+++ VIIKON 9 PLUSSAAJAT +++

Huomenta
Nyt tarviin teidän mielipidettä, että näkyykö noissa kuvissa jotain? Täällä yksin sitä pähkin. Tein testin ja aluks ei tullu yhtään mitään, mut sit noin 3-4min päästä alko tollanen mun mielestä haamu tohon tulee. Näättekö te vai onko se mun kuvitelmaa? Testissä sanotaan et 5 min sisällä pitää lukea tulos. Vai onko toi nyt se kuuluisa viivanpaikka!?

En oikein vaan usko, et voisin raskaana olla kun oon tuhrutellu jo veeme sunnuntaista asti. Kunnon menkat ei oo vaan alkanu.

http://www.aijaa.com/v.php?i=1678631.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=1678632.jpg
 
Mun on pakko kommentoida Sinitaivas kun kävin kurkkimassa teidän pinoa...
Mun mielestä niissä kummassakin näkyy ihan selvästi vaalea plussa viiva! Siinä on kuitenkin selvästi pinkkiä väriä, viivanpaikassa ei oo vaan se on harmahtava. ONNEA :hug: pidetään peukkuja, että viiva vahvistuu :D
Tuhrutteluihin en osaa kommentoida muuta kuin olisiko kiinnittymistä...
 
Mäkin tein viiden päivän ajan testejä ennen kuin uskoin, vaikka viivat näkyi aina vaan paremmin! Vasta apteekin oma toi mulle mielenrauhan kun siinä ei oo viivanpaikkoja ja pidän sitä kaikkein luotettavimpana ;)
Kovasti nyt vielä kerran onnea :heart:
 
Kiitos paljon. Nyt vaan täytyy toivoa, että toi tosta vahvistuu. Olin niin malttamaton, et kävin ostaa apteekista uuden testin ja viiva se siihenkin tuli, jopa vielä vähän tummempikin. Se oli kyllä herkempi testikin! En uskalla vieläkään iloita. Ihan epätodellista!
 
Onnea sinitaivas!!! =) =) :flower: :flower: Selvä plussa minunkin silmään! :)
Sulla on sitten ne kuuluisat valemenkat vaan.

Mä olin eilen ihan masiksessa kunnes illalla menin tanssitunnille, tulin kotiin tyytyväisenä ja ihanan väsyneenä ja itseluottamusta taas täynnä... Vaikka menin aina tunnilla väärään suuntaan kun oli mun eka kerta tätä lajia. =) Muistakaa hyvät ketjulaiset liikunta piinaviikollakin! =) Siitä saa onnistumisen kokemuksia ja niiin tyytyväisen olon, ja vakuuden että kroppa on hyvä ja ihana ja kiva riippumatta siitä, miten käy raskaustestin... jonka muuten myös saa onnellisesti unohtaa tunniksi. Lähden tästä kohta punttisalille vielä kolmeksi vartiksi unohtamaan luulenpa!

Tsemppiä jamiakselle ja kaikille ketjulaisille!

 
Onnea, sinitaivas! Plussan sait =)

Minä myös (vai myönsi TMA täällä kyttäilevänsä tekstejäni :D ). Tänä amuna tein uuuden (Apteekin oman) testin ja jo vähän vahvempi viiva oli, ihan kyllä silmin nähtävissä. Mieskin sen heti huomasi... ja oli aika epäuskoinen, hän lienee luullut minun vain kuvitelleen kaiken ;)

anneke, puhut täyttä asiaa liikunnan riemusta!
 
Jeeee Jamias! =) :flower: Nyt voi sitten onnitella ihan virallisestikin plussasta!

Hieno alku meidän pinon päivälle... Kaikki oireet heti kehiin molemmilta plussanneilta! :) Varsinkin sellaiset, että oli jo aivan vaipunut epätoivoon, kunnes... (heh)
 
Kyllä minäkin sinitaivas sen plussaksi sanoisin =)
Onnittelut teille :flower: :flower: :flower:

Samoin Jamias, kovasti onnea teille, tulihan se plussa sieltä =) :flower: :flower:

ON: rinnat vähän arat, kuten nänninpäät, menkkamaista juilintaa ei ainakaan tällä hetkellä, lämmöt aamulla 37,4, illalla tuli taas sellanen äklö, oksennusolo, mut ei kuitenkaan tarvinnu oksentaa, illalla katoin merenneito-elokuvan (niinku monesti lapsena), melkein tuli itku lopussa, ku ne meni naimisiin; ajattelin omia tulevia häitäni ja kuinka isäni saattelee minut alttarille; elikkä tästä päätellen hivenen itkuherkkä :D :LOL:
 
Ai oireitako penäätte?

Heti ovulaation jälkeen oli viikon KAMALA päänsärky, sellainen lamaannuttava, jollaisia en ole koskaan harrastanut.

Rinnat ovat olleet normaalia aremmat, eivät kuitenkaan kauhean herkät.

Reilun viikon verran on ollut kuristava tunne kurkussa ja etovaa oloa (siitä olen tunnistanut parhaiten aiemmatkin raskaudet). Vielä ei onneksi ole ollut lamaannuttavaa ällötystä...kuten aiemmissa raskauksissa. Toivon totisesti säästyväni siltä!!!

Menkkakipumaista jomotusta viikon verran alaselässä ja vatsassa -ja olen ollut varma, että menkat alkavat ihan juuri. Ennen kuukautisia nuo jomotukset ovat kestäneet vain n. 1vrk.

Aivastaessa tai äkkiä tuolilta noustessa on vatsaa vihlonut.

Makeaa ei ole tehnyt mieli, vaikka viikko ennen menkkoja olen voinut syödä O'boy-jauhetta (!!!) vaikka suoraan purkista.

Siinäpä teille, nämä olisi kyllä voinut laittaa vaikka ihan viralliseen raskausoireketjuunkin.
 
Tässä mun oireita:
-Rinnat arat heti oviksesta asti. Ne on kyllä aina menkkoihin asti arat
- Sit tää tuhru jota tulee jo 6 päivää.
-Välillä menkat alkaa olo

Eipä oikeastaan muuta. Huolestuttaa kyllä enemmän kun tarpeeks toi tuhru. Soitin heti neuvolaan niin sanoivat vaan että odottele rauhassa mitä tapahtuu. Ei oikein rauhassa pysty olee!!!

Mun mieskään ei vielä tiedä tätä. Se tulee kohta vasta kotia. Haluun kertoa kasvotusten. :)
 
Onnea älyttömän paljon sinitaivas ja jamias!!!

Kaikesta huolimatta mä roikun vielä mukana. Tänään 27/27-30, dpo 13. Kolme negatestiä tehtynä. Silti

- tissit on kipeet
- makeaa ei tee mieli
- iltasin vilu
- aamulämmöt päälle 37
- ällötys kurkussa
- kohtua jomottaa oudosti
- valkovuoto
- jatkuva pissihätä

Mä oon ihan sekoamispisteessä. Illalla pääsen viimein apteekkiin ja haen sieltä apteekin oman, luotan vaan siihen. Mun menkat ei oo koskaan myöhässä, tuhruvuotoa olis pitäny olla ja pari päivää. Aamulla pissin siihen kaiken kertovaan tikkuun! Joko maailma romahtaa tai onni alkaa. Aika karua, yhestä tikunpätkästä kiinni.
 
toiveilija82: Mä en oo kyllä huomannu nänneissä mitään muutosta. Rinnat on muuten arat ja sellasen hassun jutun huomasin, et verisuoni on tullu vähän näkyviin vasemman rinnan yläosaan. Mun mielestä sitä ei oo ollu aiemmin.

Onnea kaikille plussanneille munkin puolesta ja paaaljon haleja tippuneille!
 
Onneaonnea onnea Sinitaivas ja muut plussanneet!

Täällä mennään myös jo yliaikaa (KP37), muttei mitään oireita. Ilmeisesti ovis on ollu vaan niin myöhään että antaa nuo menkat odotuttaa itseään. Keskiviikkona testasin ja sillon dpo 10 oletetun oviksen mukaan, eli oishan tuon pitäny näkyä jos olis lisääntymässä.

Mut tarttee kai sitä vielä toinen testi hakea jos ei huomenna aamulla mittää näy! =)
 
Onnea plussanneille!!!!

Itse testasin taas tänä aamuna negan, joten lasken itseni nyt tippuneeksi listalta. Jään odottelemaan tätiä ja etsinpä itselleni sitten uuden pinon, johon liittyä jännäämään.... Onnea vielä kerran kaikille plussanneille, mahtavaa!!!
 
:LOL: nyt olen sellaisenkin sitte nähnyt. Piti 27-vuotiaaksi elää että semmos kummajaisen näkee.

Nyt oon vähän pyörällä päästä, että onko se nyt sitä vai eikö se oo. Täällähän mennään jo KP 38, mutta ainoa mahdollinen hedelmöittymispäivä ois KP 25 tai 26...(27) eli ois jo about dpo13. Eiks sillon pitäis jo näkyä muutakin kuin haamujen haamuja???

Ja vielä haamusta terkemmin: Hän siis näkyy vain valoa vasten, mutta kyllä hänessä väriä on. Testasin tämän muuten pidäteltyäni vain tunnin verraan :LOL: kaikki yksityiskohdat on tärkeitä!!!

Pitänee lähtee uusiks apteekkiin.
 
noniin nyt lopetin viimeinkin syvässä itsesäälissä rypemisen ja päätin vielä tulla onnittelemaan syrämeni pohjasta kaikkia plussanneita ja toivottamaan lykkyä pyttyyn seuraavaan kiertoon meneville
:hug: olitte mahtava porukka!
 

Yhteistyössä