Hyvät syntymäpäivät Sintulle!
Olipas mahtava kuulla, että Hassu on taas plussannu. Toivotaan nyt parempia tuureja!
Nyt on kurkkukivut sitte saanu rinnalleen perinteiseen malliin kunnon yskän ja räkätaurin. Väliin pitää yskiä niin keuhkojaan pihalle, että tulee suorastaan oksennus suuhun. Tosi kivat puheet

Niinpä sitte tänään töistä lähtiessä oliki masu kipeenä. Toivon mukaan johtu vaan lihasten väsymisestä kovaan rykimiseen. Huomiselle ei ollu mitään pakkokuvioita, joten sanoin esimiehelle sairastavani huomisen. Noh, olipa ainaki kokouksessa kuulemassa mun rykimistä oikein mun vieressä. Saatiin tänään valittua sielä mun toiseen hommaan sijainen. Joten nyt saa vähän huokasta. Perjantai on hyvä päivä sairastaa kotona, ku saa siihen viikonlopun samaan syssyyn.
Mä en oo todellaka tatska-ihmisiä. Yhtään ei löydy, eikä tuu löytymään. Mut ne, jotka niistä tykkää, saa myös niistä tykätä. Joillekki ne sopii, mut ei mulle. Mullahan ei oo ees reikiä korvissa. Oon jossain asioissa niin v...n periaatteellinen. Kuten, et tupakkaa en oo koskaan suuhuni pistäny.
Meiän yöt menee, kuten jo aikasemminki kerroin, edelleen siihen malliin, et Jenna menee nukkuun omaan sänkyyn ja yöllä käydään juomas mehua ja sit se tulee meiän väliin. Nyt on vaan kahtena iltana menny niin hassusti, et Jenna on nukahtanu ittekseen. Toissapäivänä meni ite sänkyynsä, ku sanoin ettei vielä oo nukkumaan menoaika. Eilen sit meni sohvalle nukkuun, mistä sit kannoin sänkyyn.