Miehillä maksuhäiriöitä naisia enemmän kaikissa ikäluokissa. Mitä miehille on tapahtunut? Olen tyrmistynyt.

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei taida huoraamista tai fänssejä irl tehdä kuitenkaan kovin monikaan nainen, vaikka kuinka somessa sen kuvan saa, että jokainen venla ja neea tosta noin vaan kyllä irtoo setämiehen fygyllä.

vierailija
Miehet ovat luontaisesti taipuvaisia riskienottoon. Naiset ovat vastakohta, he ovat erittäin turvallisuushakuisia ja tietoisesti karttavat uhkarohkeita riskejä. Miehet ottavat paljon suurempia lainoja ja lainoja huomattavasti useammin ylipäätään kuin järkevämmät, varovaiset naiset.

vierailija
Käteisen käytön väheneminen on tähän syy. Vaikeampi hahmottaa rahan määriä kun ne on vaan jotain numeroita bittiavaruudessa. Jotkut sanoo että sama se on mutta ei muuten ole, kukkaronnyöreistä tulee pidettyä paljon tiukemmin kiinni kuin jos raha menee tililtä, enemmän heräteostoksia ym. Jo - 90-luvulla Seinfeld vitsaili kuinka miehille shekeillä ei ole mitään arvoa ja naiset käyttää niitä paljon luontevammin. Voi olla että juuri miehet hyötyisivät käteisen käytöstä enemmän.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Naisilla ylikova vaatimustaso miesten suhteen. Varallisuutta ja ennenkaikkea kallis laatuauto pitää olla tai "priimanaiset" ei kato päinkään. Milläs nuori mies näitä naisten vaatimia statussymboleita sitten hankkii ellei lainoin, pikavipein, osamaksuin?

vierailija
Treffeillä ois oltava maksumies, toimitettava herrasmiehenä naisen ovelle satasen kukkapuskia, brändivaatteet ja kengät vain kelpaa lahjaksi. Ei puhetta mistään HMn 40 euron halpalumpuista tai keinonahkalaukuista, Byredoa tuoksut jne. (Sama)

vierailija
Treffeillä ois oltava maksumies, toimitettava herrasmiehenä naisen ovelle satasen kukkapuskia, brändivaatteet ja kengät vain kelpaa lahjaksi. Ei puhetta mistään HMn 40 euron halpalumpuista tai keinonahkalaukuista, Byredoa tuoksut jne. (Sama)
Tuostapa tulikin mieleeni uni, jonka näin viime yönä. Nukuin huonosti kai ulvovan tuulen ja sateen ikkunaan piiskauksen takia. Kävin välillä nukkukassa sohvalla.
Olen aiemmin kertonut tällä palstalla nolon episodin entisestä työkaveristani, joka kai oli minuun ihastunut. Unessa hän sanoi, että on valinnut Corvette-nimisen auton huviajelullemme. Sanoin siihen, että ei kiitos ja ei kiinnosta. Ehkä uneni johtui eilisestä ulkona kävelystä, jolloin ihailin parkkipaikalla olevaa punaista vanhanmallista henkilöautoa. Erikoisen näköinen auto, jollaista en ole aiemmin nähnyt kuin ehkä vanhoissa elokuvissa.
Minua ei kiinnosta treffailut eikä myöskään niistä lukeminen ja kirjoittaminen. Luin eilen jutun ex-missistä, joka oli käräyttänyt senaikaisen puolisonsa hajun perusteella. Vieraan naisen haju tuoksui/haisi miehen iholla vaikka hän oli jo käynyt suihkussa.
Missejäkin petetään vaikka he eivät vielä ole rumia, vanhoja ja eihaluttavia.
Kyseinen missi väsyi miehiin, ja on nykyään naisen kanssa suhteessa. Vaivaton ja helppo ratkaisu. Miehiin kyllästyy ja väsyy. Nuorena jo päätin, että yli kolmikymppiset eivät ole enää kohderyhmääni, ja päätös on pitänyt.
Ostan itse itselleni ruusut, suklaat ja muun mieltä lämmittävän.

vierailija
Tuostapa tulikin mieleeni uni, jonka näin viime yönä. Nukuin huonosti kai ulvovan tuulen ja sateen ikkunaan piiskauksen takia. Kävin välillä nukkumassa sohvalla.
Olen aiemmin kertonut tällä palstalla nolon episodin entisestä työkaveristani, joka kai oli minuun ihastunut. Unessa hän sanoi, että on valinnut Corvette-nimisen auton huviajelullemme. Sanoin siihen, että ei kiitos ja ei kiinnosta. Ehkä uneni johtui eilisestä ulkona kävelystä, jolloin ihailin parkkipaikalla olevaa punaista vanhanmallista henkilöautoa. Erikoisen näköinen auto, jollaista en ole aiemmin nähnyt kuin ehkä vanhoissa elokuvissa.
Minua ei kiinnosta treffailut eikä myöskään niistä lukeminen ja kirjoittaminen. Luin eilen jutun ex-missistä, joka oli käräyttänyt senaikaisen puolisonsa hajun perusteella. Vieraan naisen haju tuoksui/haisi miehen iholla vaikka hän oli jo käynyt suihkussa.
Missejäkin petetään vaikka he eivät vielä ole rumia, vanhoja ja eihaluttavia.
Kyseinen missi väsyi miehiin, ja on nykyään naisen kanssa suhteessa. Vaivaton ja helppo ratkaisu. Miehiin kyllästyy ja väsyy. Nuorena jo päätin, että yli kolmikymppiset eivät ole enää kohderyhmääni, ja päätös on pitänyt.
Ostan itse itselleni ruusut, suklaat ja muun mieltä lämmittävän.

Nojoo oon kirjoittanut jo siit mut ku perhekodissa hölmöiltiin kun oltiin 16 vuotiaita ja pöllittiin yöllä niiden auto ja tehtiin kaikkee ketkuu ni tuli isot korvaukset maksettavaksi. Mul ei oo koskaan ollu luottotietoi. Mut viimevuonna tilanne muuttui kun sain ison kertakorvauksen ni ulosottomies vei tililtä leijonan osan. Noh mulle jäi sinne noin tonni velkaa enään ni ku oli rahaa ni aattelin et maksan senkin pois ni tää oli hiton omituinen juttu se velka ei näkynyt ulosottomiehellä tai sitä ei jostain vitun syystä pysty maksaan pois et se ei oo aktivoitu ni hitto ei voi tehdä mitään aika omituista. Mut toisaalta mun super sankari olikin aku ankka ni mun tuuri on kait sit samanlaista ou phukin jee

vierailija
Se siinä on kun isossa kaupungissa kilpailu on kova ja naisilla näyttää vaatimustaso miesten suhteen olevan hirmuisen korkealla, jopa pituus deiteille haikaillessa minimi 180 cm, muuten ei heru edes moita. Miehet ostavat ylellisyyttä velaksi näitä vaativia naisia miellyttääkseen. Merkkiautolla ja merkkitiukulla on hintaa.

Yhteistyössä