Wish A Baby 95

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mintulla ei oo peli vielä lähimainkaan menetetty. Sulla näemmä raskaushormoni nousee hitaasti. Lauantaihin siis (kaks päivää kärvistelyä, vaan toivottavasti saat julistaa sitte plussauutisia). Peukkuja edelleen!!!

VOI EI VOI EI VOI EI!

Taitaa täti tulla tännekkin! Tänään tuli ihan kun valkovuotoa mut ruskeeta. Punasta ei ollenkaan! Ei mulla menkat koskaat tälläin oo alkanu. toi on tollasta ruskeeta mömmöä..
Mut testaan silti sittenkin jo huomenaamuna jos menkat ei kunnolla ala.

*heh heh* huomaatteko kuin kärsivällinen odottelija olen?!

Minttu, edelleen se on joko tai. Mulla kolmosen raskaus alko tuollasella ruskealla valkkarilla, jota kesti pari päivää sitte loppu ja tein plussatestin. Vaan nyt tämä täti hivuttautu kylään tuolla tavalla, ekaks päivän tuli tuota ruskeaa ja sitte punasta.

Peukkuja vielä kovasti sinne!

KP 2 :(

Kyllä se täti vaan tännekkin tuli! Eli nyt on sit kp 2 ja kunnon menkat. Ihan hassua et tollain alko menkat, ei ne yleensä... Niin ´ja hassuinta oli se et mulla oli tosi paljon oireita. Ei esikoisesta ollu noin paljon. Mieli siis tekee tosi helposti tepposet!
Ens kierrossa en kyl ota mitää ressiä. Jos vaikka mentäis jtp-systeemillä. Vaikka laskeskelin et ollaan anoppilassa just oviksen aikaan, eli voi olla hiljasta...

Mut tsemppiä kaikille taas seuraavaan kiertoon ja kiitos kannustuksesta!

Voi itku Minttu.. :( Oisin sut niin mielellään mukaan ottanu.. Höh.. Ens kuussa tuutte sitte kesävaavien kanssa perässä, sovittu? ;o}

Mukavaa perjantaipäivän jatkoa ja oikein rentouttavaa viikonloppua, jos ei enää mitään kuulu! :)

Voi Minttu!! Kuinka kurjaa :( Mutta eteenpäin, periksi ei anne!

Kuinka Illusian työhaastattelu meni? Toivottavasti hyvin!

).( Kp 10, melko varmaan ;) Greippimehu alkaa pikku hiljaa maistua hyvälle *heh*. Mäkin pääsen työhaastatteluun ensi viikolla. Olis kiva paikka; työmatka lyhenisi reilusti.

Aah, viikonloppu edessä ja kauniita ilmoja luvassa!

Moro!

Ja heti alkuun Mintulle pahoittelut, että se täti perhana löysi sinut sittenkin...

Hilmalle hirveästi onnea työhaastatteluun!!!

Omaa napaa sen verran, että haastattelu sujui suhtkoht hyvin, ihania ihmisiä, mutta työnkuva olikin sitten jotain aivan muuta kun mitä eilakaislalta sanottiin, ja loppujen lopuksi jäi tosi huono fiilis päälle. Kävin vielä aamulla tekemässä kirjoittamisen nopeustestin toista paikkaa varten, ja sekin meni sitten aivan minne sattuu. Kyllä tämä menee ihan työstä tämä työn hakeminenkin, olisi edes vanha paikka vielä tallella, mutta osa-aikaisena täällä vaan puurretaan ja toivotaan parasta.

Äh. Vedinpä taas pottumaisen litanian. Saas nähdä eikö huominen Ikean reissu ehkä virkistäisi mieltä hieman.

Muuten aivan omituisia oireita täällä. "pitkät valot" päällä koko ajan, maha niin pinkeä ja turvoksissa että housut ei meinaa kiinni mennä, ja kuvottaa varsinkin aamuisin. Kp tänään 25, maa - tii akselilla odotetaan tätiä kylään...

Ihanaa, nyt voidaan jännäillä seuraavaksi Illusiaa! :) harmi kun se työ ei ollutkaan sitä mitä piti! Mutta ei muuta kun taas uusia tuulia työnhakuun!
Kylläpäs sun oireet kuulostaa lupaavilta! Mä jään tänne peukuttaan sua!

Hilma, Mähän sanoin et se greippimehu on hyvää! sitä on taas meidän kauppalistalla ;).
Koska kuulet mahdollisesta uudesta työpaikasta? Olis tosi kivaa et työmatka lyhenis...
ja tsemppiä ovikseen, se taitaa jo kolkutella?

Mut hei, jotenkin nyt vasta tuntuu et me oikeen yritetään vauvaa, kun se ei heti tärpännytkään. Olishan se ollu ihan liian hyvää tuuria et kakkonenkin ois ekasta kierrosta pompannu! toivottavasti se kuitenkin tulis suht nopeesti meille.. jos vaikka saatais syysvauva :) minä oon itte syntyny syyskuussa.

Mintulle lohturutistuksia täältä. Mulla oli just sama tilanne ku sulla että oireita oli muka vaikka kuinka ja sitte se kummallinen ruskea juttu. Vaan sitte laski lämmöt ja tiesin että täts it.

Illusiaa jännätään sitte. Peukkuja siis!

Työhaastatteluissa käyneille peukkuja kans.

Ja muille muuten vaan terveisiä ja rentouttavaa viikonloppua.

Nostan meitä taas vähän..

Täällä aletaan pikkuhiljaa toipua järkytyksestä! Eli uus kierto on suunnitteilla ja menkat alkaa laantua... Pikkasen alko pelottaa kun mies muistutti et mun lääkäri sano kun alettiin esikoista yrittää et voi hyvin mennä vuosi ennen kun tärppää, kun mulla on sellanen krooninen sairaus mihin syön päivittäin lääkitystä.. Mut meillä kuitenkin tärppäs heti ekalla kerralla esikoisen kanssa. Nythän se kakkonen voi tosiaan viedä sen vuoden ainakin. Vähän mulle tuli ajatuksestakin jo paniikki. Yritän kuitenkin ajatella positiivisesti.

Milläs fiiliksillä Safiiri?

ja illuusia, millon aiot testata! Mä jännään täällä jo tosi kovaa! Ihanaa kun tosiaan täällä ketjussa jännää muitten puolesta tosissaan. ei se oo mitään kirjotushelinää... oot illuusia ollu mun ajatuksissa viikonlopun ja todella toivon sitä plussaa!!!

Ihanaa tulevaa viikkoa kaikille!

Eeh...haamu..? Luoja kun näistä testeistä tietäisi. Mikä on herkin testi? Testasin apteekin omalla tosi tosi TOSI hailakan haamun aamulla, enkä oikein usko sitä. On se siinä edelleenkin, mutta tuo nyt enää paljon auta kun niitä ei saa 10 min jälkeen enää lukea.

Eli testishoppailumatkaa suunnitellaan.

Hilma, miten meni haastattelu?