Petteri Orpo antoi suukon Riikalle ja Sarille

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tänään vahingossa kun söin pitsaa niin avasin telkkarin ja sieltä tuli eduskunnan kyselytunti ja vähän aikaa jaksoin sitä teatteria katsoa ku esiintyjät vaihtuu mut esitys pysyy samana vuodesta toiseen niin tein tän huomion. Purra on monni ja orpo on pilli ja arto satononen on pulla. Monni ja pilli ja pulla tuo tuli mieleen ja sit en jaksanu enempiä sitä höpinää kuunellakkaan 😆
 
  • Haha
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Tänään vahingossa kun söin pitsaa niin avasin telkkarin ja sieltä tuli eduskunnan kyselytunti ja vähän aikaa jaksoin sitä teatteria katsoa ku esiintyjät vaihtuu mut esitys pysyy samana vuodesta toiseen niin tein tän huomion. Purra on monni ja orpo on pilli ja arto satononen on pulla. Monni ja pilli ja pulla tuo tuli mieleen ja sit en jaksanu enempiä sitä höpinää kuunellakkaan
Olen aikoinaan lukenut Pekka Töpöhäntä-kirjoja lapsille. Monni on kirjasarjassa ilkeä ja katala kissa.
Tällä palstalla vaikuttaa monta Monnia.
 
Olen aikoinaan lukenut Pekka Töpöhäntä-kirjoja lapsille. Monni on kirjasarjassa ilkeä ja katala kissa.
Tällä palstalla vaikuttaa monta Monnia.
Minä kun olen ollut havaitsevani, että palstan miehiä on pikemminkin epäilty töpöhänniksi....

Mutta onko palstalla Maija Maitopartaa? Jos hänen mieltymyksitään on epävarmuutta, kertoo ruotsinkielinen nimi Maja Gräddnos vielä enemmän.
 
vierailija
Tänään vahingossa kun söin pitsaa niin avasin telkkarin ja sieltä tuli eduskunnan kyselytunti ja vähän aikaa jaksoin sitä teatteria katsoa ku esiintyjät vaihtuu mut esitys pysyy samana vuodesta toiseen niin tein tän huomion. Purra on monni ja orpo on pilli ja arto satononen on pulla. Monni ja pilli ja pulla tuo tuli mieleen ja sit en jaksanu enempiä sitä höpinää kuunellakkaan
Onko teillä Ąlepan kanssa kisa kumpi onnistuu tekemään enemmän kirjoitusvirheitä?
Tulee ihan tämä sketsi mieleen.
 
vierailija
Minä kun olen ollut havaitsevani, että palstan miehiä on pikemminkin epäilty töpöhänniksi....

Mutta onko palstalla Maija Maitopartaa? Jos hänen mieltymyksitään on epävarmuutta, kertoo ruotsinkielinen nimi Maja Gräddnos vielä enemmän.
Kukas sinua on sitten epäillyt? Nimen perusteella olet miesoletettu (ja xxxx-foobikko), mutta voithan olla ämmäkin.
 

Yhteistyössä