Tervetuloa
OnnenOdotus, lisäsin sut listalle.
Mussukka79 Ei kai ultria lasketa lääkärikäynneiks tai mistä mä tien, kun en kertaakaan ole virallisessa lääkärineuvolassa ollu. Ens käynti on lääkärineuvola.. Ja vissiin juu riippuu tädistä kuka on painoa kattomassa et kuin siittä napisee.. Töissä sanoin työkavereille et mä olen nyt liian lihava niin ne oli vaan että no just, että mistä kohtaa..Noh, ihan sama, antaa asian olla. Ite tien mitä syön ja miten liikun ja pääasia on etttä vauva kasvaa ja voi hyvin.
Ihme juttu sekin, että sulta
Mussukka ei ole sitä sf-mittaa otettu.. Luulis olevan samat käytännöt joka paikassa samassa kaupungissa, mut ei nähtävästi sitte.
Liziska Voipi olla että oli tää "täti" tänään sitte epävarma. Eipä se osannu mulle sanoo niistä Kelan lapuistakaan juuri mitään ku kysyin..Noh, onneks tää oli vaan yhden kerran tää tyyppi siellä.. Se mun oma täti on niin kiva kyllä, se on kannustava ja auttava ja ymmärtävä ja kuuntelee eikä ole kertaakaan sanonu mitään pahaa.. Se mulle viimeks sano että painoa saa tulla nyt enemmän mut enpä jaksanut tätä asiaa sille sijaiselle alkaa selittää. Tapansa kuullakin sitte.. Ei olla sijainen vissiin perillä että mä en juuri mitään saa tehdä. Kävisin salilla yms jos vaan saisin mutta kun ei niin ei sitte.. Mutta joo, parempi vaan unohtaa tollaset ikävät kommentit. Pääsee helpommalla.
Jennah Jaksamista :hug: Valitettavasti en osaa kans kommentoida tohon sikiön kokoon mitään. Itellä ollu kokoajan yhden pvän isompi ku vkot ja musta se johtuu siittä et mulla on alunperin laskettu pvällä pieleen... Kun muilla IVF:n avulla lapsen saaneilla punktiopäivä on 4+0 mut mulla se oli 3+6, mutta eipä tollanen pvän heitto nyt mitään.. Ja kaikki nyt varmaan kasvaa eri tahtiin..
Sssalla En mäkään kaikkea jaksa marrasmasuissa lukee, sitä tekstiä tosiaan tulee sinne ihan hirveesti. Jos on muutaman pvän lukematta niin on tullu joku 5 sivuu vähintää tekstii lisää sinne..
funny Foolihapon syömistä suositellaan jo enne ku alkaa suunnittelee raskautta ja ainakin noiden IVF-hoitojen aikana oli ihan suotavaa joskaan ei pakollista niin syödä foolihappoa. Vedin sillon Berexiä tabuina. Nyt mulla Multitab-raskaus tabut, tosin pitäs mennä ostaa lisää ku ne loppu tänään..
Mitähän vielä piti kommentoida...Dementia
Mutta, mä olen vkolopun poissa kuvioista, lähdetään huomenna kaverin kanssa Poriin Jazzeille joten hyvät vkonloput kaikille ja jaksamista itse kullekin :hug:
:wave:
Sanna ja Nipsu 22+1