Turkulaisia odottajia?

" Kyllä minua hirvittää lukea, että TYKSin 42 kätilöstä on 42 luvannut allekirjoittaa irtisanoutumisen... "
voinpa sanoa tässä vaiheessa että pelottaa. voiko tän vielä perua jotenkin. kyllä veikkaan että kun viikko 38 lähestyy niin kaikki keinot koitetaan että syntyis ;) Ei hirveänä huvittais mennä synnyttelemään vaikka 21.11 ja siellä on vastassa burkhaan pukeutunut siivoaja kun muita ei ole.. näin kärjistettynä, toki mitä vaan voi käydä.
 
No mulla olis toi virallinen LA 21.11, mut "onneks" on se synnytys nyt sit jo luultavimmin ens vkolla.

Mä haluun tonnikalapiirakkaa :LOL: :LOL: :LOL: Aineet olis valmiina, vaan ei jaksas millään alkaa tekee sitä, mut pakko se on, ku se on kokoajan mielessä eikä mee pois ennen ku teen sen ja syön :D

Mikä Sssalla sun olo on muuten? Edelleen supistelee?

S ja N 35+1
 
neuvolakortissa on tällä hetkellä 10.3,mut ultrassa ensviikollla muuttuu varmasti,koska mulla oli kierto niin epäsäännöllinen..

Vauva potkii jo kyllä kovasti taas kerran kun istun koneella:)

mut nyt nuorimmainen heräs pitääpä mennä maitoa antamaan..
 
olo on paska, en keksi yhtään syytä miks oon uudelleen raskaana. nyt näitä tulee jo vaikka oon levännyt pari päivää menemättä edes ulos, viimeyön unisaldo 3h ja 3h supparit.. jos ensyönä on vielä samanlaista, huomenna meen kyllä kävelemään 5km lenkin vaikka ei sais, syntyis edes sitten eikä mun tarvis kärsiä enää :/
mutta vauva on laskeutunut, lieneekö viimeyön temppu sitte. ulkotakki meni kiinni paremmin kun kuukauteen ja jalkoja tuntuu ettei sais yhteen, kun jokin on välissä =)
 
Mulla menee hermot näihin sivuihin ku nää kokoajan jumittaa, prkl..

taaperotx3 Jos mä laitan ton 10.3 nyt alkuun ja muutetaan sitte sen sun ultran jälkeen sitä.

Sssalla No voi hemmetti tota sun oloa, mut sullakin jo rv35+2 meneillään, niin eiköhän se vauva ole valmis tulee ulos jo. Rv34:n jälkeenhän ei estellä jos haluu maailmaan tulla.. Ja mullakin tehdään näillä näkyminen ens vkolla se sektio niin eiköhän sunki vauva voi jo tulla. Ei kyllä kuulosta lainkaan kivalta toi sun tilanne.. En voi oikeen muuta sanoa ku jaksamista :hug:
 
Nimi pitää antaa kahden kuukauden sisällä. Me ei kastettu ollenkaan Ilonaa ku kumpikaan ei kuulu kirkkoon.

Meillä on 3 yötä nukuttu huonosti ja edellidiltana selvisi syy..Ilonalle puhkeamassa eka hammas ylhäälle ja ikää vasta 2kk ja 1viikko. En olis osannu odottaa näin aikaisin hampaita. =)

Hyviä vointeja teille kaikille!!
 
amalia07 Vai hampaita sinne tulossa pikkuneidille. Minkäs ikäisenä niitä hampaita sit yleensä alkaa tulee?

Punktio otettiin ja lääkäri soittaa maanantaina ja sitte tietää mitä jatkossa. Sektioaikaa ei kuulemma pystyy varaa ku 4 pvää etukäteen et jos keukot on kypsät niin sektio on sit ens ke tai to. Jos ei niin meen äippäpolille ke tai to ku lapsivettä on vähän mut kuitenkin kuulemma riittävästi.

Nipsu paino n. 2600g ja on kuulemma hirveen siro, vastaa vkoja 35+0 ja mulla tänään 35+2 et ihan normi kokoinen kuitenkii on.. Kohtu on kuulemma kauheen alhaalla.. Eli enpä nyt ole edelleenkään yhtään sen viisaampi asiassa. Jos sit taas maanantaina..

Mulla menee ihan totaalisesti hermot, soitin äsken PAMiin, kun sinne kuulun, kun olen palkkaa saanu vajaa 1/3 kk-palkasta vaikka olis melk. koko kk:n palkka pitäny tulla. Työnantaja koittaa taas kerran kiertää niin paljon liiton sääntöjä.. Joudun nyt sit sen takia lähtee tänään kaupungille selvittää tätä asiaa, PRKL.. Työnantaja on vaan päättäny ettei maksa mulle sairasloma-ajalta palkkaa vaikka pakko on. Soitin tonne PAMiin ja sanoin mikä meillä on käytäntö töissä niin sano vaan et jaahas, et juttu tulee. Kiva vaan ku kaikki laskut pitäs maksaa viim. ma ja ei ole rahaa.. Noh, onneks kuuluu liittoon ja liiton asianajaja on ilmanen.. Mut kiinnostaa niin hemmetisti alkaa tällastakin tässä nyt hoitaa.. Ja pakko pyytää äitiltä rahat laskuihin kun mistäs sen tietää koska ton lopun palkan saa.. Niin ja mulle piti talvilomaki maksaa nyt vaan eipä ole maksettu..

Jos menis aamukahvit juomaan ja soittas hetkenpäästä töihin et onks palkkakuitit jo tullu..

S ja N 35+2
 
eilen oltiin sitten lääkärillä taas. paikat kiinni edelleen, vaikka oli niin kamalan kovakourinen kandi siinä mua ronkkimassa. :D
ei mitään kummallista sanottu. paitsi että mun sf- mitta oli 25 cm! kuis pal teillä muilla ollu viikolla 24? kun se mun 25 cm menee yli sen suurimmankin käyrän, et mikä ihme jättiläinen mulla masussa oikein kasvaa?? :LOL:
ai niin ja painokin oli noussu kolmessa viikossa 1,3 kg!!! miten voi olla mahollista???????? SAIRASTA.

kamala päänsärky ollu jo kaks päivää, onneks uni auttaa aika hyvin ja tietty otan aina panadolia kans ku tää on ihan hirveetä.
nyt pakko mennä vähän lepäilee takas kun on niin kamala hedari.
 
Heips.

Musta tuntuu ihan siltä ku vauva olis jo jokin iso köriläs meinaan kylkiluissa ahdistaa jo aika ajoin. Nivuset huutavat hoosiannaa ja kävely on erittäin varovaista ja hidasta. =)

Minulla oli se sf mitta rv 22 niin 20cm Nyt se on jo varmaan hiukan enemmän. :LOL:

Itselleni oli tullut viikossa 500g ja siitä kauhea sanominen ku on ollu joskus noi sokerit koholla silti viimeksi 4.7 ja silti haastattelu onko dietti pitänyt. :headwall:

Meillä on 4 neuvola 2.11 ihanaa päästä taas kuuntelemaan :heart: ääniä.

Koskas sinne synnytys valmennukseen pääsee ja lääkärikäynnille ja tutustumaan synnärille... eikö sillasia pitäisi olla vielä tulossa?

Niisku-neiti & mini 24+1
 
Mulla on niin huono olo, ollu yöstä asti jo ja mikään ei tunnu auttavan. Vessassa sai ravata tunnin välien ja juomassa samalla reissulla ku kokoajan järkky jano. Kädet puutu ja jalka ja mahaan ja selkään särki koko yön. Nousin joskus kympin aikaan ja söin ja menin sohvalle hetkeks nukkuu ja vauva on vähän väliä riehunu ihan hirveesti, hyvä niin..

Tunti sitte otin Panadolin ku toi selkä vaan sattuu, eipä paljon auttanu. Ajattelin mennä seuraavaks suihkuun jos helpottais kun ei mitenkään päin ole hyvä. En ainakaan miellä tätä oloa suppareiks mut voihan tää sitäkin olla. Ei vaan ole koskan tällaista oloa ollu ja jos nyt samanlaisena jatkuu niin kaippa sitä TYKSiin pitää sitte lähteä. Kiva vaan ku olen yksin kotona...

liirah Mulla sf-mitat
rv 14+2 12cm
rv17+6 19cm
rv 22+1 22cm,
rv 27+1 25cm,
rv 30+0 28.5cm
rv 34+5 35cm

Eka siis veti yli yläkäyrän, sitte rv 27-30 oli ylä- ja keskikäyrän välissä ja nyt pomppas yli yläkäyrän, mut riippuu paljon vauvan asennostakin. Ja mulla ku nyt TYKSissä se kokoarvio tehtiin niin oli vauva ihan keskikäyrän tietämissä ja lääkärin mielestä hirveen siro, että ei toi sf-mitta välttämättä kerro mitään.

Niisku-neiti Mulle ei annettu neuvolasta mitään mahdollisuutta tutustuu synnäriin ja sittä aion kyllä sanoa.. ja noita synnytysvalmennuksia oli ainki omassa neuvolassa tässä rv 30 jälkeen ja ne mitkä on kaupunginsairaalassa niin järjestetään kuulemma keväällä ja syksyllä..

Ihan järkky olo, mä meen suihkuun..

Sanna ja Nipsu 35+3
 
Liittyisin joukkoonne uutena " turkulaisena". Raskausviikkoja nyt 26+1 ja la on 25.1. Asustelemme Littoisten puolella, mies 31 ja minä 27. Olen kyllä seuraillut kirjoituksianne jo jonkin aikaa mutta nyt päätin kirjoitella myös itse =)
Vointi on ollut hyvä koko raskauden ajan, työt maistuu ja liikuntakin on vielä sujunut, tosin nyt täytyy pikku hiljaa löysentämään tahtia..
Hyviä vointeja myös teille kaikille =)
 
Täällä on taas hiljaista..

Onkohan joku jo jakaantunut lokakuun listalta:

Lokakuu

piippu................18.10..............................esikoinen
Ilmarinäiti...........25.10.............................esikoinen
motkottaja.........25.10.............................toinen
hemi..................27.10.........35v...............kolmas


Ite odotan puhelua TYKSistä. Ärsyttävää, kun ei tiedä yhtään mihin aikaan ne soittaa.. Eli puhelimen kyttäyspäivä tiedossa :LOL:

Sanna ja Nipsu 35+5
 
Täällä sitä ollaan edelleen yhtenä kappaleena. Ei mitään synnytykseen viittaavia oireita. Vaikka miten rehkisi ja rääkkäisi itseään fyysisesti, ei tule yhtä ainoaa supistusta! Jo ten tää tyyppi täällä mahassa ainakin on tiukassa! No viim. 41+5 kuulemma TYKS käynnistää, mutta olen niin paljon kuullut kauhutarinoita juuri käynistetyistä synnytyksistä, että mieluummin soisin vauvan ulostautuvan ihan omaan tahtiin. Hieman tietty jännittää vauvan painonkehitys, neuvolassa kun ei painoarviota saa... Joten oireita odottamaan... :headwall:
Piippu 40+4
 
Mun vauva syntyy huomenna :heart: Aamulla klo 7 mennään TYKSiin ja puudutuksessa leikataan niin näkee sitte heti vauvan ku hän syntyy.. Mua alko ihan hirveesti vaan itkettää ku se kätilö soitti. Kaippa se johtuu siittä, kun niin kauan on odottanut vauvaa ja nyt vihdoinki huomenna tapaa hänet ekan kerran :heart:

Niin keuhkot oli kehittyny ja haluavat leikata jo huomenna ku lapsivettä niin vähän ja miks turhaan odottaa sitte, ku vauva on kuitenki ihan hyvän kokoinen ja luultavasti pääsee osastolle mukaan heti..

piippu Jaksamista :hug: Ja toivotaan, et sun vauva nyt ihan itellään tulis ulos..

Sanna ja Nipsu 35+5
 
Sanna78:lle onnea matkaan huomiselle. Kohta saat Nipsun syliisi :heart: :heart:

Mä odottelen jännittyneenä keskiviikon rakenneultraa.
Mulle voi myös vaihtaa iäksi 27v., mutta ei kiirettä... synnytä Sanna nyt ensin ihan rauhassa :LOL:

funny + masuasukki 19+5
 
[/b]Sanna-78 Superpaljon onnea huomiselle :heart: !!! Varmasti jännittää ja on ihana olo! Kohta tapaat Nipsun :) .

Omaan napaan ei mitään uutta, ei supistuksen supistusta, ainoastaan selkä tulee tooosi kipeäksi jos rehkii fyysisesti ja väsyttää koko ajan ihan tuhatta ja sataa ja närästää niin että nukkumisesta öisin on turha edes haaveilla. Siinä ne tärkeimmät :LOL: tosi hehkeetä. Mulle sanottiin neuvolassa että uudelleen synnyttäjällä vasta viikoilla 42 + 0 aletaan käynnistystä miettiä. Oikein kiva.

Mutta jaksamista kaikille ja vielä kerran tsemppiä
Sanna-78!!!

motkottaja ja pieni 39 + 4
 
onnea huomiselle sanna!!!!!!!!!

ihana kuulla eetä jo huomenna saat oman murusen syliin, tuskin nukut paljoa ensi yönä, mä en ainakaan nukkuis. :D tuuppa siitten kertomaan miten menee Nipsun kanssa.

meillä mymmy on ollut aika rauhallinen koko viikonlopun, onneksi on toi kotidoppler ni sai aina kuitenkin mielen rauhalliseksi kun sai sydänäänet kuuluviin. nyt taas hiukan enemmän liikkunut. tänään ostettiin sitten uusi auto, volvo v50! aivan mahtava auto, tosin hinta oli myös melko mahtava.. mutta eiköhän se tän alkujärkytyksen jälkeen taas hiukan helpota. :D
 
Kiitos.

Sen verran kyllä väsyttää, et eiköhän sitä edes hetken saa sit nukuttua.

Tuntuu vaan niin "oudolta", et huomenna näkee Nipsun. Siellä hän nytki möyrii mahassa ja huomenna onki sitte ihan livenä tässä maailmassa :heart:

Koko ilta menny itkiessä ja hymyillessä ja sama jatkuu varmaam huomenna. Ihan varmasti alan itkee ku nään vauvan :heart:

motkottajalle jaksamista :hug:

:wave:

Sanna ja Nipsu 35+5
 

Yhteistyössä