+++ VIIKON 9 PLUSSAAJAT +++

TORSTAI 7.2.2008

Kutrisue ....... kp 8/27 .............. yk. 6 ........ 2. haaveissa
sinitaivas ..... kp 8/28/30 .......... yk. ? ........ ? haaveissa
ärrieri .......... kp 10/32 .............. yk. 2 ........ 2. haaveissa
nibbler ......... kp 11/28/30 ........ yk. 7 ........ 1. haaveissa
TMA ............ kp 11/?? ............. yk. 6 ........ 1. haaveissa
Maotao ........ kp 14/32-35 ........ yk. 5 ........ 1. haaveissa
toiveilija82 .... kp 18/34-42 ........ yk. 7 ........ 1. haaveissa
Taikasäde ..... kp 20/27-40 ........ yk. 2 ........ 3. haaveissa
anneke ......... kp 3/25-27 ........ yk. 3 ........ 1. haaveissa


Pääsin minäkin tälle meidän ratkaisevalle kierrolle! =)
 
Hassu se sun mies, tottakai sinä häntä rakastat. Ei moiseen aleta, siis vauvapuuhiin, jos toista ei rakasta. Voi kyllä olla, en tiedä voiko sanoa mustasukkainen, mutta jotain, kun annat tavallaan niin paljon ajatuksia ja tunteita siihen vauva-asiaan, ja hän on tavallaan "vain" se, jota siihen "käytetään". Nyt on kyllä paikallaan antaa sitä aikaa hänelle, vain ja ainoastaan. En kyllä tiedä mitä muuta neuvoisin :/
 
ihan höntti mies, mut aika lutusta vähän kun se on tollanen. :)

aina tuppaa unohtumaan että se mieskin on kuin pieni lapsi ja tarvii sen oman huomionsa.
kyllä sille pitää näyttää kenen kulta se on :heart:
 
Täällä TMA :wave: minä testaan ovista. Tosin en en viellä nyt kun viimekski oli ovis vasta KP 21-22 ja sillon huomasin kukkivasta naamasta pari päivää ennen, että jotain ompi tapahtumassa.

Oli kyllä paljon parempi fiilis, ku testas. nyt on vaan kolme testiä jäljellä, joten pitänee ajottaa testuskin hyvin ;)

 
mä en oo vielä alkanu tikkujen käyttöä, lähinnä kroppatuntumalla etenen.
mä oon joutunu vanhojen tautien takia kauheesti kyttäämään mitä mun kropassa tapahtuu niin sen alka jo oppia pikkuhiljaa mikä oire kuuluu mihinkin.
ainoo vaan että ovis oireet on lähes samat kysta oireisiin niin menee joskus ihan paniikkiin ja ei tiiä mikä on.

mutt aihan selvä ovis tapahtumassa kyllä eilen muljahteli siihen malliin ensin oikealta puolelta ja sitten vasemmalta että ei voi erehtyä :)
 
Jep, minäkin tikuttelen eli tänään on se kp11 ja koska mulla ei ole tietoa mikä kiertoni pituus on tarkalleen (vasta 2.kierto hormonikierukan poiston jälkeen) niin ajattelin aloittaa tikuttelun tänään. Viime kierrossa ovis tuli kp16.

PERJANTAI 8.2.2008

Kutrisue ....... kp 9/27 .............. yk. 6 ........ 2. haaveissa
sinitaivas ..... kp 9/28/30 .......... yk. ? ........ ? haaveissa
ärrieri .......... kp 11/32 .............. yk. 2 ........ 2. haaveissa
nibbler ......... kp 12/28/30 ........ yk. 7 ........ 1. haaveissa
TMA ............ kp 12/?? ............. yk. 6 ........ 1. haaveissa
Maotao ........ kp 15/32-35 ........ yk. 5 ........ 1. haaveissa
toiveilija82 .... kp 19/34-42 ........ yk. 7 ........ 1. haaveissa
Taikasäde ..... kp 21/27-40 ........ yk. 2 ........ 3. haaveissa
anneke ......... kp 4/25-27 ........ yk. 3 ........ 1. haaveissa
 
LAUANTAI 9.2.2008

Kutrisue ....... kp 10/27 .............. yk. 6 ......... 2. haaveissa
sinitaivas ......... kp 10/28/30 .......... yk. ? ......... ? haaveissa
ärrieri .............. kp 12/32 .............. yk. 2 ......... 2. haaveissa
nibbler ............. kp 13/28/30 ......... yk. 7 ..........1. haaveissa
TMA ................ kp 13/?? .............. yk. 6 ......... 1. haaveissa
Maotao ............ kp 16/32-35 ......... yk. 5 ......... 1. haaveissa
toiveilija82 .... ....kp 20/34-42 ......... yk. 7 ......... 1. haaveissa
Taikasäde ......... kp 22/27-40 ......... yk. 2 ......... 3. haaveissa
anneke ............. kp 5/25-27 .......... yk. 3 ......... 1. haaveissa


PLUSSATUULIA KOVASTI KAIKILLE :whistle: :whistle: :whistle:
 
Eilen tuli maisteltua punaviiniä ja tuli mieleeni kysyä teiltä, että mites olette suhtautuneet alkoholin käyttöön ennen plussausta? Siis kun mahdollisesti on jo hedelmöittynyt mutta vielä ei ole edes aika plussata. Itse ajattelin elää ihan normaalisti siihen asti kun plussa pärähtää tikkuun ja sitten tietty jättää alkoholin kokonaan pois. Viime kuussa vaan olin niin täpinöissäni kaiken maailman oireistani, että kieltäydyin kokonaan viinilasillisestakin...
 
Kaa
Itselläni on ovis tässä +-2 päivää tästä päivästä ja punaviiniä on lasissa. Eli aion elää normaalia elämää kaiken kaikkiaan siihen asti, kun plussa tai täti tulee kylään. (Minun tapauksessa se taitaa olla juuri viikko 9, en edes tiedä... ei hajuakaan)
 
Kaa
ärrieri; samoissa pinoissa jännäillään tosiaan. =) En vielä laita nimeäni listaan, tarkoitus on tämä kierto mennä ilman mitään jännäilyjä ja päivienlaskemista... ihan rennolla fiiliksellä siis. Eli en listaa itseäni, vielä ainakaan. Tuumin asiaa sitten, jos tuntemukset muuttuvat.

Plussatuulia kaikille!
 
töissä minäkin. ovis oli viikonloppuna ja tuntuis tuo jatkuvan vielä :/
varmuudeks pitäs vielä saada pupuiltua tänään.

kyllä sullekkin TMA tulee ovis vielä saat nähä. :hug:
nautinnollista kahvia ja loppupäivää! :wave:
 
TIISTAI 12.2.2008

Kutrisue ....... kp 11/27 .............. yk. 6 ......... 2. haaveissa
sinitaivas ......... kp 13/28/30 .......... yk. ? .........1. haaveissa
ärrieri .............. kp 15/32 .............. yk. 2 ......... 2. haaveissa
nibbler ............. kp 16/28/30 ......... yk. 7 ..........1. haaveissa
TMA ................ kp 16/?? .............. yk. 6 ......... 1. haaveissa
Maotao ............ kp 19/32-35 ......... yk. 5 ......... 1. haaveissa
toiveilija82 .... ....kp 23/34-42 ......... yk. 7 ......... 1. haaveissa
Taikasäde ......... kp 25/27-40 ......... yk. 2 ......... 3. haaveissa
anneke ............. kp 8/25-27 .......... yk. 3 ......... 1. haaveissa


päivitän ja nostan ! :)
 
Mulla kans ois aikaa tehä vaik mitä, ku ei oo nyt noit työjuttuja. Vitsi ku ois oikein paljo rahaa, ni sit vois vaiks sisustaa kotia ynnä muuta :D
Totisesti tämäkin on yhtä odottamista :kieh: Mut sit ois paljon, paljon kivempi odottaa, ku tietää, et vauva kasvaa siel masussa :heart:
 
Tääl ei kyl kans voi olla siit kiinni, etteikö oltais pupuiltu tarpeex :D Parin viikon ajan melkeimpä joka päivä, tais sit joka toinen, ja parhaimpina päivinä jopa 2 kertaa :D Ompas tää taas tekstiä... Mut kivaa se kuiten on :LOL:
Ei auta ku toivoo, et ovis on oikeesti ollu, ja et ois vihdoin ja viimein tärpänny!
 
no ei me kauaa kuumeilla. nyt näillä päivillä meijän vaavvit kiinnittyy upeisiin ja mahtaviin kohtuihimme jossa ne jäävät jämäkästi kiinni kuin puolukka perunaan ja siinä ovat ja pysyvät sen vaadittavan 9 kk.
muuta vaihtoehtoa ei ole, olemmehan tämän kuun sikiävintä porukkaa!

perustamme odottajiin oman pinon jonka nimi on sikiävä seitsikko ( pitää ensin saaha lisää porukkaa tänne ) ja kun vauvat on syntyneet niin ne kastetaan samana päivänä ja näin heistä tulee sisarukset! ovathan he lähtöisin samasta ketjusta. :LOL:
 

Yhteistyössä