Wish a Baby 57

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WAB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnittelut Piitulle! Jännittikö?

Tervetuloa, Tuuli, joukkoon ja onnittelut uudesta työpaikasta! Uskon, että on ihan hyvä jatkaa yrittämistä, niinkuin muutkin suosittelivat.

Pääsiäisenä olisi tarkoitus mennä hieman sukuloimaan. Ja formulaa pitää katsella, kun mies on tuosta suorasta lähetyksestä maksanut :) Ja jos ikkunat pesis..

Nyt mulla vihloo hampaita inhottavasti; en oikein tiedä mitä kummaa pitäisi tehdä :/ Just olin tarkastuksessa eikä mitään kummenpaa ollut. Vai voiko reikä kehittyä ihan yht'äkkiä?!

Hilma, ethän ole purru mitään kovaa, että olis tullu joku sisäinen halkeama... ?????

Tais olla Piitulla kiireinen käyminen netissä?? Nyt alkaa sitten uuden sukunimen käytön opetteleminen :)

Pääsiäissuunnitelmista Tuuli oli kysellyt.. Me lähdetään Leville, jipii! :) Siipan vanhemmat menee autolla ja me mennään lentäen perässä. Toivottavasti rinteissä on vielä lunta!

Mä luulin, että ovistelisin siellä pohjosen reissulla, mutta limailu on ollut jo pari päivää niin runsasta, että lieneekö oili ollakkin tulossa etuajassa?! Täytyy huomenaamulla alottaa tikuttelu. Aikasemminkin clomikierroissa on ollut aika reipasta toi limailu, joten turhaan mä varmaan "hätäilen". Mut kun kaapissa niitä tikkuja on pilvin pimein niin...

Kyllä tää elämä on ihmeellistä... rakas ystäväni laittoi just viestiä, että raskaana ollaan sielläkin. Heillä on yks "Clomi-lapsi" (puoltoista vuotias), ja nyt eivät ole mitään ehkäisyä käyttäneet, kun on ollut luulo, että ei ilman avitetta tärppää. Kuinkas ollakaan, rouvalla on nyt viikkoja 9, oli ultrassakin jo käynyt. Arvatkaa vaan, miten mä toivon nyt vieläkin kovemmin, että omakin raskaus olis totta ja onnistuis! Mutta siis pointtina, että ihan luomunakin voi onnistua, vaikka olis "tuomioita" saatukin.

Aika tuntuu menevän ihan sika H I T A A S T I....haluu äkkiä muutaman viikon lisää plakkariin! Mutta nyt mua hävettää taas ruikuttaa täällä, antakaa anteeksi!!

T. Itsekäs Tyhmä Omppu (TITO, hih)

Hei Kukkis.... Ei oo tullu mieleen käydä tiehallinnon kelikameroita katselemassa...??
eli tiehallinto.fi --- siitä vasurilta Liikenteen tiedotus (klik) Kelikamerat (klik)
Kartasta Lapin lääni ja Kittilästä luoteeseen oleva kameranpaikka onkin Levillä... Kyllä siellä lunta näytti olevan. Joillakin teillä oli luntakin. Eli kerropas appivanhemmille, että talvitassut autossa on hyvä olla alla.

Tuskin on lohjennut, Senora. Olen vain pitänyt (ilmeisesti!) huonoa huolta hampaista ja niissä on reiän alkuja, eli joku niistä saattaa siellä nyt kasvaa. Inhaa.. Mutta oma vika! Nyt olen ryhdistäynyt: vähentänyt karkin syöntiä ja puren useammin purkkaa.

Kukkikselle mukavaa Levin reissua! Oletteko siellä kauankin? (Kun ei muista)

Tervehdys pitkästä aikaa!!

Tuntuu ihan ikuisuudelta, kun en ole muutamaan päivään päässyt nettiin! Kotiin ei nettiä saada varmaan vielä pariin viikkoon, mutta onneksi tän cityn kirjastosta löytyi :D Hirveitä vieroitusoireita kun ei pääse lukemaan teidän kuulumisia ja sähköposteja ;)

Hirmusti ootte tässä kirjoitelleet, joten suokaa anteeksi, etten kaikkea ehdi kommentoimaan!
Tuulille tervetuloa vielä! Kiva kun päätit liittyä joukkoomme! Toivotaan, että tämä ketju toisi teillekin sen kauan kaivatun plussan :)
Hyvä että Ompun tuhrut on loppuneet! Ja sekö ystävä nyt oli raskaana, jolla oli silloin se tuulimuna pian sun km:n jälkeen syksyllä? Vähän huippua, jos taas ootte yhtä aikaa raskaana!! Ymmärrän myös täysin sun mietteet jouluvauvasta, kun itsekin olen joskus miettinyt, että ei välttämättä olisi kiva lapselle syntyä vuoden viimeisinä paivinä, mutta eihän sillä loppujen lopuksi ole mitään väliä! En tiedä ketään, kenelle olisi tullut traumoja syntymäajastaan ;)

Piitulle oikein kovasti onnea rouvautumisen johdosta! Tuu kertomaan tarkemmin häistä kun kerkeät! Pahoittelut tädin änkeämisestä mukaan juhliin. Olis se nyt paremmankin päivän voinut visiitilleen valita :(

Muillekin menkanneille pahoittelut! Ei kun nokka kohti uutta yritystä ja kovasti tsemppiä! Jospa kevätaurinko pistäisi vipinää simoihin ;)

Meillä on kotona edelleen melkoinen kaaos, kun tavarat etsivät paikkojaan. Asunto tuntuu oikein mukavalta, mutta kaappeja saisi olla enemmän :D (niin aina...) Mulle vaan iski kamala flussa just muuttopäivänä, mutta pakko sitä on puolikuntoisenakin yrittää tavaroita järjestellä. No, ehkä se tästä pian alkaa helpottaa.
Niitä oireitakaan ei oikein ole. Tai heikottaa, väsyttää, on tokkurainen ja kuumeinen olo ja menee kylmiä väreitä, mutta ne kaikki menee tämän flunssan piikkiin! Eilen aamulla tosin olin bongaavinani jotain vaaleanpunertavaa tuhrua, mutta se jäi vain siihen yhteen pyyhkäisyyn. Ja eilen oli vasta 9. päivä oviksesta, joten saisi ne tuhrut vielä vähän aikaa pysyäkin poissa! Onneksi on tätä touhua niin ei ehdi pahemmin jännäillä!

Kukkikselle ihanaa Levin matkaa! Toivottavasti säät suosii ja ovis osuu reissuun :)

Meillä ei mitään kummempia pääsiäissuunnitelmia ole. Varmaan käydään porukoilla syömässä, yksissä kihlajaisjuhlissa, ehkä mummolla kylässä ja nautitaan yhdessä olosta. Tosin täti kurvaa paikalle luultavasti just viikonlopuksi, joten kovin romanttisia hetkiä tuskin vietetään...

Jaahas, mun nettiaika alkaa olla lopussa, joten pitää kai lopetella. Saataispa nyt pian se netti toimimaan kotonakin, tää palstailu on liian hankalaa näin ;)

Aurinkoisia päiviä kaikille ja mukavaa pääsiäisloman odottelua!

Kiva kuulla Keijusta! Voin kuvitella että ahistaa olla nettipimennossa. Onnea kuitenkin uuteen kotiin! (niin ja kaappitilaa on AINA liian vähän) ainakin meillä! Eihän sitä tie jos nuo sun oireet onkin justiinsa NIITÄ oireita;) bd bd bd bd bd bd

Piitulle vielä kerran onnittelut!

Mä tilasin Omppu kasvoveden, puhdistusgeelin, kasvovoiteen ja sellasen finninhäätämisaineen ja sarja on FreshBalance. Ainakin parin kerran kokeilulla voin suositella:)

Nyt kiire kahville;D

Mukavaa tosiaan, että Keiju kävi ilmoittautumassa :). Peukkuja peukkuja ja vielä kerran peukkuja, että plussa pärähtäisi!! Onnea muuten uuteen kotiin!

Mietin just eilen illalla, että miten sitä kesän pärjää jos on jossain reissussa, eikä pääse lukemaan / kirjoittelemaan kuulumisia! Vaikka taitaa kesällä olla hiljaisempaa täällä muutenkin? Ite taisin liittyä viime vuoden heinäkuussa mukaan tai siis heinäkuun lopussa vai oliko jo elokuuta.

Thelma, se muuten oikeesti toimii se finninhäätämisaine, siis jos tarkoitit sitä puikkoa :). Sitä kun lykkää orastavan patin päälle, niin kyllä lähtee!

Taidan lähteä kotiin märehtimään tästä.. mistähän keksis jotain muuta ajateltavaa?

Mikä finninhäätämisaine? Mulla alkoi plussan myötä kukkimaan naama - taas. Skinoren on kyllä käytössä, mutta....

Otin muuten revanssia siitä apteekin testistä, ja sain eilen iltapäivällä senkin taipumaan positiiviseen. Varmaan tahdon voimalla. Onko täällä muita hulluja jotka aiheuttavat apteekeille myyntipiikkejä testien osalta :)

Heip kaikille!!
Vieläköhän tänne joukkoon mahtuu yksi vauvasta/vauvoista haaveileva, jolla yritys on vasta edessäpäin... oletettavasti syksyllä.. ?!?

Olen vm.85, ja haaveillut vauvoista pienestä pitäen... tosin järki ollut sen verran mukana, etten teiniäidiksi ole joutunut/päässyt.. tj. Nyt tosin alkaa olla liian kuumeiset oltavat.. häät ovat ensi kesänä, ja mies sanoi että häiden jälkeen ruvetaan yrittämään joskus..

Pillerit jätin tammikuussa pois, jotta kierrot tasaantuisivat "valmiiksi".. niin ja tuli noita ovistestejäkin osteltua... uhhuh, taidan olla ajoissa liikkeellä ;D

Huomenna pääsiäisen viettoon pohjoiseen, oikein ihanaa pääsiäisenaikaa teille kaikille ja plussajännityksiä myös! =)

*Mi-iu

Onpas täällä porukat vaihtuneet... hyvä tietty vaan! Plussasin itse tästä ihanaisesta Wabbi ketjusta viime heinäkuussa ja nyt viimeisiä vetelen tuolla odottajissa.

Päätin vaan tulla rekrytoimaan täältä lisää odottajia Ompun mukaan! Meillä tuolla olisi "vapautumassa" pari odottajan paikkaa kun minä ja Helmiina jakaudutaan parin viikon sisään. Ja toukokuussa olisi sitten oikein rutkasti paikkoja tarjolla!! Toki uusia tuoleja saadaan riviin heti kun istujia löytyy!!!
Eli bdbdbdbdbdbdbdbdbd ja tervetuloa kaikille!!

Hena rv 40+6, huomenna mennään jo viikko yliajalla..

Kiva kuulla sinustakin keiju. Toivottavasti tavarat löytävät paikkansa. Ei oo kiva flunssaisena (?) järjestellä paikkoja. tai toivottavasti palelu ja nenän vuotaminen olisivatkin NIITÄ oireita... Onnea uuteen taloon... Milloinkas virtuaaliset tuparikahvit?

Tuu vaan jutteleen Mi-iu ! Mistä muuten tuollainen nimimerkki?? Meillä on ollu joskus galluppia nimimerkeistä... (ei kai vaan kissanpennun miukunaa??) ;) Lisää vaan itsesi listalle... Kuinkas pohjoisessa pääsiäisesi vietät??

Kukkis ... kuulithan (tai kuulivathan appivanhemmat?) radiosta tänään, että varoiteltiin huonoista ajokeleistä pääsiäisen aikana?? No lumimyräkät ei juuri lentoliikennettä hidasta, mutta kun toiset reppanat ovat autolla liikkeellä... Toivottavasti tulee kuitenkin kivat rinnekelit!

Kiva kun kävit täällä puolella moikkailemassa Hena!! Oon kyllä teijän odottajien ketjuakin käyny lueskelemassa... Koitahan jakautua... ;) Ihanaa kun sulla on kohta oma nyyti-nytterö sylissä ... *vilkuttaa* (... tahtoo oman ...)

Sen verran kiirettä pitää töissä, että en paljon ehdi teidän juttuja lueskella. Ovistestit näkyi tulleen eilen. Eli ovisbongailua ja kasapäin töitä täällä. Jospa pyhillä ehtis lukea teidän kuulemisia ja vastaillakin. Mukavaa keskiviikkoa ja pääsiäistäkin, jos en aikaisemmin tänne ehdi.

Annukka

Tervetuloa mukaan mi-iu!

Senora, mä luin monestakin "tuutista", että kelit kylmenee ja lunta tiedossa pääsiäisenä.. onneksi ei olla menossa appivanhempien kyydissä.. No ehkä se appiukkokin suostuu vaihtamaan talvirenkaat takas, kun kuulee tuoreimmat sääennusteet! Rinteet on kuulemma hyvässä kunnossa! :)

Keijulle onnea uuteen kämppään ja tsemppiä tavaroiden järjestelyyn!

Omaa napaa: ovistikussa ei aamulla edes haaleeta viivaa eli turhaan hätäilin niin kuin eilen arvelinkin.

Koskakohan Safiirin nettipimento loppuu?

Mä kans tikutin eilen, ja ei tullu kuin kontrolliviiva... Meniköhän ovis jo (jossain ihme välissä) vai onko vasta tulossa??? Pitäiskö tikuttaa kahdesti päivässä? Oisko ovisexperttettejä??? Eilen pisti kyllä kylkeä, aattelin että vois olla tuleva ovis, mutta mistä tietää??

hei Kukkis... just Ouluradio tuossa sanoi, että pohjoisen laskettelukeskuksiin meneville tiedoksi, että ei kannata tulla kesärenkailla. Lumisateita on tulossa...

joo ja tänä aamuna oli 13 pakkasta! Nyt kyllä paistaa aurinko, että on vähä lämpimämpää...

Heips!

Tää nettiaddiksi uhmasi jäätävää tuulta ja pyöräili heti aamusta kirjastoon koneelle! ;) Aika kylmäksi on muuten sää muuttunut. Tänne ennustettiin jopa räntäsadetta tälle päivälle :( *tahtoo keväiset kelit takaisin* Vaikka Senoralla taitaa olla vielä vähän vilposempaa!!

Täytyispä munkin nyt ryhdistäytyä ja tilata sieltä Dermoshopista niitä naama-aineita. Alkaa meinaan pukata näppyä naamaan täälläkin. Enteilee tätiä siis :/ Sitä mä vaan mietin, et onko se miten ihoa kuivattavaa se Fresh Balance sarja? Mulla on nimittäin aika herkkä ja pintakuiva iho (näpyistä huolimatta), ja käytän yleensä sellaista puhdistusemulsion tyyppistä ainetta.

Senora, luulisin, että se ovista ennakoiva hormonipiikki saattaa mennä ohikin, ilman että sitä saa tikkuun metsästettyä. En nyt muista, mutta näyttikö sulla missään vaiheessa esim. vahvaa haamua?

Henalle terkkuja odottajiin ja tsemppiä loppurutistukseen! Kyllä se vaavi sieltä kohta tulee! Mä voisin mielelläni tulla sun tai Helmiinan tilanne sinne ;) Muille kanssa terkkuja odottajiin!

Kerropas Omppu vähän niistä oireistas! *tahtoo kovasti kuvitella itselleen samanlaista oloa* Onko raskausolo vahvistunut? Milloin menet sinne lääkärille? Mä pidän sulle koko ajan peukkuja, että kaikki menis tällä kertaa hyvin!

Mi-iu, tervetuloa joukkoon! Vahvistuksia taas kaivataankin, kun porukkaa siirtyy tasaiseen tahtiin plussapuolelle!

Mitenkäs Thelman tilanne etenee? Onko kystat hävinneet? Entä missä vaiheessa pääset munasolujen kasvatteluun? Tsemppiä, teilläkin voi olla käärö tilauksessa ennen kuin huomaattekaan!

ON: kp ... ööö.... 27 (?) Flunssan suhteen on jo parempi olo, mutta sellainen ihme kuumeolo jatkuu. Eilenkin illalla oli päässä sellainen kuumeolo ja välillä paleli, mutta mittari näytti vain 36,8. Aamulämmöt 37,1 mikä herättää jo pieniä toiveita, mutta johtuu luultavasti vain tästä flunssasta. Kuitenkin. Mutta eilen illalla suihkussa huomasin uuden oireen: nännipihat on oudosti turvoksissa. Ootteko te huomanneet vastaavaa loppukierrossa? Mutta eipä tässä auta kuin odotella! Sais nyt huomiseen täti odotella, niin tulis edes 12 pv:n lut. vaihe. Vaikka onnistuuhan se näköjään lyhyemmälläkin lutvalla, kuten Ompun esimerkki todistaa!!

Joku kyseli meidän tutkimusprosessin etenemisestä. Huomenna lääkäri soittaa mulle niistä tuloksista ja puhutaan jatkosta. Ei kauheasti kiinnostaisi se aukiolotutkimukseen meno, mutta ehkä kp ykkösenä mieli muuttuu!

Hui, kovasti tuli taas omaa napaa! Kovasti terkkuja kaikille ja liittykääpäs tuparikahveille! *tarjoaa kamuille kahvia ja pullaa pakastimesta* Kämppä on vähän sotkuinen vielä, mutta älkää välittäkö ;)

Palaillaan!

birthday9.gif

Keiju:
Ei me välitetä... mulle teetä, kiitos... Kiva kämppä sulla! :)

Hih, kuvittelen sieluni silmin Keijun polkevan keliä uhmaten kirjastoon :) Tuntui tosiaan hirmu kylmältä aamulla töihin lähtiessä, -5 oli mittarissa.

Vai oireista pitäis kertoa.. helpommin sanottu ku tehty! Valitettavasti...no nyt just tuntuu kiristävää tunnetta alavatsalla ja SILLOIN TÄLLÖIN rintoja kihelmöi. Väsysmyskohtauksia tulee, mutta toisaalta saatan olla tosi pirtee ja innostunut myös..iltapalelut kuuluu kuvioihin.. Mutta, jos meinasit ennen plussaa, niin ei varmaan muuta, kuin ne legendaariset aamuyöheräilyt. Niin, ja en tiedä liittyykö tähän, mutta plussaa edeltävinä päivinä sai isolla hädällä käydä melko tiheeseen.. Mut en oikein muuta osaa sanoa, kun en todellakaan sitä plussaa odottanut, enkä siis millään tapaa kytännyt oireita, eli jos jotain oli, niin en kiinnittänyt huomiota, korkeintaan laitoin tulevan tädin piikkiin.

MUTTA: kävin tossa sadannen kerran pissillä ja paperiin tuli mikroskooppisen pieni pisara punaista...Miksei vessapaperi vois olla mustaa, niin ei näkis mitään ylimääräistä siinä!! Toisaalta, kuka käskee tuijottamaan, mutta mutta...

Juu, on huomenna se sairaalakäynti. Toivon, että ultralla näkyis kohdun sisällä "jotain", koska kyllähän siellä nyt jotain tulee näkyä tai sitten on täysin tyhjä. Jos jotain näkyy, se ei todista vielä mitään muuta, kuin että jotain on...

ÄÄh, joudun lopettamaan.. Keiju, peukutan sulle raivoisasti, näetkö bdbdbdbdbdbd!!!!

Keijulle onne uuteen kotiin! Ja kiitos tuparikahveista ;) Toivottavasti jaksat järjestellä tavaroita, vaikka flunssassa oletkin. Olet varmaan jo useasti täällä kertonut, että mihin ja miksi olet muuttanut, mutta jos vielä kertauksena meille uusille? Josta muistuikin mieleeni, etä tervetuloa Mi-iu! Minäkin olen ihan uusi tässä ketjussa, olen aikaisemmin kirjoitellut tuolla Kermit -ketjussa. Tai no olen minä siellä Kermiteissä viimeksi tänään käynyt vähän avautumassa, kun oli aivan pakko puolustaa meitä siellä kirjoittaneita.

Kiitos vielä kaikille tervetulotoivotuksista ja työpaikka onnitteluista!

Monenlaisia pääsiäissuunnitelmia teillä onkin, mukavaa matkaa kaikille pohjoiseen menijöille! Sataako teillä Senora muuten lunta? Mulla on muuten semmoinen käsitys, että ovis voi olla, vaikkei tikussa näkyiskään mitään.

Ja Hena kävi täällä rekrytoimassa lisää jengiä odottajien puolelle. Tosi kiva ja toivotaan, että meistä moni pääsis läpi valintatestissä mahdollisimman pian! Toivotan sinulle paljon tsemppiä loppurutistukseen ;)

Keijulle pidän peukkuja, että sinulle kävisi yhtä onnellisesti kuin Ompulle dbdbdb

Tuuli

Nyt Omppu lopettaa veskipaperin analysoinnin, kerran käytetty ja sillä selvä... ! :)
Lycka till,, sairaalareisulle... Toivottavasti ultrassa näkyy kaveri.

lunta sataa.. nyt tämä lähtee kotiin.

Milloinkahan se safiirin nettipimento loppuu. Ja toivottavasti Keijukin saa pian netin kotiin. Mutta tuleepahan kuntoiltua kun polkee kirjastoon!

Senora, oletko lämpöjä mittaillut? Siitä tietäis jos ovis onkin jo ollut. Mulla ei luomukierroissa ole niin selkeitä oireita, että päivän tarkkuudella pystyisin oilin bongaamaan, kun limoja ja kipuja on useempana päivänä. Clomikierroissa sen sijaan ollut yhtenä päivänä aika rajut oviskivut joista ei voi erehtyä. Ja mä olen useesti saanut pelkkiä haamuviivoja ovistikkuun ja siltin olen ovuloinut, että ei ne tikutkaan aina varmoja ole.

Keiju, mulla on kans pintakuiva iho ja hyvin on toiminut fresh balancen kanssa. Eli ei ole kuivattanut liikaa. Sulla on muuten lupaavan kuuloisia oireita, peukkuja!!