Wish a Baby 58

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WAB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

WAB

Vieras
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Hilma vm-77, TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Nuppu80, vm-80, esikoinen haaveissa, Vantaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
Piitu1, vm-81 poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Tuuli, vm-72, esikoinen haaveissa, Y 2/06, km 09/06, etelä-Suomi

Jännäyslista
Keiju 6.4. eli PITKÄperjantaina :)
senora 16.4
Annukka n. 25.4.
Nuppu 25.4.
Safiiri huhtikuun lopussa, tarkentuu kun/jos ovis bongataan

No niin ... uusi viikko uudet kujeet... Aloitin uuden ketjun ja nyt on kaikki pääsiäisen ajan jutustelut vanhassa ketjussa ... läl-läl-lää ... Yritelkääpä nyt sitten muistella mitä sinne jäi .. heh-heh...

Pääsiäinen on sitten onnellisesti ohi.. Muutama suklaamuna tuli syötyä... Muuten kyllä pikaruokaa... Oltiin metsässä kaatamassa puita, tai mies kaatoi ja mä kiskoin läjään. Tehtiin nuotio ja paistettiin makkaraa ... nam... voi sanoa että ulkoruokintakausi on alkanut... Aloin tässä miettimään, että teinköhän mitään ruokaa... jauhelihakeiton ainakin...

*Lohtuhalit* Keijulle tätin vierailusta ja *Pretty in Pinkille* km:sta ... Kyllä elämä kohtelee meitä kaltoin... Ai niin ... Keiju piti päivittää... joo ja olis saanu kai jännäyslistaltakin poistaa... Mutta jospa Mi-iu ja Pretty in Pink listautuisivat... Milloinkas me teitä muita saataisiin jännäillä?? Itellä on tässä piinaviikko menosssa... Ei oo olotilaa suuntaan eikä toiseen ja kun se oviskin livahti ohi jossain ihme välissä...

Kiva että olette pääsiäisen aikanakin käyneet pitämässä juttua yllä ja Mukavaa alkanutta viikkoa! (he... viikko alkoi kyllä jo eilen... ) Neljän päivän päästä olis taas viikonloppu...

Huomenta
Paluu arkeen olis edessä ja ihan toimistotyötä. Torstaina onneks jo vapaapäivä ja Suolahteen.
Pääsiäinen meni kotona ja anoppilassa, tasapuolisesti.

Pretty Pink, jaksamishalit sinulle. Enpä osaa oikein muuta lohduttavaa sanoa...
Keiju jaksamista sinullekin, ehkä ens kierrossa sitten uudella paikkakunnalla ja se 08 :)

Mulla ovisbongailut vasta menossa. Tää mun kierto, kun on "pitkähkö"...

Onnittelut Piitulle ukkoontumisen johdosta. Koskahan meillä mies innostuis asiasta?! Kesäkuussa oltu 5 v kihloissa...

Meillä meri on jo auki, vaikka aamulla aina jäässä yöpakkasten jälkeen. Seurailtu pääsiäisenä sorsalintujen ja joutsenten touhuja...

Annukka

Huomenta vaan täältäkin! Pääsiäinen oli ja meni ja nyt innolla uuteen lyhyeen työviikkoon ;)

Ensinnäkin suuret pahoittelut sinulle Pretty in Pink kokemasi keskenmenon vuoksi. Nyt tuntuu todella pahalta, mutta pikku hiljaa elämä voittaa ja katse suuntautuu tulevaisuuteen.

Keijulle myös lohtuhalauksia tätivierailun johdosta. On tämä nyt taas tosi epäreilua! :( Mitä se Piitu tuolla edellisessä ketjussa kirjoittikaan, että nyt tarvis keksiä hyviä keinoja, jotta saatais meille kaikille se vuoden 2008 vauva. Mitäköhän ne hyvät keinot sit vaan olis...

Piitulle vielä kerran onnea. Itse menin naimisiin vuosi sitten talvella ja vaidoin myös sukunimeni. Alussa minullakin oli ihan sama, että vastasin vanhalla sukunimelläni ja kirjoitin sitä joka paikkaan, mutta kyllä siihen nimeen alkoi sitten pikku hiljaa tottua. Ja kiitos muuten cappucinokakun ohjeesta. Niitä muffinsseja tässä jo teinkin ;) Niin ja sitä piti sanomani, että kyllä täällä saavat kaikki ruikuttaa ihan yhtä tasapuolisesti oli ennestään lapsia tai ei.

Ja kiitos vielä kerran Thelmalle tsemppaamisesta ja neuvoista. Tuota yksityistä klinikkaa olen minäkin ajatellut juuri tuon nopean toiminnan vuoksi, sillä meillä ei taida olla aikaa enää jonotella paria vuotta. Toivon tietysti, että tärppäis ennen sitä, mutta en oikeasti tiedä enää, mitä ajattelis. Silloin km:sta toivuttuani ja kun uusi yritys oli taas vauhdissa ajattelin, että varmaan parin kolmen kuukauden jälkeen tärppää uudestaan, mutta niin vaan ei ole käynyt. Ja aina kun on oikein synkkä hetki, tulee mieleen kaikki ne, jotka ovat jo yhden lapsen saaneet, mutta silti toinen raskaus ei alakaan. Eli, jos minulla tuo yksi epäonnistunut raskaus olikin vaan joku tosi suuri sattuma ja sitten seuraavaa tärppiä saadaankin odotella viisi vuotta. Käy varmaan niin kuin monelle muullekin pidempään haaveilleelle, että tulee vähän epäuskoiseksi tämän kaiken suhteen; miksi se nyt tärppäisi, kun ei ole tähänkään mennessä tärpännyt. Ja tosiaan välillä minullakin tulee tosi huono omatunto, kun ruikutan, vaikka ei olla km:n jälkeen yritetty kuin vasta se puoli vuotta ja on monia, jotka ovat jo yrittäneet paljon pidempään. Mutta ylipäätään se ensimmäinen puoli vuotta yritystä ennen km:a ei tuntunut ollenkaan niin pitkältä ajalta kuin tämä kulunut puoli vuotta km:n jälkeen...

Vai Senoraako me päästään sitten seuraavaksi jännittämään ;) Minä en viitsi itseäni jännäyslistalle laittaa, koska kukaan ei jaksa minun pitkiä kiertojani jännätä. Ehkä sitten, jos onnistun oviksen bongaamaan. Eli mulla on ovis kai tulossa tässä joskus ensi viikolla. Tai sit aikasemmin tai myöhemmin... Mutta siimahäntiä pitäisi kyllä olla jo tyrkyllä valmiusasemissa.

Oikein aurinkoista viikkoa kaikille,

Tuuli

Voi kun Annukalla on jo meri auki... Meillä oli vielä toissapäivänä järvessä melkein kairan verran jäätä! Mutta äkkiä se siitä sulaa, kun on tällaisia aurinkoisia päiviä. Tosin vesisade auttaisi vielä.. Mutta en mä sitä sulaa vettä vielä odota. Ensi viikonloppuna olis parit pilkkikisat ja sitten saa mun puolesta alkaa jäät sulamaan.

Oon Piitun kans samaa mieltä että pitäis nyt ottaa kaikki keinot käyttöön... Miten se oli Greippimehua ovikseen asti ja sitten punkkua?? Kylvöjä oviksen aikoihin joka toinen päivä... Multivita tabletteja ja olix se vehnänalkioöljyä (joka oli kuulemma pahaa)
Ei kai muutenkaan terveellinen ja monipuolinen ruokavalio voisi haitata. Mies pitäis laittaa tupakkalakkoon,

Miten tää raskautuminen voi ollakkin näin vaikeaa?? Toiset raskautuu ihan vahingossa ja sitten pähkäillään että mitä tehdään. ja toiset saa hillua ilman minkäänlaista ehkäisyä vuosikaupalla...

Hitsit, kun mun ranteita särkee... tainnu tehdä tehtävänsä puiden pinoaminen pääsiäisen aikana. Eilen iltapäivällä oli kyllä jalat ja kädet ja selkä kipeenä, mutta nyt vain ranteet! Siis ei voi ymmärtää...

Tuuli on näköjään kerenny kokeilla cappuccino muffineja... Mulla jäi vaan suunnitteluasteelle. Mutta sellaista piirakkaa tein, että ihan sokerikakkupohjaan (1+1+1 sokeria, munia ja vehnäjauhoja) lisäx (vatkasin munien ja sokrun kanssa...) puol desii leivontamargariinia ja jauhojen seassa leivinjauheen lisäksi piparkakkumaustetta... olipas muuten jouluiset tuoksut ... ;) parikymmentä minsaa uunissa. (leivinuuni, älkää kysykö asteita)

Huomenta :)
Olipas kirpsakka aamu, pakkasta melkein yhdeksän. Sais se kesä tulla jo..

Piitu, niitä tököttejä on täällä tilailtu ainakin Dermoshopista, www.dermoshop.com. Ihan tutustumisen arvoista tavaraa mun mielestä. Olen jo usemmman vuoden ollut asiakkaana.

Muistin tossa, että Keiju kerran kysyit, että oliko tämä nyt raskaana oleva ystäväni sama, joka koki tuulimunan mun keskenmenon jälkeen. Ei ole sama ihminen. Mut en mä silti kestä, jos hänen raskautensa onnistuu ja mun ei! Kun he eivät edes yrittäneet lasta.. voi että mitä tähtitiedettä tämä lapsen tekeminen ihan oikeesti on! Nyt on taas muutenkin ihan sellanen ESKO -olo ja pelko persiissä..

Mitäs tytöt meinaatte tänään lounaaksi syödä? Täällä ei taas ruokalassa ole mitään, mistä viittis viittä euroa maksaa, eikä ole mitään evästäkään mukana. Kai se on pakko taas kurvata kauppaan... menee taas siinäki tehokasta lorvimisaikaa hukkaan, kun pitää kassalla jonottaa. *mäkä mäkä..*. Aamulla jo tunnin jonotin labraan ja ihan hiilenä, varsinkin kun oli kiire töihin, kun työpari ilmoitti olevansa migreenissä. Että hyvin alkoi tämäkin työviikko.

Taidan häipyä muualle ruikuttamaan :)

Varmaan ihanat tuoksut Senora...nuuh. Niinpäs sanopas muuta, sitä minäkin ihmettelen, että miksi ihmeessä tämä on niin vaikeaa. Minua ihan nauratta ne ajat, kun söin e-pillereitä ja olin tosi tarkka, että otin pillerin aina samaan aikaan, ettei vaan tapahtuis vahinkoa. Ja tässä sitä ollaan. Minä olen juonut greippimehua, punkkua, syönyt foolihappoa, sinkkiä, vehnäalkioöljytabletteja ja lisäksi meillä on ollut kylvöjä parin kolmen päivän välein koko kierron ajan... että yrityksen puutteesta ei ainakaan voi johtua. Multivita tabletteja en ole vielä kokeillut, oiskohan se nyt kiinni niistä ;)

Hei Tuuli... jospa teillä on liikaa yrittämistä ... ;) Eikös Tehiksellä ollu se konsti että pihtaili muina aikoina, ja kun oli otollinen aika, niin vasta sitten niitä kylvöjä ... Mulla oli kans pillereitten kans tarkkaa että aina samaan aikaan... ja jos joskus unohtui, niin voi kamala sitä pelkoa...
Mulla on itellä nuo vitamiinit kokeilematta, mutta kokosimpa tuohon edelliseen kaikkea täällä oppimaani... Kyllä netti on sit opettavainen ...

vai omppu kyselee mitä lounaaksi ... Jaa... mä en vielä tiijä. Kerron sitten kun oon käyny syömässä.
Jotain ihme töhnää phs:aan tullu... valkkaria kai ... ei kait vaan täti näin laittanu käyntikorttia tulemaan jo ennakkoon. prkl!

Jahans... kivasti saanu leviteltyä kaikki paperit pöydälle. välil piti käydä juoksemassa ympäri taloa asioilla... Aamulla tein päivän hyvän työn ja täytin kopiokoneen kaikki lokerot paperilla.. olivatkin aika kuivana.

Hei, kuulostaa kornilta omastakin mielestäni, mutta mitäs jos kokeilisitte tilapäistä luovuttamista? Pari yritysvapaata kuukautta (helpommin tietty sanottu ku tehty..) vailla mitään odotuksia. Eikä sitä miestäkään tarvi joka ilta saada. Jos nyt oviksen sattuu bongaamaan, niin hyvä niin ja sen kerran kaks voi hommailla tjottaillen.

En tiedä, oliko kaikella tällä merkitystä omaan tilanteeseeni, mutta uskomattomalta se tuntui se plussa. Varmaan kostautuu vielä se, kun sanoin, että en halua joulukuussa synnyttää.. No, nyt tietenkin vedän typerät sanani takaisin ja toivon sydänjuuriani myöten, että onnistun tällä kertaa. Ei sitä pettymystä kerta kaikkiaan kestäis enää..

Kyllä te KAIKKI vielä onnistutte, niin uskotaan ja toivotaan.

Raskautumisesta...
Suosittelen kokeilemaan myös näitä E-vitamini tapuja mitä me aloitettiin syömään muutamakuukausi ennen plussaa, samalla napsittiin myös sinkki+seleeni nappeja.
E-vitamini on hedelmällisyys vitsku, ja sinkki ja seleneeni vahvistaa siittiöitä.
Hain ne ihan luontaistuotekaupasta, ja kysyin mitä se myyjä suosittelee jos haluaa raskaaksi, ja nuo se meille möi, ja niitä syötiin ja tässä ollaan... johtuko sitten vitamineista vai ei mutta ei niistä ainakaan haittaa ollut....

Niinpä Senora ja Omppu, olenhan minä totakin miettinyt, että ollaanko liikaa yritetty ja siitä panttailutekniikastahan oli aikasemmin Tehiksen kanssakin puhettakin. Tosin noita vitamiineja minä söin jo ennen keskenmenoakin (paitsi noita vehnäalkioölytabletteja) ja punkkua juon ihan muutenkin ennen ja jälkeen oviksen ;) Ja viime kuussa ei kyllä yritetty yhtään, oviksenkin vain aavistelin olevan silloin matkan aikana ja näin jälkikäteen se aavistus osoittautui oikeaksi. Mutta sitten toi panttailutekniikka, en tiedä, jotenkin en ole uskaltanut lähteä siihen, kun se lääkärikin silloin helmikuussa sanoi, että suositeltavaa olis hommailla noin 3 kertaa viikossa koko kierron ajan, kun mulla ovis voi olla ihan koska vaan. Tosin josko se kierto nyt tästä tasaantuis niin olis vähän helpompi pantata siihen ovikseen asti... Hm jos nyt tässä kierrossa tekiskin niin, että pantattais siihen ovikseen asti. Mut jotenkin sekin tuntuu hullulta, koska ei me silloin ennen keskenmenoakaan panttailtu.

Kyllä se Omppu onnistuu, nyt vaan uskot siihen lujasti! Haleja!

Pretty in pinkille suuren suuret lohtuhalirutistukset! tosi epäreilua tää elämä välillä!

Keijulle myös lohtuhalit, hiton täti ku kiusaa...se on jännä kun välillä on tuntunut että nyt kyllä on pakko olla tärpännyt kun "oireitakin" on mutta ei...hitsit! Mutta leuka ylös ja kohti 2008 vuoden vauvaa!

Omppu, toi on kyllä hyvä idea tuo yritysvapaat kuukaudet..ja vitskuja nassuun, mä olen syönyt nyt taas kaikenmaailman kapseleita...kaipa niistä jossain vaiheessa jotain apua on, ehkä...:)

Näin viimeyönä vauva unta...sain siinä tyttölapsen, oispa enneuni...niin ja ystäväni joka on reissussa maailman toisella puolella laitto viestiä viikko sitten että näki unta et olin raskaana, hih! :)

Niin tosiaan mitäköhän sitä söisi lounaaksi...vapaa päivää viettelen ja nyt ois oikee aikaa tehää jotain hyvää...hmmm...

Oon kanssa miettiny tätä raskautumisen vaikeutta...on tää pyllystä! Kaveri jolla tärppäs pari vuotta sitten ekasta kierrosta sano et ehkä sä sitten jaksat paremmin yöitkuja ym juttuja jos sattuu oleen kun ootte yrittäny kauan vaavii...mut en usko et se vaikuttaa siihen tai mist sitä tietää.....

Jeps,taidanpa kohta lähteä kauppaan et saapi jotain syötävää...tällä viikolla kylvöt alkakoot mutta asenteella sitten kun huvittaa, ei väkipakolla! :)

tikru ja kp 10 tai 11

Kiitos Tuuli haleista :).

Tulin vaan ilmoittamaan, että lounaspulma ratkaistu; ruisleipää ja kurkkua. (okei, oli meetvurstiakin, mutta älkää kertoko kenellekään..). Millä suola-addiktiosta pääsee eroon?

Ja vettäkin pitäis yrittää litkiä.. Ai niin, niihin raskautumisvinkkeihin vielä, älkää unohtako sitä vyöhyketerapiaa!

Toinen vesiputeli menossa... ruuaksi oli perunoita ja nakkikastike...
Tikru nähny vauvaunta... toivottavasti käy pian toteen...
Tuuli... jos kerran lääkäri on määränny touhuiluja tasaiseen tahtiin, niin sittenhän reseptiä on noudatettava... Inhottava, kun ovis pomppii miten sattuu... :(
Katselin jo puhelinluettelosta vyöhyketerapeutteja... harmi, kun ei oo tässä lähellä ketää keltä vois kysyy ketä suosittelis... Minkähän hintaista lystiä se vyöhyketerapia on??

Täälläkin olis muuten ollut nakkikastiketta ruokalassa :)

Mun vyöhyketerapia tais maksaa 35 € / 45 min. Kävin siis kaks kertaa, koska se suositteli että 3-5; ekasta kerrasta ei juurikaan ole yksinään hyötyä, vaan se on sellaista hidasvaikutteista (vaikka aika nopeestihan tuo ainakin mulla vaikutti :D )

Voi kiesus miten kaikki urpot onkin nousseet taas koloistaan tänään ja tulleet tänne asiakkaiksi...sais taas olla tuhat metriä rautalankaa tässä, eikä siltikään varmaan menis jakeluun noille...

Joo Tuuli varmaan toi 3 pv:n välein on se suositus. Jos on hirveen paljon vanhempaa tavaraa, niin siinä on sitte niitä kuolleita heppuja seassa luonnollisesti enempi. Meillä tais olla niin, että mies torstaiaamuna purkitti näytteen, sitten lauantai-iltana huumailtiin. Tunsin kyllä ja taisin tikuttaakin lauantaina ovista, mutta aattelin, että no ei se vielä ole vaan vasta huomenna, ei tärppimahdollisuutta (siis perustuen useamman kuukauden kokemukseen) ja taisinpa peräti melkein samantien pompata siitä pesullekin...Jos tuolla nyt jotain on kasvamassa pelkän pussin lisäksi, niin tämä lapsi todellakin halusi tulla saaduksi.

Omppu, jotain tommosta se minunkin gyne silloin selitti simojen elinkaaresta. Et tolla tiheydellä saatais varmistettua se, että siellä olis joku poloinen hengissä, kun mun ovis tapahtuu. Jos tapahtuu...

Taitaa olla Suomen keittäjillä aika vähän mielikuvitusta tänään...nakkikastiketta oli täälläkin.

Meillä on ainakin seutukunnallinen ruokalista, mut mun ruuat oli listan ulkopuolelta... en siis käynyt työpaikkaruokailussa... Nyt tyhjeni toinen pullo ...

Hitsit, mistä sais motivaatiota... pitäiskö ettii joku kiva kuva...

Frogkissw1.gif

terkkulit teille kaikille ihanaisille!

Ihana piristyskuva taas Senoralta, kiitos!
Mä N-U-K-A-H-D-A-N...tänään on mentävä kyl ajoissa nukkumaan. Paitsi että tulee se kolmosen sarja ysiltä ja nelosellaki alkoi se kotimaalainen..kattoks kukaan viikko sitte, Kaikki kunnossa? Mä ihan unohdin sillon..

Ja niin, ne mun perjantaihoitovapaatki sit loppu :(. Just ku alkoi kivasti tottumaan niihin! Onneks parin viikon pääst on talviloma :).

Vielä noihin urpoihin asiakkaisiin palatakseni; kyl toi avohoito on sit kauheeta kateltavaa, ihan reppanoita osa potilaista...

Meitsi varmaan taas simahtaa iltaysiltä... ja aamulla ei viiden jälkeen riitä unta... Pääsiäisen aikanakaan ei juuri valvottu. Osin siksi että miehellä oli osan aikaa töitä ja himputin aikainen ylösnousu. Ja siks toiseks, oltiin ulkona ja tuli se raitisilmamyrkytys... Eilen just jaksoin katsoo tanssit ja yritin sinnitellä sen Harry Potterin kans... niinpä niin... välillä vetäisin pienet kauneusunet ja heräsin vähän ennen lopputekstejä... Mies kuorsasi vieressä... Aamulla heräsin vähän puoli viiden jälkeen ja sinnillä makasin puol tuntii ja ihan pienet unet sain ... Ei sitte taas illalla jaksa valvoa. (ja tällainen oravanpyörä ja kierre meillä...) Mitenkähän jos siinä olisi joku illanvirkku lapsonen... sais varmaan yksikseen jokellella...

jooo, omppu, täälläkin käy ihme kyselijöitä ...
Puolen tunnin päästä saan pistää konttorin kii... jeee!! ja kaupan kautta kotiin... Mitähän tänään laittais ruuaksi? Jotain pitäis säveltää...

Ostaisko taas papuja... Sellainen mössö on hyvää kun paistaa ensin possun- tai naudan viipaleita (tai jauhelihaa), silppuaa sekaan sipulia ja punaisen paprikan (tai säilöttyä paprikaa)... ja muutenkin maustaa kaikilla ihanilla maustella kuten chilillä... Lihat lihaliemeen kypsymään. Desiin vettä tai kermaa sekoitetaan vehnäjauhoja ja kaadetaan lihaliemen sekaan kypsymään. Lopussa lisätään purkillinen ruokakermaa ja kidneypapuja chililiemessä (tai miten se etiketti menikään) Kuumennetaan pavut vielä ... muttei niin paljoo että hajoavat.
Aluksi kun sain ton ohjeen, niin aattelin ettei mulla piisaa hermot toteuttaa, mutta ihan hyvä tuli... Sen piti olla alunperin keitto, mutta meillä syötiin myös kastikkeena. Lisäksi sopii riisi tai perunat..

Kuulostaa herkulliselta tuo Senoran papukeittokastike. Meillä vaan mies pullikoi kaikkia papuja vastaan :/, ihme tyyppi. Onko kukaan muuten tehnyt koskaan verenpainekeittoa = meetvurstikeittoa? Ei voi minään terveysruokana mainostaa, mutta ai pojat, että on hyvää! Eli, meetvurstisuikaleita, sipulia, valkosipulia, valkoisia papuja ja varsiselleriä. Yrittimausteita ja punaviinietikkaa. Niin ja vettä tietysti liemeksi. NAM! Jos ei tolla verenpaine kohene, niin ei sitten millään.

Joo, pakko oli käydä vähän ruisleipää äsken hakemassa, hirvee nälkä iski. Ihan tyhjänpäiväisiä tälläset pitkät työpäivät. Kukaan oo varmaan tuntiin käyny.

Missäs Kukkis?

Kukaan ei varmaan mua edes tunnista( paitti Omppu :)) Mä kujeilin tässä ryhmässä joulukuusta 2005 lähtien. Nyt meillä on ihana viiden kuukauden ikäinen poika kainalossa. Piti vaan tulla katteleen et miltä täällä puolella näyttää. Jäilyajat imeisesti menossa =)

Onnea vaan, ja me odotellaan tuolla odottajissa ja vauvan hoidoissa =)

Alkuperäinen kirjoittaja WAB:
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Hilma vm-77, TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Nuppu80, vm-80, esikoinen haaveissa, Vantaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
Piitu1, vm-81 poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Tuuli, vm-72, esikoinen haaveissa, Y 2/06, km 09/06, etelä-Suomi
Mi-iu, vm-85, esikoinen haaveissa, Y vasta syksyllä -07

Jännäyslista
Keiju 6.4. eli PITKÄperjantaina :)
senora 16.4
Annukka n. 25.4.
Nuppu 25.4.
Safiiri huhtikuun lopussa, tarkentuu kun/jos ovis bongataan

Lisäsin nyt itteni listaan... Yritys alkaa siis syksyllä häiden jälkeen.. en tiedä alkaako heti häiden jälkeen vai millon, mutta joskus...
Kyl tää odottelu tohon yrityksen aloittamiseen tuntuu pitkältä.. uhhuh!

Niin ja jostain taisin lukeakin dermoshopin tuotteista...!! itse tykkään niistä todella paljon!! ja on iho parantunut huomattavasti itsellä sekä miehelläni kun olemme niitä tuotteita käyttäneet.. :) ja itse eritoten tykkään siitä kasvojenpuhdistusvaahdosta, jo se värikin on niin ihana ;D

Kiitos vielä kerran kaikille onnitteluista!

Ja Tuuli oli kokeillut jo cappucinomuffinseja :) Ja arvatkaas tuliko huippukakku siitä cappucinokakusta, ihan sikahyvä!!!!!!! Siis se onnistui ja tuli ihan taivaallista! Sitrus kävi kuin kävikin rahkan kanssa sinne väliin. Sain tuoda illalla tyhjän kakkulautasen kotio :) Ja kinkkupiirakkakin teki kauppansa.

Pitää tsekata tuo Dhermoshopin valikoima. Naama kukkii kuin parempikin kukkaketo..

Kyl meitin pitää nyt ottaa kaikki poppaskonstit käyttöön, minä aloitan heti ensi kierrosta, tämän kanssa on jo liian myöhäistä...

Me (ukot lähtee mukaan) lähdetään työreissulle Tampereelle to-su ja ollaan hotellissa. Viime kesän lomareissusta jäi niin iso kammo että... Poika heräsi ekana aamulla puoli viisi, seuraavana puoli kuusi ja kolmantena puoli seitsemän. Saatte uskoa että väsytti ja kaikki meni pyllylleen... Nyt toivokaa kovasti että poika nukkuisi edes seiskaan, sekin riittäisi, mutta ei puoli viideltä ylös, ei jaksa... Päivät pitää olla töissä niin ei voi jaksaa. Pidättehän peukkuja että kaikki menee hyvin!?

Senora on kyllä aamuvirkku, miten sinä voit jaksaa nousta noin aikaisin?! Minun pitää saada nukkua vähintään kasiin että jaksan ja illallakin menen nukkumaan kympiltä :) Minä olen ihan mahdoton uninarkomaani... Mutta kaikkeenhan tottuu. Elämäsi kuulostaa edelleen kivalta, vaihdettaisko Senora? Saisit sitovan, joustavaa hermoa vaativan työn? Ylitöitä saa painaa niin paljon kuin jaksaa... Eikö millään ;)

Toivottavasti Tikrun uni käy toteen, oishan se kiva sellainen tytsyvaavi. Ostelis kaikenlaisia vaaleanpunaisia vaatteita :D

Tehän syötte vaikka mitä vitskuja. Mikä olisi sellainen yleisvitamiini, jota kannattaisi popsia jos haluaa raskaaksi ja eroon kevätväsymyksestä?

Onneksi mulla on torstai vapaa niin kerkeää pakata auton valmiiksi ja iltapäivällä sitten lähdetään reissuun, n. 500 km. Voi että mua jännittää miten se pieni mies siellä nukkuu...