Ihana päivä ollut! Melkein hellettä
Ja jahuu, ensimmäinen ulkoimetys
Oltiin kävelyllä, jonka päätteeksi menin loikoilemaan viltille nurmikolle, ja niinhän vauveli vaunuissa heräsi nälkäisenä, joten eikun syöttöhetki vain
Oli niin kirkasta, ettei silmiä avannut, vaikka varjossa olinkin. Aurinkolasit vauvalle on jo olemassa, mutta testiin ne myöhemmin.
Mustajuuri - toivottavasti tulehdus menee pian ohi! Mäkin pelkään tota, se kuulostaa niiiin ikävältä. Nyt tietty heti tulee, kun ulkona imetin (hetken, ei ollut mikään pitkä sessio).
Piuh, vau, salille vauvan kaa! Itsekin olen aloittamassa kuntoilua taas, ostin kesäksi jäsenyyden läheisestä liikuntakeskuksesta. Varmaan vain pari kertaa viikossa pääsee, mutta on sekin jotain! Mä en salirehkimisestä tykkää, mutta aion käydä body combatissa, body pumpissa, zumbassa ja spinningissä, ehkä joogassa/pilateksessa. Onkin melkein kolmen vuoden tauko, kun välissä asuimme ulkomailla ja siellä vain kävin lenkillä.
Jadey: en ole tuota vaippaa nähnyt/kokeillut! Täytyy pitää ehdottomasti mielessä, etenkin, jos tuntuu, ettei noi Fuzzit ole hyviä. Otin jo yhden Fuzzin valmiiksi kylppäriin, mutta vielä vaikutti niin isolta, että en kokeillut. Villahousuja olis kanssa neljät, niiden tehoa en ole kertaakaan vielä uskaltanut kokeilla. Harsovaippoja en ole myöskään jaksanut alkaa taitella, mutta muuten oon kyllä avoin kaikille kestovaippakokeiluille. Lämpimillä säillä varmaan välillä vauva voi olla ihan vaipassakin vaan, ja silloin on kyllä mukavaa, jos on nättejä vaippoja
Kertakäyttöisistä, että musta ne Pampersin uudet on ihan kamalia. Ne tarttuu peppuun kiinni, ja meillä on tullut niistä ihottumaa. Onhan ne ohuita toki. Viimeksi näin kaupassa jotain sellaisia ekovaippoja, vois kokeilla niitäkin. Muumivaippoja en ole kokeillut, mutta niistä tuli kotiin näyte.
Leena: meillä on Devisol-tipat, eli ne, joissa on sitä D3:a. Kättärillä niitä suosittelivat, että ovat hyvin kestettyjä. Meidän vauva saa myös rautaa, ja oon antanut Rela-tippoja päivittäin lisäksi. Masuvaivaa selkeästi on, mutta hyvä on poika paukuttelemaan pihalle pahimpia
Nyt meillä on enää iltapullo käytössä, ja hyvin on tuntunut maitoa riittävän, ihanaa! Juon kyllä tosi paljon, ja pilsneriäkin on testattu
En myöskään syö mitään rasvattomia juttuja, vaan reippaasti rasvaa kehiin, niin maitokin on kenties tuhdimpaa... Poju syö usein, mutta pidempiäkin taukoja on. Yleisimmin tauko on tunnista kahteen. Yöllä 3,5h on ollut pisin tauko. Iltaisin on nykyään aina raivari. Vähän jännittää, että miten joskus uskaltaa jättää iskän hoiviin, vaikka jumpan ajaksi, kun isillä ei ole tissiä, millä tyynnyttää. Tosin se raivari useimmiten johtuu juuri tissistä, eli ehkä ongelmia ei tule! Tai joku sellainen iltanälän/tissin/väsymyksen yhdistelmäkiukku.
MaiMei + söpöläinen 11 vkoa tasan (korj. ikää 2 vkoa 4 pvää)