Tervehdys pitkästä aikaa!!
Tuntuu ihan ikuisuudelta, kun en ole muutamaan päivään päässyt nettiin! Kotiin ei nettiä saada varmaan vielä pariin viikkoon, mutta onneksi tän cityn kirjastosta löytyi

Hirveitä vieroitusoireita kun ei pääse lukemaan teidän kuulumisia ja sähköposteja
Hirmusti ootte tässä kirjoitelleet, joten suokaa anteeksi, etten kaikkea ehdi kommentoimaan!
Tuulille tervetuloa vielä! Kiva kun päätit liittyä joukkoomme! Toivotaan, että tämä ketju toisi teillekin sen kauan kaivatun plussan

Hyvä että
Ompun tuhrut on loppuneet! Ja sekö ystävä nyt oli raskaana, jolla oli silloin se tuulimuna pian sun km:n jälkeen syksyllä? Vähän huippua, jos taas ootte yhtä aikaa raskaana!! Ymmärrän myös täysin sun mietteet jouluvauvasta, kun itsekin olen joskus miettinyt, että ei välttämättä olisi kiva lapselle syntyä vuoden viimeisinä paivinä, mutta eihän sillä loppujen lopuksi ole mitään väliä! En tiedä ketään, kenelle olisi tullut traumoja syntymäajastaan
Piitulle oikein kovasti onnea rouvautumisen johdosta! Tuu kertomaan tarkemmin häistä kun kerkeät! Pahoittelut tädin änkeämisestä mukaan juhliin. Olis se nyt paremmankin päivän voinut visiitilleen valita
Muillekin menkanneille pahoittelut! Ei kun nokka kohti uutta yritystä ja kovasti tsemppiä! Jospa kevätaurinko pistäisi vipinää simoihin
Meillä on kotona edelleen melkoinen kaaos, kun tavarat etsivät paikkojaan. Asunto tuntuu oikein mukavalta, mutta kaappeja saisi olla enemmän

(niin aina...) Mulle vaan iski kamala flussa just muuttopäivänä, mutta pakko sitä on puolikuntoisenakin yrittää tavaroita järjestellä. No, ehkä se tästä pian alkaa helpottaa.
Niitä oireitakaan ei oikein ole. Tai heikottaa, väsyttää, on tokkurainen ja kuumeinen olo ja menee kylmiä väreitä, mutta ne kaikki menee tämän flunssan piikkiin! Eilen aamulla tosin olin bongaavinani jotain vaaleanpunertavaa tuhrua, mutta se jäi vain siihen yhteen pyyhkäisyyn. Ja eilen oli vasta 9. päivä oviksesta, joten saisi ne tuhrut vielä vähän aikaa pysyäkin poissa! Onneksi on tätä touhua niin ei ehdi pahemmin jännäillä!
Kukkikselle ihanaa Levin matkaa! Toivottavasti säät suosii ja ovis osuu reissuun
Meillä ei mitään kummempia pääsiäissuunnitelmia ole. Varmaan käydään porukoilla syömässä, yksissä kihlajaisjuhlissa, ehkä mummolla kylässä ja nautitaan yhdessä olosta. Tosin täti kurvaa paikalle luultavasti just viikonlopuksi, joten kovin romanttisia hetkiä tuskin vietetään...
Jaahas, mun nettiaika alkaa olla lopussa, joten pitää kai lopetella. Saataispa nyt pian se netti toimimaan kotonakin, tää palstailu on liian hankalaa näin
Aurinkoisia päiviä kaikille ja mukavaa pääsiäisloman odottelua!