Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol. 3

Pötkylä :hug:

kyynelet silmissä täällä luin kertomuksesi.
Ihana että kaikki kuitenkin niin hyvin kuin olosuhteisiin huomioiden voi olla, kotiutuminen jo näköpiirissä ja ennuste hyvä :heart: :heart:
Parhainta vointia koko poppoollenne!!

~Tiila ja Nyytti 34+3
 
Onnea ja Taivaan Isän suojelusta koko Pötkylän perheelle :heart: Täältä töistä vielä kirjoittelen. Olin loppuviikon kotona lepäämässä flunssan takia. Ja se meidän kotinetti tulee tänään!! Pääsen sitten taas paremmin lukemaan kuulumisianne ja muutenkin palstailemaan ja surffailemaan...

Nyt pakko lähteä johonkin lounaalle. Palailen paremmalla ajalla.

Miinamaria ja pikkutyyppi 23+1
 
Pötkylä, kiitos että jaksoit tulla kertomaan kuulumisia. Minä olen ainakin sydän syrjällään miettinyt teidän tilannetta. Ihana kuulla että asiat on menossa parempaan suuntaan, että sairauteen on hoitokeinot ja että poika pääsee näillä näkymin pian kotiin :heart:

Hienoa että itse huomasit että poika tarvitsee tarkempia tutkimuksia. Tosi outoa kylläkin tuo ettei ensimmäinen hoitaja jolle pojan voinnista sanoit, ottanut asiaa tosissaan...

Tsemppiä, voimia ja jaksamista teille koko perheelle! :hug:
 
Kyyneleet täälläkin ollut silmissä ja pötkylä ja perhe ollut usein mielessä. Todella ihanaa että pojan tilanteelle on saatu selvyys ja kotiinpääsykin häämöttää :hug: Jaksamista ja voimia teille kaikille. Olette mielessä :heart:

Täällä viikot menee eteenpäin ja alkoi jo 38. viikko. Vauvan kokoarviota saatiin ja suuresta sf-mitasta huolimatta alle nelikiloinen vauva olisi tulossa.

 
Täältä myöskin Pötkylälle ja perheelle kovasti voimia! :hug: Pojan sairaudesta kuuleminen on ollut varmasti kova shokki, sillä jo pelkän tarinasi lukeminen pysäytti. Asian sulatteleminen vie varmasti aikansa, mutta kun sairauden hyväksyy ja se tulee tutuksi, niin varmasti elämä alkaa näyttää jo paljon valoisammalta. Voimia ja rohkeutta tulevaan! :heart:

Minulla oli tänään ensimmäinen varsinainen lääkäri käynti. Lääkäri oli oikein mukava ja perusteellinen. Lääkäri ultrasi ja vauveli oli ottanut varsinaisen kasvupyrähdyksen ja kirinyt itsensä kolme päivää isommaksi. Ekassa ultrassa minulta vähennettin yksi päivä raskausviikoista, nyt sain sitten kolme päivää lisää. =) NT-ultraan ja veritesteihin voin mennä jo ensi viikolla. OE kyseli joskus päätöksestä mennä veriseuloihin. Meillä mies ei ole asian puolesta, eikä myöskään vastaan. Hän oli sitä mieltä, että minä saan päättää mikä tuntuu parhaimmalta vaihtoehdolta. Itse haluan mennä veriseuloihin, siksi että takanani on yksi ennalta täysin odottamaton myöhäinen keskenmeno ja minusta tuntuu, että jos toisen keran kävisi jotain ikävää haluaisin mieluummin varautua siihen etukäteen. Vaikka eiväthän ne seulat anna kuin prosentuaalisia viitearvoja sikiön mahdollisista kromosomipoikkeamista eivätkä tietenkään ole tae siitä, että hyvillä arvoilla raskaus sujuisi onnellisesti loppuun asti.

Mukavaa alkuviikkoa kaikille!
Iida-Liina ja masukki 9+5 tai 10+1 :heart:
 
Täältä Danaltakin Pötkylälle ja koko perheelle halauksia ja voimia raskaaseen tilanteeseen :hug: :'(
Mukava kuulla kuitenkin, että ennuste näyttää varsin hyvältä.
Pikaista toipumista myös sinulle rankan synnytyksen jälkeen.

:heart: Dana ja Tiltu
 
Kiitos kaunis kannustuksesta ja tuesta, sitä tässä todella tarvitaan. Olette ihania :flower:

Kävin päivittämässä listaa, todennäköisesti minulla ei siihen ole aikaa jatkossa.
Päivät kuluvat pojan kanssa sairaalassa. Nyt ollaan jo onneksi päästy pois teholta, mutta vielä poika on sellaisessa valvonnassa että me emme voi / saa viettää aikaa pojan kanssa aikaa ympäri vuorokauden. Noh, onneksi saamme kuitenkin päiväsaikaan olla pojan kanssa niin paljon kun haluamme ja saamme osallistua kaikkiin hoitotoimenpiteisiin. Kotiinpääsy valitettavasti viivästyy ja optimistisimmat arviot ajoittuvat jonnekkin ensi viikon puoleen väliin. Toivottavasti poju olisi silloin jo niin hyvässä kunnossa, että todella saisimme hänet kotiin.

Joku viisas on sanonut, ettei luoja anna kenellekkään enempää kuin minkä kukin jaksaa kantaa, joten uskomme mieheni kanssa todella että juuri näin oli meille tarkoitus käydä. Onni onnettomuudessa on se, että olemme mieheni kanssa entistä läheisimpiä ja kaikki menneet ristiriidat ja erimielisyydet tuntuvat nyt niin pieniltä asioilta, että olemme jopa voineet nauraa niille.

Mieheni sanoi eilen illalla, että rakkaus omaan lapseen on jotain niin mieletöntä ettei sitä ole voinut etukäteen edes kuvitella ja että erossaolo aiheuttaa jopa fyysistä kipua. Olen samaa mieltä, tällaista tunnetta en ole ennen tuntenut ja jokaisesta hetkestä olen onnellinen.
 
Kiva kuulla Pötkylän kuulumisia! :flower:
Voin tällä hetkellä jonon hännimmäisenä perustaa uuden pinon (kokeilen jos osaan), jotta pötkylä pääsee päivittäjän tehtävästään hoivaamaan pientä kääröään. :heart:
 
Voi Pötkylä :hug: vielä lisävoimia vaikka ihanalta kuulostaa jo tuo tilanteen eteneminen.

Ja Iida-Liina saikin jo vol.4 -pinon aikaiseksi, sinne siis jatkossa :wave:

(täällä neuvola tänään: hemoglobiini laskenut jälleen, nyt 105. Ei kiva, ei. Kaikki kuitenkin muuten hyvin, siis arvot kohdillaan ja vointi OK.)

~Tiila ja Nyytti 34+4
 

Yhteistyössä