+++ VIIKON 9 PLUSSAAJAT +++

Onneksi olkoon TMA! Mahtavaa!!! :flower:

Minä olen vielä mukana jännäämässä vaikka eilen luulin, että tipuin....nimittäin aamulla kun heräsin ja menin pissalle, pyyhkiessä jäi paperiin aavistus punaista. Sitä ei tullut housuihin asti eikä sitä ole tullut enää sen jälkeen joten en tiedä mitä hemmettiä se oli. Olo on muuten normaali paitsi että väsyttää ihan älyttömästi, kaadun töiden jälkeen pariksi tunniksi sohvalle joka päivä. Ei kerta kaikkiaan mitään oireita alakerrassa, mahassa tai muuallakaan....mystistä! En malttaisi odottaa perjantaihin asti testaamista mutta yritän sinnitellä mahdollisimman pitkään...
 
ärrieri, kumpaisenkin pitäisi sitten sinne perjantaille jaksaa :| Itsestäni en kyllä mene takuuseen. Apteekkiin suuntaan vielä tänään...

Tänään on nännejä kihelmöinyt, aiemmin olivat "vain" arat. Minulla ei ole ikimaailmassa kestäneet menkkaoireet näin pitkään, ovat yleensä vain vuorokauden ennen vuotoa. Nyt on välillä ihan raskausfiilis -fyysisestikin, hetkittäin sitä yrittää toppuutella toiveitaan.
 
No, nyt söin sitten iltapalaksi Valion veriappelsiini-jugurttia. Parin lusikallisen jälkeen yökkäytti, muutama lusikallinen, tuli oksennus. Oottelin jonku aikaa ja yritin uudelleen, söin lopun mitä siin oli jälellä, ja taas, oksentamaan :x What? Täytyy ens kauppareissulla jättää hyllyyn noi jugurtit. Ei sen takia, et niissä mitään vikaa ois. Samalta ne maistu, ku aina ennenki, mut nyt näin :ashamed:
Kovasti plussatuulia meille kaikille :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
 
TMA, minä epäröin hankkia saitä ensimmäistäkään testiä :ashamed: Ja hei, jos raskausoireeksi kelpuutetaan Löyhkäävät Lemut, olen taatusti raskaana :kieh: Oikeasti, en ole kukkakaaliakaan syönyt moneen päivään.... ja alavatsassa nippailee, vaikkken koko sanan merkitystä tiennyt vielä kk sitten ;)

 
Aika uskomaton tunne. Muutaman vuoden tehnyt välillä enemmän ja välillä vähemmän raskaustestejä. Tänään tuli plussa. Ei ollut enää jaksanut uskoa raskaaksi tulemiseen varsinkin kun 30 v tuli melko vasta täyteen. Miehen kanssa juteltiin hoitoihin menosta, ja samana viikonloppuna hedelmöittyminen onnistui yrittämättä. Onhan tässä kuitenkin ollut pitkä odotus takana. Menkat oli nyt reilun viikon myöhässä kun uskaltauduin tekemään testin. Olin varma, että ne alkavat matkalla kun ajan apteekista kotiin. Mutta rinnat on olleet hieman kipeät, ja ehkä on ollut muutenkin vähän "raskaana" oleva olo. Onnea vain kaikille yrittäville. Kyllä se sieltä tulee jossain vaiheessa. odotus palkitaan.
 
Onnea paljon plussanneille!!! Hyvä että tähän pinoonkin tulee plussa uutisia!

Täällä ei hyvältä näytä. Jo sunnuntaina tuli vähän tuhrua ja nyt sitä on jatkunu siitä lähtien. Ei tuu paljon, mutta kyllä se tätiä enteilee :kieh:

No ehkä ens kerralla sitten. Paljon lisää plussia tähän pinoon!
 
Täälläkään ei hyvältä näytä. Testasin aamulla negan :'( Täti ei ole vielä kuitenkaan tullut, joten elättelen vielä pientä toivon liekkiä. Nyt illan suussa tuli kuitenkin migreeni, ja sehän viittaa että täti on tulossa...
 
Onnea plussanneille!

Täällä testattu nega. Tänään KP 35... taitaa toi kierto vähä venyä, ku ovistakaan ei ollu vielä KP 22 mennessä tullu.

Mut ei mittää oireita mihinkää suuntaa. Vikonloppuna testailen uusiks, ellei sitä ennen ala :p Tämmöstä värkkäämistä! Seuraavast kierrost ollaan onneks oviksen aikoihin aurinkolomalla.. jos se avittais asiaa??????????? B)
 
Minä uskaltauduin apteekkiin. En nähnyt heti testejä, menin yhden apteekkitätskyn luo ja kerroin haluavaniu sellaisen raskaustestin, joka näyttää plussaa ;) Ei hän voinut kyllä alkaa vannoa...
En jaksa näitä fiiliksiäni (ja tätä samaa marisen ilta illan perään täällä :ashamed: ). Nyt on taas olo, että mankat alkavat ihan justiinsa. Testaamallahan voisin tulla paljon tietäväisemmäksi, mutta entäpä jos se näyttää negaa? Kp 30 mennossa, mutta minulla nuo ovat heitelleet 27-24 -paitsi että kerran viime vuonna oli 56 :|

Tosi mukavaa, että täältä löytyy plussanneita! Ja reipasta mieltä miinuksen saaneille.
 
TMA, edellisen viestisi luettuani päätin, että tänään tähän ketjuun ilmoitan joko plussan tai miinuksen ja menin samantien tekemään testin.
En olisi omasta puikostani koskaan uskonut löytäväni haamua, sen verran äkisti on aiemmin kaikissa 4 raskaudessa viivat pamahtaneet esiin. Iiiihan hailakka toinen viiva siellä näkyy ---ehkä!!! En kestä, pää paukahtaa ihan juuri. Mies tulee vasta illalla kotiin, en kenties kiikuta testiä 16-vuotiaan poikapuolen nenän alle tulkittavaksi :whistle:
 
Meillä on kamera tontilla :/
On siinä vaalea viiva, nyt kun katson ikkunan vieressä enkä hämärässä vessassa. Mutta... paketissa sanottiin, ettei sitä kannata tutkia 10 minuutin jälkeen. Olenko nyt hoopo vai mitä :ashamed: Taidan olla raskaana :D Vakuuttakaa nyt minut!!!
 
Jamias, kyllä mä äänestän että olet raskaana, jos se viiva siinä näkyy! =) Mikä testi tai kuinka herkkä kyseessä? Entä mones kiertopäivä tai oviksen jälkeinen päivä? Jos on esimerkiksi Apteekin testi, niin se ei ole niitä herkimpiä, ja silloin pitäisin jo saavutuksena jos jotain näkyy. :)

Jaksaiskohan joku pävitellä tuota listaa? Mä vetoan graduhommaan (uskottavaa, kun täällä kuitenkin ehdin kommentoimaan)... :LOL:
 
Hih, pakko se on huomenna noudattaa TMA:n määräystä ja uusia homma jo aamusta. Täytyy vain lähteä isompaan kaupunkiin testiostoksille, paikallisen apteekkarin vaitioloon kun en luota :/
Mutta on minulla aika varma olo, vaikka vampyyriviivoja olen harrastanut ennen ;) Ihan hassu olo.

K-I-I-T-O-S teille ihanista sanoistanne! (mies väitti puhelimessa minua hätähousuksi)
 
Täällä sama tuhru jatkuu päivästä toiseen. Eli varmasti huominen olis sit kp1. Ei tullu viikosta 9 mun viikkoa :-(

Onnea kuitenkin paljon plussanneille ja haleja tippuneille! Kyllä se plussa varmasti löytää meidänkin luo joku päivä!
 
Täälläkin särkee ja kolottaa niin, että alkaa usko mennä. Kaikki mun "raskauttavat" oireet (arat ja turpeat kenties tummuneet nännit, ummetus, valkkarin puuttuminen) on loppuneet eilen ja tänään, tilalle tullut näitä perinteisiä menkkaenteilyjä. Vaikka sitä muille aina on helppo sanoa, ettei mikään ole menetetty ennen tädin käyntiä, niin kummasti se unohtuu omalla kohdalla... Niin sitä on ihminen oppivainen, että kun 100% omasta kokemuksesta tietyt oireet viittaa tiettyyn ikävään tapahtumaan, niin kun ne ilmaantuu jälleen kerran, niin kyllä sitä uskoo sen ikävän tapahtuman olevan taas nurkan takana. Vaikkakin kenties vasta maanantaina.

Järkkäsin meille viikonloppureissun, jottei tarvitse kotisohvalla murjottaa ja pelätä pahinta. En tiedä, viitsinkö kyläpaikassa tehdä testiä sunnuntaina, ja muutenkin voi olla vähän aikaista silloin vielä, joten kenties testaan vasta maanantaina, jos aihetta on! Kerron sitten sunnuntaina kunhan on kotiuduttu.

Kovasti onnea plussanneille! =) Ja haleja tippuneille. :hug:
 

Yhteistyössä