+++ VIIKON 9 PLUSSAAJAT +++

MAANANTAI 25.2.2008

Kutrisue............... kp 26/27 .............. yk. 6 ......... 2. haaveissa
sinitaivas ............ kp 26/28/30 .......... yk. ? .........1. haaveissa
ärrieri ................. kp 28/32 .............. yk. 2 ......... 2. haaveissa

TMA .................... kp 29/?? .............. yk. 6 ......... 1. haaveissa
Maotao ............... kp 33/32-35 ......... .yk. 5 ......... ..1. haaveissa
toiveilija82 ...........kp 36/34-42 ......... yk. 7 ......... .1. haaveissa
anneke ............... kp 21/25-27 ..........yk. 4 ......... 1. haaveissa
Kaa.......................kp 32/31..................yk2. ...........1. haaveissa
jennae..................kp 28/29-31............yk. 2...........2. haaveissa
Minni....................kp 20/29...............yk. 1.............2. haaveissa
HepaE....................kp 23/27................yk. 8..........1. haaveissa
kirma....................kp 23/27-30............yk 14...........2. haaveissa
Jamias..................kp 28/27-34............yk 1.............5. haaveissa

Tippuneet::flower:

Taikasäde
Nibbler

Testipäivät:
Maanantai: kaa
Tiistai: Kirma
Keskiviikko:Maotao
Torstai: HepaE, sinitaivas
Perjantai: Jamias, TMA
Lauantai:
Sunnuntai: Anneke.

Plussaneet in order of appearance: :heart: :flower:



miten mun pitää merkitä itteni kun testasin negan, mutta menkat ei oo tullu?

nii että häppi böörthday too mee vaan :( lippu salkoon!
 
Masentavaa maanantaita.
Selkää jomottaa, mahassa juilii tutusti. Aamusella testasin ovistikulla, kun pakko oli jotenkin lievittää tätä testaamisen pakkoa ja pieni viiva tuli, eli jos noihin tikkuihin on yhtään luottamista niin raskaana en ole.
Siitä lähetään ja siihen uskon. Tää olotilakin on NIIN tutun apaattinen. Luultavasti mä en testaa huomenna, että mut saa ottaa testilistalta pois. Oottelen millon tiputteluvuoto alkaa.

Nibbler, eipä hyvin sun synttärit alkanu! En höpise mitään liian aikasesta testaamisesta ja yhtäkkisestä seuraavasta plussatestistä, kun mua semmoset puheet ei ainakaan lohduta.

Anteeks masentava aamun alotus, toivottavasti joku kirjottaa vielä ilosemmin tälle päivälle :/
 
Mietin vain tässä... Kävin lukee kutri.net sivustolta: Mitä jokaisen naisen pitäisi tietää kuukautiskierrosta. Siellä lukee näin: "Ovulaatiosta kuukautisiin asti limaneritys on yleensä melko vähäistä". Nyt tulee vähän ällöttävää juttua...

Kun eilen makoiltiin sängyllä; mies katteli tv:a ja minä täytin ristikkoa, ei siis mitään romanttista, enkä kyllä ajatellutkaan. No, sit yht'äkkiä tunsin miten alapää kostu, siis kunnolla. Tuli ihan housuihin märkä läntti. Mies tietty kokeili, kun mainitsin asiasta, ja tuumasi, et nainen, sähän oot ihan märkä. Siis mitä häh? Jos limaneritys on vähäistä, mitäs tuolla alapäässä sitten tapahtuu???

Sori tällanen teksti, mut pakko ihmetellä :$
 
Mulla on yleensä oviksen ja menkkojen väli tosi kosteaa, valkkaria siis paljon. Nyt ei ole. Lisäksi mies oli sitä mieltä että varsinkin mun toinen nänni on tosi lihava. :whistle: On ne kyllä normaalistikin! :LOL: Sorry nyt tais tulla taas liikaa tietoa. Kiduttavaa muuten olla ketjussa, jossa jengi on päiviä edellä omasta tilanteesta... Toiset jo testailee ja mulla vielä 7 yötä jouluun!

nibblerille paljon onnea synttäreiden johdosta! =) =) Musta kyllä tuntuu että sulle voi se plussa vielä hyvin tulla! Samoin kirmalle pidän täällä kovasti peukkuja! Ei se menkkaolo (eikä negatestikään) vielä välttämättä tarkoita niin mitään niin kauan kun tätiä ei näy! Häntä pystyyn vaan... (helppo sanoa tietty). :hug:
 
Elämme itsekukin jännittäviä aikoja.
Epävarmoille tapauksille pidän edelleen peukkuja. Rautaisia hermoja heittelen ihan jokaisen päiviin!
Voi, kunpa osaisi olla ajattelematta! Olen siihen väsynyt. Vatsassa muljahtelee, kun vain ajattelennkin sitä, että menkat voivat alkaa tällä viikolla - ja muljahteleepa silloinkin, kun mietin raskauden mahdollisuutta.

Eiukä tässä ketjussa roikkuminen yhtään helpota :kieh:
 
Kaa
Koskee, polttelee... eli uusi kiero alkoi tänään. Ei se mitään, positiivisena asiana se, että kierto on hienosti tasautunut tuohon 32 päivään keskenmenon jälkeen. :) Parempaa onnea muille!
 
Kerrompa teillekin jutun... Eilen käytiin kylästelemässä kavereiden luona. Noh, kaverin kaveri, joka ei todellakaan ole minun kaverini, eikä tule koskaan olemaan, oli meinannu miehelleen, et voi joskus tehä sille lapsen, mut se tulee maksaan miehelle parttiarallaa 5000 euroa. Katsokaas, kun neidin pitää saada synnytyksen jälkeen rasvaimu ja silikonit!!! Hoh hoijaa!
Että semmonen neiti!!! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :headwall:
 
Yöks! Söin tossa Valion mansikka-vanilja jugurtin, ja oksennus meinas tulla :x
Sit ku mietin joitakin kertoja taaksepäin, kun olen syönyt samaista jugurttia, kerran olen oksentanut, ja pari kertaa meinannu. Onkohan yliannostus kyseiselle jugurtille :D
Hyvää se ennen on ollu :/
 
Mut voi pistää tippuneisiin..vuoto jatku taas semmosena ihme tuhru vuotona...testinkin tein ihan varmuuden vuoksi ja negahan se oli...ihmetyttää vaan tää kierron pituus ku oli niin lyhyt....
No mut jos kerran nää oli nyt mun menkat, ni ovis ois sit taas ens viikolla :kieh: , ei muuta ku pupuilemaan vaan sitten taas....ei ees oo yhtään masis olo ku tajusin tuon =)
 
:hug: kaikille pudonneille.. kohta tullaan varmaan perässä. Mullakin vain tavallisia menkkoja ennustavia oireita (selkää särkee, tissit kipeet, rinnat arkana jne.) Mutta kyllä tänne nyt ainakin muutaman plussan uskoisi ilmestyvän, toiveilija82 ainakin oireet vaikuttaa lupaavilta. Tsemppiä vielä kaikille mukana roikkujille ja muille tuleviin kiertoihin +++++++ :whistle:
 
No kyllä mä kuitenkin meinaan aamulla sen testin tehä. Vaikka tänne jo aikasemmin masentuneena muuta uhosin. Se on dpo 10 huominen, uskon, että kaikista herkimmällä haamun vois jo saada.
Tunteet on hyppineet laidasta laitaan, koko päivän olin varma, että ei tästäkään kierrosta taas mitään tullu, mutta kummasti iltaa kohden usko on nostanut päätään. Kun multa puuttuu yks oleellinen menkkaoire ja tullut yks oleellinen raskausoire tilalle. Mutta pahaenteisesti mahaa jomottaa.

Siis JOS mun lämmöt on vielä aamusella 37, sitten testaan!

TMA, peukkuja meille! Ja te muut, edellisen viikon pinossa plussia on melekonen lista, kait me samaan pyritään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja TMA:
Nyt illalla on kyllä juilinu tosi makeasti mahasta, on pitäny aivan keskittyä hengittämiseen, että menee ohi. Ja aamupäivällä tuli sellainen "pieru hukassa" -vatsakipu joka ei meinannu hellittää.
Mulla aivan sama! :eek: Mainio termi muuten. :LOL: Lisäksi on iskenyt ummetus, mikä on harvinaista mulla.

Onnea testiin! =) =) =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja TMA:
TIISTAI 26.2.2008

Kutrisue............... kp 27/27 .............. yk. 6 ......... 2. haaveissa
sinitaivas ............ kp 27/28/30 .......... yk. ? .........1. haaveissa
ärrieri ................. kp 29/32 .............. yk. 2 ......... 2. haaveissa
Maotao ............... kp 34/32-35 ......... .yk. 5 ......... ..1. haaveissa
toiveilija82 ...........kp 37/34-42 ......... yk. 7 ......... .1. haaveissa
anneke ............... kp 22/25-27 ..........yk. 4 ......... 1. haaveissa
Minni....................kp 21/29...............yk. 1.............2. haaveissa
HepaE....................kp 24/27................yk. 8..........1. haaveissa
Jamias..................kp 29/27-34............yk 1.............5. haaveissa

Tippuneet: :hug:
Taikasäde
Nibbler
Jennae
Kaa
Kirma


Testipäivät: ++++ :whistle:
Maanantai:
Tiistai:
Keskiviikko:Maotao
Torstai: HepaE, sinitaivas
Perjantai: Jamias
Lauantai:
Sunnuntai: Anneke

Plussaneet in order of appearance: :heart:
TMA
Ja onnitelut TMA:lle :heart:
 
Onnea onnea onnea TMA:lle! =) :flower: =) :flower: Huippujuttu! Toivottavasti meistä vielä testaamattomista saat pian seuraa plussanneissa. Nyt nauti olostasi ja salaisuudesta! :heart:

Kirmalle iso :hug: . Mä niin ajattelin että sullekin vielä se plussa olis tulossa ollut... :/

Mä oon täällä ollut vähän huolestuneella mielellä aamun... Oon nimittäin syönyt mäkikuismatabuja mielialaan jo piemmän aikaa, ja jostain joskus muka googlannut, ettei se olisi vaarallista raskauden aikana. En sit tiedä mistä tuon tiedon löysin, koska ei sitä kyllä suositella... Mäkikuismalla on aika vahvoja vaikutuksia esim. moniin lääkkeisiin, joten miksei sitten mahdolliseen raskaudenalkuun?

Eilen kävin myös allergialääkärissä kun täällä (läntisessä Euroopassa) kukkii jo lepät ym. täysillä ja oon ihan kärsimässä. Lääkäri sanoi, ettei (ainakaan tästä tietystä) antihistamiinista ole ollut haittaa naisille, jotka on olleet tietämättään raskaana ja syöneet sitä, mutta ei silti sitä suositellut edes nyt kun ei vielä tiedetä. Onneks ehdin sitä popsia nyt vaan kolme päivää oviksesta, sehän ei ole yhtään mitään. Mut säikähdin sen takia tuota mäkikuismaakin, oon tähän asti aatellut, että ennen kuin saa tietää olevansa raskaana niin ei ole niin tarkkaa nuo asiat kun ei ole vielä yhteistä verenkiertoa alkion kanssa. Mä yritän nyt sitten pärjätä ilman antihistamiinia jo ennen mahdollista plussaamista jossain kierrossa, mistä tulee tosi rankkaa. Onni onnettomuudessa, jos täti tulee voimalla niin silloin sitä taas luultavimmin voi napsia ovikseen saakka. :$ Niin ja alan vähentää sitä mäkikuismaa pikkuhiljaa, ilmeisesti voi olla kriisi kropalle jos sen yhtäkkiä vaan lopettaa, en uskalla siis sitäkään tehdä enää... :ashamed:
 

Yhteistyössä