Täällä taas rauhallista, lähes toiselle sivulle taas tiputaan, joten kirjoittelempa jotain tässä aikani kuluksi...

Piinaviikko menossa, jotenkin yrittää siirtää taka-alalle ajatuksia menkkojen alkamisesta ja jännäämisestä. Mulla ei oo tosiaan oo mitää merkittäviä tuntemuksia, mutta aina se vaan on jotenkin odottava fiilis kun h-hetki lähenee...
Ja varsinkin sen takia kun on niin upeat ilmat ja vois hyvinkin pari olutta/siideriä nauttia ja fiilistellä, MUTTA entäpä jos olisinkin sitte raskaana?
Miten te noihin suhtaudutte?
Aatteletteko että ei se vielä kovin "vaarallista" ole, koska raskaus olisi joka tapauksessa hyvin alussa, vai onko se ehdoton ei aina oviksen jälkeen?
Jostain luin että kun alkoholin käyttö ei ole jatkuvaa, jokapäiväistä ja runsasta, niin tässä vaiheessa siitä ei olisi haittaa?
Kuulostanko alkkikselta joka vääntelehtii tuskissaan kun ei saa juoda???

No, itseasiassa juon tosi harvoin enemää kuin muutaman lasillisen...
Mitäs sitä muuta vois udella...
Muiden ketjuja kun olen lueskellut, niin voishan sitä täälläkin kysellä että mistä teidän taloudessa saadaan riita aikaiseksi?
Meillä riidellään tosi harvoin, ja silloin kun riidellään niin molemmat aikansa naputtavat mieltä painavat asiat esille ja sitten sattaa olla jonkun aikaa aika hiljaista
- kumpikaan ei puhu mitään!
Ja yleensä se olen minä joka menee sitten sovintoa hieromaan, ja aika usein taas pusutellaan ja ollaan kuin ei mitään!

Ja riidan aiheet on yleensä siivoamisesta tai vapaa-ajan puutteesta..Aika yleistä varmaan muillakin?
Noh, nytpä "purkauduin", joten on teidän vuoro