Heis vaan kaikille - oon ollu viikonlopun äidin luona käymässä, eikä siellä pahemmin tietokoneilla hilluta; äiskä haluu lenkkeillä ihan hullun lailla ihan koko ajan oli sää mikä tahansa. Eli nyt on tullu sitten pistettyä jalkaa toisen eteen ihan tosissaan; parikin kertaa päivässä. Puuh. Riittää mulle nyt taas vähäks aikaa nää kuntoilut
Ja huomaan, et mä oon totaalisesti pudonnut kärryiltä; ootte piru vieköön pitäny tän listan todella aktiivisena ja höpötelleet ihan tosissaan, heh. Eli: pahoittelut jo etukäteen kaikille, kun en muista kommentoida kaikkea...Mut yritetään.
Mä lähen tohon c¨,)~:n linjoille, etten haluu lukee Auroran viestiä...Hehehheeee. Jännittää nimittäin kyllä jo melkoisesti, että miten vauva/ lapsi tulee muuttamaan parisuhdetta ja mitä jos sillä onki koliikki ja se vihaa meitä ja puuh. Ja tiedän, täähän on vielä ihan liian aikaista pohdiskella näitä asioita, mutta eihän sitä omalle päälleen mitään voi. Tietääkseni

Enkä myöskään haluais kokea tota Rollepan pahoinvointiakaan. Huh, kuullostaa ihan hirveen hurjalta. Koputan täällä puuta, ettei omalle kohdalle sitä tule. Nyt on ainakin vielä ihan mahtava olo; ei mitään muuta muutosta tässä omassa olossa kuin turvonnu vatsa iltaisin. Ei siis jotenkaan yhtään tunnu siltä, että olisin raskaana...OUtoako? En tiedä.
Jotenkin kait ajattelin, et sit kun se raskautuminen tapahtuu, tapahtuis muutoksiakin omassa kehossa ja olossa melkoisesti. Mut fidut. :-D
Tosin en valita, koska mikäs mun on ollessa. Vähän vaan ehkä huolestuttaa se, et onks siel mahassa mitään eloo...
Hilmalle halusin viel sanoo, et mulle on NYT tullu poskeen yks megaiso finni. Helvetti, että risoo. Eli ei ne näpyt vältsii mitään kerro - luotetaan siihen, et hormonit heittelee välil miten sattuu, eikä oo merkki tädin tulosta. Eiks jeh?
c¨,)~: heheheeee noi sun limajutut on aina yhtä herkullisia. Meitsi diggaa. Nyt sitten bongaat vaan ne omat limat ja peuhaat niin maan prkleesti. Mä pidän peukut pystyssä sen oviksen bongaamisessa ja miehen kaatamisessa ja simppojen maratonissa - nyt se plussa kehiin, kaveri.
Ja samaa toivon kyllä ihan kaikille ketjulaisille - olis mahtavaa pistää tonne toiselle puolelle pystyyn sama ketju. Juttua nimittäin riittäis varmasti ihan yhtä paljon kuin täälläkin puolella.
Ja Illusialle mun piti vielä mainita tosta luteaalista. Mulla ovis oli kp20 ja luteaalit oli (varmaan) joko 10 tai 11 pvää, koska omasta mielestä mun kierto oli 30 tai 31 pvää...Saatan kyllä olla väärässäkin, mutta näin laskeskelin. ;-)
Aurora vois viel kertoo, jos viitsii, et mitä esim. ekalla neuvolakerralla käydään läpi? Meillä nimittäin mies haluu tietää ennenkuin mennään sinne - ehkä sitä lähinnä kiinnostaa, kannattaako tulla mukaan vai nou :-D
Mut mä peukutan kaikille. Ja yritän olla vähän aktiivisempi - duunissa alkaa olla aikasta kiirus, mut mä yritän
T: Sars, joka säätää.