänään oli np-ultra ja kaikki oli hyvin! Nyt on menossa rv 11+4 ja tyyppi oli kasvanut uskomattoman paljon viime näkemästä. Kävimme yksityisellä ultrassa ja siitä tulikin 3 D kuvat, joissa näkee aivan uskomattoman hyvin. Pikkuinen muistutti mittasuhteiltaan jo ihan "normi" vauvaa, sillä oli ihanat ruipelo jalat! :heart: Lääkärin mukaan se myös liikkui kovasti siellä ultrassa, vaikka en kyllä oikein ehtinyt itse noita liikkeitä kauheasti huomata. Kerran pikkuinen heilautti kyllä kättään niin tomerasti että minäkin sen hoksasin. Sydänäänetkin kuultiin nyt eka kertaa.
Tämä odotus tuntuu nyt konkretisoituvan ihan eri tavalla, kun pääsi paremmin näkemään kuka siellä masussa oikein on. =)
Lueskelin aiemmin Iida-Liinan viestiä siitä perjantai -brunssista ja minulle tuli kanssa vesi kielelle. Minullakin pahaolo on nyt helpottanut melkein kokonaan ja tilalle on tullut erinomainen ruokahalu. Täytynee kuitenkin tarkkailla, etten sorru syömään ihan liikaa... Ihana kuulla, että raskauden toisen kolmanneksen energinen olo on jo aika monella osoittautunut todeksi, se antaa uskoa meille muillekin!
Tämä odotus tuntuu nyt konkretisoituvan ihan eri tavalla, kun pääsi paremmin näkemään kuka siellä masussa oikein on. =)
Lueskelin aiemmin Iida-Liinan viestiä siitä perjantai -brunssista ja minulle tuli kanssa vesi kielelle. Minullakin pahaolo on nyt helpottanut melkein kokonaan ja tilalle on tullut erinomainen ruokahalu. Täytynee kuitenkin tarkkailla, etten sorru syömään ihan liikaa... Ihana kuulla, että raskauden toisen kolmanneksen energinen olo on jo aika monella osoittautunut todeksi, se antaa uskoa meille muillekin!