Wish a Baby 57

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WAB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Missäs porukat on??
Kukkis: En ole mittaillut lämpöjä. Pitäis ostaa uudet patterit lämpömittariin... :) (hyvä selitys)... Limoja oli viime viikolla yhtenä päivänä havaittavissa... en tiijä ... tää ovisjuttu taitaa olla sitä korkeampaa matematiikkaa...
Mutta jos ihminen on hedelmällisimmillään kesällä, niin ei tässä ole toivoa menetetty. Kesää kohtihan tässä ollaan hurjaa vauhtia menossa. Vaikka toisaalta kun ikkunasta ulos katsoo, niin ei siltä näytä. Maa valkeana. Aurinko paistaa... merkillinen valoilmiö... jota ei pariin päivään ole näkynytkään. On muuten ikävä liikkua kotopihallla kun piha on ihan jäätiköllä ja päälle on satanut uutta lunta... varsinainen liukumiinakeli! Eilen kantelin puita saunalle ja veti jalat alta... Olimpa äkkiä kontallani! Onneksi puut oli kassissa eivätkä levinneet ympäri kentää...

Munaisaa pääsiäistä naiset!
Lalllallllalllalllalllaaaaaaa...*lauleskelee, koska tänään alkaa pääsiäisloma ja työt loppuu jo yhdeltä *Kyllä tällanen pienikin asia saa ihmisen iloseksi*:)

Hyvä ettei Senora käyny huonommin kun rähmälles lensit! Kelit on petollisia! Ihmetyttää vaan, että kuinka pohjosessa sä oikeen asut ku ei meillä vaan lunta ole:)No, mä oon ky ihan tyytyväinen et ne on sulanut!

Ei se dermosilin fresh balance munkaan ihoa ole kuivattanut, vaikka yleensä on kyllä pintakuiva. Se on just passelia. Mä oon jo ihastunut siihen niiiiiin paljon. Ja tosiaan, se kuivatuspuikko näpyille tuntuu tepsivän kanssa.

Me mennään Keiju siinä vaiheessa, että nyt odotetaan tädin tuloa ja sit varaan ajan ultralle joka on hetimmiten menkkojen jälkeen. Jos kysta hengailee edelleen paikalla niin taas odotetaan kuukausi. Jos se taas on poistunut, niin sitten seuraavassa kierrossa alotetaan pistokset, hui! *ajatuskin pistämisestä karmii* Klinikka on kiinni heinäkuun, joten se on väkisinkin paussikuukausi. Ja sitte syyskuu alussa tulee uus laki voimaan koskien luovutettujen siittiöitten anonyymiyttä, mikä mutkistaa erittäin paljon asiaa jos omilla ei onnistu! Mut päivä kerralla mennää. Välillä on ihan mieletöntä stressiä asiasta ja masentaa, mut vaan hetkellisesti ja välillä tosi positiivinen tunne. Mä nyt oon perusluonteeltani pessimistinen, joten toiveet ei ole kauheen korkeella! Pitäkääs peukkuja et se kysta on häippässy!

Sulla on Keiju aika lupaavia oireita joten bd bd bd bd ei heitetä vielä kirvestä kaivoon!

Kivaaaaa....lomaaaaaa....!
Hyvää pääsiäistä!!!!

* tral lal laa* *yhtyy Thelman lauluun'

Thelma... asuinseutuna Pohjois-Pohjanmaa... Tarkemmin en kyllä kerro... ;) Harmittaa, että noinkin pienen seudun ilmoitin, olis pitäny laittaa Oulun lääni (jolloin pinta-alana olis ollu abaut 1/5 Suomen pinta-alasta...) heh.
Pitäiskö kerrata, että meillä on aika varjoisa piha, kun on metsää ympärillä ja kun aurinko paistaa suht matalalta vielä niin ei pääse lämmittämään ja sulattamaan. Aamulla kyllä paistaa, mutta silloin ei auringon säteillä ole vielä voimaa sulatella... Ja eilen tuli lunta ihan kiitettävästi, joten meillä on maa valkeana - oikein jouluinen tunnelma, paitsi että tuo aurinko ei oikein jouluun sovi... (hih)

*trallallallaa* *laulaa Senoran ja Thelman kanssa kuorossa* ;)

Eipä haittaa luvatut lumimyräkät meitä; ollaan niin etelässä. Hieman on öisin ollut pakkasta, mutta päivällä aina plussalla. Hyvä ettet itseäsi satuttanut, Senora. Puut lienee toisarvoisia.

Täti vieraili hyvin lyhyesti, vain kolme päivää. Tänä aamuna kramppasi jostain kumman syystä alavatsasta oikein kunnolla. Muistaakseni ennenkin ollut moisia kramppeja, syytä en osaa edes arvailla.

Onneksi pääsiäis ostokset on tehty, joten tänään voi illalla ottaa rennosti. Sitten kun sinne joskus pääsee.. Viiden päivän työt neljässä päivässä.. :/

Olipas Hilman tätillä pikavisiitti, mihinkäs lie ollu kiirus.. Kiva että nyt sitten pääset iloisella mielellä uuteen kiertoon. Voi onnellista kun ostokset tehty... Mulla töitä kolmeen ja sitten pitää hypätä autoon ja ostoksille. Eihän tässä oo tosin kun yksi päivä ettei kaupat oo auki ja lauantaina saa jo täydennystä. En meinaa laittaa lammasta, jos hirvipaistin ottais uunista ja sen laittaisi... Perunoita ja kastiketta.. meillä ei tuo pääsiäinen paljon ruokavaliossa näy, kuten ei juhannuskaan... Mies ei tykkää mämmistä eikä juustokeitosta... Ja kumpikin olis mun mielestä ihan nam-ruokia... Tai oikeesti en kyllä mämmistä tykkää, joten saa jäädä kaupanhyllylle... Pitää sit juhannuksen aikoihin käydä vanhempia moikkaamassa ja siellä saa sit maistella juhannusjuustoa. (voiiiiii, kun oliski jo kesä ja juhannus.....)

Just aamulla täällä töissä puhuttiin että ihanaa kun on vain neljä päivää töitä ja neljä vapaata ja taas neljä töitä ja normaali viikonloppu, ja sit onkin jo yhtäkkiä huhtikuun puoliväli, pari viikkoa vappuun ja sit onkin jo toukokuu... Että tää kevät menee nopeasti.

No olishan siinä kaatumisessa voinu käydä huonomminkin, mutta tiesin pihan liukkauden ja askeleet oli tosi lyhyitä, mutta niin vaan lankesin...

Ei meilläkään kuulu perinteisiin laittaa lammasta, itseasiassa en taida olla sellaista koskaan edes maistanut. Meillä laitetaan kanaa pääsiäisenä. Ja me molemmat pidetään mämmistä; sellainen iso pakkaus menee keposesti! Nyt alkoi kyllä kiinnostamaan Senoran juhannusjuusto?! Pidän kovasti kaikenlaisista juustoista - homejuustot vaatii vielä totuttelua.

hyvä meirami! 10 pistettä ...
Juhannusjuusto eli juustokeitto, kutsuuko jotku sitä punaiseksi juustoksi ???
Tehdään ternimaidosta keittämällä... Kai tiijätte leipäjuuston tai juustoleivän ?? (Sellainen vaalea lätty, jossa on mustia täpliä. ja jotku syö sen lakkahillon kanssa) Juustokeitto on vähän samaa mutta keittona ja siinä on sitä heraa ... nam ..... nyt alko tehdä itelläki mieli. Pakko ostaa ainakin ... juustoleipä. Ja on tosiaan juhannusruoka.
no nii... joku tietenki miettii mitä on ternimaito ?? täh!? (hi-hih) =)
No sen on sitä maitoa mitä lehmästä lypsetään sen jälkeen kun se on poikinut (eli saanut vasikan) (joka voi olla myös tyttönen ei välttämättä poikanen) NO JOOOO ! meni taas ... työpisteen vaihtaminen näköjään vaikuttaa näin tällä kertaa... vai liekö tuo että vain kolme tuntia ja sitten heittää vapaalle...

Mutta missä on Piitu??
Keiju on siellä nettipimennossa... jaksaako hänkään joka päivä kirjastoon?
Mi-iukin on häipässyt jonnekkin... kävi vaan kyselemässä pääseekö mukaan ... hö ...

Vai juustokeittoa.. en ole ennen kuullutkaan! :O Mämmistä ja lampaasta me ei tykätä kumpikaan eikä muutenkaan mitään erityisiä pääsiäisruokia(?) syödä.

Mikä Keijulla on tilanne? Koska meinaat testata?? Mä olen varmaan viikon nettipimennossa, eli saan tietää uutiset vasta ensi viikon torstaina..

Ei vieläkään edes haaleeta viivaa ovistikkuun. Tuntemuksia ja limoja alkaa kyllä olla siihen malliin, että kyllä parin päivän sisällä luulis muniks(i)en irtoovan! Reissulla en viitti tikutella enkä lämpöjä mittailla, joten täytyy sitten vaan pöllytellä lakanoita ahkerasti! ;)

Ja jos en tänne enää ehdi niin: Oikein mukavaa ja munarikasta pääsiäistä kaikille!! :)

Kiitos juustokeittoinfosta! =) Heraa olen kyllä joskus syönyt, en tiedä onko se sama asia. Sellaisia klönttejä nesteessä. Makua ei oikein pysty määrittelemään, ehkä vähän pähkinäinen tai toffeen maku? Tällaista heraa olen popsinut Kyösti Kallion kotipitäjässä.. =D.

Eikös sitä juustokeittoa Senora voi syödä kuin juhannuksena;) En ole ikinä edes kuullutkaan, että juustokeitto voi olla jotakin muuta kuin varsinaista juustokeittoa...Me ollaan miehen kanssa varmaan vähän tylsiä, ei oikein harrasteta mitään perinneruokia eli ei mämmiä, ei lammasta, ei pashaa meille. Tai ehkä ei vaan olla totuttu lapsuudenkodeissa noihin. Vähän sama juttu meillä on jouluruokien kanssa, kumpikaan ei ole kauhean innostunut niistä. No onneksi ollaan löydetty toisemme ;) Mutta kanasta ja munista mekin tykätään ja niitä sitten varmaan syödään koko pääsiäinen, kunhan ensin viittis raahautua kauppaan asti...

Kukkikselle oikein ihanaa matkaa ja muistakaa ahkeroida ;)

Thelmalle pidän peukkuja dbdbdb, että kysta olisi häipynyt! Puhuit jostain pistoksista, mitkä aloitetaan, jos kysta on häipynyt? Mitä pistoksia tarkoitit? Sori olen vielä vähän ulkona teidän tapahtumista.

Hilma minullakin noita kouristuksia on välillä, juuri tänään aamupäivällä. Täällä on täti just lähdössä eli avoimin mielin uuteen taistoon!

Mitkä on Ompun kuulumiset? Toivon NIIN kovin, että kaikki on hyvin. Ja varmasti onkin!

Yes kohta pääsee lähteen kotiin ja ihanat vapaapäivät edessä! Kaikille oikein leppoisaa pääsiäistä toivottelee

Tuuli

toki voi syödä muulloinkin... mutta on täälläpäin yleinen juhannusherkku... Ja aina kun lehmä poikii, niin silloin ... (eli ei meillä oo lehmiä, mutta kun sattuu kyliltä saamaan...) Hera taitaa olla sama asia (luulisin...)

Ihan kuin kinkkua saattaa syödä muulloinkin kuin jouluna. Muutama vuosi sitten palvattiin eli savustettiin pääsiäiseksi siankinkku. Nam... saattaa syödä siis muulloinkin kun jouluna. Kumma, ettei muita jouluherkkuja kuten rosollia tuu tehtyä muulloin ... Laatikkoruokia kyllä syödään pitkin vuotta.
Kanaa saattais muuten ostaakki... kananjalkoja ja riisiä ... joo. Siinä vois olla ajatusta. Jos viikonloppuna käydään pilkillä, niin pitäis olla jotain nopeaa. Ostaisko valmiita laatikoita tai jos tekis makrulaatikkoa lisäksi jo tänään, niin ei tarttis kuin lämmittää. Nyt kun on 4 vapaapäivää, niin pitäis kehittää 8 eri ateriaa... alkaa loppua mielikuvitus.

Miksiköhän nyt mun juttelut pyörii vaan ruuan ympärillä... Eikö ruokiksella syöty lihakeitto ollutkaan tarpeeksi täyttävää...
NO joo marttakerhon kokoontumisajoiksi näyttää muodostuvan, ja paperipino ei madallu yhtää tuossa vieresä

Onkos täällä enää kettään..?

Vai juustoaiheiset keskustelut on olleet.. Meikäläinen ei ole mikään juustosyöjä, Edam putoo ja sitte tietysti mitä pitsan päälle on tungettu, ja cheddar hampurilaisen välissä. En siis vois kuvitella syöväni mitään noista ruokalajeista, joita täällä hehkutettiin :).

Thelmalle todellakin peukkuja, että kysta olis seuraavaan kontrolliin mennessä häipynyt bd!

Sairaalassa kävin aamupäivällä. No, se käyntihän nyt oli periaatteessa yhtä tyhjän kanssa, kuten vähän aattelinkin. Ultrattiin, ja kohdussa näkyi "jotain", joka oli 3 mm kokoinen. Siitä ei siis voinut sanoa juuta eikä jaata, mutta näkymä vastasi kuulemma näitä viikkoja. Pikaisesti sivuttiin verikokeiden tulokset tyyliin "ihan normaalit" (no varmaan on sattumoisin olleet, kun kerran raskaus on alkanut). Kävin samalla reissulla labrassa Hcg -mittauksessa ja siitä sit lääkäri tuloksen soitti ja se on 850, joka kuulemma sekin vastaa viikkoja. Ens tiistaina uudelleen, onneks paikallisessa tk:ssa, ettei tarvi taas pitkälle ajaa, siitä tulokset ens torstaina. Tiistaina tuo lukema pitäis kuulemma olla jotain 2000. Että odotellaan....

Se olis sit 4 päivää vapaata eessä. Tänään tuli jossain vaiheessa lunta vaakatasossa ja tuuli on ollut koko päivän ihan mieletön. Että saa nyt nähdä, viittiikö mökille lähteä mökkiin istumaan.. toisaalta, sama kai se on missä sitä palelee.

Munarikasta pääsiäistä leidit!

"...tuuli on ollut koko päivän ihan mieletön.." =D. Terkut vaan Tuulille :)

Piti viel kertoo, että kysyin lääkäriltä että mites ne luget, niin ei kuulemma ole tarvetta. Ei niistä haittaakaan olis, mutta ei varmaan hyötyykään. Sit se lääkäri kysyi, että pelottaako sua keskenmeno.. No, eihän siin muuta tarvittu ja meikäläinen pillitti, että no joo... Siitä sit lähti se, että laittoi mut siihen Hcg-kokeeseen. Että kun pitää olla tällänen pillittäjä!! Ärsyttävää.

Kiitos vaan terkuista, minä se täällä vielä roikun, kohta lähden kotiin. Pelkkää apuahan siitä itkusta oli, kun pääsit sinne hcg-kokeeseen ;) Hyvältähän kaikki vaikuttaa, toivon kovasti, että kaveri sinnittelee kyydissä sinne eräpäivään asti. Ja siihen uskotaan, että näin on! Olen muuten itse miettinyt sitä, että kuinkahan kova keskenmenon pelko siinä seuraavassa raskaudessa tulee olemaan. Nyt siitä on jo niin kauan, etten sitä enää mieti. Lähinnä vaan mietin sitä, koskakohan tässä oikein raskautuu uudestaan ja raskautuuko enää ollenkaan. Mutta miten sitten, kun uusi raskaus joskus alkaa, alankohan silloin pelätä hysteerisesti.

Jaiiikkss! Tuhrua on tullut jonkin verran vissiin jo keskiviikosta lähtien. Phs:n ei tuu juuri mitään, vähän ruskeeta, mutta pyyhkiessä oon saanut saaliiksi ihan verisiä klimppejäkin. Anteeks nyt taas nämä yksityiskohtaiset vuotoanalyysit... :) Tissit ei oo kipeet, mutta sellaset turvonneet. Ajoittain tuntuu pientä menkkakivun tapaista kivistystä. Aamulämmöt edelleen 37,0 vaikka yleensä näin lähellä menkka-aikaa alkaa jo vähitellen laskemaan. Apua, ei sais toivoa liikoja, mutta välillä mieleen hiipii ajatus, että olisko sittenkin tärpännyt! Seuraavassa hetkessä taas ajattelen, että miksi nyt kun ei tähänkään asti... Tuntuu jotenkin röyhkeältä edes ajatella, että olisi voinut tärpätä. Aina vessakäynnillä sydän hakkaa kahtasataa, kun pelkään, että on tullutkin verta. Huomenna tulee 2 vkoa oviksesta, joten ainakin l-vaihe alkaa olla riittävä :) Mutta enpä tiedä koska uskaltaisin testausta ajatella. Ehkä viikon päästä ;) Onneks ei oo kotona testiä kaapissa polttelemassa!

Ihanaa Omppu, että ultrassa näkyi edes jotain, ja olihan verikokeen arvokin koholla! Siellä se pikku-Omppu kasvaa ja kehittyy :) Ei mikään ihme, että keskenmeno pelottaa sua, mutta eipä tässä kai muuta voi kuin toivoa, että kaikki menisi hyvin tällä kertaa. *halitus*

Thelmalle superpeukut, että kysta olis kadonnut ja pääsisitte pian tositoimiin! Onneksi siihen syyskuuhun on vielä aikaa, ja ihan todennäköistähän on, että onnistutte ihan omilla simpoillakin!

Tuuli kyseli muutosta: muutettiin miehen työn perässä Etelä-Pohjanmaalle, mistä ollaan molemmat kotoisinkin. Mun asuinpaikan saa korjata listaan, mä en nyt ehdi!

Sorppa kun tuli taas melkein pelkkää omaa napaa! Tällä kertaa oon anoppilan koneella, ja koko ajan saa pelätä, että joku hiippailee selän takana!
Tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja ennen kaikkea MUNARIKASTA PÄÄSIÄISTÄ!! ;)

Keijulle superpeukutukset!!!! Kuulostaa lupaavalta nuo lämmöt ja kaikki!!! Te ootte nyt kyllä varmaan muuttaneet aika lähelle meikäläisen asuinpaikkakuntaa. Tervetuloa vaan Pohjanmaalle!!:)

Ompullakin kuulosti hyvältä et ainakin pikkunen näkyy ultrassa, kyllä kaikki menee hyvin, vaikka sun pelko onkin ihan ymmärrettävää! Hirveesti tarrasukkia teille!

Tuuli kyseli mun pistoksista. Eli miehen simoja on erittäin vähän ja ne ei ui ollenkaan eteenpäin, vain paikallaan, joten meille tehdään icsi hoito tai hoitoja. Ja mulla todettiin kysta siellä lapsettomuusklinikalla ja nyt ootetaa et se poistuu niin pääsen pistää itteeni hormooneja, jotka kasvattaa munasoluja hoitoo varten jne. Mä kuuluisin tuonne lapsettomien puolelle, mut en suostu sinne siirtymään;) Ja oon sit saanu luvan kirjotella vielä täällä;) Te ootte niin hyvä porukka, etten raatsi kokonaan täältä häippästä! Skeptinen oon hoitojen suhteen, mutta kattellaan josko auttaa tai ei.

Pidä meidät Keiju ajantasalla tilanteesta!!!!

Mä en oo muuten Tuuli varma oonko toivottanu sut tervetulleeksi ketjuun, joten toivotan nyt: Tervetuloa! :)

Hyvää pääsiäisen jatkoa, lähden nyt nauttimaan munaa, suklaa sellaista!

Jepulis täälläkin on tullut nautittua kaikenlaisia munia näin pääsiäisen kunniaksi ;)

Keijulle hurrrjat peukutukset minultakin dbdbdbd

Thelma: tottakai kirjoittelet täällä, kaikille meillehän on yhteistä, että vauvasta haaveillaan. Kattelin muuten tuosta listasta, että näyttää suurimmalla osalla meistä olevan esikoinen haaveissa. Mukavaahan se vain on kirjoitella, kun on erilaisia kokemuksia ihmisillä. Tiedä sitten mille puolelle minäkin kuuluisin; onhan meilläkin takana tuota yritystä jo tarkalleen ottaen vuosi ja 2 kuukautta, vaikkakin on se yksi tärppi. Mutta, kun siitäkin tuntuu jo olevan pieni iäisyys niin on alkanut kyllä hieman huolestuttamaan tämä meidän tilanne ja tärppäämättömyys. Kuinka pitkän ajan päästä yrityksen aloittamisesta te muuten hakeuduitte sinne lapsettomuusklinikalle? Ei tarvi siis vastata, jos utelen mielestäsi liikaa. Toivon kovasti, että pääsisit nyt sitten pian pistelmään itseäsi. Onpas hurjan kuuloinen lause ;) Kuinka kauan aikaa niiden pistosten aloittamisesta siihen ensimmäseen icsi -hoitoon menee? Tänään oli muuten juttua Pressossa suomalaisten miesten siittiöiden laadusta. Ovat tutkineet viime aikoina kovin sitä, miksi nyky-miesten siittöiden määrä on vähentynyt ja laatu laskenut. Mielenkiintoinen juttu ylipäätään.

Ok se on menox!

Tuuli

Ja taasen oon täällä....

Ei se Tuuli mitää haittaa jos kyselet:) Mun miehellä on ollut n. 6 vuotta sitte sellanen sairaus jonka tiedettii oletettavasti vaikuttaneen simoihin ja on ihme, et yleensä simoja löytyy sanottiin klinikalta. Et jotain hyvääkin. Varmaan n. 8kk yrittämisen jälkee menin tk:seen, josta mies sai lähetteen simotesteihin. Se tehtiin tammikuussa ja nyt tässä kierrossa (täti tulee parin päivän sisällä) vois alottaa jo hoidon jos ei kystaa olis. Et aika nopeeta toimintaa. Mä en nyt ihan tarkalleen muista kauanko toi nyt kestää, mut kaikki kuitenkin tapahtuu yhden kierron aikana. Taitaa siis olla et pistojen alotuksesta ekaan icsi;hin n. 2 viikkoa. On mulla ne paperit kaapissa, mut en oo sattuneesta syystä kauheesti jaksanut tutkiskellä vielä. Eli meillä jos kaikki menis nappiin olis yksi hoitokerta jo toukokuun lopussa takana ja jännättäis tulosta. Jos nyt niin karkeesti laskeskelee. Moni asiahan voi mennä mönkään, mut tosiaan ainaki saadaan hoidot aloitettua. Ja meijän lähin klinikka on 300km päässä, joten pitää sit reissata pikkusen ku h-hetki tulee.

Hmmmm.... paljon omanapaista tekstiä. *nolostuu*

Kyllä se tärppi vielä teillekin Tuuli saadaan ja toivottelen jo etukäteen paljon tarrasukkia matkaan!!!!:) On sitte valmiiksi ku kiinnittyminen tapahtuu. Ties jo vaikka ens kuussa olisit vaavi mahassa:) Kauanko te kerkesitte yrittämään ennen ekaa tärppiä? Jos saa puolestani udella? ;)

Tulee vieraita, pitää mennä ehostamaan!

No jatketaan me Thelma omanapaista jutustelua, kun muut näyttää olevan munien syönnissä... Kiva, jos ei haittaa, kun kyselin. Jotenkin sitä tämän yrityksen pitkittyessä hakee tukea muiden kokemuksista. Toivon tosi paljon tsemppiä teille hoitoihin! Me ehdittiin siis ennen tärppiä yrittää vajaa puoli vuotta, plussasin viime vuoden heinäkuun lopussa ja reilun kuukauden ehdin siinä olla raskaana ennen keskenmenon toteamista ja kaavintaa. Ja sen jälkeen ollaan nyt yritetty vähän yli puoli vuotta. Eihän se nyt aivan kamalan kauan ole, mutta kun minä täytän 35 loppusyksystä niin alkaa vähän pelottaa tuo oma ikä ja sen vaikutus. Olen netissä lukenut lapsettomuusklinikoiden sivuja ja siellä 35 vuotiaita kehotetaan hakeutumaan hoitoon noin puolen vuoden yrityksen jälkeen. Minulla on lisäksi riesana todella epäsäännölliset menkat; kiertojen pituus vaihteli ennen km:a 26-35 päivän välillä ja km:n jälkeen on tullut vielä leveämpi haitari eli 23-48 päivää. Nyt kaksi viimestä kiertoa ovat olleet semmoiset 30-35 päivää ja toivon nyt todella, että se tuohon "tasaantuisi". Km:n jälkeen olen opetellut tikuttamaan ovista ja olen sen jo jokusen kerran kai onnistunut löytämäänkin ;)

Tuuli

Sama homma tuuli täällä ja varmasti kaikilla, et on kiva saada kuulla muiden kokemuksia niin itekin tietää, jos niin ikävästi lävis et joutuis hoitoihin turvautumaan et mitä kaikkee vaihtoehtoja on. Mutta toisaalta, niinku sanoit ni ette vielä hirveen kauaa ole joutuneet tuota toista tahkoomaan. Mä kyllä uskon, että te saatte sen luomuplussan, kun se on onnistunut aiemminkin:) bd bd bd bd bd

Toisaalta onhan tuo ikäasiakin ihan ymmärrettävää ja se että se vielä painaa mieltä. Mut kun oot tosiaan kerran raskaana ollut, niin uskon kympillä et tuut toistekin:) Jos te nyt joskus sattuisitte johonkin hoitoihin menemään niin suosittelen yksityistä ainakin omien kokemusten perusteella. Toiminta on erittäin nopeeta ja ystävällistä ja itse klinikkakin oli kaikkea muuta ku sairaalamainen. Julkisen puolen lääkäri sanoi et hoitoihin on 2 vuoden jonot. Ite kuitenkin varmistin selustan ja sain sinne lääkärille lähetteen tän kuun lopuksi. Ajattelen aina pessimistisesti ja nyt oon sitte julkisellakin jonossa jos yksityisellä ei onnistu pariin vuoteen. Jos siinä vaikka vähän rahaa säästäis;) (toivotaan ettei ihan kahta vuotta tarttis yrittää)

Jos suo rupee Tuuli hirveesti stressaamaan niin soita johonkin yksityiselle ja tiedustele vähän kuinka kannattais tehdä. Niissä on tosiaan varmaan parempi palvelu ku julkisella:)

Nyt aamupalalle! Vitsit on taas hieno ilma, ehkä lenkkeilen, ehkä en kun olis vähän krapulainen olo....