+++ VIIKON 9 PLUSSAAJAT +++

tarvetuloa jamias ja parempi myöhään kun ei milloinkaan.

se olis huomenna sitten viimenen arkipäivä ennenkun on meidän viikko :D tuntuu lyhyeltä ajalta :) mennäänkö tekeen valmiiks 9 viikon plussaajat ketju tonne odotuspuolelle :LOL: ei uskalla.

toiveilija älä sit mun osotetta vaan anna! :)
 
Tervetuloa [/b]Jamias myös minun puolestani :flower:

Niimpä nibbler, tuntuu, et päivät on menny hurjan nopeesti. Hyvä vain :D En tietenkää anna teidän kenenkään osoitetta, menköön mihin lystää, tääl ei tarvi näkyä. Et tervemenoa vaan tädille :wave: :wave: :wave:
 
Selittelenpä hieman itseäni ja tänne tupsahtamistani =)
Kuukausien ajan vastustin vauvakuumetta, olimmehan jo 3. jälkeen päättäneet, ettei enää ja kuopus tuli sitten vielä kierukasta huolimatta. Pelkäsin perin vuoden ajan raskautumista todella :ashamed: Nyt on ollut tekemistä sen asian hyväksymisessä, ettei kuume lähde pois.
Yhden kerran annettiin tuossa ovulaatioaikaan mahdollisuus ts. jätimme kortsun laatikkoon ja sen jälkeen kävimme virallisen keskustelun siitä, että minun täytyy saada raskautua :D

Teihin tarraudun nyt siitäkin syystä, että en voi kuvitella jaksavani vielä viikkoa ajatuksineni: ollako vai eikö olla :whistle: Siskolleni jo haaveista kerroin ja hän toppuutteli hurjasti: "Älä toivo isoja niin et putoa korkealta".
Myönnän ajatukseni: aiemmat lapseni ovat saaneet alkunsa tosi nopeasti ja pahalta tuntuu kaikkien niiden puolesta, joilla on kuukausia, vuosiakin yritystä takana. Miten sitä voi jaksaa odottaa, toivoa ja pettyä? Tiedän, olen maailman kärsimättömimpiä ihmisiä :/
 
täällä on tissit kipeet ja toiveet liian korkeella :)
maanantaihin on ihan liian pitkä aika...
sanoin miehelle että kävis apteekissa tänään kun kerta pääsee aijemmin ja se kysy että meinaanko mä laittaa 7 euroa joka kuukausi että hän saa p*skat housuun :D
kysyin että ilostako?

mut kuulemmä hän vähän pelkää että miten me pärjätään. yritin kyllä lohduttaa ja sanoin että kyllä minäkin sitä pelkään mutta kyllä asiat on aina suttautunu jokaisella. about 99% meidän tutuistakin jolla on lapsia ei oo ku yks osapuoli ollu töissä niinku ikinä. ja meistä molemmilla on vakituinen työpaikka.tottakai sitä rahaa menee enemmän ja äitiys ja isyyslomilla tienaa vähemmän mutta kun vaan jaksaa laskee ja venyttää joka penniä niin ei pitäis tuottaa ongelmia.
mitään ongelmaa ei oliskaan jos mä saisin hoitaa kodin ekonomian :D
 
PERJANTAI 22.2.2008

Kutrisue............... kp 23/27 .............. yk. 6 ......... 2. haaveissa
sinitaivas ............ kp 23/28/30 .......... yk. ? .........1. haaveissa
ärrieri ................. kp 25/32 .............. yk. 2 ......... 2. haaveissa
nibbler ............... kp 26/28/30 ......... yk. 7 ..........1. haaveissa
TMA .................... kp 26/?? .............. yk. 6 ......... 1. haaveissa
Maotao ............... kp 30/32-35 ......... .yk. 5 ......... ..1. haaveissa
toiveilija82 ...........kp 33/34-42 ......... yk. 7 ......... .1. haaveissa
anneke ............... kp 18/25-27 ..........yk. 4 ......... 1. haaveissa
Kaa.......................kp 29/31..................yk2. ...........1. haaveissa
jennae..................kp 25/29-31............yk. 2...........2. haaveissa
Minni....................kp 17/29...............yk. 1.............2. haaveissa
HepaE....................kp 20/27................yk. 8..........1. haaveissa
kirma....................kp 20/27-30............yk 14...........2. haaveissa
Jamias..................kp 25/27-34............yk 1.............5. haaveissa

Tippuneet::flower:

Taikasäde


Testipäivät:
Maanantai: Nibbler
Tiistai: Kirma
Keskiviikko:
Torstai: HepaE
Perjantai: Jamias, TMA
Lauantai:
Sunnuntai: Anneke.

Plussaneet in order of appearance: :heart: :flower:


 
PERJANTAI 22.2.2008

Kutrisue............... kp 23/27 .............. yk. 6 ......... 2. haaveissa
sinitaivas ............ kp 23/28/30 .......... yk. ? .........1. haaveissa
ärrieri ................. kp 25/32 .............. yk. 2 ......... 2. haaveissa
nibbler ............... kp 26/28/30 ......... yk. 7 ..........1. haaveissa
TMA .................... kp 26/?? .............. yk. 6 ......... 1. haaveissa
Maotao ............... kp 30/32-35 ......... .yk. 5 ......... ..1. haaveissa
toiveilija82 ...........kp 33/34-42 ......... yk. 7 ......... .1. haaveissa
anneke ............... kp 18/25-27 ..........yk. 4 ......... 1. haaveissa
Kaa.......................kp 29/31..................yk2. ...........1. haaveissa
jennae..................kp 25/29-31............yk. 2...........2. haaveissa
Minni....................kp 17/29...............yk. 1.............2. haaveissa
HepaE....................kp 20/27................yk. 8..........1. haaveissa
kirma....................kp 20/27-30............yk 14...........2. haaveissa
Jamias..................kp 25/27-34............yk 1.............5. haaveissa

Tippuneet:

Taikasäde
 
Helou, helou :wave: Mullaki on tissit yleensä aikas kipeet ennen menkkoja, mut nyt ei oo ollu.
Maha ehkä hivenen turvoksissa, lämmöt 36.6-36.9(norm.36.3-36.5), et hivenen on olleet korkeemmalla, jotku hajut/ maut saattaa ällöttää, mut ei oksennukseen asti.. :/
Mä oon yrittäny olla mahdollisimman paljon toivomatta liikoja, et sit ei putoo niin korkeelta jos se täti löytääkin tänne.

Ois kiva voittaa la lotossa 7 oikein. Sit vois alkaa miettii niit talopaketteja ja sisustamista, ja paljon muutaki kivaa :D Jäis ehkä vähemmälle kaikki vauva-ajatukset :headwall:
 
tisseistä: mulla normaalisti on tissit kipeet oviksesta menkkoihin, mut nyt ei oo ollu hetkeen elikkä pms oireetkin vaihtelee kovasti.
tänään tuntu tisseissä niikuin ne ois venynyt. ja kokeilin niin ne oli tosi "täyden" olosia. voi olla että oli vähän vilponen niin siks ne oli kasassa :D seurailen asiaa.
nyt on tuntunut vaan niinkuin ois tosi bautat tissit, mutta vilkaisu alaspäin todistaa että siellä ne mandariinit vielä ovat ihan omissa uomissaan :LOL:

tehään ketju: 7 oikein lotossa viikolla 9! sais miettii lottovoiton oireita raskausoireiden sijaan :D
 
Huomenta vaan kaikille. Voi Jamias, ei tätä todellakaan meinaa enää jaksaa. Masentaa ihan sikana. Kerroin ystäväni plussasta tuossa paripäivää sitten ja tänään pitäis nähdä hänet. Se plussa oli tavallaan mulle "viimeinen pisara" tähän omaan romahdukseen. Ymmärän että se ei ole multa pois, mutta minkäs ihminen tunteilleen mahtaa :/
Itsellä jotenkin nyt todella vahva tunne, että ei tärpännyt tällä(kään) kertaa. Testailisin mieluusti vasta viikonloppuna, mutta lähden torstaina matkalle joten ajattelin testata sillon aamulla. Ompahan ainakin viikonloppuna muuta mietittävää kuin nega =) Onko muita torstaina testaavia? Oh, nää mun viestit on niin masentavia että oikeen naurattaa. oikeesti oon ihan ilonen ja reipas tyyppi :heart:
 
Jee meijän viikko alkaa ihan kohta!!! Vähän taas kyllä pelottaa et taas kerran pettyy ja pahasti. Mä testaan torstaina jos täti ei oo siihen mennessä tullut. Todennäköisesti se kyllä tulee ennen torstaita jos se on tullakseen, mut torstai on mun testi päivä eli HepaE:n kanssa saman päivänä!

Oireita ei oo mitään muuta kun rinnat, jotka on aikas kipeet. Mut ne on aina mulla kipeet oviksesta menkkoihin eli ei kauheen hyvältä näytä!

Plussa onnea kaikille!
 
Heip taas ja tervetuloa Jamiaskin mukaan jännäämään!

Mä testaan silloin perjantaina eli kp32. Rintojen aristuksesta aiemmin puhuin mut ei kyllä oo mitään oireita nyt. Joinakin päivinä on nännejä nipistellyt, that´s it. Välillä mulla on toiveikas olo mutta useimmiten ajattelen ettei taaskaan tärpännyt. Noh, viikon vielä kestää hyvinkin...
 
Moikka vaan uusille!

Jamias, meillä kun tuota taivalta takana jo pitemmän aikaa, niin voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että kyllä sen kestää, tuon pitkän odottelun. Menkkojen pari eka päivää on kyllä suossa tarpomista, eikä todellakaan petipuuhat kiinnosta yhtään. Mutta kun viikosta selviää, sitä alkaa taas ovulaation odottelu ja sitten 'tehtailu' onkin taas ihan hauskaa. ja näin on taas yksi kuukausi mennyt, yhtäkkiä takana on jo vuosi.

Mulla kans on tissit tavallisesti jumissa oviksesta asti, vielä ei mitään. Lämmöt on koholla ja päätä särkee.
Usko alkaa horjua, vaikka olen vannonut tämän kierron positiivisen ajattelun -kierroksi. Sunnuntai olis dpo 8...saas nähä maltanko mä kumminkaan ootella tiistaita :saint: Paitsi tuo testipäivälista näyttää kyllä hienolta tuolleen...koitan pitää pään kylmänä tiistaille asti.
Mulla on kyllä joissakin kierroissa ollut vaivana tiputteluvuoto joka alkaa jo viikko ovulaatiosta. Eli saatan tippua listalta jo viikonlopun aikana, sekun on varma merkki alkavista menkoista :headwall:
 
Tosio ristiriitainen olo. Vaikea on kuvitella jaksavansa odottaa testailua ensi perjantaihin asti, toisaalta välillä on tunne, ettei uskalla testata ollenkaan :whistle: No,me menkathan sitten kertonevat tullessaan selvää kieltä.
Oireitahan minulla on vaikka ja kuinka, tässäpä otosta:

*jatkuva päänsärky (selitys: minulla on vimpula purenta ja on siksikin hedareita)
*kosketusarat rinnat (ovat usein ennen menkkoja, mutta ei tässä määrin)
*palantunne, kuristava olo kurkussa jatkuvasti (tuttu tunne aiemmista raskauksissa, voiko pelkkä toive ja jännittäminen saada sen aikaan??? :ashamed: )
*ajoittain kuvotuksentunne
*hajujen pistävyys (hevi-osastolla kaupassa alkoi ne lemut ällöttää)
*alaselkäkipu (olen kyllä nostellut tuntikausia tavaraa)

Tunnen itseni ihan naurettavaksi, jos saan nuo oireet esiin pelkällä raskaustoiveella :xmas:
 
Mulla on kp18 (10 päivää vielä mahd. menkkoihin) ja mukavan turvonnut ja särkyinen olo. =) Yleensäkin kyllä pms-oireet lähtee nousukiitoon just kp18, että toki voi liittyä siihen. Mut on silti toiveikas olo.

Ilma on ihana +16'C (asutaan ulkomailla ja nähtävästi tää kevät tulee täällä huomattavasti aiemmin), kauppareissulla meinasi tulla jo kuuma! Valoakin riittää päivä päivältä pidempään...

Tuli muuten mieleen että vaikka mulla on kesästä asti joka kierrossa oviskivut mielestäni olleet kp 12-14, niin entä jos tää kp18 onkin oikeasti ovispäivä - tästähän ne pms:tkin yleensä paenee sietämättömiksi? Senpä takia lähetettiin tänään vielä yks vauvatoive menemään... Eihän sitä koskaan tiedä! Ois aika hölmöä kärsiä muka "lapsettomuudesta" vaan siksi, että lopetetaan harjoitukset aina päiväkaupalla ennen ensi-iltaa! :eek: =)
 
Voi täälläkin on jo pari päivää kärsitty menkkakivuista...

Eli nyt KP30/32(-35) ja KP28 alkoi jo mahasta kouristella. Jännä juttu, oireet on samat kuin ekassa yrityskierrossa. Silloin luulin että olin raskaana, kun pillereitten jälken olin tottunu "kivuttomaan pms":ään. Silloin oli myös rinnat kipeät ja eilen mulla "pullahti" tissit sellasiksi koviksi.

Mutta tässä kierrossa on kylä epätodennäköstä että tärppäis, koska ovis ei löytynyja työkiireet piti lakanat kylmähköinä. Joten onneks tiedän, että nuokin oireet kuuluvat mun pms-valikoimaan, vaikka tulevatkin harvemmin. Olihan tässä jo muutama ihan rauhallinen kierto välissä.

Ja ke testaillaan jos ei oo mekat alkanu, mut vähä vaan luulen, että kyllä ne sieltä vielä tulee viikonlopun aikana.
 
LAUANTAI 23.2.2008

Kutrisue............... kp 24/27 .............. yk. 6 ......... 2. haaveissa
sinitaivas ............ kp 24/28/30 .......... yk. ? .........1. haaveissa
ärrieri ................. kp 26/32 .............. yk. 2 ......... 2. haaveissa
nibbler ............... kp 27/28/30 ......... yk. 7 ..........1. haaveissa
TMA .................... kp 27/?? .............. yk. 6 ......... 1. haaveissa
Maotao ............... kp 31/32-35 ......... .yk. 5 ......... ..1. haaveissa
toiveilija82 ...........kp 34/34-42 ......... yk. 7 ......... .1. haaveissa
anneke ............... kp 19/25-27 ..........yk. 4 ......... 1. haaveissa
Kaa.......................kp 30/31..................yk2. ...........1. haaveissa
jennae..................kp 26/29-31............yk. 2...........2. haaveissa
Minni....................kp 18/29...............yk. 1.............2. haaveissa
HepaE....................kp 21/27................yk. 8..........1. haaveissa
kirma....................kp 21/27-30............yk 14...........2. haaveissa
Jamias..................kp 26/27-34............yk 1.............5. haaveissa

Tippuneet::flower:

Taikasäde


Testipäivät:
Maanantai: Nibbler, kaa
Tiistai: Kirma
Keskiviikko:
Torstai: HepaE, sinitaivas
Perjantai: Jamias, TMA
Lauantai:
Sunnuntai: Anneke.

Plussaneet in order of appearance: :heart: :flower:


mies kertoi huomanneensa eilen jo aamulla että mulla on tissit kasvanut joten ei ollut mun omaa mielikuvituksen tuotetta :)
ja mieheen kannattaa luottaa tissiasioissa. :LOL:

ylihuomenna olis sitten se päivä. uskomatonta että se on jo noin lähellä.

siskon kanssa puheltiin oireista. se oli kämminy "sukelluspukujen" kanssa sopivasti oviksen aikoihin ja nyt on menkat myöhässä. saas nähä miten käy.
se on vähän sellaisessa elämäntilanteessa että siihen ei nyt lapsi sopis. en osaa sanoa tekeekö abortin vai miten. tovottavasti ei.
en hyväksy abortteja mutta ymmärrän miksi muut niitä tekee. omalle kohalleni en ikinä koskaan milloinkaan vois tehdä. joo joo onhan se lapsen alku pelkkä soluykelmä mutta niin olemme mekin.

ihminen on tehty materiasta ja niin on se pieni solurykelmäkin....

se tästä aiheesta. :)
sain mutuen sen kakun väsättyä ja tein jokavuotisen lupauksen että en tee enää koskaanikinä kakkua! se epäonnistui täysin.
mutta koska sitä suklaasekotusta jäi niin paljon niin keksin heittää dominokeksit suklaa kippoihin ja uittaa ne siellä :) tuli melko sukklaisia mutta suurin osa synttärivieraista on muutenkin naisia niin eiköhän nuo kelepaa :)
 
äh, ei oo kivaa...en nyt sit tiiä oonko tippunu vai mitä... :'(
Eli mulla oli vuorokauden semmosta vanhan veren(?) näköstä vuotoa..jota siis tuli aika runsaastikin...ei ollu ollenkaan semmosta kun mitä tulee menkkojen aikaan..(yök ku kuulostaa taas ihanalta nää mun kuvailut.. :LOL: ) joka tapauksessa, nyt se on loppunut ja kp on siis nyt 26/29-31....saas nyt nähdä tuleeko menkat ajallaan vai ei, en vaan enään jaksa oikein uskoa, että raskaanakaan olisi...on meinaan lukenu, että taitanee olla aika harvinaista sellainen, että tulee vuotoja ja olisi sitten vielä raskaana... :'(
 
Kaa
Ei mitään oireita... ei menkkoihin tai raskauteen. Ihan normaali olo. Tänään on kp 30/30-32. Uskomatonta. Meillä on maanantaina vieraita, joten testailen vasta tiistaina, jos on tarve. Tai keskiviikkona... tiistaina on aamuvuoro töissä ja keskiviikkona iltavuoro. Helpompi olisi testata vasta keskiviikkona. Jokatapauksessa; lupa on testata maanataina, mutta en sitten tiedä milloin oikeasti testaan.

Kyllä elämä on vaikeita päätöksiä täynnä. :p
 
kirjaan sut tuohon maanataille kun silloin aikasintaan teet. huikkaa jos tuntuu siltä että pitää vaihtaa.:)

nyt mulla alko tulee menkkakramppeja :( ja siteitä ei tietenkään oo mukana.
no yheltä ne alkaa jos on alkaakseen mut kyllä ne nyt vähän aikasessa olis...
ja mä kun kerkesin saada toiveet tosi korkeelle tuosta miehen huomaamisesta...
 

Yhteistyössä