+++ VIIKON 9 PLUSSAAJAT +++

Täällä odotellaan oviskipuja, kp14 ja uskon että alkavat tänään. Sen puoli vuotta kun kirjaa olen pitänyt ei ole koskaan ovis ollut tuota myöhemmin. Tai sit se oiskin jo ollut, en olis vaan tuntenut (no sitäkään ei kyllä koskaan tapahdu), ja raskaus olis jo täydessä vauhdissa kiinittymässä. :LOL: Saahan sitä haaveilla, eikö!

Harjoitukset on harjoiteltu ja nyt vois siitä hommasta mielellään vähän lomaa ottaakin. :) Ja vaikka palata graduun joka muiden kiireiden takia on jäänyt kahdeksi viikoksi ihan yksikseen. Alkaa jo stressata aika pahasti kun näinä päivinä olisin sen halunnut sisään laittaa ja vielä on aika kasa työtä sen kanssa.

Illalla ja aamulla ällötti syöminen. Vaikka oli nälkä niin en saanut menemään mitään paitsi tosi raikkaita kasviksia. Voi varmaan olla ovisoireita. Raskausoireita ei voi mitenkään vielä olla.

Testaamisesta, meikäläinen suunnittelee meidän viikon vikaa testiä eli sunnuntaille 2.3. Tai oikeestaan en suunnittele, yritän olla ajattelemtta sitä testaamista että malttaisin eikä niitä negoja tarttis turhaan sitten katsella. Se kun ei ole koskaan niin kauhean hauskaa. :|
 
Heipä hei naiset :wave: Tääl ollaan kotiuduttu. Kyl se sanonta pitää ihan paikkaansa, et oma koti kullan kallis. Ihana olla taas kotona! Kyllä on ihan kiva välillä käydä olemassa vkol hotellissa, mut ei se pitemmän päälle ole kovin rapiaa :eek: Mut, vietettiin ihan kunnolla laatuaikaa; käytiin leffassa, ravintoloissa syömässä, shoppailemassa, makoiltiin vaahtokylvyssä jne... =) Ja mikä parhainta... Mies kosi kun oltiin ulkona syömässä, kosintasormus ja kaikki :flower: :D :flower: Tääl ollaan kyl oltu yhtä hymyä koko päivä :D
Onhan siit naimisiinmenoista puhuttu, mut nyt on päivämääräkin tiedossa =)
Joo mut, niin, tervetuloa uusille :flower: Tääl on nippaillu vatsassa, välillä "juilii" selässä, vähän niinku ennen menkkoja. Kunhan se täti tajuaa pysyä kaukana täältä :kieh:

Meillähän on nibbler aikas lähekkäin synttärit; mul on 7.3 :)
 
OIKEIN PALJON ONNEA tulevalle rouvalle! :D :flower: :flower:
mehän ollaankin sitten samaa horoskooppia...kait? :)

nibblerin paja on ollut täydessä tohinassa tänään. kestovaippaintoiluni on edelleen voimissaan ja tänään tein aivan ihanat kuoret v-punasesta karvakankaasta :)
enää muutamat kuoret pitää tehä jokaista kokoa niin sitten saankin keskittyä tekemään imuja.
jämä kankaista sain tehtyä ekat "tissinlämmittimet":D
vieläkun ne sais käyttöön...

mahassa vielä samoja tuntemuksia... pientä itkuherkkyyttä havaittavissa mut vaan sillon kun ajattelen "mitä tekisin nyt jos vauva olisi täällä"... tai kun pienet pojat kävi ovella myymässä hunajaa jääkiekkotiimiä varten :) suloset ja mulla ei ollu rahaa :'(
 
ja mä saatan kuvitella tämän... mutta mä luulen että mun kynnet on kasvanu nopeemmin kun normaalisti... ja että ne on vaaleemmat ja parempikuntosemmat.. mutta kun ajattelee loogisesti niin eihän se nyt vielä näkyis sekään :D

mä en voi lakata miettimästä miten ihanaa olis jos mä plussaisin maanantaina :heart:
kova rysähys kuuluu jos mä nyt tipun pilvilinnoistani ...
pitää ajatella negatiivisesti, voi yllättyy :D ei vaan...
 
Kiitti, kiitti =) Kalat?
Sul on sama harrastus, kun miehen siskolla. Sillä on kans aikamoinen läjä kestovaippoja :)
Mulla oli aikasemmin lorupussi-paja täydessä tohinassa, mut nykyään ei oo oikein ollu inspiraatiota siihen hommaan :D
Mulla on kyl just sellanen menkkaolo, prkl :headwall:
 
Siis KP 26 pitäis olla tänään. Mutta liekönä tuolla väliä, kun ovis on taas hävyksissä.

Testasin kyllä tuossa parinkymmenen päivän tienoilla (viimeks ovis KP 22-23) mut ei näkyny mittäää.... Eikä noita harhalaukauksiakaan tainnu tulla ku muutama... :p

Joten vois kai samantien hypätä seuraavaan kiertoon :$
 
TIISTAI 19.2.2008

Kutrisue............... kp 20/27 .............. yk. 6 ......... 2. haaveissa
sinitaivas ............ kp 20/28/30 .......... yk. ? .........1. haaveissa
ärrieri ................. kp 22/32 .............. yk. 2 ......... 2. haaveissa
nibbler ............... kp 23/28/30 ......... yk. 7 ..........1. haaveissa
TMA .................... kp 23/?? .............. yk. 6 ......... 1. haaveissa
Maotao ............... kp 27/32-35 ......... .yk. 5 ......... ..1. haaveissa
toiveilija82 ...........kp 30/34-42 ......... yk. 7 ......... .1. haaveissa
Taikasäde ........... kp 32/27-40 ......... yk. 2 ......... .3. haaveissa
anneke ............... kp 15/25-27 ..........yk. 4 ......... 1. haaveissa
Kaa.......................kp 26/31..................yk2. ...........1. haaveissa
jennae..................kp 22/29-31............yk. 2...........2. haaveissa
Minni......................kp 14/29.................yk. 1...........2. haaveissa,



noniin toivottavasti kaikilla kp:t nyt oikein :) huikatkaa jos ei oo mä luultavasti pörrään täällä koko illan töissä.
joku ilmeisesti vahtaa mun perään taivaista kun mulla piti olla inhottavaa työtä tänään aamuvuorossa ja ne siirsikin mut kivaan työhön ja vielä iltaan :D mua pidetään outona töissä kun mä tykkään tehä iltoja, mutta työ tekstipuhelimen äärellä on paljon rennompaa illalla ja siitä saa enemmän rahaa.
en oo yhtään ahne en.:D

muttaku mulla on ollu aamuvuoroja niin paljon ja se vaikuttaa heti mun palkkaan. melkeen oon saanu puolet vähemmän palkaa kun ei oo tullu iltalisiä ja viikonlopu on ollu vapaita. onneks nyt oon koko viikonlopun töissä.

ja kaikki testaa testipäivänä yksikään ei huijaa! :D vaikka kieltämättä tekis nyt mieli testata, mutta jos se kuitenkin näyttää nyt negaa niin mä alan ajatella että oon kuitenkin raskaana ja sitten kun menkat tulee niin sit ahistaa. vaikka isllon ahistaa kyllä muutenkin.
 
toiveilija82: Onneksi olkoon kihlauksen johdosta!!! :flower:

Yritän olla ajattelematta mitään oireita. Viime kierrossahan mulla oli kaikki klassiset raskausoireet ja ne osoittautuivatkin PMS-oireiksi. Korkealta siis tiputtiin ja lujaa....
 
Kiitos kovasti onnitteluista :hug:
Mulla kp:t niinku pitääki. Tääl muuten kiva aamupäivä; aurinko paistaa, pieni kiprakka pakkanen, mut vatsa, selkä ja välillä rinnat... Juilii, ei juili, juilii, ei juili :kieh:

Ois kiva, jos raskausoireet ois ihan selkeet ja kaikilla samat... Ei mitää menkkakipuihin viittaavia :D
 
toiveilija82: Paljon onnea kosinnasta! :heart: Olipa ihanan romanttista. :heart: :heart:

Ja täällähän oireita piisaa. :kieh: Masua juilii ja paneen tunnetta tulee, jos vähän rehkii. Kohdunnipukka oli tänä aamuna korkeammalla kuin normaalisti. Yleensä kyllä kokeilen illalla, että en tiedä vaikuttaako... :snotty: Ja välillä on ollu pientä kuvotusta. Testin tekemistä en malttaisi enää odottaa, mutta mies haluaa pysyä jännityksessä. :headwall: :LOL:
 
Onnea toiveilijalle hirmusti kihlautumisesta!! :flower: :flower: =)
Mainio alku tämän pinon mahtaville uutisille. :)

Oviskivut tuli illalla eli nyt vaan sitten odottamista ja ihmettelyä ensi viikon sunnuntaihin. Mä valitin eilen miehelle, että jos joka kierrossa raskaaksi tulemisen mahdollisuus on (mun gynen mukaan) 1/5, niin miten se silloin koskaan muka tapahtuu? Kun joka kierrossa todennäköisyys on noin paljon vastaan. Kyllähän mä sen matemaattisesti ymmärrän, että niitä 1/5 mahdollisuuksia tapahtuu koko ajan ja se on loogista, mutta kun ajattelee aina yhtä kiertoa kerrallaan niin tuntuu onnettomalta. :LOL: Mies lohdutteli että joku tuloshan sieltä joka kerta on tultava, miksei se jota toivotaan? :)

Tähän olisikin ollut hyvä tyytyä, mutta oli pakko jatkaa pähkäilyjä, että mitä se 1/5 oikeastaan tarkoittaa, onko se tjot-menetelmällä vai tekemällä tekemällä, sillä jos se on tjottailemalla niin silloinhan meillä sen lukeman pitäisi olla suosiollisempi. :xmas: Jos se taas on tekemällä tekemällä, niin huonontaako tuota lukua esim. mun miehen ikä... Jne jne jne - ei mitäään järkee!! :kieh:

Ihan kuin se nyt olisi matemaattinen asia loppupeleissä... Jotkut tulee ekassa kierrossa raskaaksi, toiset neljännessä ja jotkut kolmannessakymmenennessä, ei se siitä muuksi muutu vaikka kuinka vetäisi aivonsa solmuun tuskailemalla. Pitäis vaan elää tavallista elämää ja katsoa mitä on tullakseen... Siihen ku pystyiskin. :eek: =)

 
Kaa
Voi hitsin vimpula :D !

Ollaan viikonloppuna lähdössä reissuun ja reissulla varmaan olisi tarkoitus nautiskella alkoholia... mitä mitä mitä mä teen? En haluaisi testata ennen maanantaita, ja oikeastaan muutama siideri ei vielä ole pahasta kun istukkaa ei ole kehittynyt, JOS salamatkustaja on kyydissä. Eli menenkö ihan "normielämällä" eteenpäin vai.... ? Aargh...!!! Taidan jättää testaamisen kuitenkin sinne maanantaille ja nautin ne siiderit ihan rauhassa. Eihän siitä vielä mitään haittaa ole, JOS... =)
 
Äääh..ku nyt jo rupeen keksimään niitä olemattomia raskausoireita...on mukamas tissit turvonnu ja maha on ku mikäkin kaasupallo.. :LOL: joo niin varmaan... :ashamed:

Aattelin testata varmaan tiistaina, luulis näkyvän jo silloin jos on plussa...vai..? tiedän, että oon jo varmaan aikasemmin testi kädessä...ku semmonen hätähousu oon...sit sitä taas tuhlaillaan rahaa testeihin.....
Onkos muita tiistain testaajia?
 
Kaa

Kutrisue............... kp 21/27 .............. yk. 6 ......... 2. haaveissa
sinitaivas ............ kp 21/28/30 .......... yk. ? .........1. haaveissa
ärrieri ................. kp 23/32 .............. yk. 2 ......... 2. haaveissa
nibbler ............... kp 24/28/30 ......... yk. 7 ..........1. haaveissa
TMA .................... kp 24/?? .............. yk. 6 ......... 1. haaveissa
Maotao ............... kp 28/32-35 ......... .yk. 5 ......... ..1. haaveissa
toiveilija82 ...........kp 31/34-42 ......... yk. 7 ......... .1. haaveissa
Taikasäde ........... kp 33/27-40 ......... yk. 2 ......... .3. haaveissa
anneke ............... kp 16/25-27 ..........yk. 4 ......... 1. haaveissa
Kaa.......................kp 27/31..................yk2. ...........1. haaveissa
jennae..................kp 23/29-31............yk. 2...........2. haaveissa
Minni......................kp 15/29.................yk. 1...........2. haaveissa


Sillai...

Mie ite: tänään olen ollut hyvin itkuherkkä, mikä tarkoittaa sitä että menkat alkaa parin päivän päästä. Prkl! :kieh: Toivottavasti ei. Katselin tuota Meille tuli vauva -ohjelmaa ja synnytyskohdassa tuli tippa linssiin siitä pikku rääkäisystä... eli takuuvarma merkki menkoista. Pah. Mutta katsellaas, viikonloppuna olen taas viisaampi. Peukut pystyyn.
 

Yhteistyössä