+++ VIIKON 9 PLUSSAAJAT +++

Sunnuntai 2.3.2008

ärrieri ................. kp 34/32 .............. yk. 2 ......... 2. haaveissa
Maotao ............... kp 39/32-35 ......... .yk. 5 ......... ..1. haaveissa
toiveilija82 ...........kp 42/34-42 ......... yk. 7 ......... .1. haaveissa
anneke ............... kp 27/25-27 ..........yk. 4 ......... 1. haaveissa
Minni....................kp 26/29...............yk. 1.............2. haaveissa


Plussaneet:
TMA
Moonshine
Jamias
Sinitaivas


Tippuneet:
Taikasäde
Nibbler
Jennae
Kaa
Kirma
HepaE
Kutrisue
 
Aloin päivittää listaa, kun huomasin, että vielä muutama muukin roikkuu mukana! Tsemppiä siis Ärrieri, Toiveilija, Anneke ja Minni! Kaikkihan on komeillä päivillä jo ja tänään viikko on vielä meidän :)

Mulla tänään myös hailakka haamu Clearbuen testiin... nyt vasta alkaa se todellinen piinailu!

PS. tänään aamukahvia juodessa tuli mieleen, että mulla kuluu kahvia n. 1 1/2 itraa päivässä... tarttis varmaan alkaa pikkuhiljaa vähentää, jos tuolla ny joku on kyydissä.
 
Kiva, Maotao, että päivittelit. Minäkin eilen sitä aloitin, mutta meni numerot sekaisin ja ärsyynnyin itseeni ;)

Onnittelut haamusta, eikös se plussa sitten melkein ole.... ja lykkyä kaikille jäljelle jääneille sekä valoisaa mieltä uuteen yritykseen!
 
Vau Maotao! Onnea haamusta!!!! Toi antaa toivoa mullekin! Meinaa pää hajota kun menkat ei ala mutta r-testi näyttää vaan negaa. Mä luulen että mulla on jotenkin kroppa sekaisin ja kierto on megapitkä ja siks en koko ovistakaan bongannut...mutta pidän vielä pientä toivoa yllä jos kerran Maotaokin sai haamun noilla kiertopäivillä ;)
Kiitos koko porukalle, oli hauskaa jännätä yhdessä. Jospa törmään joihinkin teihin tippuneisiin jossain uudessa pinossa myöhemmin ;)
 
Täälläkin jo kp 3. :'( :'( :'( :headwall: :headwall: :headwall: Ekaa kertaa itku pääsi nyt menkkojen alettua, oli niin iso pettymys. Seuraavana aamuna en meinannut sänystä päästä, vaikka oltiin kylässä. Oli vasta neljäs yrityskerta, mutta toiveet oli tosi korkealla. Ja onhan sitä vauvaa toivottu jo viime kesästä, vaikka silloin ei vielä uskallettu alkaa yrittämistä. Oltais alettu vaan. :/

Maotaolle onnea haamusta! Toivottavasti pian vahvistuu. =) Muille tippuneille isot lohdutushalaukset, varsinkin toiveilija82:lle, sullakin oli niin vahvoja oireita! Uuteen kiertoon sitten vaan... :hug: |O
 
Sehän tässä anneke outoa onkin, kun oli niitä yökkäyksiä yms. Tommosta ei nimittäin ennen oo tapahtunut :ashamed: Mahaan sattuu, varsinkin kävellessä, mikä on kans outoa. Alamahaan vihloo ihmeellisesti, vain kävellessä. Eilen tietty sattu selkään ja mahaan :ashamed: Ja lämmöt vielä 37,4. Itku on tainnu päästä joka kerta menkkojen alkaessa, et tiedän miltä se tuntuu :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Tossa äsken tein sitten tilauksen mammaksilta, täytyy kokeilla tikutella sitä ovista.
Kiva lähtee hoitamaan miehen siskon lapsia tässä fiiliksessä. Mut no, jotenkin vain täytyy jaksaa ja eiku uutta puhtia uuteen kiertoon :heart:
 
toiveilija, mäkin olin aika varma että sä plussaisit just noiden yrjöilyjen takia... :/ En tiedä lohduttaako sua se ajatus, että siellä ehkä joku olikin mut ei ollut vaan tarkoitus vielä tulla... Itselläni on ainakin tarve selittää ne kaikki "aavistelut", joita raskaudesta oli ennen kuin totuuden hetki tuli, mut toisaalta eihän sillä ole merkitystä kun näin kumminkin kävi. :/

Mulla on vielä tänäänkin ollut suunta hukassa, vaikka on tosiaan jo kp3 - ei vois vähempää kiinnostaa uusi kierto ja uudet kujeet! Kauheeta kituutusta ja toiveita ja sitten rytinällä menkat ja kuukautiskivut ja krampit ja masennus... mitä hullun hommaa!! Miksei meillä voi olla sellainen onni, kuin kavereilla, jotka on raskautuneet vahingossa (nehän eivät sitä tietenkään onnena järkytykseltään ensin edes pitäneet, piti tehdä vielä sitä ja sitä ja matkustaa... niin taas)? Sanotaan, että vaikka puoli vuottakaan ei ole pitkä aika odottaa raskaaksi tulemista, mutta kyllä se ihmeen pitkältä tuntuu, kun hyvä ystävä siinä ajassa etenee 12-viikon ultrasta synnärille! Ai kateellinen vai? Totta hitossa! :wave: Haluan rasakaaksi nyt heti eikä huomenna, eikä varsinkaan neljän viikon päästä! :LOL: Sori kolkkoa huumoria... Huomenna oon jo paremmalla mielellä mä lupaan. Pitää vaan vähän saada purkaa täällä nimettömänä, niin ei tarvii sitten ihmisten ilmoilla mököttää. =)
 
anneke, itse asiassa se käväsi mielessä, mut ois varmaan tullu enemmän sellasia klönttejä ja hyytymiä, kait. No tiedä häntä :/ Outoja juttuja silti ne yökkäilyt.
Kuinkahan monta kiertoa sitä jaksaa alottaa uudella puhdilla? Kyllä välillä tuntuu, että perhanan perhana! Ja sit se, et ympärillä kaikki muut tuntuu olevan raskaana, paitsi minä :ashamed:
Kateellinen, joo, valitettevasti :ashamed:
Mulla on kans parikin kaveria, jotka ovat tulleet vahingossa raskaaksi. No, niin on ollu tarkotus tapahtua. Tässä sitten mittailen lämpöjä, kittaan greippimehua, syön foli-b:tä, makaan jalat kohti kattoa seksin jälkeen, jne... ja oottelen sitä omaa vuoroani :/
 
No voi harmi, että täti on päässy yllättämään noin monet.
Jäljellä on siis mun laskujen mukaa enää mie ja ärrieri jännittämässä...

Vai joko oot ärrieri plussaillu? =)

Mäkin oisin luullu, että Toiveilija ois raskaana, kun oireet oli niin lupaavat. Mulla ei oo mitään oireita ollu aikoihin. Ainoastaan sillon 4-6 pv oletetusta oviksesta sattu mahaan pari päivää kovasti ja tissit törötteli. Sen jälkee ei mittää. Paitsi tosi paha maku ollu suussa.
:x Kai sen voi laskee raskausoireeks...? En oo testaillu enää, mut ei oo kyl menkkaoireitakaan, että toiveikkaalla mielellä :saint:

Ja vaikka ne haamut ei vahvistuiskaan, ni ainaki tiedän että keho toimii jne. Se plussa voi kai tulla koska vaan? Meil oli viime kuussa kolme kertaa seksiä ja nekin "vääriin aikoihin"...
 
Maotao: Vielä ei ole täti tullut kylään ja nyt taitaa olla laskujeni mukaan kp 36. Lauantaina testasin sen negan, joten olen vain odotellut niitä menkkoja. Mutta täytyy kai testata huomenna uudelleen kun ei ala kuulua. Hieman masentaa ajatus, että kierrot olisivat näin epäsäännöllisiä, tulee jo mieleen keltarauhashormonin vajaatoiminta jne. kun en sitä ovista bongannut ja menkat ei tule. Mutta toivon todella että jokin ihme vielä tapahtuisi ja nega muuttuisikin plussaksi!
 
Tiistai 4.3.2008

ärrieri ................. kp 36/32 .............. yk. 2 ......... 2. haaveissa
Maotao ............... kp 41/32-35 ......... .yk. 5 ......... ..1. haaveissa

Plussaneet:
TMA
Moonshine
Jamias
Sinitaivas


Tippuneet:
Taikasäde
Nibbler
Jennae
Kaa
Kirma
HepaE
Kutrisue
toiveilija82
anneke
Minni

No Ärrieri, mä päivitin tään viellä meille. Oisin NIIN toivonu, että pääsen plussaamaan! Mutta arvatkaapas mitä! Tänään -just äsken- teinkin testin ja haamu oli mennyt entistä hailakammaksi. Eikä tässä just oireitakaan ole, joten tätiä odotellaan :ashamed:

Voisko joku nyt vaan sanoa mulle, että ne haamut voi välillä kummitella ja tulevat sittten taas takasin? En usko itekään...
 
KESKIVIIKKO 5.3.2008

ärrieri ................. kp 36/32 .............. yk. 2 ......... 2. haaveissa
Maotao ............... kp 41/32-35 ......... .yk. 5 ......... ..1. haaveissa

Plussaneet:
TMA
Moonshine
Jamias
Sinitaivas


Tippuneet:
Taikasäde
Nibbler
Jennae
Kaa
Kirma
HepaE
Kutrisue
toiveilija82
anneke
Minni


Maotao: En uskaltanutkaan testata tänään, pelkään sitä negaa...Puhuttiin miehen kanssa ja sovittiin, että testaan perjantaina jos sitä ennen ei ole täti tullut kylään. Älä sinä huoli siitä hailakasta viivasta, kyllä sinä olet raskaana. Voihan olla että virtsasi oli laimeampaa ja ilta-aikakin vaikutti. Jos haluat varmistuksen, pyydä lähete verikokeeseen.

Juttelin eilen ystäväni kanssa, joka odottaa nyt toista lastaan. Hän plussasi tosi myöhään ja silloinkin viiva oli tuskin silmin havaittava. Ekassa ultrassa laskettu aika siirtyi 13 päivää, koska ovulaatio oli tapahtunut normaalia myöhemmin. Luin aiemmasta viestistäsi, että pupuilitte kp 25-26 ja epäilet että hedelmöittyminen olisi tapahtunut silloin. Noh, myös meillä pupuiltiin kp 26, joten sen suhteen toiveeni ovat korkealla. Minullakaan ei ole mitään kummempia oireita, mutta eipä niitä ollut edellisenkään kanssa. Väsyttää kovasti ja vatsaa hieman turvottaa. Joskus nännejä nipistelee hiukan.

Noh, odotellaanko muutama päivä ja testataan perjantaina yhdessä? ;)
 
Niin tätähän mä mietin myös, ärrieri, että periaatteessahan mulla on ollut vasta dpo 10 menkkojen jäädessä pois. Ja sullahan siis dpo 10 on ollut vasta eilen! Monilla vastaavasti menkkojen jäädessä pois dpo huitelee jo yli 15:sta. Eli kai meillä vielä on toivoa. Sullahan ei ainakaan listaan mukaa oo edes ollu epäsäännölliset menkat?

Sen verran sentään eilinen haamu sai lopulta väriä, että mieskin sen näki :LOL: -tosin vasta n. 15 minuutin jälkeen. Kuitenki lohdutti että näki sen toisenkin viivan =)

Eilen yöllä alkoi myös mahakivut jotka jatkuivat tänään töissä. Kattoo ny sitten mihin ilmiöön liittyvät ;)

Testataan vaan perjantaina! Hyvä idea! Mietin kyllä että vois ihan lekurinkin pissatestissäkin käydä, mutta se nega pelottaa.
 
TORSTAI 6.3.2008

ärrieri ................. kp 37/32 .............. yk. 2 ......... 2. haaveissa
Maotao ............... kp 42/32-35 ......... .yk. 5 ......... ..1. haaveissa

Plussaneet:
TMA
Moonshine
Jamias
Sinitaivas


Tippuneet:
Taikasäde
Nibbler
Jennae
Kaa
Kirma
HepaE
Kutrisue
toiveilija82
anneke
Minni


Jännittää kauheesti! Tänään tunsin hajut tosi voimakkaasti, ihan kuin mulla olisi koiran nenä :) Täti ei tänäänkään kurvannut paikalle, joten toivo sen kuin nousee vain! Tosta mun kierrosta sen verran, että mähän olen käyttänyt hormonaalista ehkäisyä viimeiset 10 vuotta putkeen( ekaks pillerit, sitten 6½ vuotta hormonikierukka) ja tämä on vasta toinen kierto kierukan poiston jälkeen. Mulla ei siis ole hajuakaan mikä mun luomukierto oikeasti olisikaan. Edellinen kierto oli 32 päivää ja muuta tietoa mulla ei ole. Sen takia olen jännitellytkin, että onko tämä vain normaalia pitempi kierto ja onko mulla vaan hormonit sekaisin...mutta toivotaan, että plussaamme huomenna!
 
Kovasti plussatuulia teille ++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
Ite tein vielä yhden testin(nega) ihan vaan varmuuden vuoksi, ku menkat oli mitä oli: su-iltana alko, ti-iltana loppu jo melkein kokonaan.
Toisaalta kiva vain, niin pääsee uuteen yrityskertaan, ja taas jännäämään :D :D :D :D :D :D
 
TORSTAI 6.3.2008

ärrieri ................. kp 38/32 .............. yk. 2 ......... 2. haaveissa
Maotao ............... kp 43/32-35 ......... .yk. 5 ......... ..1. haaveissa

Plussaneet:
TMA
Moonshine
Jamias
Sinitaivas


Tippuneet:
Taikasäde
Nibbler
Jennae
Kaa
Kirma
HepaE
Kutrisue
toiveilija82
anneke
Minni


Moiks taas! Päivitin uusiks, ku huomasin, että ti ja ke oli samat päivät... Olemme siis luultua pidemmällä =)

Täällä löytyi eilen oireena koko päivän kestäny mahan möyrintä, mutta tänään ei juuri mitään. Täl viikolla oon myös heränny joka aamu kuudelta ilman kelloa... voisko se olla raskausoire :LOL:

Mullakin on tässä kyllä kierron pituus heitelly, mytta kyllä mä luulen, että näillä päivillä voi jo uskoa, että jotain on tapahtumassa!
 
Onneksi olkoon Maotao! Olen todella iloinen puolestasi!

Minä jään yksin roikkumaan tähän listalle ilmeisesti loppuelämäkseni. Testasin negan aamulla mutta menkatkaan eivät ole alkaneet. Eli joku hormonihäiriö on nyt kyseessä. Onnea sinulle raskauteen!
 

Yhteistyössä