Wish A Baby 94

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja c¨,)~ tulkaapa tänne..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, sori, tiedän että vedän porukan alamaihin juttuineni, samaa teen miehenketaleellekin...minulla on vaan semmoinen taipumus että yksi katastrofi kohdallani ei riitä. Vastoinkäymiset yleensä alkavat pieninä kiusankappaleina ja muuntautuvat sitten suuren luokan tornadoiksi ennenkuin poistuvat kiusaamasta allekirjoitettua. Ja parin kuukauden kuluttua sama juttu...yritän hillitä itseäni. Onneksi suuremman luokan katastrofi taisi jo olla.

Kp luoja-tietää-mikä... 24/30-32. Harmittaa kun ei ole minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan, ja testatakaan ei voi kun ei se kuitenkaan mitään konkreettista vielä näytä näin aikaisessa vaiheessa. Olisi vaan kiva tietää juhlia varten, uskallanko napata viinilasillisen tai pari.

Pientä nippailua on koko ajan, mutta toissaöisen endon takia olen ollut aivan hellänä 2 päivää, joten en voi sanoa kuuluvatko nippailut jälkivaivoihin tai mahdollisesti vauva-oireisiin... :) Toivotaan myöhäisempää.

Nyt pitää mennä, lisää työhakemuksia eetteriin...

No-ho-nii.. Olihan se Sarssiki heränny - kirjaimellisesti.. :) Ai teillä on Urpo-Kalevi.. Meillä on Urpo-Einari tai Tahvo-Kalervo, päivästä riippuen (mies sama, nimi eri).. :D

Äläs ny Illusia, sen takiahan me täällä ollaan että saadaan kukanenki vuodattaa niin hyviä ku pahojaki asioita. Että anna tulla vaan, kyllä me kestetään! :) Nippailuja.. hihhhihhhih.. bd bd bd bd bd bd !!!!!!!!! Ny kaikki laitetaan joka uloke ristiin, että ne ois niitä jälkimmäisiä!

Niin juu, ja mulla pitäs olla täpinät päällä sen viikon puolessa välissä. Illusialla kans.. Siinä sitte testejä palaa.... XD Jokohan niitä sais joinain suurkuluttajapakkauksina?? Alkaa tuntumaan, että vois olla semmonen arsenaali veskin kaapissa jemmassa, niin vois joka päivä kusasta aamupissin tikun kautta.. Aina vaan välillä vaihtaa ovistikusta raskaustestiin... hmmm.. tuossa olis ideaa.. =o}

T. c¨,)~ joka taas kipasi n. 8 km lenkin --- mites muilla kuntoklupilaisilla rullaa??? (mun on ny hyvä kysyä ku ite sain hippastua muutaman kalorin pois..hehhheh)

Voisit c¨,)~ keksiä semmoisen yhdistetyn testin, ovis+raskaus, ja testi näyttää sitten jommankumman, riippuen siitä missä vaiheessa kuukautta mennään... :) joka kehottaisi oviksen aikaan kellistämään mies joka päivä, ilmottaisi aina laulaen kun on tärpännyt. Murina kuuluisi silloin kun täti on tulossa...

Olen koukuttunut kakkujen tekemiseen, ja tänäkin iltana olen maalannut sokerimassasta tehtyjä kukkia. Ja sotkenut itseni perusteellisesti. Tiesittekö, että sininen karamelliväri ei lähdekään muiden värien tapaan irti sormenpäistä?

Huusholli kun maalikaupan räjähdyksen jäljiltä. Ja eikun siivoamaan... :)

Huomenta.

Mulle ja vauvalle pukkaa flunssaa. Tai no, mulla on kurkku kipeä ja kökkö olo, vaavalla vuotaa nenä mutta se voi olla kyllä vauvauinnissa sinne varastoitunutta vettäkin tulossa ulospäin. Toivottavasti niin.

Hei, mun mies pärjää varmaan tod. hyvin tuossa "the most urpo-kalevi" -kilpailussa. ***tu kun se on niin rasittava. Tai siis kykenemätön näkemään asioita koskaan muilta kuin omalta kannaltaan. Ja jessus! Mä en osaa tehdä meidän remppahommissa edelleenkään mitään oikein. Kauhea paskahalvaus sillä siitä että hommat ei etene/valmistu, ja samaan aikaan saan jatkuvaa palautetta asioista jotka olen tehny väärin. Yritä nyt siinä sitten.

Urpo-kalevista tuli mieleeni just, että me kutsuttiin tätä meidän esikoista Keijoksi siihen asti kuin syntyi... Pitäähän sitä kunnon työnimi olla.

Vai että koristeltuja kakkuja - kuulostaa ihanalta mutta aika haastavalta. Ja hieman kaloripitoiselta, jos niitä sitten itse syökin :)

Taidan mennä vielä hetkeksi peiton alle köhimaan - ja valmistautumaan henkisesti siihen, että Anoppi tulee tänään käymään. *huokaus*.

Illusia, kyllä tänne tekstiä mahtuu! Joten valita vain kun siltä tuntuu; hyvä se on pahaa tuultansa johonkin purkaa. Ja kovasti pidän sulle peukkuja noiden nippailujen suhteen! bdb bd bd bd bd bd bd Sä lienet kokki ammatiltasi? Mäkin ostaisin kanssa mielelläni noita yhdistettyjä ovis+raskaustestejä, varsinkin kun ne ilmottaisivat heti, kun tärppi on käynyt :)

c¨,)~ Hatun nosto kuntoilun takia! Mulle on iskenyt jostain flussa, joten urheilut saa tältä viikolta jäädä. Ja bd bd bd sullekin!

Sarsilla kunnon oireita. Heh, siitä se lähtee ;) Hassusti samannimisiä siippoja kaikilla.. Onnea odotukseen! Me muut tullaan täältä ihan kohta!

).( Noin, nyt on Donnat ja greippimehut ostettu. Sitten pitänee alkaa niitä käyttämään...

Huomeneja!

Voi Rollepa, pikaista paranemista sulle ja Keijolle! ;D Mitä siinä anopissa on niin pahaa? Mulla on aikaslailla rento anoppi.. Pari kertaa on käyty yhessä viihteelläki.. *tsih*

Nonii.. Pitää sitte alkaa kehittelemään tuota ovuskaus-testiä kun on ne liiketilat sille aiemmin suunnitellulle liiketoiminnalle hommattuna.. Sinnehän vois sitten perustaa takahuoneeseen semmosen pienen labran, jonne näpeistä näppärä Illusia vois vaikka tulla testailemaan, miten sininen elintarvikeväri indikoi hcc ja lh hormoonia.. Hehhhhehh.. Liekkö ees menny nuo hormoonien lyhenteet oikeen, mutta ajatus tais tulla selväksi.. :D

Hilmallaki lentsu. Mistä te nyt syysflunssat ootte napannu? Mulle ei sitte tuu kirveelläkään.. Mones koopee sulla nyt menossa? Ei jaksa plärätä sivuja taakse päin..

T. c¨,)~ joka taitaa pian lähtä ukkokullan kanssa ruokikselle..........

Alkuperäinen kirjoittaja :
Pitää sitte alkaa kehittelemään tuota ovuskaus-testiä

Kuulostaapa ihan huispaukselta (Harry Potterissa sen luutapelin nimi) tuo mun testin nimi..... :D Eikse oo vähä saman tyyppistä - hiki otalla tikun kanssa huidotaan.. o_0

c¨,)~: hitto sä oot mainio!
Ja hitto sulla on kehkeytymässä ihan hirveesti noita tuottavia sivubisneksiä: ovuskaus-testi, naittamispalvelut, magia-meiningit ja miekkosten koulutuskeskus.
Ihan huimaa! :-D

Jatkahan siis samaan malliin!

Onpa muuten IHANA huomata, että urpo-kalevius on näköjään kansallinen ilmiö. Mikä siinä oikein on ettei ne tyypit tajuu mitään? Hehheeee.

T: Sars, jonka on pakko mennä tsiigaa Housea ja joka puhaltelee ja puhkuu plussia kaikille! Toisaalta, ette te tartte muuta ko c¨,)~:n mantrat, niin johan tapahtuu. Nim. kokemusta on!

illusia, ota nyt ihmeessä ainakin lasillinen punaviiniä. sehän auttaa munasolua kiinnittymään kohtuun. minä join lasin tai kaksi päivässä punaviiniä sillon oviksen jälkeen kun esikkoa yritettiin... -toimi! :) Ja voi harmi kun sua nyt potkitaan päähän oikein kunnolla! ilman muuta tuut tänne vuodattamaan, niinhän me kaikki muutkin tehdään. välillä vaan harmittaa, kun en osaa sanoa oikeen mitään kannustavaa/järkevää joihinkin juttuihin. Mutta silti luen ja tuen ;).

c¨,)~ jännään täällä sun puolesta. jokos nyt jo nappais kun plussajuna on jo lähtenyt käyntiin.. tsemppiä kaikille testailijoille! Ai niin, kuntokuuri on mulla hetkeksi lössähtäny, mut ei se kokonaan jää. Mussutan nyt suklaata *hehehe*heeeeee* mut crossari on kovassa käytössä ;)!!!

Rollepa, minkäs ikäinen esikoinen sulla nyt on? Meiän tyttö on 1v 4kk ja on kans innokas uimari! me ei käyty vauvauinnissa kun ei päästy (paikat oli täytetty jo viimevuostuhannella :/) mut kaveri opetti tyttönsä kanssa meille sen sukeltamisen. osataan siis sukeltaa pari metriä niin et isi lähettää ja äiti ottaa vastaan, tai toisinpäin... Nyt viikonloppuna oltiin kylpylässä ja ostettiin neidille kellukkeet sinne. Se oli kun kala vedessä niitten kans ja yritti uida, ja uikin vähän aikuisten altaassa. me ei saatu pitää hänestä kiinni, kun hän osas jo niiin hyvin mielestään yksinkin **hehe**

Hilma, muista ostaa punaviiniä kaappiin sit oviksen jälkeistä aikaa varten, niinkuin aiemmin sanoin, se auttaa munasolua kiinnittymään kohdun seinämään! bdbdbdbdbdbdbd

Sars, jokos on ihania raskausoireita? :)

(.)öööö oon ihan äimänkäkenä! Mulla tuli täti tänään ehkä käymään... siis jos kierto menis niinkuin AINA, niin mulla pitäs menkkojen tulla vasta kolmen päivän päästä. (Joo siis naurakaa vaan, eihän ne paljon heitä, mut mulla tää on aina ollu kellon tarkkaa!!!) Eli tän kuun kierto oli vaan 27 päivää. Ikinä ei oo ollut niin lyhyt kierto enemmin. tosin tää täti vaan kurkkas tänään, ei muuta. Yleensä se tulee ryminällä sisään viiden matkalaukun kanssa ja viipyy seitsemän päivää! Niin, jotta kertokaahan kokeneemmat että onkos se normaalia et kierron pituus vaihtelee vai hakeeko mun kierto muka vieläkin paikkaansa? Kiitosh... Saankos tällä pitkällä sepustuksella luvan syödä tätä suklaata vielä pari palaa?

Pahoittelut kaikille niille, jotka ovat joutuneet/olleet tädin armoilla!

Kovasti plussaonnea koko konkkaronkalle! :) Ja muuten munkin ukkeli osaa aina välillä olla aika moinen urpo-kalevi ;D

Vielä pitäs pari viikkoa kärvistellä ja sitte ois rakenneultra. :)

Huomeneja ystäväiseni!

Nyt alotetaan heti omalla navalla.. Eilisestä asti mullon tuntunu semmoisia pieniä nipistelyjä tuolla navan alapuolella, siis luulisin että kohdun kohdalla. Luultavasti mun kroppa on lähteny mun sairaan mielen kans samaan junaan ja ny ne yhessä päättää kiusata mua ihan urakalla.
Mieli: "Hei body, kehitelläänkö muutamat raskausoireet tuolle reppanalle"
Body: "Hyvä idea, sekun on niin rassukka, että menee varmaan ihan täydestä vaikka ladattais vaan pikkusen ilmaa sen massuun"
Hmmmmmm... Näin sen täytyy olla. Sitten oon pari päivää ollu ku persuksille ammuttu karhu - ja ei, en ole joutunu metsästäjän tulilinjalle vaikka karhumetsästys alkoikin keskiviikkona. XD Ollu vaan jotenkin niin hermo tiukalla, että siitä on saanu mies ja kaikki muut 30 m säteellä osansa. Noooh, jospa tämä tästä.

Sars ihan fiiliksissä mun yrittäjähenkisyydestä.. hih.. :)

Onpa Mintulla jännä täti.. ettei se vaan ois sitten jotain muuta..? Ja WAB-neuvoston pitkällisen harkinnan jälkeen - lupa syödä suklaata myönnetty. Ihan varmasti jaksoit ootella tähän aamuun, että tuleeko lupaa vai ei... o_0

Voi tajuton miten tämä aika on menny, Marilla jo lähitulevaisuudessa rakenneultraki!!! =o} Pian sillä on jo nyytti sylissä..

Mutta ny pitää mennä, palataan.......

...taas täällä..hih.. Tuli mieleen, että semmoisenkin tempun olivat nuo Mieli&Ruumis eilen illalla keksineet, että ei sitten millään pystyny mahallaan nukkumaan. Tisseihin/nänneihin kävi niin kipeetä.. Helvata.. Kai se taas tuo kierto sitte venyy satapäiväseksi ku nuita oireitaki mukamas oon keksiny.. ***tanan ***tana...

Anteeksi - saitte tuta sen mun karhuoireen.. XP

Perjantaita, jee!!

c¨,)~, täällä uskotaan, että ei sun kroppa ja mieli sua huijaa, vaan ihan oikeita oireita tekevät! bd bd bd

Mintulla ollut kyllä tooodella omituinen täti vierailu! Mutta kai se kierto voi silloin tällöin vaihdella?!

Marille tervehdys! Että jo rakenneultraan, vau!

).( Tänään kp 6. Hieman eilen toisten hyvien uutisten jälkeen masensi :/ Mutta yrittää pitää, ei tässä muukaan auta. Jep, foolihappoja on kaapissa ja alan niitä popsimaan sekä (mahd.) oviksen jälkeen juon lasillisen punaviiniä.

Hienoa ja hedelmällistä viikonloppua kaikille!

No joo, häröhärö..... Oli siis tarkotus kommentoida tuota Hilman kirjotusta:

Hilma77: ).( Tänään kp 6. Hieman eilen toisten hyvien uutisten jälkeen masensi :/

Ja kysyä, että minkä "toisten hyvien uutisten"? Onko mulla mennyt jotain ohi..?

Niin juu, mäkin tosiaan alotin sillon viime kierrossa taas ne vitamiiniporeet. Siinä on kaikkia vitamiineja ja foolihappoa kans.. A-han ei ois hyväksi, jos se pikkuinen mukaan tarttuu, mutta pitää sitten jos sattuu raskautumaan niin vaihtaa semmosiin valmisteisiin, joissa sitä ei ole.

Kattoko kukaan muuten eilen illalla sitä dokumenttia, jossa ne kaks siskoa autto sitä kolmatta siskoa saamaan vauvan? Musta se hedelmöitysvaihe oli aivan kamala! Hirveen pitkä neula sisälle vaan ja kahteen kertaan ku ekalla ei onnistunu! Hyih kamala.. Kyllä sen jälkeen tekee mieli luomuna yrittää niin pitkään ku vaan hermo kestää. Se munasolujen poimiminenki oli aika kamalan näköstä hommaa. Oon mää sitte herkkis................... *:o}

Sori, tuli hieman epäselvästi ilmaistua! Eli tarkoitin, että sain eilen kuulla sukulaisten hyviä uutisia (raskaus!) ja se masensi hieman. Eli älä huoli, c¨,)~, sulta ei mennyt mitään ohi ;)

En katsellut tuollaista dokumenttia, vaikka kyllä huomasin sen tulevan. Ei taida sopia mulle..

Tuli noista raskaus uutisista mieleen, että miten te muut reakoitte muiden mahoihin ja vauvoihin? Mulle jostain syystä aiheuttaa enemmän ahdistusta raskaus mahat kuin pikkuvauvat.

Tuohon Hilman raskausuutis-kysymykseen:

Mulla kans on ehkä enemmän ongelmaa sulattaa ne masut.. Tuntuu, että nyt jokainen tuttu on paksuna ja semmosetki jotka ei ois koko vauvaa halunnu, on semmoisen saamassa. Hävettää myöntää, mutta olen ehkä hieman katkera/mustis toisten onnesta. Enhän minä tietysti sitä näytä, mutta yksin hiljasuudessa huomaan omaavani tuommoisia kamalia ajatuksia. Kyllä niistä vauvoistakin tulee haikea mieli, kun alkaa miettimään miltä se oma pikkuinen näyttäis ja että pystyykö sitä ikinä saamaan. :(

*huokaus*

...niin ja kyllä mulla silloin keväällä itku tirahti kun sain kuulla että mun miehen sisko odottaa.. Kuitenkin ois aatellu, että se tähän sukuun seuraavaksi meille tulee. Mutta nopeasti siitä pahasta olosta yli pääsi. Hänen puolesta olen ollut vain onnellinen, eikä tuota mustis/katkeruus kohtausta hänen kohdalla tullutkaan... Tuli vaan niin paha mieli. Tiiätte te mitä tarkotan................

Hei c¨,)~, eikös me sovittu, että tässä kierrossa (kun rännejä ja torvia on niin maan perskeleesti tykitetty roinalla) se plussa napsahtaa?
Eli ei ollenkaan nyt yritetä heittää sitä p-junan lippua jortsaan...

Me oltiin miehen kanssa Taiteiden Yössä eilen - tai noh, jotenkin idiootteina kuviteltiin, että päästään mihin tahansa lähi-ravintolaan syömään, mutta toisin kävi...
Onneksemme löydettiin pieni italialinen rafla ja saatiin pitkän kinuamisen jälkeen pöytä; mulla korkkarit lonksui ja vaapuin hölmön näköisenä eteenpäin :-)
Mutta siihen se ilo sitten loppuikin: risotto oli ankeeta ja pahoinvoinnin takia en pystynyt ko närkkimään sitä. Harmitti vietävästi. Hehhee, onneks miehenkin annos oli mitäänsanomaton, joten molemmat kärsittiin...
Mun täytyy kyllä sanoa ystäväiseni, että pidän jalat ja kädet ja sormet ja varpaat ristissä, että tää oksetusolo loppuis siihen rv12. Tää ON hirveetä. Lisäks jostain kumman syystä tunnen oloni todella epänaiselliseksi tällä hetkellä - jotenkin ajattelen, että tää mun vatsan selkeä turvotus saa ihmiset kelaa, et hitto tolla on hirvee kessi; tekis jotain for god's sake.
Hehehee, nyt tarttis selkeesti taas c¨,)~:n loitsun tahi mantran, että nää (raskaus)hormonit asettuis. Eli please, kaveri, voitko?

Tohon Hilman plussaus-tsydeemeihin voin sanoa sen verran, että kun yks ystäväpariskuntamme kertoi heinäkuun alussa plussanneensa (noh, nainen oli satavarma, että oli tärpännyt jo viikkoa ennenkuin monsuunit oli edes myöhässä ja kertoi siitä ihan kaikille. Siis IHAN kaikille) mä olin NIIIIIIIIN katkera ja ahdistunut ja oikeestaan jopa vihainen siitä, et miks joillakin tyypeillä tärppi käy heti ekasta yrityskierrosta. Iloitsin heidän kanssaan, mutta miehelle papatin kotona, et tää on uskomattoman epäreilua ja perseestä ja helvetti ottaa päähän, kun me ei ikinä saada vauvaa jne jne.
Tää raskaus päättyi keskenmenoon heti alkumetreillä ja kun juttelin ystäväni kanssa, olin aidosti surullinen ja toivoin niiiin kovin, että kyseessä olisi ollut vain jotain normaalia raskauteen liittyvää vuotoa. Yritin pitää toivoa yllä.
Tää oli itseasiassa ensimmäinen pariskunta ja tähän mennessä ainoa, jonka plussauutisesta olin vi****nut - muista olen iloinnut ihan kybällä.

Ja tohon maha/vauva kyssäriin: tällä hetkellä mä mieluusti ottaisin jo sen vauvan kehiin. Hehhee, valitin jo urpo-kaleville (noh, okei, on se ihan jees tyyppi. Ja ihana ko mikä), että miks naisen raskaus kestää 40 viikkoa? Miksei se vois olla vaikka vaan 12vkoa? Mä nimittäin "melko" kärsimättömänä ihmisenä oon jo osittain "kyllästynyt" tähän raskaana oloon tyyliin: kyllähän tää on jo nähty, missä se vauva on! :-D

Huomaatteko muuten? Mä en taida lähteä tästä ketjusta kulumallakaan...Toivottavasti EI haittaa? Ootte nimittäin mahtavia.

T: Sars, joka puhkuu. Siis plussauksia. Vähän niinko iso paha susi. Hehheehe.

Hilmalle halit toisten iloisten uutisten aiheuttamasta mielipahasta *halaa ja rutistaa*

Tosta miten otin toisten raskausuutiset, niin vastaus taitaa olla aika pitkälti että EN HYVIN! Varsinkin se yks meidän tuttavapariskunta on mulle sellanen piikki lihassa, ja kun se muido vollotti sitten että ei koskaan tärppää toista yrittäessä, ja sitten sain kuulla et oli tärpänny toisesta/kolmannesta kierrosta, niin kyllä söi miestä. Sitten oli pari tuttua, joiden oisin suonu odottavan vielä tovin, toinen alkoi odottaa esikoista oltuaan ukkonsa kanssa tyyliin pari kuukautta-->olivat ilman ehkäisyä tyyliin alusta asti. Ja toisen tuttuni ukko on niin sinkopalli, varmaan pitää tätä daamia nyrkin ja hellan välissä, niin heillekkin olisin suonut hiukka enemmän mietintäaikaa esikoisen ja toisen väliin.. Mutta kukin tallaa tavallaan. Itse olen tällä hetkellä oikeestaan vaan iloinen tulevaan ikäeroon,josko sitä ois sitten jo saanu koulittua tosta pikku-ukosta hiukka enemmän mallikansalaisen oloista tyyppiä ;)

c¨,)~ Mä olen nyt kyllä päättänyt että sä plussaat ja että te muut tuutte rytinällä perässä! ;)

Eilen piti käyttää isompaa ukkelia päivystyksessä, kun sille ilmeisimmin oli iskeny migreeni, pari päivää se oli jo ehtiny kestää ja oksukin sen takia lentäny. Hänen elämänsä ensimmäinen migreeni. Noh, tänään pitää istten käydä hakeen ne lääkkeet, josko se sitten siitä helpottas.

Aika tuntuu kieltämättä kuluvan siivillä, ens viikolla tulee puoliväli tätä raskautta täyteen, hui! :)

Hei tytöt nyt linjoille sieltä juhlimaan mun kanssa!

meillä oli miehen kanssa meinaan eilisiltana vakava keskustelu yrityksen alottamisen ajankohdasta ja hui! meillä lensi kumit roskiin nyt! :D jeeeeeeeeeeee! ihanaa!!!!!!!!
en tosiaan yhtään painostanu tai mitään. juteltiin vaan siitä et vauvakuume painaa ja esikoinenkin tarvii jo kaverin ja haluaisin kevät kesä vauvan ja sit tietysti se et jos haluan saman äitiyspäivärahan kun ensimmäistä niin yritys pitää viimeistään alottaa ens vuoden alussa... no mies vaan sano et kyllä mä nyt luulen että me heitetään noi kumit roskiin. ihanaa!!!!!!

niin tyhmältä kun tää nyt kuulostaakin niin mulla sit aamusta asti on pyöriny mielessä et onko esikoinen vielä liian pieni (jos meillä heti tärppää niin esikko on 2,2v)... ei se kai ole.

mut ihanaa! nyt mä oon saanu luvan kuumeilla ihan tosissaan! jee jee jee! ja mies oli niin ihana kun se sano aamulla et "jääkaapissa on sulle sit greippimehua". *ihana*
pitää vielä kaivaa foolihapot hollille ja ostaa lisää sitä greippimehua.

plussajuna, täältä tullaan! :)