+++ VIIKON 9 PLUSSAAJAT +++

damn ja mä ku tähtäsin poikaan :LOL:
eiku... tuo tieto tuli nyt vähän myöhässä mutta parempi nyt kun ei milloinkaan.
tuo on itseasiassa helpotus saada tietää koska mä uskon että se poistaa stressiä aika monelta kun ei tarttekkaan tähdätä välttämättä siihen yteen päivään...
 
Mielenkiintoinen artikkeli...

Mä en tiedä kuinka yleistä on ettei ovuloi. Mä oon joitakin kuukausia testaillu ja ainoastaan clearbluen digitaalisella saanu plussan. Voi olla etten osaa tulkita niitä liuskoja, mut mun mielestä en koskaan saanut niillä plussaa.

Ärrieri jatka vaan testailua kyllä se plussa sieltä vielä tulee. Mihin aikaan vuorokaudesta yleensä testaat?
 
Kiitos sinitaivas kannustuksesta, toivon kipinä kyllä heräsi. Testaan aina samaan aikaan eli illalla klo 20 kieppeillä ja käytössä ovat mammaksin liuskatestit. Viime kierrossa ne näyttivät kyllä oviksen mutta en tiedä missä nyt vika piilee...vai pärähtääkö se sitten ihan yhtäkkiä siihen vaikkapa tänään...
 
Kyllä se voi ärrieri pamahtaa ihan tosta vaan. Mulle kävi tänään niin, et ensiks tein ihan aamusta testin klo 6.45 ja näytti negaa. Mahassa kuitenkin tuntu oudolta niin tein uudestaa klo 11.00 niin näytti plussaa. Ja ton testin voi tehdä myös aamupissasta...
 
Moi kaikki!

Meillä on aloitettu pikku hiljaa harjoitukset sunnuntain ovista varten. Yritetään nyt noiden uusien alusvaatteiden innoittamina jaksaa joka ilta siihen asti. B) Saas nähdä kuinka käy, mä kun käyn salilla illalla niin ei ylimääräiset jumppasessiot enää nukkumaanenoaikaan joka ilta kiinnosta. :LOL: Mut yritetään! Hyvä kutina tästä kierrosta.

Kiinnostava artikkeli muuten! =)
Päivitän omalta kohdaltani listaan yrityskierron...

Tekemisen iloa kaikille! :wave: =) :p

valentines day!
IHAN OIKEESTI TORSTAI 14.2.2008

Kutrisue ....... kp 13/27 .............. yk. 6 ......... 2. haaveissa
sinitaivas ......... kp 15/28/30 .......... yk. ? .........1. haaveissa
ärrieri .............. kp 17/32 .............. yk. 2 ......... 2. haaveissa
nibbler ............. kp 18/28/30 ......... yk. 7 ..........1. haaveissa
TMA ................ kp 18/?? .............. yk. 6 ......... 1. haaveissa
Maotao ............ kp 21/32-35 ......... yk. 5 ......... 1. haaveissa
toiveilija82 .... ....kp 25/34-42 ......... yk. 7 ......... 1. haaveissa
Taikasäde ......... kp 27/27-40 ......... yk. 2 ......... 3. haaveissa
anneke ............. kp 10/25-27 .......... yk. 4 ......... 1. haaveissa
 
Tervetuloa mukaan anneke!
Täällä kanssa kovasti koitetaan puuhastella vielä pari päivää. Meillä se seksi ei ihan kuulu joka päivään aina, niin välillä tuntuu kyllä oikein kunnon yrittämiseltä. Mutta mitä sitä ei nyt mahdollisen vauvan vuoksi tekis. Ja kyllähän se on sit kivaa kun vaan ryhtyy!
 
No sepä se! :LOL:
On se yrittämistä täälläkin, meillä voi mennä (no loppukierrosta varsinkin) pari viikkoakin ilman että mua ainakaan seksittömyys häiritsee, niin kyllä sitä nyt oikeen määrätietoisesti pitää oviksen aikoihin ryhtyä hommaan. :p Siinä on niin kauhee rupeaminen että kummasti mieluumin lukis vaikka jotain hyvää kirjaa iltaisin. :LOL: Mut totta puhut et hauskaahan se kun vaan pääsee alkuun. Tänä iltana taas taistoon! Takuulla!
 
Kaa
Ool rait, nyt taidan uskaltautua tähän pinoon. Olo ei kylläkään ole yhtään varma... mutta mitäpä siitä.

Tietoja jos kaipaa, niin taitaa olla kp21/31. Yrityskertoja en oikein tiedä miten lasketaan, keskenmeno oli 11/07. Nyt on sen jälkeen yk 2. Joten kai sillä mennään. Niin ja esikoinen olis toiveissa.

Ja tuohon keskusteluun karpaloista; itselläni on jatkuvasti karpalo-puolukka täysmehua jääkaapissa. VTI on kiusallinen vierailija. Viime kerralla (syksyllä ) meni aikalailla pahaksi tulehdukseksi, joten mehu kuuluu rutiiniin. Ennaltaehkäisyä nääs. Nyt ei ole vaiva kiusannut syksyisen jälkeen, joten kai tuo toimii.

Plussapuhureita!

Niin, ja testauspäivä on maanantai 25.2... toivottavasti mennään sinne asti.
 
Mä testaan tasan kahen viikon päästä näin jos on aihetta! Sekin on hyvä noissa ovistesteissä kun saa plussan niin tietää millon täti tulee jos on tullakseen. Ei tuu kulutettua r-testejä :)
Mutta nythän meille ei kenellekään enää täti kylään pääse!!! B)
 
hei kaa! toivon koko sydämestäni plussaa sulle testipäivänä ( jo tietenkin muillekkin!! )
sattuu nimittäin olemaan mun syntymäpäivä tuo 25.2 :)

voi mies ihanuutta! mä olin varma että en sais mitään ystävänpäivänä ja se oliki käynyt ostamassa mulle ruukkukukan ( vähän mummonen kukka, mut en valittanu :D) ja sydän rasiallisen suklaata. ja hienon kipon jossa luki "älskar dej"
on se niin ihqu tuo mies :)
uteli samalla mitä mä haluan synttärilahjaks.
meinasin sanoa että plussan tikkuun, mut sanoinkin että silityslaudan tai jotain omaa.

minä nääs kun en omista mitään muuta kun sellasen pelihalli segan ja mielen imurin :D autot ja talokin on molempien.

mies meinas että meille ei tuu poikia :D mitenköhän on asian meinannu järjestää kun tuon tutkimuksen mukaan siihen ei voi mitenkään vaikuttaa :D
 
PERJANTAI 15.2.2008

Kutrisue ....... kp 14/27 .............. yk. 6 ......... 2. haaveissa
sinitaivas ......... kp 16/28/30 .......... yk. ? .........1. haaveissa
ärrieri .............. kp 18/32 .............. yk. 2 ......... 2. haaveissa
nibbler ............. kp 19/28/30 ......... yk. 7 ..........1. haaveissa
TMA ................ kp 19/?? .............. yk. 6 ......... 1. haaveissa
Maotao ............ kp 22/32-35 ......... .yk. 5 ......... ..1. haaveissa
toiveilija82 .... ....kp 26/34-42 ......... yk. 7 ......... .1. haaveissa
Taikasäde ......... kp 28/27-40 ......... yk. 2 ......... .3. haaveissa
anneke ............. kp 11/25-27 ..........yk. 4 ......... 1. haaveissa
Kaa....................kp22/31..................yk2. ...........1. haaveissa


No niin, jännäily jatkuu eli oviksen odottelu. Onko teillä muuten migreeniä tai päänsärkyä kierron puolivälissä tai ovulation aikaan? Mulla oli migreeniä murkkuikäisenä ja nyt sitten taas viime kierrossa ja tässä kierrossa (toissapäivänä ). Luin että se voisi liittyä ovulaation aiheuttamaan hormonitasapainon heittelyyn. Noh, liuskat eivät ainakaan ole paljastaneet ovulaatiota vieläkään...
:(
 
Saiskos ilmottautua mukaan..? :)

Mulla on takana nyt kaks keskenmenoa, viimisimmän jälkeen ei alotettu ihan heti yrittämään uudestaan niin nyt taitanee sitten olla yk 2... toista toivotaan tulevaksi ja kp 18/29-31....
Niin joo, ja tietenkin tuleva plussa viikolla 9!! =)
 
LAUANTAI 16.2.2008

Kutrisue ....... kp 15/27 .............. yk. 6 ......... 2. haaveissa
sinitaivas ......... kp 17/28/30 .......... yk. ? .........1. haaveissa
ärrieri .............. kp 19/32 .............. yk. 2 ......... 2. haaveissa
nibbler ............. kp 20/28/30 ......... yk. 7 ..........1. haaveissa
TMA ................ kp 20/?? .............. yk. 6 ......... 1. haaveissa
Maotao ............ kp 23/32-35 ......... .yk. 5 ......... ..1. haaveissa
toiveilija82 .... ....kp 27/34-42 ......... yk. 7 ......... .1. haaveissa
Taikasäde ......... kp 29/27-40 ......... yk. 2 ......... .3. haaveissa
anneke ............. kp 12/25-27 ..........yk. 4 ......... 1. haaveissa
Kaa....................kp23/31..................yk2. ...........1. haaveissa
jennae................kp19/29-31............yk. 2...........2. haaveissa

Ja vielä hereillä :)
 
huh, nyt päästiin 20 rajan yli. enään siis 8 päivää menkkoihin/plussaan.

mä olen ollut tukossa nyt oviksesta lähtien.... ja nyt en tarkoita nenästä.
mä en oo KOSKAAN ikinä ollu tukossa, vaan siis ihan kunnolla on vahta toiminu. ...

toiveet on korkealla täällä, mutta kyllä mä valitettavasti masennuin eilen. oon melkeen ihan varma että nyt kään ei tarpännyt. nyt kunnolla nukutun yön jälkeen on vähän parempi mieli ja mikään ei oo sanottua ennenku menkat alkaa tai jätttää tulematta....

hyvää lauantaita kaikille! kohta ois sitte meidän aika:)
 
Me on täällä tieteellisin menetelmin rakennettu hypoteesi, että jos aamupäivällä viitsii vaivautua vaakamamboon, niin myöhemmin saattaa onnistaa vielä uudelleen samana päivänä! B) Tämä on siis meillä muuten erittäin harvinaista... Mutta kun on tää mainio tekosyy (ovis tulossa maanantaina toivottavasti) niin jaksaa yrittää panostaa! :b

Muuta tekemistä mulla ei sitten olekaan. Mitäs sitä keksisi?
 
Kutrisue
LAUANTAI 16.2.2008

Kutrisue ....... kp 17/27 .............. yk. 6 ......... 2. haaveissa
sinitaivas ......... kp 17/28/30 .......... yk. ? .........1. haaveissa
ärrieri .............. kp 19/32 .............. yk. 2 ......... 2. haaveissa
nibbler ............. kp 20/28/30 ......... yk. 7 ..........1. haaveissa
TMA ................ kp 20/?? .............. yk. 6 ......... 1. haaveissa
Maotao ............ kp 23/32-35 ......... .yk. 5 ......... ..1. haaveissa
toiveilija82 .... ....kp 27/34-42 ......... yk. 7 ......... .1. haaveissa
Taikasäde ......... kp 29/27-40 ......... yk. 2 ......... .3. haaveissa
anneke ............. kp 12/25-27 ..........yk. 4 ......... 1. haaveissa
Kaa....................kp23/31..................yk2. ...........1. haaveissa
jennae................kp19/29-31............yk. 2...........2. haaveissa

Päivittelin listaa kun sinne oli eksynyt mulle väärä kp.
 
SUNNUNTAI 17.2.2008

Kutrisue ....... kp 17/27 .............. yk. 6 ......... 2. haaveissa
sinitaivas ......... kp 18/28/30 .......... yk. ? .........1. haaveissa
ärrieri .............. kp 20/32 .............. yk. 2 ......... 2. haaveissa
nibbler ............. kp 21/28/30 ......... yk. 7 ..........1. haaveissa
TMA ................ kp 21/?? .............. yk. 6 ......... 1. haaveissa
Maotao ............ kp 24/32-35 ......... .yk. 5 ......... ..1. haaveissa
toiveilija82 .... ....kp 28/34-42 ......... yk. 7 ......... .1. haaveissa
Taikasäde ......... kp 30/27-40 ......... yk. 2 ......... .3. haaveissa
anneke ............. kp 13/25-27 ..........yk. 4 ......... 1. haaveissa
Kaa....................kp 24/31..................yk2. ...........1. haaveissa
jennae................kp 20/29-31............yk. 2...........2. haaveissa


hyvää sunnuntaita.:)

mies lähti 100 km päähän kavereineen bileittämään ja saan pitää taloa yksikseni vielä aamun. tästä otan kaiken irti :)

eilen sain kudottua villavaippahousut mutta jotain meni pahasti väärin.
koko piti olla new born ja tulos on kokoa rastafarin hattu!
ja se on tehty huopuvasta villalangasa joten sitä ei voi pesussakaan kutistaa.
ei muuta kun omepelaam jalan reijät kiinni ja mies saa siitä oivallisen mössan :D

sain kuulla että kaverini on kans aloittnaut yrityksen :D tosi kivaa!
ehkä meitä onnistaa samaa aikaa niinkuin joskus teininä suunnitteli. pahin katastrofi olisi jos toista onnistais ja toista ei...

nyt on meillä c-vitamiinit rautatabletit ja muu hela hoito käytössä molemmilla. ihan kaiken varalta vaan :)

 
Kutrisue
SUNNUNTAI 17.2.2008

Kutrisue ....... kp 18/27 .............. yk. 6 ......... 2. haaveissa
sinitaivas ......... kp 18/28/30 .......... yk. ? .........1. haaveissa
ärrieri .............. kp 20/32 .............. yk. 2 ......... 2. haaveissa
nibbler ............. kp 21/28/30 ......... yk. 7 ..........1. haaveissa
TMA ................ kp 21/?? .............. yk. 6 ......... 1. haaveissa
Maotao ............ kp 24/32-35 ......... .yk. 5 ......... ..1. haaveissa
toiveilija82 .... ....kp 28/34-42 ......... yk. 7 ......... .1. haaveissa
Taikasäde ......... kp 30/27-40 ......... yk. 2 ......... .3. haaveissa
anneke ............. kp 13/25-27 ..........yk. 4 ......... 1. haaveissa
Kaa....................kp 24/31..................yk2. ...........1. haaveissa
jennae................kp 20/29-31............yk. 2...........2. haaveissa

Tää on kyllä hassu kierto, kun ei mun kp pysy ollenkaan oikein. Voisikohan se merkitä jotain... :LOL:
 
Muuten, eikös tuosta moneen kertaan päivässä puputtamisesta ole vauvapuuhassa enemmän haittaa kuin hyötyä?
Joo se on yksi näkemys. Mä taas uskon siihen teoriaan, että yli 30-vuotiailla kromosomipoikkeamat (?) lisääntyy siemennesteessä eli sen laatu heikkenee, ja on parempi jos tavara on tuoretta joka päivä. =) Mun mies on 34-vuotias eikä sen elämäntavat ole ehkä kaikkein terveellisimmät, ja siksi luotetaan siihen neuvoon, että yli kolmekymppisten pitäisi ejakuloida joka päivä ennen ovulaatiota. Tästä oli viime viikolla täällä pino, ja jostain muualtakin olen näin lukenut muistaakseni... Mut ei me tietenkään tätä nyt ryppyotsaisesti tehdä: jos ei huvita niin ei huvita, mut niin kauan ku huvittaa ni sittenhän jatketaan. =) :heart:
 
Täällä testaillaan joko keskiviikkona tai torstaina. :wave:
Nyt jo on kyllä himottanu käydä apteekissa testin ostossa, mutta järki ( lue mies! :LOL: ) on saanu vielä pysymään poissa. :whistle: Jotenkin on vaan semmonen olo, että nyt on siemen itämässä. :p Lasten kanssa tänään peuhatessa alkoi tuntua masussa paineen tunnetta ja piti lopettaa ja siirtyä rauhallisinpiin leikkeihin.
 
mulla ainoot jotka puhuu raskautumisen puolesta on kova vatsa ja semmonen tunne alavatsassa niinku lihaksia pitäis venyttää. en mun mielestä oo tehny mitään vatsalihaksillani että olisivat jorenkin rasittuneet...
mutta mitään muuta oiretta ei oo jota mulla nyt ei ois muutenkin :)

testata ajattelin maanantaina kun nuo kp.t menee muutenkin niin just ja just tuolle viikolle 9.
tietenkin ois tosi kiva jos sieltä se plussa tulis että se tulis sillon 25. päivä :)
 
Kaa
TMA, mie kiellän itseltäni kaikki oireet... vaikka niitä on vaikka mitä. :D

Paitsi, että toi mehujuoma maistui äsken todella kitkerältä ja kainotekoiselta. Onko tuo yleistä Pirkan pillimehuissa? Muistan viimeksi tienneeni raskaudesta, kun mansikka-Viilis maistui todella keinotekoiselta... mutta en myönnä tahi toivo mitään tuon johdosta!
 

Yhteistyössä