Tuostapa tulikin mieleeni uni, jonka näin viime yönä. Nukuin huonosti kai ulvovan tuulen ja sateen ikkunaan piiskauksen takia. Kävin välillä nukkumassa sohvalla.
Olen aiemmin kertonut tällä palstalla nolon episodin entisestä työkaveristani, joka kai oli minuun ihastunut. Unessa hän sanoi, että on valinnut Corvette-nimisen auton huviajelullemme. Sanoin siihen, että ei kiitos ja ei kiinnosta. Ehkä uneni johtui eilisestä ulkona kävelystä, jolloin ihailin parkkipaikalla olevaa punaista vanhanmallista henkilöautoa. Erikoisen näköinen auto, jollaista en ole aiemmin nähnyt kuin ehkä vanhoissa elokuvissa.
Minua ei kiinnosta treffailut eikä myöskään niistä lukeminen ja kirjoittaminen. Luin eilen jutun ex-missistä, joka oli käräyttänyt senaikaisen puolisonsa hajun perusteella. Vieraan naisen haju tuoksui/haisi miehen iholla vaikka hän oli jo käynyt suihkussa.
Missejäkin petetään vaikka he eivät vielä ole rumia, vanhoja ja eihaluttavia.
Kyseinen missi väsyi miehiin, ja on nykyään naisen kanssa suhteessa. Vaivaton ja helppo ratkaisu. Miehiin kyllästyy ja väsyy. Nuorena jo päätin, että yli kolmikymppiset eivät ole enää kohderyhmääni, ja päätös on pitänyt.
Ostan itse itselleni ruusut, suklaat ja muun mieltä lämmittävän.