Wish A Baby 95

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hilma77

Vieras
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, km 02/08, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Illusia, vm-77 esikoinen haaveissa, Pohjanmaa
Safiiri, vm-72, Operaatio Viitonen käynnissä, y 4/08, Keski-Pohjanmaa
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
c¨,)~, vm-81, esikoinen haaveissa, y 8/07, Pohjois-Pohjanmaa
Minttu vm-85, pikkukakkonen mielessä, Länsi-Suomi
Rollepa, vm -75, pikkukakkonen haaveissa, Espoo

Plussat:
Mari, vm-83 kakkonen haaveissa, Pohjois-Pohjanmaa, Y 08/07, +05/08
Sars76, vm-76, esikoinen haaveissa, y 08/07, Helsinki, +08/08

c¨,)~ lisää itsesi listalle!

Kiitos ketjun vaihdosta Hilma, alkoi olla edellinen jo piiiitkääää....... :)

Niska jumissa täällä. Ja mieletön väsy. Ja kylmä. Olisikin raskausoireita mutta kun kp vasta 7 niin eeeiii....taitaa talvi tulla väistämättä. Auton ikkunoitakin sai raaputtaa aamulla!

Vapaapäivän kunniaksi olen etsiskellyt uutta hiusmallia itselleni, mutta kun olen niin kranttu, niin eipä ole vielä löytynyt. Noh, ehkä kahvituokio kaverin ja hänen pikkutytön kanssa saa ajatukset muualle :)

Täällä tuli tikkuun melkein yhtä vahva viiva ku kontrolli. Kananmunavalkuaista havaittavissa ja eilen ja tänään on mahaa nipistelly kiitettävästi. Tänään siis toimitaan sitte joskus yömyöhään ku siippa tulee töistä. Huomisesta tikusta riippuu sitte seuraava kerta, joko huomenna tai sitte ylihuomenna. Panttaustekniikka muuttu jtp-tekniikaksi.

Illusia taitaa väsähtää syksyllä? Lämpimän viltin alle ja kuppi kuumaa käteen - auttaa ainakin pahimman yli.

Safiirille onnittelut oviksesta! Ja miestä kaatoon vaan ;)

Jep, mä periaatteessa jännäilen toukovauvaa, mutta todellisuudessa en. Kroppa temppuilee, ei voi mitään.

Safiirilla kaatotalkoot, toivottavasti onnaa tällä kertaa!

Hilma, itse asiassa väsähdän aina kesällä kun kaikki muut ovat pirteitä, ja piristyn taas syksyksi, mutta luulen että taitaa flunssa tehdä tuloaan, oireet viittavat kyllä siihen. Kuulostaa kyllä ihan kivalta tuo viltti ja kuppi kuumaa, tehoaakohan tähänkin hätään. :)

Kivaa, uusi ketju! nyt vaan c¨,)~ listalle, se ei pelaa joka pelkää, eiks jeh?! :)

Jee safiirilla on ovikset, nyt ei muuta kun ukkoa kumoon ja silleen... :) varmaan ois toi jtp- toimiva, mut kun meillä ei malteta odotella välipäivinä... mistähän sekin johtuu? tsemppiä kuitenkin!

Illusialle onnea flunssan taltuttamiseen. meillä on kans tytölla samaa vaivaa... ollu jo viikon. kuhan menis nyt äkkiä ohitse eikä tarttuis meihin et mekin päästäis jännää sitä toukovauvaa... ehittäis ihan vielä viimesille päiville toukokuuta jos nyt tärppäis! Hilma, sähän jännäät kyllä mun kans sitä toukovauvaa. Koskaan ei voi tietää...

Mulla on koko ajan perhosia vatsassa. Tää o niin uus juttu taas tää yrittäminen, että eilen oli jo vähän paineita koko hommassa peiton alla.. siis mulla. hassua. josko se siitä.

raikkaita syyspäiviä, ihanaa, kohta jo omenatkin on kypsiä!

No okei okei, yleisön pyynnöstä vaihdan listaa.. :) Saanhan mä taas vaihdettua jos tää ei olekkaan totta.. ;D

Safiiri, vm-72, Operaatio Viitonen käynnissä, y 4/08, Keski-Pohjanmaa

Plussat:
c¨,)~, vm-81, esikoinen haaveissa, y 8/07, Pohjois-Pohjanmaa +08/08

Ja la olis 8.5.09. Oon oikeestaan aika varma tuosta la:sta, kun luulen sen oviksen bonganneeni ja kun sillä jtp-meiningillä vedeltiin.. :o}

Lykkyä safiirille, pelmuuttakaa niitä peittoja sitte niin maan p*rkeleesti!!!

No joo. Ny se toinenki testi sitte on tehty ja plussa pamahti ennen kontrolliviivoja komeesti (heti ku pissa imeyty tikkuun ni pystyviiva tuli näkyviin).. :) Oli pakko hakea apteekista Clearblue kun näkyi vasta tänään lähtevän ne netistä tilaamani.. Ei kai mun hermot enää paria päivää olis kestäny.. :D Nyt tää alkaa tuntumaan vähä todellisemmalta. Vaikka pelottaa ihan sairaasti, että tää tulee kesken pois tai sitte on tuulimuna tai kohdun ulkopuolinen... :(

Ihanaa! Sittenhän asiat on jo tosi hyvällä mallilla kun noin komeesti tuli jo toistamiseen tikut viivaan. Jee!
eli mul ois mahiksii saada tosiaan oma la vielä samalle kuulle... hmn.. voiskohan niin onnellisesti käydä et jo toistamiseen tulis ekasta kierrosta raskaaksi...? se olis kivaa.

Mutta tarrasukkia ja babyliimaa lähettelen täältä ison paketillisen c¨,)~lle!

Safiiri, vm-72, Operaatio Viitonen käynnissä, y 6/08, Keski-Pohjanmaa

Plussat:

c¨,)~ Kaikki menee varmasti hyvin ja saat ihanan pienen vauvan keväällä!

On se vaan niin ihanan pelottava tunne kun on tullut raskaaksi. Ekaa odottaessani 23 vuotiaana ei tullut mieleenkään että jotain vois mennä pieleen, toista odotin 26 vuotiaana ja silloinkin tuntui että sattuuhan noita juttuja mutta ei meille. Kolmatta odottaessani olin 29 v ja silloin oli jo mielessä että mitä jos. Nyt jos tärppäisi olisin varmasti ihan hermona että mitä ikä voi tuoda tullessaan. Toisaalta haluaisin kaikkiin mahdollisiin testeihin mutta toisaalta kärsin järjettömästä neulakammosta.. hah, naurakaan vaan, se on taivahan tosi. : /

Mää korjasin tuon Operaatio Viitosen yrityksen alun kun nyt on kolmas kierto menossa...

Onnittelut vielä c¨,)~ lle vahvasta plussasta!!

Joo, täällä tähtäimenä kans toukokuu... Vaan ny ku sitä suunnittelee siipankaatoa illalla niin takuuvarmasti joku noista neljästä kullanmurusta päättää valvoa. On ennenki käyny niin. Mää oon niin pöljä etten osaa romantisoida jos tiiän jonku lapsista olevan hereillä.

No, katotaan miten käy. Tänään ei oo onneks vielä pakko onkata. Hyvä tietenki ois jos onnistuis mutta pakko siis ei oo.

Illusia, vm-77, Y 4/08 esikoinen haaveissa, Pohjanmaa

Plussat:

Päivitin omia tietoja kun yrityskk oli tippunut pois...

Illusia, vm-77, Y 4/08 esikoinen haaveissa, Pohjanmaa
Minttu vm-85, Y 9/08 pikkukakkonen mielessä, Länsi-Suomi

Plussat:

Päivitin minäkin tuon yrityksenaloituksen listaan. :)

Safiiri, voin kuvitella että on vaikeaa löytää omaa rauhaa miehen kanssa kun talossa on neljä lastakin! Meillä jo tuo tyllerö herää pitämään meteliä aina sillon kun ei pitäis... Mutta sitähän se on :) ja onhan se ihanaa et on joku täällä pitämässä meteliä...!

Onnistu :) Kaikki neljä nukku kiitettävästi... Kohta tikuttaan tän päivän tikutus.

Minttu, älä muuta sano. Ihanaa on ku on joku/jotku täällä pitämässä meteliä :)

Aloin kutomaan villasukkia. Ulkona on jo niin kylmä että meidän vanha puutalo alkaa myös jäähtyä kesän auringonsäteistä. Eilen mies lämmitti myös ekan kerran ton meiän takan. Ihana tunnelma tuli heti taloon. Niin ja sitten se järkkäs mulle kihlapäiväillallisyllärin.. Oih!Meillä siis vietetään aina niin kihlapäivää kun hääpäivääkin...! tottakai! nyt tuli 5v täyteen. tai siis tulee näinä päivinä.

Peittojakin pöllyyteltiin yöllä kuhan vaan saatiin neiti nukkumaan, kun sillä on flunssa. Sehän on ollu sellanen tyllerö et on jo kuukaudenikäsestä lopettanu ite yösyömisen ja sit siirrettiin se jo sillon omaan sänkyyn nukkumaan yönsä. Se on toiminu meiänperheessä. Nukuttaminen oli aluksi hankalaa, koska opetin vauvan vahingossa nukahtamaan tissille. tammikuussa meillä oli unikoulu ja sen jälkeen tyttö vaan viedään nukkumaan iltarutiinien jälkeen.
Mutta safiiri, teillä kun on monta lasta niin kerro että miten ihmeessä sitten kun meille tulee toinen vauva niin saadaan nämä lapset nukkumaan samassa huoneessa? Miten se on mahdollista et ne molemmat menee yhdessä nukkumaan samaan huoneeseen (siis sitten kun yösyötöt on loppu) vai kannattaako vauva laittaa ensin omaan huoneeseen? Meillä näitä huoneita on kuitenkin molemmille vaikka omat. Olisi kuitenkin kivaa että sisarukset nukkuisivat samassa huoneessa kun se vain on mahdollista...?

Huomenna pitäis olla ilmeisesti jonkun laskurin mukaan ovis.. nyt ollaas sunnuntaista asti pöllyytelty joka päivä. Ajattelin tänään pitää taukoa ja sitten taas huomenna pöllyytellä rakkaan kanssa. Toisaalta joku laskuri näytti et ovis olis vasta 6.9.. niin se oli niin et sellanen missä kysyttiin tarkkaan kolme viimeistä kiertoa anto ton huomisen ovisajankohdaksi ja sit kun laskin puolen vuoden ajalta kierron keskiarvon niin tuli tuo 6pv.. mitenköhän nyt sit kannattais tehdä? oon ihan pihalla kun mulla on aina ollu niin säännölliset kierrot!?

Ja sitten tällänen huvittavajuttu.. hehee saa nauraa mulle, mut siis mä oon ihan tahallisesti yrittäny tätä ennen ovista sekstailua harrastaa, koska haluisin toisen tytön.. ei se varmaan oikeesti niin paljoa vaikuta, mut kuitenkin. mä oon tällänen hörhö. :D oikeestihan jos tulis poika niin olisin aivan yhtä onnellinen. meillähän on jo tyttö. Mut mies vaan sano yks päivä kun sanoin et meille voi tulla poikakin, et "mites niitä sit hoidetaan---:O?!?!?!" *hehehe* eli näin meillä.

Meillä pojat nukkuu yhessä huoneessa ja tytöt toisessa. Ihan hyvin on menny nämä nukkumajärjestelyt. Joskus, hyvin harvoin, kolmonen havahtuu hereille yöllä jos nelkku herää. Heh, ja alkaa laulaa Tuiki tuiki tähtöstä :) Kumpiki tyttö nukahtaa saman tien uudestaan. Pojat on niin sikeä unisia etteivät heräile vaikka toinen käy yöllä vessassa. Nukkumaan menoissaki ekaks nelkku menee nukkuun (nukahtaa yleensä helposti omaan sänkyyn) ja sitte vähä myöhemmin kolmonen samaan huoneeseen. Kolmonen saattaa aikansa pyöriä sängyssä, mutta onneksi nelkku ei häiriinny. Pojista ykkönen nukahtaa yleensä saman tien ku laittaa pään tyynylle, kakkonen saattaa pyöriä. Ykkönen ei onneksi myöskään yleensä häiriinny velipojan valvomisesta.

Eli onneksemme meillä menee ihan hyvin nämä nukkumisjutut.

Olishan se ihanaa, jos kotona olisi joku pieni ääntä pitämässä..

*doh* Mä tein mokan tänään aamulla: otin kaapista viimeisen Tuc-keksipaketin mukaan töihin ajatuksena "hieman napostella tulevina työpäivinä". Mutta kun avasin sen, niin enhän mä osaa lopettaa! Että sinne meni, hyviä oli ;)

Safiirille onnittelut oviksesta. Uskomaton saavutus saada kaikki neljä nukkumaan päikkäreitä samaan aikaan!

Mintulle tsemppiä tyttö vauvahaaveiluun!

Mä aion pitää listassa edelleen tuon TJOT-merkinnän, vaikka yritystähän tää on..

Safiiri, teillä on käyny tasaflaksi kun on kaks tyttöä ja kaks poikaa... saankos kysyä et onko niissä ollu mitään tähtäystä sukupuolta silmälläpitäen vai ihan vaan on noin sopivasti tullu molempia? :) niin ja noi päikkärit?! miten ihmeessä kaikkki nukkuu samaan aikaan päikkärit?! oot sää taitava äiti!

Hilma, ehehehehee mulle käy kans aina noin! siis just silleen et vähän vaan muka maistan ja sit kaikki onkin jo syöty! TJOT on hyvä. se vaikuttaa henkiseen stressitilaan mitä ikinä tuolla lukeekin, joten pidä toi. meilläkin pitäis ehkä olla toi tjot kun mies ei ainakaan yhtään ressaa, mut sit taas mä oon tällänen himoyrittäjä (syön vaikka pajunjuuria jos joku sanoo että siitä on apua! :D) joten ehkä näin on hyvä!

Ihanaa päiväää kaikille!

Hilma, ei päikkäreitä vaan ihan yöunille eilen illalla. Joskus nimittäin on käyny niin että ku ois tarkotus siipan kanssa toimia niin joku lapsista ei millään malta nukahtaa... No, katotaan miten käy tänä iltana ku nyt bongasin vahvan viivan. Siippa tulee kotia puoli kymmenen jälkeen.