Wish A Baby 94

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja c¨,)~ tulkaapa tänne..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

c¨,)~ tulkaapa tänne..

Vieras
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, km 02/08, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Illusia, vm-77 esikoinen haaveissa, Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Safiiri, vm-72, Operaatio Viitonen käynnissä, y 4/08, Keski-Pohjanmaa
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
c¨,)~, vm-81, esikoinen haaveissa, y 8/07, Pohjois-Pohjanmaa
Minttu vm-85, pikkukakkonen mielessä, Länsi-Suomi

Plussat:
Sars76, vm-76, esikoinen haaveissa, y 08/07, Helsinki, +08/08

Niin, meitsi sitte päätti tehä uuden ketjun. Ja vähä rukkasin tuota listaaki, että laitetaan noita plussia vähä niinku erilleen.. En muistanu millon Mari plussas nii en sitä tuohon laittanu ollenkaan. Mutta kukanenkin päivitelköön omalta osaltaan miten tykkää! :)

Jestas, taidankin perua osallistumiseni kuntoklubiimme, ottaa tämä työ päälle sen verran. Jouduin vielä tarjoilijaksikin tänä iltana, ja sen kyllä huomaa jalkakivuista...ja minulta voi kyllä kysyä reseptejä, jaan niitä ilomielin, ei mene työn piikkiin. :)

c¨,)~:lle, oli siinä minunkin testissä jonkunlainen kartta siitä koska kannattaa aloittaa tikuttelu, mutta kun kierto on 32 päivää, ja sen mukaan pitää testailu aloittaa kp 15, ja gynellä todettiin kesäkuussa ovis kp 14, niin en oikein osaa olla testaamatta, ettei vaan mene ohi! Vielä matalat arvot kyllä, pitihän se testata tänäänkin. Kai se on sitten ostettava uusia liuskoja vaan ja jatkaa harjoituksia kunnes sen oviksen sieltä bongaa.

Senorakin ehti käydä meitä katsomassa, kivaa. Mari tosiaan, missä luuraat? Entäs Sars, mitä uutta taivaan alla?

Työhaastattelu meni hyvin, tosin on vain osa-aikatyöpaikka kyseessä, ja heidän piti vielä joitakin ihmisiä haastatella, en elättele hirveästi toiveita. Sain kaiken lisäksi perusteellisen raivarin tänään kun soitin liittoon ja kysyin missä mennään työttömyyspäiväraha-hakemuksen kanssa, ja sain vastaukseksi että he eivät ole tehneet asialle mitään kun hakemus ei ole täydellinen. Why, thanks for telling me! 5 viikkoa on hakemus lojunut jonkun idiootin kirjoituspöydällä eikä kyseinen henkilö ole voinut soittaa, meilata tai kirjoittaa minulle ja kertoa tätä keskeistä informaatiota. Kiitti v*****i. Byrokratia tässä maassa on uskomatonta. Ja ei kun ensi viikolla Kelaan kirjoittelemaan lisäselvitystä...äääh. Perhana.

No niin, menen kellistämään miehenketaleen, jos vaikka tulisin paremmalle tuulelle :)

Alkuperäinen kirjoittaja :
Rollepa, vm -75, pikkukakkonen haaveissa, Espoo

Plussat:

Esittelinkin itseni jo tuolla edellisen ketjun päätteeksi - mutta lisäsin vielä tietoni listaan. Hauska tutustua!

Illusia, täällähän mä kökin. Olen joka päivä käyny taustailemassa, mutta välillä on niiiiin laiska olo ettei jaksa edes sormia näppiksellä liikuttaa ;)

mmmmm, ruokareseptejä.. Musta tuntuu aina että pyörittelen niitä yksiä ja samoja perusruokia esim. makaroonilaatikko tms.... :/ Mielikuvituksen puutettako ehkä, sitä en tiedä :P

Itsekkin olen nyt tässä raskauden aikana yrittäny hiukan kattoa mitä suuhuni laitan, ja tota liikuntaa olen yrittäny hiukka enempi harrastaa kuin mitä oli edellisessä raskaudessa. Meikäläisen liikunta kuitenkin rajoittuu kävelylenkkeihi vaihtelevalla vauhdilla ja hiekkalaatikon lähistöllä vauhdikkaan taaperon perässä hölkkäämiseen :) Nyt varsinkin on alkanu kivasti tuntua liitoskivut, niin ei kauheena inspaa toi liikkuminen, mutta hampaat irvessä olen ainaskin kerran päivässä käyny hiukka pidemmästi köpöttelemässä vaunujen ja koiran kanssa. Toivottavasti tuottaa tulosta.

Niin ja tervetuloa Rollepa! Tänne tarvitaankin hiukka uutta verta. :)

Ens torsataina olis seuraava neuvola, saas nähdä mitä puntari siellä sanoo ja mitä hemppa on, meinaa niiiiiin väsyttää koko ajan. Haa! Tänään illalla muuten meinasin kirjaimellisesti oksentaa pojan päälle kun pesin herran hyvin levinnyttä kakkaa (eilen syötiin hernekeittoa ja luumuja ;D). Siinä sitten lavuaarin äärellä poju käsivarrella haukoin happea ja nieleskelin oksua, ei kauheen mukava kokemus.. :P

Mari ja Pikkukakkonen rv 17+2

Plussat:
Mari, vm-83 kakkonen haaveissa, Pohjois-Pohjanmaa, Y 08/07, +05/08

Tervetuloa Rollepa messiin, näinhän minä sinut jo eilen mutten muistanut asiasta mainita. Kivaa kun saadaan lisää porukkaa!

Laskeskelin uudestaan eilen mahdollista ovispäivää ja totesin että se tosiaan taitaa meikäläisellä mennä aika pitkälle, vaikka silloin kesäkuussa oli kp 14 ultrassa varmistettu ovis, niin taitaa se kuitenkin olla vähän myöhemmin kun kierto on 32 päivää (siihen se on nyt tyssännyt, ja sen mukaan lasken). Eli kun se ovis on 10-16 päivää ennen menkkojen alkua, se saattaa tarkoittaa että tässä taloudessa ollaan pupuiltu liian aikaisin! Toivottavasti tikuista on apua tähänkin ongelmaan että saatais aikaiseksi se kauan kaivattu plussa...

Kiva kuulla Marin vauvaperheen arjestakin, lisää tuollaista. Myös raskausjutut tietty kiinnostavat, eli te jotka olette sen kokeneet tai koette, teiltä olisi kiva kuulla lisää! Ja voin uskoa että se oksennuskohtaus siinä pepun pesun yhteydessä oli kaikkea muuta kun hauskaa...riittää itsellekin jo kun joskus tekee samaa siskontytölle, ja sinä vielä raskaana...hui. Pieniä elämän iloja :)

Clearbluen ovistestille ehdin jo hieman suutahtaakin, kun testi maksoi maltaita (tosin insinöörihän ne haki) mutta niihin ei sitten olekaan uusia testiliuskoja ostettavana, vaan koko setti pitää uusia jos ne loppuu! Selvää rahastusta. Seuraavaksi ostetaan sitten kyllä halvempaa sorttia, sen kyllä vannon.

No niin, jos nyt en kuitenkaan marisisi koko ajan, ihan hyvällä tuulella täällä ollaan :)

Ketkä ovat seuraavat jännääjät?

Plussat:
Mari, vm-83 kakkonen haaveissa, Pohjois-Pohjanmaa, Y 08/07, +05/08

Mä seuraan Keijun esimerkkiä ja poistin itteni listalta. Meillä alkaa jo toinen ivf tässä syksyn aikana eli olen niin eri tilanteessa kuin te, ja muutenkaan en ole jaksanut/ehtinyt palstailemaan moneen kuukauteen, joten heipat vaan kaikille ja terkut tutuille! Safiirille ja senoralle vilkutukset! :) Ja Keijulle myös, jos käyt tällä puolella kurkkimassa...kyllä teillekin jo saisi se tärppi tulla!

Hei vaan, Kukkis! Olen todella pahoillani, että teillä ei ole vielä tärpännyt :/ Kovasti onnea ivf:ään ja jaksamista muutenkin elämään!

Ja tervetuloa, Rollepa! Hienoa, että uusia "kasvoja" tulee ketjuun.

Voi, Mari! Uskon, että oli kurjaa tuollainen vaipanvaihto, huh! Kuinka vanha teidän esikoinen on? En valitettavasti muista, vaikka tod.näk. olet sen kertonut.

Illusia, onpas tosiaan outo juttu noiden digitaalisten o-testien kanssa! Joutuuko tosiaan ostamaan aina uuden satsin laitteineen kaikkineen?! On kyllä rahastusta moinen! Ja jaksamista byrokratian kiemuroihin.

Jännäyslista

Hilma 18.-19.8.

Lisätkää itsenne listaan!

Kukkikselle hyviä jatkoja, toivottavasti teillä tärppää ivf:n myötä, tule vaikka kertomaan hyvät uutiset sitten!

Hilma, näin minä sen paketin selosteesta luin, että uusia tikkuja ei ole ostettavana, vaan koko paketti pitää uusia. On kyllä erittäin omituista touhua minunkin mielestäni.

Täällä lähdetään nyt viettämään siskontytön 1-vuotis synttäreitä ison pakettikasan kanssa :) Ostettiin mahdollisimman paljon melua pitäviä leluja kun tyttö niistä niin pitää (saattaa kyllä olla äiti eri mieltä missä kyseisiä leluja aletaan säilyttämään... ;))

Jännäyslista

Hilma 18.-19.8.
Illusia 28.8

Tervehdys.

Hassua, kun "ilmoittauduin" tänne uuteen ketjuun, alkoi vauvahaaveet tuntua heti konkreettisemmilta :) Kovasti mua jännittää että tuleeko pikkukakkonen tärppäämään yhtä nopsasti kun tuo esikoinen. Ja mietityttää toki myös se, että onko tuleva alkuraskaus yhtä hurja kuin oli eka; pahoinvointi oli ihan hirveetä, elin 2 kk pelkästään persikoilla ja nektariineillä, oksensin pahimmillaan kerran tunnissa vuorokauden ympäri... vaan jotenkin kaikki se on jo unohtunut aika hyvin.

Mä en enää imetä, tuo esikoinen päätti kieltäytyä tissistä jo kolmikuisena, joten senkin puolesta varmaan voisi kaikki olla ok. Menen kyllä maanantaina gynelle ihan rutiinitarkastukseen kun tajusin että edellisestä papasta on kulunut monta vuotta.

Meillä on asunnon täysremppa menossa, ja mä olen tosi väsynyt ja mieskin huhkii raksalla kaiket päivät, asumme evakossa mun äitini luona joten tässä ei nyt muutenkaan olisi vielä ihan parhaat puitteet tuohon vauvantekoon :D

Tiedättekö kun mua harmittaa ne ihmiset jotka kovasti varoittelevat että ei saa "tehdä" toista lasta vielä, että se olisi liian rankkaa. Ja yks mun ystävä selittää aina kaikista jotka odottaa toistaan että "ihme kun eivät osanneet ehkäisyä käyttää". Ei sillä että mä olisin kellekään näistä haaveistani edes uskaltanut puhua. Mutta mä olen kyllästynyt niihin ihmisiin joille kaikki on aina kamalaa ja rankkaa... ne ei voi tajuta kun sanon että musta vauvan kanssa on ihanaa ja että mulle on jäänyt ns. omaa aikaa nyt enemmän kuin töissäollessani ikinä. Ehkä tästäkin syystä uskallan jo nyt haaveilla toisesta vauvasta.

Joo, mutta nyt pitää mennä lottoamaan. En mä päävoittoa tarttis mutta vähän remonttirahaa voisin ottaa :)

Moikkelis.. Mä täällä vain pikaseen pyörähämässä, siis odotettavissa vain c¨,)~:n napaa, anteeksi etukäteen!

Nii, elis tänään eka tikutus takana kp 10 ja tikussa ihan tositositositosi hailakka testiviiva, siis jos eri valossa kattoo niin ei erota. Huomenna siis jatketaan tikun uittoa.. XD

Eilen sain ekan kerran sitten tässä kierrossa kellistettyä ukon. Täti kun lähti yhtä hiipien pomppien kuin tulikin, ja oli kaikkiaan 8 pv kylässä.. Hohhoijaa.. Suunnitelmissa kyllä oli, että nyt sitte ainakin ens viikko pyritään joka toinen päivä pupsimaan. :) Tai oikeestaan oli puhe, että joka toinen aamu... Saas nähä mitä tulee, kun ennen töihin lähtöä pitäis suoriutua.. ;D

Lisäänpä ittenikin tuohon listaan. Pitää sitten päivittää tarkempi jänskäyspäivä kun/jos bongaa sen oviksen.

Jännäyslista

Hilma 18.-19.8.
Illusia 28.8
c¨,)~ 27.8. -> ?

T. c¨,)~ jolla on Emmaljungan aivan ihanat vaunut säilytyksessä siihen saakka kun kaverin vauva näkee päivänvalon

Kp 14 meneillään, eikä oviksesta tietoakaan. Testi näyttää vieläkin vain haaleaa viivaa, vaikka se ehkä olikin hieman tarkempi tänään kuin aikaisemmin. Eli testailua jatketaan...hirvittää vaan jos se ovis on sitten esim. kp 22, riittääkö se luteaalivaihe...?

Vattuja keräämässä ja sienestämässä ollut Illusia, joka on ihan hyttysenpuremilla!

Maanantaita!

Rollepa, kylläpä sulla oli rankka alkuraskaus! Jouduitko sairaalaan oksentelusi takia vai selvisitkö kotona? Jep, muakin on kamalasti peloiteltu vauvojen /lapsien vaativuudesta: ei-ikinä-omaa-aikaa-aina-väsynyt-parisuhde-menee jne. Tietysti moni asia muuttuu, mutta en silti usko, että oma elämä katoaa kuin tuhka tuulee samalla kun vauvansa saa käsivarsilleen. Tarkoitan, että toki kaikki muuttuu, mutta miksi se leimataan usein niin pahaksi?

).( Kp 21. Ehkä huomasitte edellisestä kappaleesta, hieman olen ärtsy ;) Mulla on valitettavasti vain tulleet ensimmäiset finnit > ennakoivat 200% varmuudella tätiä :(

Moikka,
kurkkasin tänne ja Rollepan saamat varoitukset pienestä ikäerosta herättivät ajatuksia. Minä olen yksi niistä varoittelijoista. ;-D

Meidän kahdella ekalla lapsella on ikäeroa 1v 7kk (joista kuopus on siis WAB-ketjun poikia), ja se oli ihan sopiva. Mutta yhtään sen pienempää eroa en olisi jaksanut! Ihan sen takia että omistan vain kaksi kättä ja yhden pään, jossa valitettavasti vain himpun verran järkeä. ;-)

Toinen raskaus oli verrattaen helppo, esikoinen oli (on) tosi tottelevainen ja omatoiminen, mutta oli se silti aika rankkaa - ihan fyysisesti! Samaten kakkosen ensimmäiset 6kk menivät kuin pilvessä, vaikka hän oli terve ja helppohoitoinen ja mies sekä isovanhemmat pystyivät osallistumaan lasten hoitoon hyvin aktiivisesti. En uskalla ajatellakaan sitä tilannetta että raskaus olisi vetänyt tosi huonoon kuntoon, jos lapsilla olisi ollut terveysongelmia tai jos mies olisi ollut paljon poissa kotoa.

Toisesta lapsesta haaveilu alkaa usein kun esikoisesta on kasvanut sellainen lutuinen, jotenkuten paikallaan pysyvä, hyvin nukkuva ja syövä tapaus. Kannustan usein vauvakuumeilijoita odottamaan sen verran että vauva lähtee liikkeelle ja alkaa näyttämään enemmän "todellista luonnettaan". Jos sitten vielä tuntuu siltä, niin go for it!

Paljon on tosiaan kiinni lapsen luonteesta. Meidän kakkonen oli n. 6-7-kuisesta eteenpäin niin vilkas, ettei mitään toiveita vauvakuumeesta ennen kuin hän oli 1½-vuotias. Ja vieläkin hirvittää, kun rv:t näyttää 11 ja ikäeroa tulossa 2v 4kk. Eli jos hän olisi ollut esikoisemme, toista tuskin olisi tullut yhtä pian.

Raskaudet ovat onneksi erilaisia, ja monet äidit ovatkin huomanneet ettei toinen tai kolmas odotusaika ole enää yhtä ikävä kuin esikoista odottaessa. Itselläni toinen meni helpommin, mutta tämä kolmas on taas väsyttänyt tosi paljon. Ja onneksi sitä ei koskaan OIKEASTI tiedä etukäteen millaista elämä on usean lapsen kanssa... :-D

Eli nämä ovat syyt, miksi saatan toppuutella vauvakuumeisia äitejä. En minä silti kauhistele tai manaile toisten päätöksiä, yritän vaan kertoa omista kokemuksistani, elämästä viisastuneena. Toivottavasti en loukkaa ketään mielipiteilläni.

Huomenta!

Onpa Rollepalla ollu kaamea pahoinvointi ekaa ootellessa.. Hyrrrrr.. Mua alkaa yököttämään pelkkä ajatuski oksentamisesta.. :) Niin se vaan tahtoo tuo aika kullata muistot!

Illusia, älä ny ala ressaamaan etukäteen sen luteaalivaiheen kanssa. Jää koko ovis pahimmassa tapauksessa väliin ku liikaa jänskää.. :/ Tikutellaan vaan ja ollaan niinku ei aateltas koko hommaa. Heh.. Meillähän pitäs olla suunnilleen samaan aikaan jänskäyksetki vaikka munhan kierrosta ei ikinä tiiä minne se päättää ponkasta. On kyllä törkeetä riistoa se CB testihomma... Hmph..

Mutta Hilma, voihan se olla jotain muutaki hormoonitoimintaan liittyvää se finnihommeli.. ;) *wink wink* Ei ny heitetä kirvestä kaivoon ennen kun on punasta valkosella.. :D Heh, olenpa mää vitsikäs tänä aamuna.

Täällä bongattiin eilen illalla jonkulaista limaa... (Kai se oli mua itteäni eikä ukkokultaa.. ;) ) Jospa se sieltä tulis se oviskii.. Kyllä kai nämä meijän eritejutut voi heikompia hirvittää. *tsih* :D

Saaaaarrrrss??? Miten menee????

T. c¨,)~ joka on tänä aamuna aivan kamalalla tuulella...

Ai niin, parisuhteen ja oman ajan häviämisestä. Itse sanoisin, ettei kyse ole häviämisestä, vaan MUUTOKSESTA. Lasten myötä elämä muuttuu erilaiseksi. Toisilla vanhemmilla on vaikeampi sopeutua tähän muutokseen, toisilla helpompi. Meille kun on jo kolmas tulossa, niin muutos ei ole enää kovin suuri. Elämä keskittyy tiiviisti lasten ympärille eikä "omaa" aikaa ole työnteon ohella. Eipä sitä oikein jaksaisikaan... :-)

Minä yritän olla lukematta tuota Auroran viestiä olleskaan.. *istuu silmät kii kädet korvilla* "lallllallllllallaalalallalalalalalalalenkuulemittäää" :) Ei sitä passaa ajatella, että millasta se tulee pahimmillaan olemaan sen ensmäisen kanssa.. Eiköhän siitä hengissä selviä. :) On mulla käyny itsekkäitä ajatuksia mielessä, että miten meidän parisuhteen käy jne.. JOS nyt sattuu joskus jälkikasvua siunautumaan. Toisaalta, sitä kaipaa vipinää ja elämää ympärilleen.

Missä te kaikki ootte, ku on taas niiiiiiin hiljasta!!???!!

heippa! täällä on ollu niin paljon kiireitä sun muuta et en oo ehtiny tulla palstalle kun vasta nyt ja yritän muistaa jotain johonkin kommentoida...

lapsen tulosta ja parisuhteesta: joo meillä se muuttu ja aluksi ei ollu yhteistä aikaa juuri ollenkaan. nykyään kunneiti on jo vuoden niin joka ilta kaheksan jälkeen ollaan tehokkaammin kahestaan, kun sillon kun ei ollu lasta. seksielämä on meillä paljon parempaa kun ennen lasta. oikeesti! ;) ja nyt meillä on yhteinen aarre mikä on molemmille tärkeetä ja mistä halutaan yhdessä huolehtia. mut komppaan aurooraa siinä että kyllä se parisuhde oikeesti muuttuu aika tavalla. se on sitten tosiaan jokaisesta parista kiinni miten muutos tuntuu perheessä!

painonpudotuksesta: sain pudotettua painon ihan vaan liikunnalla ja erittäin valvotulla ja monipuolisella ruokavaliolla. ja sit mul on yks hyvä tsemppari joka muistuttelee vähän väliä pitämään mieliteot kurissa! Nyt alotan saman. laitan vihkoon ylös joka ikisen ruoanmurun mitä syön ja alan "krosstreinata" joka päivä. paitsi et tänään sain sen härvelin rikki, saa nähdä saako mies korjattua sitä vai pitääkö ostaa uus..

Heis vaan kaikille - oon ollu viikonlopun äidin luona käymässä, eikä siellä pahemmin tietokoneilla hilluta; äiskä haluu lenkkeillä ihan hullun lailla ihan koko ajan oli sää mikä tahansa. Eli nyt on tullu sitten pistettyä jalkaa toisen eteen ihan tosissaan; parikin kertaa päivässä. Puuh. Riittää mulle nyt taas vähäks aikaa nää kuntoilut :-)

Ja huomaan, et mä oon totaalisesti pudonnut kärryiltä; ootte piru vieköön pitäny tän listan todella aktiivisena ja höpötelleet ihan tosissaan, heh. Eli: pahoittelut jo etukäteen kaikille, kun en muista kommentoida kaikkea...Mut yritetään.

Mä lähen tohon c¨,)~:n linjoille, etten haluu lukee Auroran viestiä...Hehehheeee. Jännittää nimittäin kyllä jo melkoisesti, että miten vauva/ lapsi tulee muuttamaan parisuhdetta ja mitä jos sillä onki koliikki ja se vihaa meitä ja puuh. Ja tiedän, täähän on vielä ihan liian aikaista pohdiskella näitä asioita, mutta eihän sitä omalle päälleen mitään voi. Tietääkseni :-)
Enkä myöskään haluais kokea tota Rollepan pahoinvointiakaan. Huh, kuullostaa ihan hirveen hurjalta. Koputan täällä puuta, ettei omalle kohdalle sitä tule. Nyt on ainakin vielä ihan mahtava olo; ei mitään muuta muutosta tässä omassa olossa kuin turvonnu vatsa iltaisin. Ei siis jotenkaan yhtään tunnu siltä, että olisin raskaana...OUtoako? En tiedä.
Jotenkin kait ajattelin, et sit kun se raskautuminen tapahtuu, tapahtuis muutoksiakin omassa kehossa ja olossa melkoisesti. Mut fidut. :-D
Tosin en valita, koska mikäs mun on ollessa. Vähän vaan ehkä huolestuttaa se, et onks siel mahassa mitään eloo...

Hilmalle halusin viel sanoo, et mulle on NYT tullu poskeen yks megaiso finni. Helvetti, että risoo. Eli ei ne näpyt vältsii mitään kerro - luotetaan siihen, et hormonit heittelee välil miten sattuu, eikä oo merkki tädin tulosta. Eiks jeh?

c¨,)~: heheheeee noi sun limajutut on aina yhtä herkullisia. Meitsi diggaa. Nyt sitten bongaat vaan ne omat limat ja peuhaat niin maan prkleesti. Mä pidän peukut pystyssä sen oviksen bongaamisessa ja miehen kaatamisessa ja simppojen maratonissa - nyt se plussa kehiin, kaveri.
Ja samaa toivon kyllä ihan kaikille ketjulaisille - olis mahtavaa pistää tonne toiselle puolelle pystyyn sama ketju. Juttua nimittäin riittäis varmasti ihan yhtä paljon kuin täälläkin puolella.

Ja Illusialle mun piti vielä mainita tosta luteaalista. Mulla ovis oli kp20 ja luteaalit oli (varmaan) joko 10 tai 11 pvää, koska omasta mielestä mun kierto oli 30 tai 31 pvää...Saatan kyllä olla väärässäkin, mutta näin laskeskelin. ;-)

Aurora vois viel kertoo, jos viitsii, et mitä esim. ekalla neuvolakerralla käydään läpi? Meillä nimittäin mies haluu tietää ennenkuin mennään sinne - ehkä sitä lähinnä kiinnostaa, kannattaako tulla mukaan vai nou :-D

Mut mä peukutan kaikille. Ja yritän olla vähän aktiivisempi - duunissa alkaa olla aikasta kiirus, mut mä yritän

T: Sars, joka säätää.

No hellou!

Voi Minttu tuo on niin juuri tuota.. Sitä ku yrittää alkaa reenaamaan nii eiköhän a) mee jalka poikki tai muuten tuu sairaaksi b) lenkkarit (tai tässä tapauksessa crosstraineri) laukiaa c) sataa vettä tai räntää tai kissanpentuja... mut bd että pääset pian takas reenille ;D

Jahas, tulihan se Sars sieltä.. Juu, jos diggailet mun limajuttuja, niin lisää on tiedossa. Samanlainen lima-aalto bongattu äskeisellä veskireissulla. :D

Ja ovistikussa edelleen niin haamujenhaamu että ei ilman mun supernäköä erottais. Oikeestaan siihen tuli paremminki semmonen viivanpaikka..ehkä.. emmätiiä.. Mutta nyt ei kuitenkaan ole se hetki. Kulti kyllä jo aamulla puhelimessa meinas, että tänään tyhjennetään sen säiliöt, että saadaan uutta ainesta kehiin kun on se h-hetki. Sulonen, ku suunnittelee, että miten meidän kannattaa ajottaa että on just sopivan tuoreet vekkulit lähettää matkaan. <3 Ja minä ku pelkäsin että tää on sille liian kliinistä..heh..

Mutta nyt pitää lähtä puristaan mehut tuosta ukkokullasta.. ;D *tsih*

Hellou, hellou, täällä ollaan taustalla!

Meillä on ollut taloprojektin kanssa juttuja koko viikonlopun ajan, ja tänään alkoi pyörät rullaamaan oikein urakalla, käytiin hakemassa rakennuslupa ja mies tuossa vieressä keskustelee rakennusurakoitsijan kanssa kaikesta mahdollisesta, kun minä selaan keittiö- ja kylpyhuoneluetteloita, joten en ole oikein tänne ehtinyt katselemaan.

Meitä on moneksi. Minä taas luin Auroran kertomuksen ihan mielenkiinnolla, kun haluan tietää aivan kaiken aivan kaikesta, myös mahdollisista muutoksista parisuhteessa vauvan tulon jälkeen. Better to be prepared minun mielestäni :)

Tikuttelut eivät vielä ole tuottaneet minkäänlaista tulosta, vaikka eilen tunsin pientä nippailua alavatsassa, mutta nythän sen pitäisi olla, joten aion kellistää miehen joka päivä ensi viikonloppuun asti (nyt kp 15) että varmasti ollaan on the safe side. Eli tikkujen ostoksille huomenna!

Ja lupaan olla stressaamatta... ;)

Emmä vielä päässykkään kellistämään sitä ukkelia. Se ehti häipyä.. aiko tulla iiiiihaaann pian takas.. hmph..

Voi ku ihanaa Illusia kun projekti rullaa etiäpäin. Ny se alkaa konkretisoitumaan ja pian on sitte hirmu hässäkkä.. :D Eikö oo vaikeeta päättää mitä sitä oikeen haluaa.. Mulla ainaki oli ku remppaa tehtiin.

Liukkaita peuhuukelejä toivotellen, c¨,)~ ;D