Wish a Baby 58

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WAB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenet ketjuun!!

Vai haluais Piitu vaihtaa osia... Jaa empä tiijä miten siellä Pohjois-karjalassa viihtyisin... Toisaalta vois kokeillaa vaimot-vaihtoon -periaatteella.. Oon kyllä saanu nämä omat hommat järjestettyä siihen malliin, että voi olla vaan tekevinään töitä ja kaikki luulee, että ompas ahkera. En taitais piitata ylitöistä. Mutta hermot mulla varmaan riittäis. Eikös sullakin Piitu ollu asiakaspalvelutyötä?? Mä voisin tulla aamulla vaikka kuudeksi töihin, ei tekis heikkookaa. Kun vaan sitten iltapäivästä pääsisi kotiin aikaisemmin. Illalla simahdin ysiltä, kuten epäilinkin. Tänä aamuna heräsin sit neljältä ja kippuroittin sängyssä viiteen. Mies vähän ennen viittä ja nousin aamukahville. Oli muuten tullu kivasti lunta. Oikein sellaista lumipallolunta! Ajelin sitten pitemmän kaavan mukaan töihin, kun piti hakee yks kaveri kans tänne kylän pintaan töihin. (kaveri auttaa toista, kun autot reistailee). Kohta täällä puol tuntii ollu. PItäis kait ruveta tsekkaan mailit ja muutenkin päivän askareisiin.

Meinaatkos Piitu käydä Tampereella siinä uudessa Ideaparkissa? Jos käyt, kerro ihmeessä, mitä pidit. Ollaan suunniteltu, että järjestettäisiin ens kesänä perheretki Tampereelle, Särkänniemi ja Ideapark olis ainaki kohteena...

,,,,,,,,,,,,, (tässä kaikki pilkut jotka jäi pois tekstistä)

kiva kun kävit moikkailemassa, Mari... Onkos vauveli rauhallinen nukkuja??

Pitikös Ompun olla kuinka myöhään töissä?? Vilkastuiko ilta? Meetwurstikeittoa ei oo tullu kokeiltua.

Heips vaan kaikki! Onpas herkullisia kokkauksia taas Ompulla ja Senoralla. Ja tuota Piitun cappucinokakkua aion kokeilla viikonloppuna, kun tulee vieraita. Piitulle peukkuja, että teidän reissu sujuu hyvin :)

Katoitko muuten Omppu eilen sitä nelosen sarjaa? Minäkään en ekalla kerralla kattonu, mut eilen sit muistin katsoa, kun olit siitä just kirjoittanut. Kai se ihan ok oli...

Voi miten mukavia unia Tikruliini oli nähnyt! Ihmeellistä, mutta minä en ole vielä kertaankaan tänä yritysaikana nähnyt vauvaunia. Hm, mielenkiintoinen oli se Tikruliinin ystävän kommentti, että kun on yritystä kauan takana jaksaa paremmin yöitkuja ym. En kyllä oikein tiedä... tuossa on vähän sellaista ajatusta takana, että ihminen jotenkin "jalostuisi", kun joutuu pitkään odottamaan sitä plussaa. Minusta henkilökohtaisesti ei kyllä ainakaan yhtään tunnu siltä. Ehkä olen muuttunut tämän yrityksen ja keskenmenon aikana, mutta se, että olisin sen takia jotenkin parempi ihminen/äiti ... enpä usko. Ainakin siskoni, jolla on tärpännyt heti, on todella hyvä ja uhrautuva äiti, varmasti parempi äiti kuin mitä minä ikinä tulen olemaan. Itse pelkään, että tämä pitkä ja hieman epäonninenkin yritys aiheuttaa sen, että minusta tulee joku ylihysteerinen äiti.

Tuuli

Onkos kaikki vielä aamu-unilla vai miten täällä näin hiljaista??
Onkohan Kukkis vielä siellä Levillä? Toivottavasti matka on menny hyvin!

Tuuli, Minä kans alan epäilemään, että jos tässä joskun oma nyytti on, niin kai siitä huolehtii ihan sairaan ylipaljon. :) Meillä muuten kävi aamulla melkoinen tuuli :) sen lumimyräkän lisäksi. Nyt kyllä arska jaksaa paistaa...

Työmotivaatio taas ihan nollassa. Päivitin Office-paketin uudemmaksi ja wordissa on vähän nappulat hukassa... Kestää jonkun aikaa ennen kuin saa päivitettyä omat aivot uuden wordin tasolle.

Tervehdys

Meillä satoi aamulla aika sakeasti lunta. Nyt sataa vettä ja tuuli vie mennessään.
Työmotivaatio täälläkin ihan nollassa. Heti aamusta tuli kaksi kuulemma erittäin kiireistä hommaa. Sattuu vaan olemaan niin, että niitä ei voi päivällä kesken tuotannon tehdä. Selitin siinä sitten, että olen huomisenkin lomalla, että perjantaiksi tai maanantaiksi onnistuu... Nihkeetä oli mutta suostuivat kuitenkin odottamaan. Mikä hiton orja minä olen??? Eilenkin tein töitä 7-19.30. Anteeksi purkaukseni :(

Eipä ole meetvurstikeittoa kokeiltu. Meetvurstiakin syön erittäin harvoin, vaikka hyväähän se olis, pirulainen vaan närästää hirveästi:(

Ovista bongaillut nyt päivittäin mut vielä antaa odotuttaa itseään. Saa nähdä ilmestyykö edes.

En ole minäkään nähnyt nyt vauvaunia tai oikeastaan mitään unia. Sen verran tylsää ja yksipuolista kai tällä hetkellä tämä elontaival.

Huomenna olen sitten lomalla mut reissussa koko päivän Jyväskylän seutuvilla. Kai siellä kesärenkailla pärjää?!

Jakselkaahan tylleröt :-D

Annukka

Heipskukkuu!

Yritin päivittää tuota meidän listaa, mutta jostain syystä tää kirjaston romukone ei tunne copy-pastea! Miten voi olla?!? :O

Pääsiäispyhät sitten ohi... Vielä olis pari suklaamunaa syömättä ja jääkaapissa pashaa. Nami.

Kiitos taas lohdutuksistanne tätivierailun suhteen! Ootte ihania :) *halaa kaikkia kamuja* Jotenkin vaan jäi sellainen lamaannus päälle siitä tädistä (tai edelleenhän se täällä kyläilee...). En millään jaksaisi tsempata uuteen kiertoon ja yritykseen. Tuntuu, ettei siitä kuitenkaan tule mitään eikä me ikinä saada lasta. Nyt pitää taas odotella ikuisuus tutkimusten etenemistäkin, kun tuli tää paikkakunnan vaihto. Helsingissä olisin päässyt aukiolotutkimukseen heti tässä kierrossa. Vaikka en mä nyt jaksa oikein niitä tutkimuksiakaan, masentaa nekin. Anteeks tää valivali-konsertti :( Kaipa tässä vois sen vt:n ainakin varata, ja katsella jostain sitä vehnänalkioöljyä. Jos jaksais... Mutta joo, nyt muihin asioihin, tää valitusvirsi on niin masentavaa luettavaa teillekin!

Senoralla kuulostaa hyvältä toi väsyily illalla ja aamuheräily! Vai ootko aina samanlainen? Eikös Ompullakin oo ollut sitä aamuyöheräilyä? Peukkuja jännäviikolle! Toivotaan, että sä avaat vuoden -08 vauvatilin! (vai meniskö sulla vielä joulukuulle?)

Tikrulla ollut ihku uni! Toivotaan, että olis enne :)

Omppuko oli käynyt uudessa hgc (vai mikä se raskaushormoni nyt olikaan) verikokeessa? Kerro heti tulokset! Kovasti olet mielessä, ja toivotaan, että kaikki menee loistavasti! Mutta täytyishän sen nyt jo kaikkien todennäköisyyksienkin mukaan mennä hyvin :)

Piitulle hauskaa Tampereen reissua! Ja hyviä yöunia ;) Mä oon kanssa samanlainen unikeko kuin sinäkin: illalla aikaisin sänkyyn, ja aamulla myöhään ylös :D

Thelmalle peukut, että kysta olisi hävinnyt, ja pääsisitte aloittamaan hoidot! Ties vaikka sä avaisit sen vuoden-08 vauvatilin!

Ja sorpat niille, joita en nyt muistanut huomioida! Tää copy-paste kun ei toimi, niin en pääse kurkkimaan edellisille sivuille menettämättä tekstiäni. Aurinkoista loppuviikkoa, eiköhän se sää taas ala lämpenemään :)

Harmaata päivää..päätäkin meinannut särkeä aamusta alkaen. Tuli nukuttua pommiin ja poika kapinoitsi päiväkotiin menoa vastaan. Työparilla on oksennustauti vetämässä, kun oli aamuyöllä kotona siivonnut tyttärensä jälkiä. Voi helvetti, eikö tosta taudista pääse ikinä eroon!! Mä vihaan sitä!

Että terve vaan! En mä eilen ollut kuin viiteen asti töissä. Kotona ruoka ja suihkut ja puol kasilta olin sängyssä. Nuokuin siinä unen ja tajunnan rajamailla, sitten heräsin kattomaan sitä nelosen Kaikki kunnossaa ja sit 4deetä homopariskunnan vauvaprojektista. Voi jessus sentään...

Alkaa näköjään ulkona kirkastumaan. Jospa vaikuttais vähän mielialaankin. WAB+ -puolellakin oli eilen niin surullisia uutisia.. miks tän elämän pitää olla niin epäoikeudenmukaista??

Nyyh.

Oi, Riikalle lohtuhaleja kovasti! Että pitikin käydä noin ikävästi :( Tulee ehkä vähän väärälle palstalle, mutta toivottavasti tavoittaa sut. Pikaista paranemista ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin!

Ja juu, katoin minäkin eilen sitä 4d:n homoparin vauvaprojektia ja kyllä tuli taas epäreilu olo! Miksi homoparitkin saavat lapsia, mutta minä en!

Nyt tää valittajanainen lähtee...

Keskiviikkoa naiset!

Mitäs herkkureseptejä täällä on vaihdeltu, vähän rupee hiukomaan ku nälässä lukee reseptejä:)

Täällä oli mietitty, et voiko kirjotella ja valittaa tärppäämättömyyttä ku on jo lapsi. Hö, tottakai voi ja saa!!! Ihan yhtälailla se yrittäimisen "tuska" on teillä jo lapsellisilla! Älkä ees miettikö etteikö voi kirjotella, hö! ;)

Keijulle pahoittelut tädistä ja lippu vuoden 2008 junaan! *tyrkyttää lippua kaverille*

Myös Pretty in pinkille pahoittelut km:stä. Tuu ihmeessä purkaan ajatuksia, jos vaan haluat! On varmasti mieli maassa!

Kyllä Tuuli tosiaan kandee yksityiselle mennä. Enhän toki tiedä, onko kaikilla paikkakunnilla niin kauheet tk:t ku täällä, mut mä oon kyllä niin saanut tarpeekseni julkisesta puolesta, sekä kohtelusta, että jonoista. Aaaaargh!

ON:mulla on ultra pe ja silloin selviää et onko kysta lähteny lätkimään, vai vieläkö se hengaa mestoilla! On vähän tunne ettei se mihinkää oo poistunu:(

Oon muuten kanssa miettinyt tuota et tän kaiken yrittämisen jälkeen jos joskus oma nyytti saadaa ni oon varmasti ylihysteerinen ja superneuroottinen:)

Onko teilla kaikilla työpaikkaruokalat??? Meillei oo. Olis kyllä ylihelppoa jos olis. Nyt joutuu joka päivä hakee jotain tai ottaa eväät.

Mis kaikki o?

Täällä oli niin kovin kurjia uutisia: Riikan km, Pretty In Pinkin km ja Keijun täti. Iso lohtuhali teille kaikille! Tuli niin onneton teidän puolesta :/

Mä olen myös hieman kateellisena lueskellut Senoran tekstejä. Lähinnä tuota maalla asumista kadehdin.. Itse olen maalta lähtöisin ja kyllä mä sinne tahdon vielä takaisin!

Eipä mulla kummenpaa: hampaan vihlominen paljastui hammaseroosioksi. Ei sen pahempaa.

Toivottavasti Ompulla on kaikki kunnossa!

keiju kyseli mun heräämisistä... Kyllä mä yleensä herään aikaisin. Mutta kello soisi vasta puol kuudelta. ja yleensä on jaksanu kellonsoittoon asti nukkua. Mutta nyt kun herää aikaisin, niin väsyy illalla aikaisin ja siinä se oravanpyörä sit on. Ja kun pääsiäisen aikaan oltiin paljon ulkona ja tehtiin ruumiillista työtä, niin se väsytti ja kun pani aikaisin nukkumaan niin ei sitä unta sitten aamulla siitä. (selityksen makua ...) Tosin aamulla piti kyllä ekaks painua veskiin lorotteleen ...

Ei tainnu muuten Omppu olla eka kerta tälle talvelle kun nukuit(te) pommiin??? Ihan kuin olisin lukenu tuon saman jutun ennenkin.... Vai olix se joku toinen, jolla oli herätyskello tehny lakon ja tuli vähä kiirus... ???

Thelma kyseli työpaikkaruokailusta... Meillä on, mutta en käy. Ajelen mieluummin mutkan kylillä ja käyn sukulaisissa syömässä... Kesäaikaan teen erilaisempaa työaikaa ja silloin mulla on eväät mukana. (joo ja eväät syön puol seiskalta kun tuun töihin ja puolilta päivin vaan vettä...)

Niin, viikon päästähän sitä sitten näkee taas sen vanhan sukulaisakan ... ei oo minkäänlaisia oloja suuntaan eikä toiseen.. Ja jos jättää tulematta, niin joulukuun junaan olisi viimeinen vaunupaikka tarjolla. ja la olis parin päivän päässä omasta synttäripäivästä.

Annukalle mukavaa reisua Jyväskylään. Käy katso tiehallinnon kelikamerasta, millainen tiesää siellä päin on...

Oli mennä vedet väärään kurkkuun kun luin tuota Thelman tekstiä, et ... "et onko kysta lähteny lätkimään, vai vieläkö se hengaa mestoilla! " hi hi...

Juu täällä on tullut työpaikkaruokailussa käytyä ja nyt jaksaa taas palstailla ;)

En Riikkaa tunne, mutta kävin tuolla toisella puolella lukemassa ikävät uutiset. Suuret pahoittelut sinulle kokemastasi keskenmenosta! Jos nyt satut täällä käväisemään.

Keiju kyllä tuo täti aina lamaannuttaa, mutta ehkäpä me kaikki tässä saatasi uutta puhtia kevään/kesän kynnyksellä. Tsemppiä sinne! Onkos ketään muita kuin Senora, jotka yrittävät vielä saada lippua joulukuun junan viimeisille paikoille?

Näin muuten kanssa alkua siitä homoparin vauvaprojektista, mutta en sit jaksanut oikein innostua aiheesta, joten vaihdoin kanavaa...

Ai niin muuten, onko täällä ketään tuhruexperttejä ? Minulla viime kierrossa tuhrutti monta päivää ennen varsinaisen vuodon alkua ja nyt tässä kierrossa sitä ei ollut, mutta nyt, kun on menossa kp 12 on tuhruttanut eilen (tai tuli siis ihan kunnon verta pyyhittäessä) ja nyt tänään sitten tummempaa verta. Ihme hommaa... kannattaako olla huolissaan (taas) tästäkin vai onko tämä kutakuinkin normaalia?

Juu ei ollu eka pommikerta eikä varmaan vikakaan. Mutta ei noita nyt niiin usein satu. Enkä nytkään siis yhtään myöhästynyt (okei, 2 min..), mutta siis mielummin heräisin vähän aikaisemmin kuin että kiireellä pitää toheltaa.

Mitäs Tuulilla oli työpaikkaruokalassa? Meillä oli riistakäristystä, hyvää oli.

Noi tuhrut on kyl yleisesti ottaen niin outo juttu...mitähän Tuulilla nyt sit olis voinut olla..? Siis tuhrut ennen menkkoja jollain tasolla ymmärrän, mutta noin aikaisessa vaiheessa ennen ovista (?). Tai jos se oli sitä ovisvuotoa? Hitto kyllä sellanen kotiultra olis poikaa! Kannettava sellainen, vois ottaa töihin mukaan :)

Hups, alkaa olemaan jo voiton puolella tämäkin työpäivä. Aurinko paistaa melkein pilvettömältä taivaalta, mutta tuuli on taas pahalla päällä :)

hitsit........ täälllä palstailemassa ja yks tulee kurkkimaan olan yli..... huiiiii...äkkiä palsta alas ja tuossa se selän takana selitti ja hääräsi faxin kans... iiikkkk..

Samaa mietin kuin Omppukin tuosta Tuulin tilanteesta, että ovisvuodosta oon kuullu ... Nyt vaan sitten äijän kaatoon... db bd... !!

vajaa tunti vielä ja sit huoltiksen kautta kaverin nakkuu kotio ja sit omaan kotiin ja olennaisen pariin, eli saunanlämmitykseen... Millainenhan tilanne siellä kotona on, kun naapurin isäntä on tuonu meijän kaatamat puut pihaan... varmaan ihan epätoivoisen kokoinen läjä... Siellä metässä pikkunökköset ovat pikkunökkösiä, mut kun ne kasataan yhteen läjään, niin aika isolta näyttää (tai ainaki ennen on näyttäny)

Käykääpäs tekemässä Robinson-testi paljonkos pisteitä tulee ?

http://www.nelonen.fi/robinson_testi/

Mä sain 34...

Mä sain 25. En ole kyllä mikään eräihminen.

Onnittelut Omppu. Kyllä kaikki menee hyvin, uskon niin. Ota ihan rennosti nyt vaan ja kasvattele masua :)

Tuuli. Onko tuo tuhruilu nyt ihan uusi juttu vai onko sitä ollut useissa kierroissa jo? Kierto muuten säännöllinen?

Senora teillä puusavottaa tiedossa sitten? Meillä mies tehnyt nyt polttopuita useamman viikon. Tänään istuu koulussa, pakollinen kasvinsuojelukurssi. Karmeeta miehelle, joka tottunut tekemään eikä vaan istumaan paikallaan.

Joko kohta saa sulkea koneen ja laittaa ruokaa? Ihan kivalta näyttää keli nyt: aurinko paistaa. Justiisa katselin, että taas yksi uusi krookus avautunut, ihanaa!

Annukka

Ompas tänne tullut hurrjasti tekstiä...

Tulli, niin tuli tuosta ystävän kommentista sellainen olo kyllä että kun olette yrittäneet suht kauan lasta niin sitä ois muka jotenki parempi äiti, vaikka eihän tuollanen pidä paikkaansa millään tavalla...mutta tuskin tarkoitti asiaa niin...

Viime yönäkin taas näin raskaus unta...mulla oli semmonen sivulle levinny vatsa siinä, mutta lapsi ei syntynyt unessa...ihmeellistä et nyt on tosi usein ollu näit vauva unia...

Hitsit, menin ja tilasinkin niintä ovistikkuja vaikka piti ottaa "rennosti" ilman tikkuja ja lämpöjen mittailuja....niin ja ostin sitten kuivapuristettua helokkiöljy+E-vitsku nappuloita...nyt ois sitten aikas monta eri nappulaa otettava jokapäivä...juu, rennosti mennään...hehehehe

Thelmalle paljon paljon tsemppiä jotta kysta ei hengailis enää siellä vaan pääsisitte eteenpäin hoidoissanne!! bdbdbdbd

Oottepas te senora aamuvirkkuja...me ollaan molemmat niin aamu-unisia kun olla ja voi! on välillä tosi vaikeeta heräillä aamuvuoroon!! :)

Ja keiju, valita niin paljon kuin haluat, se tekee hyvää!! Mulla ollut tässä samanlaisia tuntemuksia, tuntuu et ei tää koskaan onnistu...mut ehkä sitten kun sitä vähiten odottaa...

Miten tää elämä onkin niin epäreilua! Riikalle voimia...

Jeps, tikru painuu kahveen keittoon..:)

Tikru ja kp 12