VIILAAJAT 34

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joppuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, Aava80 ihan normaalia, kait.. :) mulle kävi samoin. Näin veljeni vaimon ison mahansa kanssa ja jotenkin herkistyin ihan totaallisen täysin et miten ihanaa olis olla raskaana.. Ovis ohi ja nyt vaan odotellaan.. sehän se on pisintä..

Mäkin täällä olen itkeä pillittänyt, mutta muista syistä.
Leukakipu on taas tullut takaisin, vaikka oon kiltisti öisin sitä kiskoa pitänyt. Yritin päivällä soittaa hammaslääkäriinkin, mutta vastaajahan siellä aina vastasi. En tajuu, oiskohan joku tulehdus (?) kun oli 37,5 lämmötkin. Tosi tuskasta, töissäkin on pakko olla vielä ainakin 2 viikkoa, et saadaan täys miehitys. Aamulla taas soittamaan josko herra hammas vastaisi.

murtunut minerva

Voi Aava, hyvin on tuttu tunne tuo pillittäminen, mää on kyllä muutenkin
yliherkkis, mutta vauvajutut on kyllä ehdottomasti liikuttavinta, oli sit kyse
raskaudesta tai synnyttämisestä!!
Toivottavsti sitä osaa sitten joskun, toivottasti, omasta raskaudestaan riemuita samalla tavalla.. öö, EIKÖHÄN ;D

Auts, Minsku... :(
Hammaskipu on sietämätöntä, tuntuu ettei mikään auta!!!
Toivottavasti pian johonkin päivystysaikaan pääset!!!!

-Nella,
..piinaviikkoa vietän, vaikka ei kyllä oikeastaan ees jännitä, koska sen verran vaisua oli oviksen aikoihin, kiitos reissussa olleiden surkeiden sänkyjen!!! :(

Arvasin että te ymmärrätte! :) Kysessä on ensimmäinen läheisen ystävän lapsi, joten on se näköjään aika herkkä paikka. Tosin Nellan tapaan minäkin olen aika herkkis muutenkin. Olen koko yön hoitanut uutta tulokasta unissani, ja nyt olen aivan poikki. Jotain opeteltavaa vauvan hoidosta taitaa olla, syötin nimittäin babylle unessa vihreää teetä ja auringonkukansiemeniä! :D

Toivottavasti Minskun kipu on hellittänyt. Kurjaa tuommoinen, varsinkin jos joutuu vielä väsyneenä töihinkin. Ja hakkiksella piinaviikot, onkos mitään tuntemuksia havaittavissa? Nyt lisää plussia kehiin kun putki on vihdoin avattu!

juu, piinaviikot tottatosiaan. No minullakun on nyt yövuoroputki päällänsä, niin äsken kun heräsin tunti sitten, niin oli hiukan kuvottava olo.. mutta se nyt voi olla tästä valvomisestakin, neljäs yö menossa, kuitenkin kun yön on tarkoitettu nukkumista varten. Aina nyt välillä nipistelee mahanpohjasta, mutta taitaa olla vain jännitystä.. :)

pelkkää plussaa kaikille. :)

HeippatiHei...

Niin,tai jospa sulla haikkis on kiinnittymisnipistelyjä? ;D

Blaah, milloin sitä ois tyytyväinen säähän?
Mää tykkään kauheesti lämmöstä ja auringosta, ihana rentoutua yms...
Mutta tämä vie täysin mehut, nukuin tossa parin tunnin päiväunet, ja
unta olis riittänyt varmaan aamuun asti!!!
Mulla on koko ajan nälkä, ahdistavaa!!! ..Juu,muuten kuulostais jo ihan kivalta oireelta, mutta podin tätä nälkää jo viime kierron aikana!!
Kummallista, taas...

Kertokaas jotain kesäherkkuja joita vois kokeilla,
siis jos teillä on jotain special-juttuja?
..ja mun tapauksessa keveätkin vaihtoehdot on syytä rekisteröidä ;P

-Nälkäinen Nella-

-nella-: arvaas vaan mitä heti mietin aina kun vähänkin tuntemuksia mahan pohjassa. :) no, pitää yrittää olla mahdollisimman rauhallinen, ettei tule sitten niiiin hirveetä pettymystä jos ei olekkaan mitään taaskaan.. mut toiveet on korkealla ja uskoa riittää. Mut täytyy kyl myöntää et nyt tällä kierrolla on kyl vähän erilainen tunne, siis sellain et voisko oikeesti nyt tosiaan olla menoa? no näitä kysymyksiä ehtii yölläkin töissä miettiä enemmän kuin tarvis. Sit kun ei olla kerrottu kelleen ettei lisäis paineita..joskus tekis töissäkin mieli huutaa kun minulle vihjaillaan että missäs pienet viipyy, et ei ne kaikille tule niin helpolla.. sit vaan hymyilen ja sanon et toivotaan et aikanaan tulee... mitä muutakaan siihen oikein vois sanoa.

Tykkäätkö kesäkurpitsasta? leikkaa ne kahtia ja vähän koverrat sisusta. Sitten siihen päälle tonnikalaa, herkkusieniä, vähän sipulia ja juustoraastetta. Uuniin n. vartiks. tosi meheviä "lämpymiä voileipiä."

Viime yönä kun taas surffailin töissä vauva-aiheisilla sivustoilla, niin vauva-lehden sivuilla on vauvalaskuri, josta näkis lasketunajan. Syötin tiedot sinne niin mulle tuli et laskettu aika olis ke 23.4.2008.. olis ihanaa saada kevätvauva.. <3

ei sitten muuta taas kun pelkkää plussaa.. :)

Nam, kuulostipa hyvältä tuo "kesäkurpitsa-voikkari" :P
Pitää testata kun on käynyt kaupassa täydentämässä jääkaapin sisältöä!
Kiitos haikkis!
Kyllä on jännä seurailla omaa kroppaa ihan erilailla kuin aiemmin..
Kun mulla oli eka kierto pillereiden jälkeen,mulla oli ihan älyttömän vahvat oireet
raskaudesta, ja olin varma että olis tärpänny.. Ovulaationkin bongasin TOSI selvästi mielestäni, jota en kyllä sit muissa kierroissa oo huomannutkaan...
Hassua on...
Jospa se vielä tärppäis, uskoa on vielä ;)

-N-

nella : katsoin nyt kun olen niin tohkeissani näistä vauva-asioista. Sinun suuri päiväsi olis sunnuntai 20.4.2008!! ehkä se tärppää kun vähiten odottaa. ;) pidetään lippu korkealla. <3

Ei hullumpi ajankohta, kivahan se olis tärppiä ku sitä ei oottais, mutta
kai se vaan niin on että jossain alitajunnassa se toive kuiten koko ajan elää !

Kiva kun muutkin on yhtä innoissaan ku minä :)
Onneksi on näitä velvollisuuksia opiskelun ja työn ohessa, muuten varmaan istuisin koneella VIELÄ enemmän kuin nyt :)
Ja oishan se kevätvauva kiva ;)
Mutta nyt kauppaan kun tuo ukkokultakin tuli kotiin :D

Ootte te ihanan innokkaista, ihailtavaa.
Viime yönä heräilin muutaman kerran ottamaan särkylääketta ja lääkärinkin sain vasta huoliselle. Varmaan taas ne purulihakset jotenkin piipussaan tai jotain.

Fanny kyllä multa jotain verikokeita otettiin silloin joskus (en enää muista), mutta en muista oliko jotain seksikieltoa.

minerva; oi voi, toivottavasti kipu hellittää. jaksamista sinulle!

Minä olen niin haukkana pienimmästäkin asiasta mitä huomaan itsessäni, pienikin nipistys tai tuntemus niin heti osaan yhdistää sen johonkin raskausoireeseen.. on tämä niin hurjaa..no minä jatkan surffailua ajankuluksi, kun kaikki ovat nyt rauhallisesti nukkumassa. :) hyviä unia.

Huomenia!

Ihanaa intoilua :-)

Nopea tilannekatsaus:tänään siis kp 31/31(-33),lämmöt edelleen ylhäällä ja mieli iloinen!Koko oviksen jälkeisen ajan kipeenä olleet rinnat ei nyt yhtäkkiä olekaan enää kipeät,muuten tilanne ennallaa.Kaikenmaailman oiretta on ollut,mutten (enää...)viitsi niistä hökyillä-kohta tulos kumminkin nähdään!Lähden tänään mökille nettipimentoon,(enkä muutenkaan aijo testata ennenkun maanantaina,jos tarvetta),joten unohtakaa mut viikonlopun ajaksi :-D
Tiistaille on sitten (jo varmuuden vuoksi) varattu ne ekat hormoonikokeet,että päästään elämässä eteenpäin.Miehen simppatesti on ma-aamuna.Tietenkin sitä toivoisi,ettei tarttis raukan mennä... ;-)

Jos "aivottomuus" on oire,niin mitä sanotte tästä:laitoin aamiaista ja murolautasen täytettyäni laitoin paketin paikalleen - jääkaappiin!

Fanny kp31/31(-33)

Fannyn "aivottomuus" kuulostaa musta lupaavalta, eikö sitä sanota että jotkut on raskaana ollessaan vähän poissaolevia tms? ;)

Täälläkin on piinaviiikko menossa, mut ei kyllä kerrankin oo ollu minkäänlaista oireentynkääkään...Aikasemmin on sentään ollu rinnat hellänä ym. ym.... Nyt ei tunnu mitään...

Täällä taas rauhallista, lähes toiselle sivulle taas tiputaan, joten kirjoittelempa jotain tässä aikani kuluksi... :)
Piinaviikko menossa, jotenkin yrittää siirtää taka-alalle ajatuksia menkkojen alkamisesta ja jännäämisestä. Mulla ei oo tosiaan oo mitää merkittäviä tuntemuksia, mutta aina se vaan on jotenkin odottava fiilis kun h-hetki lähenee...
Ja varsinkin sen takia kun on niin upeat ilmat ja vois hyvinkin pari olutta/siideriä nauttia ja fiilistellä, MUTTA entäpä jos olisinkin sitte raskaana?
Miten te noihin suhtaudutte?
Aatteletteko että ei se vielä kovin "vaarallista" ole, koska raskaus olisi joka tapauksessa hyvin alussa, vai onko se ehdoton ei aina oviksen jälkeen?
Jostain luin että kun alkoholin käyttö ei ole jatkuvaa, jokapäiväistä ja runsasta, niin tässä vaiheessa siitä ei olisi haittaa?
Kuulostanko alkkikselta joka vääntelehtii tuskissaan kun ei saa juoda??? ;)
No, itseasiassa juon tosi harvoin enemää kuin muutaman lasillisen...
Mitäs sitä muuta vois udella...
Muiden ketjuja kun olen lueskellut, niin voishan sitä täälläkin kysellä että mistä teidän taloudessa saadaan riita aikaiseksi?

Meillä riidellään tosi harvoin, ja silloin kun riidellään niin molemmat aikansa naputtavat mieltä painavat asiat esille ja sitten sattaa olla jonkun aikaa aika hiljaista
- kumpikaan ei puhu mitään!
Ja yleensä se olen minä joka menee sitten sovintoa hieromaan, ja aika usein taas pusutellaan ja ollaan kuin ei mitään! :)
Ja riidan aiheet on yleensä siivoamisesta tai vapaa-ajan puutteesta..Aika yleistä varmaan muillakin?

Noh, nytpä "purkauduin", joten on teidän vuoro ;)

Perjantai-iltaa!

Joo on tosiaan hiljasta...Onko kaikki jossain vklopun vietossa? Mulla on huomenna aamuvuoro ja mies on taas vklopun reissussa, joten nörtteilen yksikseni täällä netissä ;)

Mä juon tosi harvoin ja sillonkin aika vähän... Eli en oo mitenkään vähentäny tai muuta oviksen jälkeen, kun ei oikeen oo mistä vähentää (en siis oo kokeillu sitä punaviinikikkaa, en itseasiassa muista et missä vaiheessa kiertoo sitä ois hyvä nauttia?). En aio mitään tapojani muuttaa mihinkään suuntaan ennen kun se plussa pärähtää tikkuun...Sen jälkeen alkaakin sit armoton skitsoominen kaikesta mitä suuhuni pistän ym... ;)

Meillä riidellään aika harvoin. Yleensä meidän riitely on enempi semmosta töksäyttelyä toisillemme, kun ollaan liian väsyneitä ja nälkäsiä tms. Me puhdistetaan ilmaa välillä sanomalla toisillemme kaikki mitä on mielenpäälle kertyny ärsyttämään. Auttaa kummasti, niin ei pikkuasioista kerkee tulla isoja...

Piinaviikko on menny aika kiitettävän nopeesti.Jos nyt ois ollu lyhyt kierto (mulla on vaihdellu 23-29), niin tädin ois jo tänään pitänyt tulla. Ei oo edelleenkään minkäänlaista oiretta mihinkään suuntaan, vieläkin ihmettelen et miks ei oo ollu yhtään rinnat kipeenä. Toisaalta tässä kuussa ei ollu mitään ovisoireitakaan, enkä tikuttanu, niin en sit tiedä lienenkö ovuloinut ollenkaan... Eli maanataiksi viimestään sitä tätiä odottelen...

Nellalle peukutuksia! Ja aurinkoista ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!

heipat vaan kaikille.
minä se painan vielä tämän yön loppuun sitten alkaa vapaat. :) jee!! *onnellinen*
Minuakin mietityttää tuo alkoholikysymys, sillä juuri huomenna ystävät ovat kutsuneet minut kesäiseen illan viettoon ja siihen kuuluu juomista.. Jos olen juomatta ne ihmettelee ja jos juon pelkään että pilaan raskautumisen.. Mitä teen???!!??? ehkä vain esitän juovani... ;)
Minulla kierron 25.päivä menossa ja kierron pituudeksi ovulaation ajankohdan huomioon ottaen tulee 34 päivää.. että piinaavat -noin 9 päivää!! ei erikoisia tuntemuksia ole ollut. Eilen aamulla ajattelin että nännit ovat vähän arat... tietty olin heti innoissani, mutta esim. nyt eivät ole.. hihi hih, täällä töissä kokeilin juuri, tän kun joku näkis.. voi helvetti. :)

riita-asiaan: .. ei meilläkään riidellä usein, mutta jos joskus jotain sanomista tulee esim. väsyksissä niin se on oikeastaan mykkäkoulua.. ja minä en oikein ole hyvä siinä ja menen vaan vieree kyhjäämään... :)

Ei muuta kuin hyvää viikonloppua kaikille ja pelkkää plussaa! ;)

Pikaiset huomenet kaikille!

Leukakipu helpottaa, mutta ei ole vielä poissa kokonaan. Ulkona on tulossa niin ihana ilma että tämä tyttö lähtee köllimään ulkosalle!

Voi Fanny, miten jännää! Toivon niin kovasti että ois jo sun vuoro. Muista kuitenkin "aivottomuudeltasi" tulle kertomaan heti kuulumiset.
Täällä ollaan kanssa ihan aivottomia, mutta se johtuu kohtuuttomasta työtaakasta joka vetää viimeisetkin mehut kehosta!

Tuosta tissiasiasta, mulla ainakin tissit paisuu ihan älyttömästi aina oviksen jälkeen. Toisissa kierroissa ne on kipeemmät ja toisissa taas ei.

Jännät paikat alkaa olla myös pikkumyyllä ja nellallakin!
Kyllä pikkumyy ja nella voi ne parit siiderinsä nauttia. Itsekin taidan tehdä tänään poikkeuksen ja ottaa yhden (yleensä en juurikaan juo).
Pikkumyy, kyllä se ovis on silti voinut olla. Itsekkin "verikoe"kierrosta en saanut ovista etsityksi edes tikuilla ja kyllä lopputulos oli se että ovis oli kuitenkin ollut.

Riitely on meillä aika harvassa kanssa, miestä ei saa suutettua sitten millään kun ottaa elämän niin rauhallisesti ja sekös saa mut välillä kiehumaan :) ...riitelen sitten yksikseni täällä...

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille, ja plussia niihin tikkuihin!
Mikäli joku nyt tänne eksyy niin vois aloittaa vaikka jo uuden ketjun.

ei sittenkään niin pikainen
-minsku