Wish A Baby 93

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Illusia; Voi saakeli mää repesin tuolle sun insinöörimiehelle! Jotenki niiiiiiin miesmäistä. :D Niin ja siitä dieetistä, kyllä se alkaa muualtaki lähtemään jos kerta jo tissit on pienentyny. :) Voih, ku mullaki pienentys. On vähä turhan hallitseva kohta mun kropassa.. Ei tuota kuntoilua tuossa mittakaavassa varmaan fyysisen työn lisäksi jaksaiskaan, mutta ku meikäläinen istuu päivät tietokoneella niin ihan mukavaa vaihtelua. Nytki kyllä kotihommat kärsii ku illasta menee reilu 1,5h kävelyyn. Siinä ei paljo telkkaa ehdi katella sitten..

Minttu on kyllä saanu kivasti pudotettua. Mullakin oli muutama vuosi sitte sama homma, lähti ainaki se 15 kg pois.. mutta salakavalasti ovat hiipineet takas ja melkeenpä korkojen kera. >:(

Pitäskö meidän laittaa joku kuntopiiri pystyyn täällä? :D Tuntuu yhellä jos toisella olevan ajatuksissa, eikä se tämän meidän kaikkien yhteisen tavoitteen kannaltakaan pahaksi olis. Niinhän se on että kevyen liikunnan lisääminen vaikuttaa positiivisesti hedelmällisyyteen. ;D

T. c¨,)~ tarmoa täynnä!!!

Huomenta arvon daamit :-)

Mä kannatan kuntopiiriä! I'm in. Vois vaiks vaihdella jotain hyvii reseptejä ja ideoita, miten kannattaa liikkua...
Meikäläinen ei oo ikinä ollut laihiksella, mutta huomaan nyt iän myötä, että tohon vyötärölle tuppaa kertymään...Tosin nyt tässä "paksuuntuneessa" tilassa ei passaa laihduttaa, mutta hyvät kunto- ja ruokavinkit on aina jees.

Ja c¨,)~:lle piti sanomani, kun kysyit tosta ammatista, että meikäläinen toimii tv-alalla. Ja ei, ei oo mitenkään herkkua tai siistiä. Ihan perseduuni! Heheee, ainakin välillä. Milläs alalla sä puuhailet? Mainitsit, et oot tietsikan ääressä...

Mut mun pitää mennä. Palaan myöhemmin.

T: Sars, joka tsemppaa kaikkia ja diggaa c¨,)~:n puhdista!

Sarsille onnittelut plussasta... Nyt peukutuksia muillekkin, etenki Hilmalle... Vauvanhoitopuolellakin oli plussia wabbilaisissa. Nostakaas ny odotuspuolelle wab+ ketju pystyyn... Ja se on totta, että wabbilaiset plussaa laumana... Plussajuna puksuttaa...

senora ja pikku N ... 3,5 kk melkein...

Voi Sars sua onnellista, jos et IKINÄ oo laihikselle joutunu.. :/ Aika harva suomalainen nainen voi varmaan sanoa samaa. :D Ja tosi on, paksussa olotilassa ei kandee alkaa pelleilemään dieettien kanssa, mutta terveellinen elämä on varmasti vaan plussaa! :D
Ai ihan telkkuihmisiä oot.. Meitsi vaan tällasessa tylsässä hommassa elintarviketeollisuudessa toimihenkilönä, toki on vientikauppaa ja homman kirjo kaikkinensa muutenkin aika kiva mutta silti.. Heh.. rupes naurattaan, joku tuttu ku ynnää yks ynnä kaks niin jo hoksaa kuka oon, mutta jos tunnistaa niin tunnistakoon. :D Eihän tuota mitään kamaluuksia (toivottavasti) oo tullu kirjoteltua. :)

Senora - täältä tullaan.. toivottavasti.. hitaanlaisesti kylläki.. :/

T. c¨,)~ joka suunnittelee silmät kiiluen viikonlopun (oman) miehenkaatoa (koopee 7 elis tikuttelu alkaa sunnuntaina..) ;D

No hei taas pitkästä aikaa, Senora! Kylläpä teidän pikkuinen on jo iso! *oi*

c¨,)~ oletpas löytänyt hauskan kuukausilaskurin. Kyllä mäkin mielelläni tulisin kunto/ruokaremppa piiriin. Pieni (?) parannus ruokailutottumuksiin ei todellakaan olisi pahasta ;) Mulla kun tuppaa tuo vihannesten syönti jäämään pahasti paitsioon (hyi minua).

).( Ei mitään ihmellistä täällä. Varovaisen toiveikas olen, mutta liian korkealle en tahdo kurkottaa, koska pettyminen on aika rankkaa. Jännäyspäivä menee niinkin kauas kuin 19. päivään.

Hilma; Se pettyminen on kyllä niin persuksesta.. Mutta toisaalta sulla kans varmaan sen kierron tasottumisen kanssa normaalimittainen kierto jo jonkulaisen ilon aihe..? Mulla meinannu vähä samalla tavalla olla niiden kasvisten kanssa.. Nykyään kyllä koko ajan enenevässä määrin on tullu käytettyä kun "uusi" mies syö niitä tajuttomasti. Edelliselle ei saanu missään muodossa ängettyä niin sitte jäi itelläki vähälle. Exän kans ny ei tullu ees paljoa lämmintä ruokaa tehtyä kun oli semmonen jäärä, jolle ei mikään maistunu ja kaikki oli hankalaa. Tää nykynen on sitte niiiiiin eri puusta että. Tehdään monesti yhdessä ruokaa, ja monta ruokalajia samalle ruualle.. On se niin ihQ!!! XD

Hei marttaseni, nyt tulemaan vinkkiä, mitä vois tehdä punaista (tai vihreistä) linsseistä tai kikherneistä! Näkyi kaupassa olevan go green merkkisiä.. Vois kokeilla..

Niin, miksei kukaan kerro mulle mikä se "suljettu" on??? Kai ny joku tietää... :/ Kun muissa ketjuissa aina kirjottavat, että joku on laittantu joitain kuvia suljetulle jne..

C:lle Meillä on ex-kermiteillä omat suljetut sivut, joihin pääsee jäseneksi anomuksesta. Siellä voi jutella sellaisia juttuja mitä ei yleisesti halua kertoa. Ja sinne voi laittaa kuviakin... http://groups.msn.com/ -sivulta voi sivuston perustaa.
Vai meinaat martta-perinnettä jatkaa... Wabeissa on perinteisesti marttaperinnettä vaalittu ainaki reseptien vaihdon merkeissä... Valitettavasti en linsseistä osaa mitää tehdä... Löytyiskö vaikka hellapoliisin sivuilta apua...

Kiva kun Hilma vielä muistu mut... Saraa minäkin välillä kaipailen, vaikka ei paljoo yhtä aikaa oo kirjoiteltukaan. Kukkis tais pitää kesätaukoa kirjoittelussa. Tuliko Keijulle perhekriisi, vai häipyikö toiselle osastolle kirjoitteleen... Ny ei jaksa muistaa. Mutta vilkutukset kaikille ja tsempit...

No tältä kokiltahan löytyy resepti jos toinenkin, sen kun vaan kyselemään. Linsseistä voi tehdä muitten kasvisten kanssa ihanaa soppaa tai muhennosta, laitan ohjeen tulemaan joku päivä.

Niin, ja tämä kokkina oleminen ei todellakaan ole laihdutusta helpottanut, mutta mies on saanut tsempattua minua nyt niin paljon että samalla laihiksella ollaan, katotaan nyt sitten mitä tapahtuu. Jotta kuntopiiri pystyyn vaan, tsempataan toisia oikein kunnolla! Minäkin pudotin 16 kg parisen vuotta...hetkinen. 11 vuotta sitten! Pari vuotta, tosiaan...ja takaisin on tullut, korkoineen päivineen ;:( Laihduttaminen on kyllä niin riesa kun olla ja voi, mutta kun tietää että olo on niin paljon parempi kun päämäärä on saavutettu, ja on joku kohtalotoveri tai tsemppaaja, niin heti saa itseään otettua niskasta kiinni toisella tavalla.

Ja tikuttelu jatkuu, edelleen ei nousua LH arvoissa, mutta kp vasta 11 vielä. Osaatteko te jotka olette testanneet sanoa koska kannattaa aloittaa tikuttelu kierrossa? Nämä digivastaanottimen liuskat kun eivät mitään halpoja ole, en haluaisi tuhlata turhaan...

No niin, työhaastattelu huomenna, joten nyt pehkuihin. Toivottavasti näen unia Senoran mainitsemasta plussajunasta!

Ihanaista perjantaita!!!

Ai niin, meillähän on ihan ammatti-ihminenkin joukossa.. ;D Kun ei vaan liian töiseväksi Illusialle kävisi tämä wabmarttaaminen.. Hehh.. Niin juu ja se ovistestihomma. Mulla oli niissä one stepeissä semmonen taulukko mukana, että jos kierto on esim. 27 pv pitkä niin testaaminen kannattaa aloittaa 10. pv ja testata 5 päivää tai kunnes viivat ovat saman vahvuisia. Minkä mittanen se sun kierto niinku sitte on? Vois kattoo vähä viitteellistä tikutusaikaa siitä taulukosta.. Täällä ootasetellaan myös Illusian kuulumisia työhaastattelusta.......!

T. c¨,)~ joka lähtee huomenna lastenvaunuostoksille kaverin kanssa IIIIIIK!!!!!

Hilpeää ja hieman sateista perjantaita!

Kyllähän minä sut, Senora, muistan. Jaksoit/jaksat olla aina niin kannustava, vaikka sullakin tuo raskautuminen vei jonkin aikaa. Jep, Sara, Kukkis ja Keiju ovat kaikki haaveilleet niin kauan, että ainakin joku heistä muistaakseni on siirtynyt lapsettomuus puolelle. Raskasta tämä touhu välillä on.

Illusialle tsemppiä työhaastatteluun! Ja onnea oviksen bongaukseen; se on vaikeaa puuhaa..

c¨,)~ En ole koskaan käyttänyt linssejä enkä kikherneitä. Voivat olla ihan hyviäkin, mutta itse vierastan kasvisruokia. Mutta lisäkkeinä, kenties?

).( Eilen olin hieman masennuksissa tämän vauvailun takia. Alan jo vahvasti epäillä saanko lapsia ollenkaan, kun ei siitä ainoasta plussastakaan ole varmuutta oliko hedelmöittynyt munasolu vai mikä. Kun ilma on sateinen ja mieli maassa, saa ainakin mussuttaa mitä haluaa! Ja minähän mussutan...

Hedelmälliä aikoja ja hauskaa viikonloppua!

Ai Hilma oli yhtä aikaa langoilla.. Juu, voisi olla vaikkas lisäkkeenä tai keittona tai jotain semmosta.. Ootellaan Illusialta sitä ohjetta ja jos ei mene rakettifysiikaksi niin vois vaikka kokeillakkin.. ;D

Voi Hilma, varmaan jokaisella on noita synkkiä hetkiä. Mullakin varmaan 3 viikon päästä - veikkaisin.. Mutta pakko niistä on yli päästä, ei se muukaan auta. Mussuttaminen kyllä auttaa hetkellisesti! :D

Hilma, vm-77,TJOT 03/07, km 02/08, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Illusia, vm-77 esikoinen haaveissa, Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Safiiri, vm-72, Operaatio Viitonen käynnissä, y 4/08, Keski-Pohjanmaa
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
c¨,)~, vm-81, ensmäistä yritetään, y 8/07, Pohjois-Pohjanmaa
Sars76, vm-76, esikoinen haaveissa, y 08/07, Helsinki, +08/08
Minttu vm-85, pikkukakkonen mielessä, Länsi-Suomi

Päivitystä...
Poistin nyt itseni kokonaan listalta, kun ei ole tälle puolelle enää tullut kirjoiteltua. Enkä oikein Hilman lisäksi muita täällä kirjoittelevia tunnekaan... Tuolla lapsettomuuspuolen Ajatuksissa-ketjussa vaikutan nykyään. Senoralle heipat, sinä se jaksat muistaa vielä tätäkin puolta :) Mitäs muuten Annukalle on tapahtunut, kun ei ole enää listoilla?

Hilma, ootko ajatellut vielä mennä mihinkään tutkimuksiin? Eihän sulla toisaalta ole vielä niin pitkä aika siitä km:sta, kun menkatkin oli niin pitkään poissa. Tsemppiä sulle kuitenkin kovasti!
Bye bye!

Hei!
Saako liittyä seuraan?
Kuljen täällä Elleissä Rollepan nimellä, olen espoolainen ja vm. 75. Kirjoittelen tuonne helmivauvat 2008 -palstalle enimmäkseen. Esikoistyttömme vietti eilen puolivuotissynttäreitä ja nyt alkaa vauvakuume nostaa päätään. Olemme päättäneet että syksyllä tehtävän lomamatkan aikana ja sen jälkeen pikkukakkonen saa tulla jos on tullakseen. Esikon kohdalla tärppäsi heti kun lupa annettiin, saas nähdä kuinka nyt käy. Tulisin mielellään tänne tutustumaan teihin ja vaihtamaan kuulumisia. Ja näyttipä täällä jo yksi toinenkin "helmis 08" olevan :)